Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Pώτα κάτι τον επόμενο

More
27 Oct 2014 01:36 #150990 by Αντώνης Καλογερής
Αθανασία.Του πούστη,κάποια στιγμή θα βγάλεις και λεφτά αφού θα είσαι αθάνατος.
Groudon ή Reshiram?

Psn:a37111988
Video Games Is My Life!!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Oct 2014 08:05 - 27 Oct 2014 09:46 #150994 by Donnie Darko
Groudon :P
Σου λέει κάποιος ότι θα σου δώσει 9 εκατομμύρια ευρώ αν ληστέψεις τράπεζα..Μόνος σου θα πήγαινες; :P :P :P :dry:

Αν δεν με βρίσκετε στο Facebook η σε κανά σουβλατζίδικο ε τότε θα είμαι μέσα στο Site :) :) :)
ΥΓ:Έχω μόνο Facebook,skype,twitter,youtube :)
Last edit: 27 Oct 2014 09:46 by Αντώνης Καλογερής.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Oct 2014 09:47 #150998 by Αντώνης Καλογερής
Μόνος μου όχι,αλλά αν μάζευα μια καλή ομάδα,ίσως και να το επιχειρούσα.
ΧΤ ή Duke?

Psn:a37111988
Video Games Is My Life!!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Oct 2014 11:41 #151010 by Donnie Darko
Εγώ θα έκανα PAYDAY style :cheer: :cheer: Προτιμώ Duke ;)
Σου αρέσει να παίζεις με φίλους η μόνος σου; :dry: :dry:

Αν δεν με βρίσκετε στο Facebook η σε κανά σουβλατζίδικο ε τότε θα είμαι μέσα στο Site :) :) :)
ΥΓ:Έχω μόνο Facebook,skype,twitter,youtube :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Oct 2014 11:52 #151013 by Αντώνης Καλογερής
Mε φίλους εννοείται!Τι καλύτερο απ' το να είσαι με την παρέα σου και να παίζεις!
Jirachi ή Celebi?

Psn:a37111988
Video Games Is My Life!!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Oct 2014 14:29 #151037 by Donnie Darko
Jirachi :P
LoL η WOW ;; :dry: :dry:

Αν δεν με βρίσκετε στο Facebook η σε κανά σουβλατζίδικο ε τότε θα είμαι μέσα στο Site :) :) :)
ΥΓ:Έχω μόνο Facebook,skype,twitter,youtube :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Oct 2014 15:15 #151061 by Αντώνης Καλογερής
Lol.
Dead Space ή Resident Evil 5?

Psn:a37111988
Video Games Is My Life!!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
27 Oct 2014 19:25 #151093 by Donnie Darko

NoGood! wrote: Lol.
Dead Space ή Resident Evil 5?


Dead Space :cheer:
Προτιμάς σχολείο η φυλακή;;;χαχαχαχα εδώ σε θέλω έχω θέση στις φυλακές κορυδαλλού :P :P :P

Αν δεν με βρίσκετε στο Facebook η σε κανά σουβλατζίδικο ε τότε θα είμαι μέσα στο Site :) :) :)
ΥΓ:Έχω μόνο Facebook,skype,twitter,youtube :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Oct 2014 11:21 #151116 by Αντώνης Καλογερής

Badlorg wrote:

NoGood! wrote: Lol.
Dead Space ή Resident Evil 5?


Dead Space :cheer:
Προτιμάς σχολείο η φυλακή;;;χαχαχαχα εδώ σε θέλω έχω θέση στις φυλακές κορυδαλλού :P :P :P

Την ξανα'κανες αυτή την ερώτηση,σου απάντησα και σου ξανα απαντώ.Σχολείο γιατί έχει και γκομενάκια! :P
Πάγος ή άμμος?

Psn:a37111988
Video Games Is My Life!!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
28 Oct 2014 12:10 - 28 Oct 2014 12:10 #151119 by Donnie Darko
Καλά λες το ξαναρώτησα :P
Πάγος γιατί και το LIDL....Eχει τα παγάκια της :P :P :P
Γρασίδι η χορτάρι;; :P :P Παγίδα :dry: :dry:

Αν δεν με βρίσκετε στο Facebook η σε κανά σουβλατζίδικο ε τότε θα είμαι μέσα στο Site :) :) :)
ΥΓ:Έχω μόνο Facebook,skype,twitter,youtube :)
Last edit: 28 Oct 2014 12:10 by Donnie Darko.

Please Log in or Create an account to join the conversation.