Assassin's Creed 3 με μικροπληρωμές

Hot
Μάνος Γρυπάρης
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Assassin's Creed 3 με μικροπληρωμές

Assassin's Creed 3 με μικροπληρωμές

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Αγοράστε νομίσματα με αληθινά χρήματα!

Αν νομίζατε ότι οι μικροπληρωμές είναι προνόμιο μόνο των MMO τότε...γελιέστε!

Η Ubisoft "απλοποιεί" τα πράγματα με το Assassin's Creed III κι έτσι όσοι δεν θέλουν να παίξουν multiplayer mode...με τη φυσιολογική μέθοδο ανάπτυξης χαρακτήρα, θα μπορούν να πληρώσουν πραγματικά χρήματα για να αγοράσουν νομίσματα εντός του παιχνιδιού! Η δυνατότητα αυτή θα ισχύσει για τους κατόχους των εκδόσεων PlayStation 3 και Xbox 360. Για PC και Wii U δεν υπάρχει ακόμη σχετική ενημέρωση.

Θα κυκλοφορήσουν διάφορα "πακέτα χρημάτων", με 20, 50, 155, 380 και 925 Erudito (το συνάλλαγμα του παιχνιδιού), με το ακριβότερο να κοστίζει 1.600 Microsoft Points (18 ευρώ για το PSN). Τα Erudito διαφέρουν απ' τα νομίσματα που έχουμε δει μέχρι τώρα στο review code του Assassin's Creed 3 που έχουμε στα χέρια μας (για PS3), επομένως είναι πολύ πιθανό να χρησιμοποιηθούν στο multiplayer mode! 

Με τα χρήματα του Assassin's Creed 3 θα μπορείτε να αγοράσετε όπλα και διάφορα ακόμη upgrades.

Αναμείνατε για το review του Assassin's Creed 3 από το GameWorld.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 mike kodima (Level20) 29/10/2012 15:52
Σκέφτηκε άλλο έναν τρόπο η ubisoft για να βγάλει κέρδη!
#2 Vasilis (Level25) 29/10/2012 17:31
όχι ρ παιδιά έλεος!!!!
#3 asmilon (Level26) 29/10/2012 19:38
Παιδια το κακο ειναι οτι υπαρχει κοσμος που θα τα σκασει τα 20 επιπλεον ευρω και σιγα σιγα αυτο θα γινεται πιο mainstream και πιο απαραιτητο για να παιξεις το παιχνιδι σου. Κριμα απλα κριμα το αρμεγμα δε εχει τελος...
#4 Zaratoth (Level28) 29/10/2012 21:49
Έλεος....
#5 Ver (Level14) 29/10/2012 22:06
Ο πλουσιότερος κερδίζει... πως άλλαξαν έτσι τα games ρε παιδιά?!! ...και που είσαι ακόμα!
#6 fotaras20 (Level3) 29/10/2012 23:58
εδω δεν εχουμε αληθινα
#7 boyakadj (Level20) 30/10/2012 00:23
οντως, τα περισσοτερα games ακολουθουν αυτην την πολιτικη....
#8 geokiren (Level19) 30/10/2012 00:50
Από τότε που ανακοινώθηκε το setting που θα εξελίσσεται το 3ο μέρος της σειράς έχω ξενερώσει...δεν με ενδιαφέρει καθόλου η αμερικκκή και η ιστορία τους...απλά δεν μπορώ να ταυτιστώ με την κατάσταση και να διαλέξω καμία από τις διαθέσιμες πλευρές...κρίμα και ήταν καλή σειρά...
#9 aekforever (Level15) 30/10/2012 01:46
Και που θα φτάσουμε ακόμα θα χρειάζεσαι μια περιουσία σε λίγο για να αγοράσεις και να ευχαριστηθείς 2,3 παιχνίδια.Δεν τους φτάνουν τα κέρδη από τα Dlc κοιτάνε για ακόμα περισσότερα,το κακό είναι ότι τα δίνουμε αν και δεν θα έπρεπε.
#10 kane (Level5) 30/10/2012 09:35
Όπως και με τα DLC του πρώτου μήνα, έτσι και εδώ είναι στο χέρι των gamers να πατώσουν τέτοιες κινήσεις. Αν βρουν ανταπόκριση θα συνεχίσουν.
#11 trelosr21 (Level10) 30/10/2012 10:25
χάλασε και το assassins
#12 Fotis_Rozakis (Level15) 30/10/2012 11:57
είναι πολλά τα λεφτά....