Splinter Cell remake

Hot
Μάνος Γρυπάρης
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 ()
1
Splinter Cell remake

Splinter Cell remake

Η Ubisoft θα το αναπτύξει για μοντέρνο κοινό. [UPDATE]

[Αρχική Δημοσίευση: 15/12/21] Η Ubisoft ανακοίνωσε και επίσημα το remake του Splinter Cell, το οποίο φημολογούνταν εδώ και καιρό.

Το αρχικό Splinter Cell κυκλοφόρησε το 2002. Δύο δεκαετίες μετά και απ' ότι φαίνεται η Ubisoft Toronto μας ετοιμάζει κατά καιρό μια επιστροφή, με την Snowdrop engine, η οποία χρησιμοποιείται και στα νέα games Star Wars και Avatar: Frontiers of Pandora. Το Splinter Cell remake θα έχει dynamic lighting και shadows, τα οποία θα ενσωματωθούν στο level design του παιχνιδιού. Θα παραμείνει linear, όπως και η πρώτη έκδοση.

Στόχος της Ubisoft, σύμφωνα με τον παραγωγό Matt West, είναι το remake να μείνει πιστό στις ρίζες του σε θέμα gameplay. Τα γραφικά και ο ήχος είναι φτιαγμένα από το μηδέν, ενώ υπάρχουν και σχεδιαστικές τροποποιήσεις για να παίζετε με μεγαλύτερη άνεση, με τα σύγχρονα πρότυπα. Η εξερεύνηση και η καινοτομία όμως, θα είναι δύο βασικοί "πυλώνες" του remake, σύμφωνα με τον τεχνικό παραγωγό, Peter Handrinos, με τροποποιήσεις στο Stealth gameplay, αλλά με σεβασμό στην παράδοση, ώστε το παιχνίδι να έχει απήχηση σε παλιούς και νέους gamers.

[UPDATE: 16/12/21 – Οι πρώτες λεπτομέρειες του Splinter Cell Remake] O Istvan Tanja της Ubisoft Toronto δήλωσε: "Το Splinter Cell είναι πλήρως μέρος του DNA του στούντιο και των ριζών του. Ξέρουμε πόσο υψηλές είναι οι προσδοκίες των οπαδών από εμάς να εκσυγχρονίσουμε το εμπορικό σήμα, φροντίζοντας παράλληλα να μην χάσουμε απολύτως τίποτα από την ουσία του, θέλουμε να βεβαιωθούμε ότι οι fans του Splinter Cell θα το αγαπήσουν πραγματικά. Θέλω το στούντιο να αναβιώσει το εμπορικό σήμα του Splinter Cell", δήλωσε ο Tanja. "Να ικανοποιήσει πραγματικά το βασικό του κοινό που διψάει πολύ για ένα νέο Splinter Cell και επίσης να διευρύνει τον ορίζοντα της σειράς σε νέους παίκτες. Βλέπω ένα λαμπρό μέλλον για το Splinter Cell".

H ομάδα της Ubisoft Toronto θα είναι επικεφαλής του έργου, ένα έργο που οι developers των Watch Dogs: Legion και Far Cry 6 αναλαμβάνουν με "υπερηφάνεια" και λειτουργεί επίσης ως μια μικρή στιγμή που κλείνει τον κύκλο για πολλούς από το προσωπικό, σύμφωνα με τον Tanja, καθώς αρχικά είχαν προσληφθεί αποκλειστικά για να εργαστούν στο Splinter Cell Blacklist του 2013. O Tanja είχε δηλώσει τo 2013 ότι έχουν μάθει τι χρειάζεται για να στείλεις games αυτού του εύρους σε υψηλό επίπεδο ποιότητας, καθώς και πόσο απίστευτα δύσκολο είναι να παράγεις δύο ΑΑΑ games αυτού του εύρους, σχεδόν ταυτόχρονα. Ο Tanja δήλωσε ότι αυτά τα μαθήματα, μαζί με τη σημασία της συνεργασίας, της ανθεκτικότητας και της εμπιστοσύνης, είναι αυτά που παίρνει μαζί του καθώς ξεκινάει τις εργασίες για το remake του Splinter Cell.

