Xbox One με ελαττωματικά drives!

Hot
Μάνος Γρυπάρης
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Xbox One με ελαττωματικά drives!

Xbox One με ελαττωματικά drives!

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Η Microsoft αντικαθιστά κονσόλες και αποζημιώνει με δωρεάν game της επιλογής σας. [UPDATE]

Πριν από μερικές ημέρες, σας ενημερώσαμε για το Blinking Blue Light of Death του PS4, το οποίο ανάγκασε την Sony να αντικαταστήσει περίπου το 1% των κονσολών.

Σαν να μην έφτανε αυτό, ήρθε τώρα η σειρά της Microsoft να εμφανίσει ελαττωματικές κονσόλες. Το Xbox One κυκλοφορεί στην Αμερική από την Παρασκευή και ορισμένες κονσόλες φαίνεται ότι παρουσίασαν πρόβλημα στα drives τους, κάνοντας έναν αρκετά σοκαριστικό ήχο συνεχόμενων "κρακ" σε βαθμό που να πιστεύετε ότι θα μπορούσαν να καταστρέψουν τα δισκάκια τους.

Δείτε τα παρακάτω βίντεο:

{youtube}lOPcMT5DHWY|500|300{/youtube}

{youtube}DXGGLllHX4s|500|300{/youtube}

 

Η Microsoft ανακοίνωσε ότι "το θέμα επηρεάζει έναν πολύ μικρό αριθμό κατόχων Xbox One. Δουλεύουμε εντατικά με όσους έχουν θέμα ώστε να αντικαταστήσουμε την κονσόλα τους το συντομότερο δυνατό."

Κάθε αρχή και δύσκολη. Ασφαλώς και η πρώτη παρτίδα μιας νέας κονσόλας έχει κάθε δικαίωμα να είναι ελαττωματική μόνο που στην προκειμένη περίπτωση ο αριθμός των ελαττωματικών κονσολών στην όγδοη γενιά από πλευράς Sony και Microsoft δείχνει να είναι μεγαλύτερος από τον προηγούμενο.

[UPDATE: 26/11/13] Η Microsoft αποφάσισε να αποζημιώσει τους χρήστες με τα προβληματικά drivers προσφέροντάς τους δωρεάν games. Πέρα απ' το γεγονός ότι θα γίνει αλλαγή στην κονσόλα τους με λειτουργικό drive, όσοι έχουν αποκτήσει το Xbox One θα πάρουν δωρεάν downloadable code με το παιχνίδι της επιλογής τους.

Τα games που προσφέρονται περιλαμβάνουν τα Dead Rising 3, Forza Motorsport 5, Ryse: Son of Rome και Zoo Tycoon. Ένα από τα πρώτα δύο μοιάζει ως η καταλληλότερη λύση.

Η αμερικάνικη εταιρεία ανακάλυψε ακόμη χρήστες που κατάφεραν να κατεβάσουν συγκεκριμένα apps στο Xbox Live χωρίς να έχουν Gold account, όπως τα Skype και Netflix. Ευτυχώς για αυτήν πρόκειται για ελάχιστες περιπτώσεις.

Το Xbox One κυκλοφόρησε στις 22 Νοεμβρίου σε 13 χώρες στην τιμή των 500 ευρώ. Για την Ελλάδα δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη ακριβής ημερομηνία κυκλοφορίας.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 +2 jacobrules (Level10) 09/09/2013 23:46
και τι δεν θα έδινα να έπαιζα τα games του ps vita μου στο σαλόνι μου μπροστά στην tv μου ! Bring it on !
#2 +1 ha_CK_er4 (Level10) 17/09/2013 21:50
καλο ακουγεται και ομορφο!σηγουρα αρκετα χρησιμο!
#3 +1 sithlorddante (Level17) 19/09/2013 09:53
Φαίνεται καλό.Θα περιμένουμε να το δούμε σε λειτουργία και θα κρίνουμε αναλόγως
#4 geololj (Level28) 20/11/2013 02:00
Μακάρι αυτή η αναβολή να σημαίνει ότι θα απολαύσουμε μια καλύτερη υπηρεσία.
#5 SnakeEater (Level17) 20/11/2013 02:54
σοβαρα τωρα ακομα δεν εχει ανακοινωσει ημερομηνια κυκλοφοριας η microsoft...??θελω να δω πως στο διαολο θα πουλησουν κομματια στην Ελλάδα και με 100 ευρω (τλχστον) παραπανω απο το ps4...
#6 Lordwinter (Level28) 20/11/2013 03:27

