Xbox One: Φήμες για πτώση τιμής

Hot
Μάνος Γρυπάρης
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Xbox One: Φήμες για πτώση τιμής

Xbox One: Φήμες για πτώση τιμής

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Από ανεπίσημες πηγές μέσα απ' την Microsoft.

Είναι σύνηθες φαινόμενο στις τελευταίες γενιές κονσολών, οι κατασκευάστριες εταιρείες να σκέφτονται μείωση τιμής μετά τον πρώτο χρόνο, ώστε να αποκομίσουν περισσότερα κέρδη.

Στην περίπτωση του Xbox One που κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο σε 13 χώρες, οι περισσότεροι από εμάς θα περιμέναμε πρωτίστως να κυκλοφορήσει στις υπόλοιπες (και κυρίως στην Ελλάδα) έναντι 500 ευρώ και μετά να δούμε μια πτώση στην τιμή του. Παρόλα αυτά, ο έμπειρος δημοσιογράφος Matt Martin του VG247 δήλωσε ότι έχει πληροφορίες μέσα από την Microsoft που του εκμυστηρεύτηκαν ότι θα υπάρξει πτώση τιμής μέσα στο 2014 ώστε να μπορέσει η κονσόλα να ανταγωνιστεί σε πωλήσεις το PS4 της Sony. 

Δεν υπήρξαν περαιτέρω πληροφορίες για το αν θα πρόκειται για το παρόν μοντέλο του Xbox One, καθώς επίσης και κάποιο στοιχείο για το στέλεχος που του έδωσε την πληροφορία. Υπάρχουν βέβαια φήμες που αναφέρουν ότι ενδέχεται να κυκλοφορήσει ένα φθηνότερο Xbox One χωρίς Blu-ray drive τον Οκτώβριο, όπως επίσης και ένα λευκό Xbox One.

Όλα τα παραπάνω είναι απλά φήμες τις οποίες η Microsoft αρνήθηκε να σχολιάσει. Προς το παρόν το Wii U προηγείται με 5.8 εκατομμύρια μονάδες (μέσα σε ένα έτος κυκλοφορίας), ακολουθεί το PS4 με 4.2 εκατομμύρια και τρίτο το Xbox One με 3 εκατομμύρια αντίτυπα. Αμφότερες οι δύο κονσόλες έχουν λανσαριστεί εδώ και δύο μήνες, το Xbox One σε 13 χώρες και το PS4 στις περισσότερες τεχνολογικά προηγμένες, εκτός της Ιαπωνίας όπου θα εμφανιστεί στις 22 Φεβρουαρίου.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 +2 snikefriend (Level23) 01/02/2014 13:16
Μακαρι να ισχυει αυτο!! 3.9 εκ. το Xbox παιδια οχι 3! :-)
#2 +1 dirty harry (Level7) 01/02/2014 13:55

Quoting snikefriend:

Μακαρι να ισχυει αυτο!! 3.9 εκ. το Xbox παιδια οχι 3! :-)


Μεχρι την 18η Ιανουαριου οι πωλησεις ηταν : wii u 5.6εκ. PS4 4.7 εκ. και XBOX - ONE 3.3 εκ.
Το PS4 σε φυσιολογικες περιοδους ( οχι γιορτες ) παει περιπου με 70-90% περισσοτερες πωλησεις του x-box (λογικο αφου κυκλοφορει σε πολλες περισοοτερες χωρες).
Ιδου και το link http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:QZ5NKiOfFvcJ:www.vgchartz.com/+vgchartz&cd=1&hl=en&ct=clnk&gl=nz
#3 luffy3131990 (Level14) 01/02/2014 15:34
Απο την αρχη επρεπε να το πουλαν στιν ιδια τιμη με το ps4, μεγαλο λαθος της Microsoft .
#4 AChosenPessimist (Level14) 01/02/2014 15:47

Quoting luffy3131990:

Απο την αρχη επρεπε να το πουλαν στιν ιδια τιμη με το ps4, μεγαλο λαθος της Microsoft .


Το PS4 όμως δεν περιέχει το Playstation Eye που κοστίζει 60 ευρώ, ενώ το Xbox One έχει το Kinect. Οπότε η ουσιαστική διαφορά στην τιμή τους είναι 40 ευρώ.
#5 +1 charalsias (Level6) 01/02/2014 18:45

Quoting AChosenPessimist:


Το PS4 όμως δεν περιέχει το Playstation Eye που κοστίζει 60 ευρώ, ενώ το Xbox One έχει το Kinect. Οπότε η ουσιαστική διαφορά στην τιμή τους είναι 40 ευρώ.



