Xbox One: Προβλήματα στην λειτουργία TV

Hot
Xbox One: Προβλήματα στην λειτουργία TV

Xbox One: Προβλήματα στην λειτουργία TV

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Τα 60Hz output της κονσόλας ενδεχομένως να είναι ελαττωματικά στις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες.

To εξειδικευμένο στον τομέα των τηλεοράσεων site HDTV Test κατηγορεί το Xbox One για ελαττωματική υποστήριξη TV στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη γενικότερα. Συγκεκριμένα, μας ενημερώνει πως το output των 60Hz της κονσόλας θα οδηγήσει σε αναπαραγωγή που "τρεμοπαίζει" των σημάτων PAL στα 50Hz.

Σε μια έρευνα που δημοσιεύθηκε το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, το εν λόγω site εξηγεί πως οι PAL χρήστες που θα θέλουν να δουν τηλεόραση μέσω της κονσόλας θα έχουν προβλήματα σταθερότητας της εικόνας. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι το native frame rate του Xbox One είναι 60Hz, αλλά η Βρετανία και η Ευρώπη χρησιμοποιούν ραδιοτηλεοπτικό σήμα 50hz, κάτι το οποίο είναι αποτέλεσμα της ιστορικής χρήσης των PAL και SECAM αναλογικών ραδιοτηλεοπτικών σημάτων μετάδοσης.

"Για να εμφανιστεί μια εικόνα από σήμα που εκπέμπει στα 50Hz σε σύστημα των 60Hz, απαιτείται μια διαδικασία που ονομάζεται frame rate conversion (FRC), η οποία ακόμα και στις καλύτερες των περιπτώσεων έχει σαν αποτέλεσμα αυτό το "τρέμουλο" της οθόνης. Ανάλογα με την εκτέλεση της διαδικασίας αλλά και την αρχική ανάλυση (720p or 1080i), οι θεατές αναμένεται να παρατηρήσουν πτώση στο frame rate ή ακόμη και παράκαμψη ορισμένων frames, όπως και "παίξιμο" της εικόνας, ειδικά σε γρήγορα κινούμενα πλάνα όπως πχ. σε μετάδοση κάποιου ποδοσφαιρικού αγώνα".

Το άρθρο επίσης αναφέρει έναν χρήστη ο οποίος φαίνεται πως είχε τέτοια προβλήματα βλέποντας το Sky Sports, ενώ τα frames έπεφταν αισθητά όταν η κάμερα κινούταν πάνω από ένα ποδοσφαιρικό γήπεδο. Παρόμοια προβλήματα αναφέρουν και διάφοροι χρήστες στο NeoGAF, ενώ κάποιοι άλλοι ενημερώνουν πως δεν αντιμετώπισαν τέτοια θέματα.

Εάν ισχύουν τα παραπάνω που αναφέρει το HDTV Test, τότε το πρόβλημα εντοπίζεται μόνο στις PAL περιοχές, όχι στις NTSC, αφού εκεί το τηλεοπτικό σήμα εκπέμπει στα 60Hz.

Το Xbox One είναι η πρώτη ever κονσόλα που περιλαμβάνει port για HDMI input, με σκοπό να επιτρέπει στους χρήστες να βλέπουν τηλεόραση μέσω αυτού. Η εν λόγω λειτουργία αποτέλεσε ουσιαστικά και ένα μεγάλο κομμάτι της αρχικής προώθησης της συσκευής από την Microsoft.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 Sephiroth (Level18) 06/07/2012 17:46
Δεν θα με χάλαγε καθόλου ένα πιθανό XIII-3.Τα ίδια ισχύουν και για το remake του Χ.Αλλά ΠΟΣΟ ακόμα θα περιμένουμε για το versus???Ήμουνα νέος και γέρασα...
#2 SnakeEater (Level17) 25/01/2013 15:10
καλα τους κανανε! :-)
#3 Vasilis (Level25) 25/01/2013 15:20
Καλά να πάθουν. Αρκετά τραβήξανε οι χρηστές του playstation.
#4 luffy3131990 (Level14) 25/01/2013 16:29
καλα να παθεις sony
#5 Glamorous (Level27) 25/01/2013 22:09
Καλά να πάθει μόνο και μόνο επειδή έφαγα ban από το PSN χωρίς να κάνω και τίποτα.
#6 eliminator (Level26) 26/01/2013 20:47
Δίκαια απόφαση, πάρα πολλοί είδαν το ηλεκτρονικό τους προτοφόλι να παίρνει φτερά.
#7 +5 GamerPs3maniac (Level16) 26/10/2013 00:03
Μόνο έως 4 μπορούν να συνδεθούν στο ps4; Γιατί τόσοι λίγοι;
Στο ps3 μπορούν περισσότεροι.
#8 Vasilis (Level25) 26/10/2013 00:28
Μια χαρά είναι όπως τα βλέπω αρκετά πράγματα για τους μελλοντικούς κατόχους του PS4.
#9 +1 Akis 7 (Level20) 26/10/2013 03:24
Απιστευτα ολα...Σε οποιον βεβαια δεν αρεσουν αυτα ας μεινουν με τo ps3,καλο ειναι και αυτο.
#10 -3 fantasyknight (Level14) 26/10/2013 09:05