Quoting SnakeEater:

σοβαρα τωρα ακομα δεν εχει ανακοινωσει ημερομηνια κυκλοφοριας η microsoft...??θελω να δω πως στο διαολο θα πουλησουν κομματια στην Ελλάδα και με 100 ευρω (τλχστον) παραπανω απο το ps4...


Απλά δεν θα πουλήσουν και στην τελική ακόμα και φθηνότερο να ήταν το Xbox One στην αγορά της Ελλάδας δεν θα έπιανε. Εδώ όταν είχε το Xbox 360 280 ευρώ στην έκδοση με τον σκληρό δίσκο και 320 η premium έκδοση που περιελάμβανε το HDMI καλώδιο και μεγαλύτερο σκληρό δίσκο ο κόσμος αγόραζε με 450 ευρώ το PS3. Κάθε αγορά έχει τις ιδιομορφίες της και στην Ελληνική αγορά τα τελευταία 10 χρόνια η Sony όχι μόνο έχει τα πρωτεία, αλλά παίζει χωρίς αντίπαλο.
#7 snikefriend (Level23) 20/11/2013 11:44
Αυτο που λεει ο Παντελης. Και αυτος ειναι και ο λογος που δεν ενδιαφερονται να το φερουν εδω γρηγορα.
#8 BillyB (Level12) 20/11/2013 13:56
Οποτε no streaming γενικα στο Xbox One φανταζομαι (ουτε Youtube δηλαδη)
#9 asmilon (Level26) 21/11/2013 18:59
Μισοτελειωμενα πραγματα μας σερβιριζουν και οι 2 τελικα απλα και μονο για προλαβουν τα launch...
#10 GamerPs3maniac (Level16) 22/11/2013 09:51
Οπότε θα επιλέξουμε την κονσόλα με τα λιγότερα προβλήματα όποια και αν είναι αυτή.
#11 asmilon (Level26) 22/11/2013 18:37
Οσον αφορα την υποστηριξη Twitch, σημερα ελαβα email απο το twitch αναφεροντας πως θα υποστηριζεται day one και μαλιστα περιλαμβανει achievements για οσους το παρακολουθουν μεσα απο το Xbox One!
#12 GeorgeEvo (Level11) 25/11/2013 14:38
χαχαχα εμα το ιδιο προβλημα σε ολους :-|
#13 Manos (Level39) 25/11/2013 15:11

Quoting GeorgeEvo:

χαχαχα εμα το ιδιο προβλημα σε ολους :-|


Σε ελαχιστους συμβαινει, αλλα σε όσους συμβαινει ο ηχος ειναι ακριβώς ίδιος, προφανώς διότι στην κατασκευή κάποιων drives υπήρχε κάποιο θέμα στο εργοστάσιο το οποίο οι τεχνικοί κατάλαβαν...κάπως αργά.
#14 -1 ermacos (Level6) 25/11/2013 15:15
είναι ψέμα (όχι δικό σας) αυτά που λένε η SONY και Microsoft!! Και με αποδείξεις!
Για σονυ, κοιτάξτε στην αμαζόνα Αμερικής, τα σχόλια πελατών, από τους 3719 που άφησαν σχόλιο μετα την αγορά, οι 900 ήταν dead on arrival! Άρα μιλάμε για ένα 30% περίπου.
http://www.amazon.com/PlayStation-4-Launch/dp/B00BGA9WK2/ref=lp_6427814011_1_4?s=videogames&ie=UTF8&qid=1385384936&sr=1-4