Ποιός θέλει να πληρώσει 100 ευρώ για το kinect;
#6 Niosys (Level10) 01/02/2014 19:36
Αν είναι να βγάλουν κάτι ας βγάλουν το kinect. Δεν έχει νόημα να πάρεις μια κονσόλα χωρίς disc-drive για να σου 'ρθει μεν φθηνότερα τη στιγμή της αγοράς αλλά μακροπρόθεσμα να σου κοστίσει περισσότερα όταν η εκάστοτε εταιρεία θα έχει το μονοπώλιο στα ψηφιακά αντίτυπα ενώ τα φυσικά αντίτυπα θα πωλούνται πολλά ευρώ κάτω. .
#7 +2 geololj (Level28) 01/02/2014 20:31
Εγώ είμαι υπέρ του Kinect ως τεχνολογία. Δε θα μπορούσαν αν το βγάλουν γιατί έχουν στηρίξει ένα μέρος των υπηρεσιών πάνω σε αυτό (περισσότερο για το εξωτερικό βέβαια). Οι φωνητικές εντολές πάντως είναι πολύ μπροστά. Πιστεύω ότι τέτοιες συσκευές στο μέλλον παίζει να έρχονται και ενσωματωμένες μέσα στις κονσόλες και όχι ξεχωριστά ως περιφερειακό.

Η διαφορά στην τιμή είναι μικρότερη των 100 ευρώ όπως ανέφερε και ο Θοδωρής. Τώρα, το αν θα ρίξει η MS την τιμή της κονσόλας, δεν είναι και απίθανο. Αν και πιο λογικό να βγάλουν κανένα bundle με παιχνίδι στην ίδια τιμή.
#8 +1 charalsias (Level6) 01/02/2014 20:57
Η διαφορά είναι 100 ευρώ.Δεν θέλω κανένα από τα δύο αξεσουάρ και η sony μου το επιτρέπει ενώ η microsoft όχι.Δεν είναι ένα θέμα που πρέπει να το βλέπουμε ως gamers,αλλά ως καταναλωτές.
#9 +1 Vitril (Level20) 01/02/2014 21:42
Το θεωρώ λογικό η Microsoft να εξετάζει τρόπους μείωσης της τιμής ώστε να είναι προετοιμασμένοι για το μέλλον αλλά το βλέπω πολύ δύσκολο να γίνει μες στο 2014. Για την ώρα η κονσόλα ξεπουλαεί και μην ξεχνάμε ότι δεν έχει κυκλοφορήσει σε πολλές χώρες. Ο λόγος είναι ότι δεν έχουν κονσόλες αρκετές για να υποστηρίξουν παραπάνω χώρες αυτή τη στιγμή. Ποια λογική εταιρία θα έκανε μείωση της τιμής του προϊόντος της όταν οι αποθήκες της είναι άδειες λόγω ζήτησης;
#10 +2 Vitril (Level20) 01/02/2014 21:44

Quoting Niosys:

Αν είναι να βγάλουν κάτι ας βγάλουν το kinect. Δεν έχει νόημα να πάρεις μια κονσόλα χωρίς disc-drive για να σου 'ρθει μεν φθηνότερα τη στιγμή της αγοράς αλλά μακροπρόθεσμα να σου κοστίσει περισσότερα όταν η εκάστοτε εταιρεία θα έχει το μονοπώλιο στα ψηφιακά αντίτυπα ενώ τα φυσικά αντίτυπα θα πωλούνται πολλά ευρώ κάτω. .



Έτσι θα πίστευε κανείς αλλά υπάρχει προηγούμενο. Xbox360 χωρίς δίσκο, PS3 με 12gb δίσκο. Αυτές είναι πραγματικά αστείες προσφορές γιατί είναι σα να πουλάνε ακρωτηριασμένες κονσόλες. Βασικές λειτουργίες των κονσολών δεν δουλεύουν σε αυτά τα μοντέλα. Κι όμως ο κόσμος τα αγοράζει.
#11 +1 Niosys (Level10) 01/02/2014 23:49

Quoting Vitril:


Έτσι θα πίστευε κανείς αλλά υπάρχει προηγούμενο. Xbox360 χωρίς δίσκο, PS3 με 12gb δίσκο. Αυτές είναι πραγματικά αστείες προσφορές γιατί είναι σα να πουλάνε ακρωτηριασμένες κονσόλες. Βασικές λειτουργίες των κονσολών δεν δουλεύουν σε αυτά τα μοντέλα. Κι όμως ο κόσμος τα αγοράζει.



Καλά λες. Τα είχα ξεχάσει τελείως αυτά. Πιστεύω πάντως ή θέλω να πιστεύω τουλάχιστον πώς αυτά αγοράστηκαν απ'τη μειοψηφία - πρωτάρηδες, casuals και απελπισμένους.