Η Ubisoft επιβεβαίωσε ότι το remake θα κατασκευαστεί από την αρχή χρησιμοποιώντας τη μηχανή Snowdrop του στούντιο, η οποία χρησιμοποιήθηκε προηγουμένως στο The Division 2 και είναι η ίδια που χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή για τα επερχόμενα παιχνίδια Star Wars και Avatar: Frontiers of Pandora. Η Ubisoft επιβεβαίωσε επίσης ότι ο τίτλος θα διαθέτει δυναμικό φωτισμό και σκιές που θα ενσωματωθούν στο σχεδιασμό των επιπέδων του παιχνιδιού, καθώς και μια γραμμική αφήγηση που μπορεί να ανατρέψει τις προσδοκίες που είχαν οι fans για άλλο ένα Οpen-world sandbox από την εταιρεία.

Η γαλλική εταιρεία δήλωσε επίσης ότι θα γίνουν κάποιες αλλαγές στο gameplay, ιδίως όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο κινείται ο πρωταγωνιστής Sam Fisher. Ο τεχνικός παραγωγός Peter Handrinos δήλωσε ότι η εξερεύνηση και η καινοτομία θα είναι βασικοί πυλώνες του remake του Splinter Cell, ενώ ο παραγωγός Matt West πρόσθεσε ότι όλα αυτά είναι μέρος του σχεδίου της εταιρείας να επαναπροσδιορίσει τα Action stealth games και να ακροβατήσει στη γραμμή μεταξύ του πνεύματος του παλιού και της άνεσης του νέου. Προγραμματισμένη ημερομηνία κυκλοφορίας για το remake του Splinter Cell δεν υπάρχει, μέχρι τότε οι fans με VR μπορούν να προσβλέπουν σε ένα αποκλειστικό Splinter Cell για το Oculus που βρίσκεται υπό ανάπτυξη από την Red Storm Entertainment.

[UPDATE: 22/9/22 - Ιστορία και δεδομένα για μοντέρνο κοινό] Το επερχόμενο remake του Splinter Cell θα περιλαμβάνει μια ιστορία που θα γραφτεί ξανά, καθώς η Ubisoft προσπαθεί να αναβαθμίσει το παιχνίδι και να το κάνει πιο «αυθεντικό και πιστευτό» και πιο σχετικό με το «σύγχρονο κοινό».

Σε μια λίστα θέσεων εργασίας, η Ubisoft αναζητά να προσλάβει έναν σεναριογράφο που μπορεί να αλλάξει την ιστορία του αρχικού παιχνιδιού. «Χρησιμοποιώντας το πρώτο παιχνίδι Splinter Cell ως βάση μας, ξαναγράφουμε και κάνουμε update την ιστορία για ένα σύγχρονο κοινό», αναφέρει η αγγελία. «Θέλουμε να διατηρήσουμε το πνεύμα και τα θέματα του αρχικού παιχνιδιού ενώ εξερευνούμε τους χαρακτήρες μας και τον κόσμο για να τους κάνουμε πιο αυθεντικούς και πιστευτούς».

Η Ubisoft λέει ότι ο υποψήφιος σεναριογράφος θα πρέπει να συνεργαστεί με την αφηγηματική ομάδα της Ubisoft Toronto για να δημιουργήσει μια "συνεκτική και συναρπαστική" αφηγηματική εμπειρία για ένα "νέο κοινό" Splinter Cell fans. Το αρχικό Splinter Cell κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2002, μια πολύ διαφορετική και ταραχώδη εποχή που εισήχθησαν ριζοσπαστικές τεχνολογίες και η ανεξέλεγκτη κυριαρχία του Nickleback στα billboard charts με το "How You Remind Me" για πάρα πολύ καιρό.

Διαβάστε το review του Splinter Cell.

Το Splinter Cell remake αναμένεται να κυκλοφορήσει σε όλα τα format, αλλά τόσο οι πλατφόρμες, όσο και η περίοδος κυκλοφορίας δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί.

Διαβάστε περισσότερα για τις μέχρι τώρα πληροφορίες του Splinter Cell remake και συζητήστε για αυτό στο παρακάτω forum topic.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Notification