Xbox One: Φήμη στα live streaming

Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Xbox One: Φήμη στα live streaming

Xbox One: Φήμη στα live streaming

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Η Microsoft εισάγει το σύστημα φήμης και προειδοποιεί τους..."άτακτους" streamers!

Οι κονσόλες όγδοης γενιάς είναι γνωστό ότι συνδέονται με το Twitch.tv. Στην περίπτωση του Xbox One όμως, η Microsoft έχει εισάγει ένα reputation system, το οποίο αξιολογεί κάθε χρήστη.

Αν κάποιος χρήστης για παράδειγμα βρίσει, τότε ενδέχεται να αλλάξει η φήμη στο προφίλ του κι αν αυτό παρατηρηθεί κατ' επανάληψη τότε η Microsoft διατηρεί το δικαίωμα να του απαγορεύσει να κάνει streaming στο Twitch!

Η πράσινη ένδειξη σημαίνει ότι το προφίλ σας έχει αξιολογηθεί ως "Καλό", οι κίτρινες και πορτοκαλί σημαίνουν ότι "θέλετε δουλειά" (ήσασταν..."ζωηροί" δηλαδή) και οι κόκκινες σημαίνουν "αποφύγετέ με". Η Microsoft σκέφτεται ακόμη και να προσφέρει κάποιες επιβραβεύσιες για τα προφίλ που θα παραμείνουν στην πράσινη ένδειξη.

Η πρώτη ανακατανομή των προφίλ θα γίνει αυτό το μήνα και όσοι από εσάς έχετε αποκτήσει Xbox One και είχατε ήδη κάποια αναφορά από άλλους χρήστες, ενδέχεται να αποκτήσετε κίτρινη ή πορτοκαλί ένδειξη. Πάντως, η Microsoft τονίζει ότι η περίπτωση που θα αλλάξει η αξιολόγηση ενός προφίλ θα είναι μόνο σε ακραίες περιπτώσεις. Τουλάχιστον έτσι έχει σχεδιαστεί ο αλγόρυθμος του συστήματός της.

Διαβάστε τις τελευταίες ειδήσεις του Xbox One και σχολιάστε τις στο Xbox forum μας.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 Sotiris (Level29) 27/03/2014 01:55
Έχει πολύ ενδιαφέρον :-)
#2 Stathom (Level8) 27/03/2014 03:51
Αναρωτιεμαι ποσο χαμηλα μπορει να πεσουν στη Microsoft.Εχει κι αλλο?Η Sony γιατι δεν τα κανει αυτα στο PS4?Αμα θελει το twitch ας τους κανει ban οπως κανει σε οσους δεν stream-αρουν games.Αν ειναι δυνατόν τι άλλο θα ακούσουμε.
#3 +2 snikefriend (Level23) 27/03/2014 13:52
Πολυ καλη κινηση απο τη Microsoft αρκει να ειναι προσεγμενο και οχι σαν το Rep του 360 που πανε και σε χαντακωνουν με 80% trash talking απλα και μονο επειδη χανουνε!