Για μικροσοφτ, άφησαν σχόλιο περίπου 1178 άτομα μέχρι σήμερα, η 350 είναι dead on arrival. Κοντά στο 40%.
http://www.amazon.com/Xbox-One-Console-Day-Edition/dp/B00CMQTVK0

εγώ προσωπικά σκέπτομαι μόνο ps4 γιατί παίζω πισι, όταν βγει το THE ORDER και όταν η κονσόλα είναι rev.2-3-4...
#15 Adam_Pap (Level18) 25/11/2013 15:25
Πωτς γκενεν αυτο?????παρολα αυτα μιλαμε για εγγυηση!!!! :-*
#16 Vasilis-original (Level2) 25/11/2013 15:41
Ετσι κανει το PS2 μου που το εχω περιπου 11 χρονια :-)
#17 GamerUrso (Level23) 25/11/2013 16:14
Το περίμενα ότι κάτι τέτοιο θα γίνει. Αλλά και απο τι Sony; ωραία καλά τα πάμε
#18 +3 Vitril (Level20) 25/11/2013 16:30

Quoting ermacos:

είναι ψέμα (όχι δικό σας) αυτά που λένε η SONY και Microsoft!! Και με αποδείξεις!
Για σονυ, κοιτάξτε στην αμαζόνα Αμερικής, τα σχόλια πελατών, από τους 3719 που άφησαν σχόλιο μετα την αγορά, οι 900 ήταν dead on arrival! Άρα μιλάμε για ένα 30% περίπου.
http://www.amazon.com/PlayStation-4-Launch/dp/B00BGA9WK2/ref=lp_6427814011_1_4?s=videogames&ie=UTF8&qid=1385384936&sr=1-4

Για μικροσοφτ, άφησαν σχόλιο περίπου 1178 άτομα μέχρι σήμερα, η 350 είναι dead on arrival. Κοντά στο 40%.
http://www.amazon.com/Xbox-One-Console-Day-Edition/dp/B00CMQTVK0

εγώ προσωπικά σκέπτομαι μόνο ps4 γιατί παίζω πισι, όταν βγει το THE ORDER και όταν η κονσόλα είναι rev.2-3-4...



Δεν καταλαβαίνω πώς βγάζεις αυτά τα ποσοστά. Δεν μπορείς να κρίνεις από 3720 άτομα που έχουν αφήσει review στο Amazon. Με καμία δύναμη δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα των πελατών του site που αγόρασαν PS4. Είναι, μάλλιστα, λογικό οι δυσαρεστημένοι να αφήσουν περισσότερα αναλογικά reviews. Το μόνο συμπέρασμα που μπορεί να βγει είναι ότι υπάρχουν τουλάχιστον 900 πελάτες του Amazon (αν τους πιστέψουμε όλους) που είχαν ελατωματικό PS4. Η Sony έχει πει ότι ο αριθμός είναι 1%, οπότε στο 1 εκατομμύριο μιλάμε για 10.000. Αν το Amazon έχει το 10% της αγοράς τότε ο αριθμός 900 είναι μέσα στα πλαίσια της Sony. Αν κατέχει λιγότερο από το 10% τότε όντως ο αριθμός είναι μεγαλύτερος από 1%, κάνοντας πάντα την υπόθεση ότι οι ελατωματικές κονσόλες είναι ισοκατανεμημένες, πράγμα που μπορεί να μην ισχύει. Πάντως ακόμα και στη δεύτερη περίπτωση ο αριθμός δε θα είναι πολύ μεγαλύτερος από 1%.
#19 +2 Jaded (Level14) 25/11/2013 16:46

Quoting ermacos:

Για σονυ, κοιτάξτε στην αμαζόνα Αμερικής, τα σχόλια πελατών, από τους 3719 που άφησαν σχόλιο μετα την αγορά, οι 900 ήταν dead on arrival! Άρα μιλάμε για ένα 30% περίπου.

