Kojima: "Το Metal Gear να συνεχίσει για πάντα"

Hot
Μάνος Γρυπάρης
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 0 0 0 0

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00
Ο Kojima δήλωσε ότι το Metal Gear Solid θα ήθελε να συνεχίσει...ακόμα και μετά τον θάνατό του!

Σε ομιλία του προς τους φοιτητές Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνια, ο 48χρονος Ιάπωνας δημιουργός δήλωσε ότι θα συνεχίσει να δημιουργεί Metal Gear Solid όσο οι οπαδοί συνεχίσουν να αγαπούν την σειρά.

Ωστόσο, συγκίνηση προκάλεσε η δήλωσή του: "Ακόμα και μετά το θάνατό μου, θα ήθελα η σειρά Metal Gear Solid να συνεχίσει". Ο Kojima δήλωσε επίσης ότι θα ήθελε να δημιουργήσει και νέα games, δηλαδή να μην μείνει κολλημένος στη σειρά Metal Gear για πάντα.

Πιστεύει μάλιστα ότι στο παρελθόν κατάφερε να περάσει την κουλτούρα του Metal Gear και σε άλλους ανθρώπους, ειδικά απ' το Metal Gear Solid 3 κι έπειτα, άρα ευελπιστεί το έργο του να συνεχίσει και χωρίς αυτόν. Αλλά όπως δήλωσε χαρακτηριστικά: "Στο τέλος αυτό δεν δουλεύει πάντα σωστά. Κι όπως γνωρίζετε, θα πρέπει κάθε φορά να αναλαμβάνω υπεύθυνος και να διορθώνω τα όποια προβλήματα προκύψουν". Τέλος, κατέστησε σαφές ότι θα ήθελε να μεταφέρει τα δικαιώματα της σειράς Metal Gear σε κάποιον άλλο, ώστε να συνεχίσει το έργο του.

Ο Hideo Kojima είναι πολύ απασχολημένος τους τελευταίους μήνες καθώς έχει πλέον καθήκοντα αντιπροέδρου στην Konami. Παράλληλα, είναι και lead designer στα Metal Gear Solid: Rising, Metal Gear Solid: HD Collection και Metal Gear Solid: Snake Eater 3D.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 tensazangetsu (Level12) 10/10/2011 19:41
Ειναι σιγουρο πως ο τιτλος θα συνεχιστει και ο κυκλος του Metal Gear δεν θα τελειωσει με τον Snake,απλα δεν νομιζω πως θα συναντησει ποτε την επιτυχια που ειχε με τον Kojima.Με την τεχνολογια να προχωραει τοσο εντονα,προβλεπω τα επομενα Metal Gear να χανουν το stealth στοιχειο τους και να ειναι κατι σαν Armored Core ισως
#2 Devilhunter_PS (Level19) 10/10/2011 21:51
πιστευω οτι ο kojima εχει αρκετο μυαλο για να καταλαβει ποτε η σειρα θα πρεπει να σταματησει.βλεπωντας τον τελευταιο τιτλο της σειρας(peace walker)και το μελλον της(rising)πιστευω οτι εχει ψωμια ακομα.το θεμα ειναι τι θα κανει μετα το rising.prequells?spin offs?καινουρια ιστορια?η μηπως κανενα σιχαμερο reboot ala devil may cry :s