Quoting GamerPs3maniac:

Μόνο έως 4 μπορούν να συνδεθούν στο ps4; Γιατί τόσοι λίγοι;
Στο ps3 μπορούν περισσότεροι.



Ξερεις να μπορω να φτιαξω αλλο λογαριασμο στο PS3? Στον προηγουμενο εχω ξεχασει τον κωδικο μου.
#11 +1 GeorgeEvo (Level11) 26/10/2013 14:29
ενταξει πεταει το ps4 και παρα πολλες δυνατοτητες!
#12 BigBoss (Level24) 26/10/2013 17:27
Background music player

Αυτά είναι! Όταν παίζουμε με την παρέα κανένα PRO ή NBA πάντα ανοιγαμε το ραδιοφωνο. Τώρα θα βάζουμε δικα μας τραγούδια!
#13 BATTLEFIELD MANIAC (Level4) 27/10/2013 13:25
Μαζεύω λεφτά,θα το πάρω το καλοκαίρι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol:
#14 ΜητσοΣ -7- (Level8) 27/10/2013 18:07
Αντε να δουμε ποιος μπορεί να περιμένει μέχρι τον Δεκέμβριο..
#15 spyros1908 (Level10) 27/10/2013 21:44

Quoting ΜητσοΣ -7-:

Αντε να δουμε ποιος μπορεί να περιμένει μέχρι τον Δεκέμβριο..


Δυστηχος οσο πλησιαζουμε προς την κυκλοφορια δεν περνανε οι μερες καθολου!
#16 +1 geololj (Level28) 22/11/2013 03:01
Λογική κίνηση από την Nintendo για να "κόψει" λίγο από την φρενίτιδα των PS4/Xbox One και να τονώσει τις πωλήσεις του Wii U. Το πακετάκι το βρίσκω αρκετά δελεαστικό πάντως.
#17 spyros1908 (Level10) 22/11/2013 15:53

Quoting geololj:

Λογική κίνηση από την Nintendo για να "κόψει" λίγο από την φρενίτιδα των PS4/Xbox One και να τονώσει τις πωλήσεις του Wii U. Το πακετάκι το βρίσκω αρκετά δελεαστικό πάντως.


Φιλε μου το μοναδικο που μου αρεσει στην Nintendo ειναι το Mario και το σκεφτομαι σοβαρα αλ ερθει Ελλαδα το συγκεκριμενο πακετο να το τσιμπησω!
#18 thunderspeeder (Level14) 24/11/2013 14:56
πολύ καλό πακέτο δηλαδή για τους fan του Μάριο νομίζω κάτι καλύτερο δεν υπάρχει... Γρήγορα πρίν εξαντληθεί το πακέτο!!! :-)
#19 asmilon (Level26) 25/11/2013 20:01
Αν δεν προκειται για αστοχια υλικου των αρχικων κονσολων, ειναι σοβαρη παραληψη απο πλευρας MS, δε μπορω ειλικρινα να καταλαβω πως μπορει να τους ξεφυγει κατι τετοιο...
#20 GeorgeEvo (Level11) 26/11/2013 14:30
εεε ενταξει αρχες ειναι ακομα λογικο ειναι αυτο