Kinect 2

Hot
Μάνος Γρυπάρης
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 0 0 0 0

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00
Θα έρθει με το νέο Xbox και θα διαβάζει τα χείλια σας!

Η Microsoft σχεδιάζει ένα νέο Kinect, το οποίο θα λανσάρει μαζί με το επόμενο Xbox.

Εκτός του ότι το Kinect 2 θα κυκλοφορήσει μαζί με το νέο Xbox, θα προσφέρει πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια, ενώ θα μπορεί να διαβάσει ακόμα και τα χείλια σας, να ανιχνεύσει την διάθεσή σας και να προσδιορίσει προς ποια κατεύθυνση κοιτάζει το πρόσωπό σας. Οι πληροφορίες αυτές προέρχονται από πηγές του Eurogamer.

Σε αντίθεση με το πρώτο Kinect, το οποίο λειτουργεί μέσω σύνδεσης USB, το Kinect 2 θα χρησιμοποιεί την τεχνολογία CCS (charged-coupled device), η οποία θα της προσφέρει περισσότερες δυνατότητες, καθώς θα εκμεταλλεύεται απευθείας την RAM και τον επεξεργαστή της κονσόλας. Επίσης, η κάμερα του Kinect 2 αναμένεται να έχει υψηλότερη ανάλυση. Το περιφερειακό συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες να λανσαριστεί μαζί με το νέο Xbox, για το οποίο δεν έχει υπάρξει ακόμη επίσημη ανακοίνωση, παρ' ότι οι ίδιοι οι developers έχουν παραδεχτεί την ύπαρξή του. Πιθανότατα βέβαια θα το δούμε να αποκαλύπτεται στην E3 2012.

Τέλος, το νέο Xbox αναμένεται για άλλη μια φορά να κυκλοφορήσει σε εναλλακτικές εκδόσεις. Μία φθηνή, η οποία θα έχει τα απολύτως απαραίτητα (μέσα της και το Kinect) και μια ακριβή, η οποία θα έχει όλα τα "δυνατά" χαρακτηριστικά, όπως σκληρό δίσκο, optical drive και backwards compatibility.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 AntonKos (Level16) 28/11/2011 23:40
Εντάξει καλά τα νέα αλλά αν βγει Xbox μεσα στο 2013 οπως λένε και μαζί Kinect 2 όσοι το πληρώσαμε πέρυσι θα το κλαίνε?Για να δουμε γιατι αυτα όπως λέτε είναι φήμες.Τώρα για τις δύο εκδόσεις του Xbox πολύ σωστό το βρίσκω.Ότι πληρώνεις παίρνεις αρκεί η μικρή να έχει HD.
#2 xristinaga (Level3) 29/11/2011 05:46
Πολύ καλό μου ακούγεται, αρκεί βέβαια να μη μας κοστίσει ο κούκος αηδόνι!
#3 asmilon (Level26) 29/11/2011 10:50
Πολυ καλη φαινεται η αναβαθμιση, αλλα δε νομιζω πως οι 10.000.000+ που πληρωσαν 150$ να το αγορασουν το πρωτο Kinect θα χαρουν πολυ να μαθουν πως σε 2 χρονια θα ειναι ουσιαστικα αχρηστο και χωρις να εχουν βγει παιχνιδια που να δικαιολογουν την αγορα του...