Για μικροσοφτ, άφησαν σχόλιο περίπου 1178 άτομα μέχρι σήμερα, η 350 είναι dead on arrival. Κοντά στο 40%...


Να σε ρωτησω, αυτή η αμαζόνα που λες με την μικροσοφτ, ειναι αδερφες μεταξυ τους? Ελληνιδες, ετσι?

Για να σοβαρευτουμε λιγο. Οταν καθε εταιρεια εχει πουλησει εκατομμυρια κονσολες ηδη αυτη τη στιγμη που μιλαμε, για να ισχυουν αυτα που λες που ειναι λιγο επιστημονικη φαντασια, θα επρεπε να βρισκονται ηδη εκατομμυρια κοσμου στο δρομο, να κανουν πορειες και να σπανε κονσολες απο την αγανακτηση τους. Δηλαδη ελεος.

Οπως τα λέει ο Vitril είναι. Διαβάζε λίγο τις επίσημες ανακοινώσεις. Μπορεί όποιος θέλει να μπει σε οποιο online shop θελει και να τρολαρει επειδη η κονσολα του εκατσε ελατωματικη (που στην αλλαζουν βρε αδερφε). Η μπορει η οποιαδηποτε Ninty να βαζει 10 ατομα να φτιαχνουν accounts ολη μερα κι επισης να γραφουν αρνητικα σχολια. Πιστευεις οτι σε οσους δουλεψε η κονσολα θα εμπαιναν ποτε Amazon να αφησουν σχολιο?
#20 ermacos (Level6) 25/11/2013 16:58

Quoting Jaded:


Quoting ermacos:

Για σονυ, κοιτάξτε στην αμαζόνα Αμερικής, τα σχόλια πελατών, από τους 3719 που άφησαν σχόλιο μετα την αγορά, οι 900 ήταν dead on arrival! Άρα μιλάμε για ένα 30% περίπου.

Για μικροσοφτ, άφησαν σχόλιο περίπου 1178 άτομα μέχρι σήμερα, η 350 είναι dead on arrival. Κοντά στο 40%...


Να σε ρωτησω, αυτή η αμαζόνα που λες με την μικροσοφτ, ειναι αδερφες μεταξυ τους? Ελληνιδες, ετσι?

Για να σοβαρευτουμε λιγο. Οταν καθε εταιρεια εχει πουλησει εκατομμυρια κονσολες ηδη αυτη τη στιγμη που μιλαμε, για να ισχυουν αυτα που λες που ειναι λιγο επιστημονικη φαντασια, θα επρεπε να βρισκονται ηδη εκατομμυρια κοσμου στο δρομο, να κανουν πορειες και να σπανε κονσολες απο την αγανακτηση τους. Δηλαδη ελεος.

Οπως τα λέει ο Vitril είναι. Διαβάζε λίγο τις επίσημες ανακοινώσεις. Μπορεί όποιος θέλει να μπει σε οποιο online shop θελει και να τρολαρει επειδη η κονσολα του εκατσε ελατωματικη (που στην αλλαζουν βρε αδερφε). Η μπορει η οποιαδηποτε Ninty να βαζει 10 ατομα να φτιαχνουν accounts ολη μερα κι επισης να γραφουν αρνητικα σχολια. Πιστευεις οτι σε οσους δουλεψε η κονσολα θα εμπαιναν ποτε Amazon να αφησουν σχολιο?



