Assassin's Creed 5 απ' την Ubisoft Toronto

Hot
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Assassin's Creed 5 απ' την Ubisoft Toronto

Assassin's Creed 5 απ' την Ubisoft Toronto

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Ο developer του Splinter Cell: Blacklist θα βοηθήσει μετά το Assassin's Creed 4.

Η Ubisoft Toronto, developer του Splinter Cell: Blacklist που θα κυκλοφορήσει στις 23 Αυγούστου, αναμένεται να βοηθήσει στο επόμενο Assassin's Creed, είτε αυτό θα λέγεται "Assassin's Creed 5" είτε διαφορετικά.

Μετά το Assassin's Creed IV: Black Flag που αναμένεται να μας έρθει την 1η Νοεμβρίου από την Ubisoft Montreal (στον Καναδά), το αμέσως επόμενο Assassin's Creed θα εμφανιστεί το 2014 σύμφωνα με την Ubisoft. Μετά τον Αύγουστο όπου η Ubisoft Toronto "ξεμπερδεύει" με το νέο Splinter Cell θα έχει αρκετό χρόνο. Απ' ότι φαίνεται, η Ubisoft Montreal έχει "ζοριστεί" αφού κάθε χρόνο αναπτύσσει από ένα Assassin's Creed, συνεπώς η Ubisoft θα την υποστηρίξει με επιπλέον προγραμματιστές ή θα αναθέσει εναλλάξ κάθε Assassin's Creed, ανάμεσα στις προγραμματιστικές εταιρείες του Montreal και του Toronto. Ότι κάνει δηλαδή και η Activision με το Call of Duty και τις Treyarch και Infinity Ward αντίστοιχα. 

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η Jade Raymond, επικεφαλής της Ubisoft Toronto, είχε έναν από τους βασικούς ρόλους στο πρώτο Assassin's Creed. Συνεπώς η έκδοση του 2014 θα έχει μία ακόμη ιδιαίτερη βαρύτητα. Πάντως η αλήθεια είναι ότι επιπλέον δουλειά γίνεται σε αρκετά ακόμη παραρτήματα της Ubisoft ανά τον κόσμο. Για το Assassin's Creed 4 δουλεύουν προγραμματιστές και γραφίστες από 8 συνολικά εταιρείες της Ubisoft.

Το μόνο που απομένει να δούμε είναι το αν η ετήσια εμφάνιση του Assassin's Creed θα κουράσει ή αν θα συνεχίσει να πουλάει, όπως άλλωστε και το Call of Duty.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 mike kodima (Level20) 29/03/2013 18:11
Εφόσον πουλάει σαν ζεστό καρβέλι ψωμί φυσικό είναι να κυκλοφορεί κάθε χρόνο AC τίτλος!
#2 SirLvr (Level27) 29/03/2013 19:55
Εγώ το περιμένω ΚΑΙ αυτό πώς και πώς!!
#3 eliminator (Level26) 30/03/2013 10:55
Αρμέγουν τη σειρά και εγώ προσωπικά κουράστηκα να βλέπω κάθε χρόνο νέο AC.
#4 Zaratoth (Level28) 30/03/2013 12:53
Σαν τον Eliminator και εγώ. Και περιμένω σαν χαζός το τέλος της υποτιθέμενης "τριλογίας" του Desmond η οποία μετρά ήδη 5 παιχνίδια και με δυο επιπλέον ανακοινωμένα πάμε στα 7. Ε, ρε πανηγύρια....
#5 Δημήτρης (Level11) 31/03/2013 12:26
Το έχουν παρακάνει νομίζω..