μου αρέσει που λες εσύ να σοβαρευτούμε και μου αραδιάζεις θεωρίες συνομωσίας... Ότι η νιντεντο η σονυ, κτλ βάζουν άτομα να τραλάρουν στην αμαζόνα. Και για πια εκατομμύρια μιλάς? Ένα έχουν ανακοινώσει, δεν είδα να ανακοινώνουν 2-3 η πολλά. Οσο για τα σχόλια, έγραψα και μπες και δες, απο τα 3700, τα 900 ειναι doa, ΑΡΑ τα 2800 ειναι οκ.

αφιερωμένο http://www.youtube.com/watch?v=HQoRXhS7vlU
#21 ermacos (Level6) 25/11/2013 17:08
δεν είχα προσέξει κάτι, για να απαντήσω σίγουρα, εάν κοιτάξεις κάθε σχόλιο, γράφει από πάνω (verified purchase by amazon), άρα είναι πραγματικοί πελάτες που το αγόρασαν και το έπαθαν.. Πιο πολλά βλέπεις άτομα να βάζουν 5 αστέρια και να ΜΗΝ είναι verified, παρά το αντίθετο... Έτσι για να λέμε. Αρα έχει μια βάση η "θεωρία" σου, αλλά προς το αντίθετο... Εκτος εαν μου πεις οτι "και το αγόρασαν και είπαν ψέματα" ...
#22 IamTheOne (Level15) 25/11/2013 21:11
ermacos δεν εχει νοημα να το συνεχιζεις. Αυτο που λες ειναι ακυρο. Αν εχει το 40% προβλημα στην αγορα μιας κονσολας οπως το ειπες τοτε θα επρεπε σχεδον τα μισα σχολια, ΜΕΤΡΗΜΕΝΑ ομως και σε ολα τα sites, να ειναι αρνητικα. Να σου πω εγω τι εγινε? Το Amazon ειναι Νο.1 σε παραγγελιες στον κοσμο και η πρωτη παρτιδα που ηταν και η φουλ ελαττωματικη πηγε εκει. Κανε μια βολτα απο τα υπολοιπα sites για να δεις αν θα πετυχεις τα ιδια ποσοστα. Πολυ αμφιβαλλω.

Αφου το ξερετε. Μεχρι να φτασουν οι κονσολες στην Ελλαδα, τα ελατωματικα τα εχουν φαει στη μαπα οι υπολοιποι που γινονται beta testers κι εμεις παιρνουμε τα καλα. Ποσα ring of death να εχουν βγει στην Ελλαδα? Παω στοιχημα ουτε 500.
#23 Skiadas (Level14) 26/11/2013 17:22
Μακάρι και η δική μου κονσόλα να είναι ελαττωματικιά ...τόσα παιχνίδια δωρεάν.
#24 Vitril (Level20) 04/12/2013 11:33
Τη βδομάδα πριν την κυκλοφορία του Vita TV, το PS Vita είχε πουλήσει περίπου 22.000 αντίτυπα στην Ιαπωνία. Την βδομάδα κυκλοφορίας του Vita TV, το Vita TV πούλησε 20.000 παραπάνω ενώ το ίδιο το PS Vita υπερδιπλασίασε τις πωλήσεις του φτάνοντας τις 46.000 (http://www.playstationlifestyle.net/2013/11/20/japanese-sales-charts-ps-vita-beats-the-3ds-ps-vita-tv-debuts-strong/). Με αυτά τα δεδομένα δεν ξέρω πόσο μικρό νούμερο είναι τα 42.000 κομμάτια.

Ελπίζω πάντως να πάει καλά στην Ευρώπη. Το PS Vita είναι ένα εξαιρετικό μηχάνημα με βασικό πρόβλημα την έλλειψη παιχνιδιών. Αν καταφέρει να πουλήσει παραπάνω μπορεί να φέρει επιτέλους 3rd party games στην κονσόλα. Προσωπικά θα χαιρόμουν πολύ αν γινόταν η κονσόλα για JRPGs όπως ήταν το Wii στην προηγούμενη γενιά.