Battlefield 3 Video Review

Hot
Cgd

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00
Το πρώτο video review...και επίσημα!

Τα video reviews είναι κάτι που ανέκαθεν είχαμε στα πλάνα μας και που ξεκινάμε να υλοποιούμε από σήμερα. Σε αυτό το σημείο θα πρέπει να πούμε ότι καθοριστικό ρόλο έπαιξαν και οι προτάσεις σας, τις οποίες ακούμε πάντα και προσπαθούμε να υλοποιούμε στο ακέραιο.

Απ' τη μία τα upgrades του site και η καθημερινή ραδιοφωνική εκπομπή, απ' την άλλη οι αμέτρητες κυκλοφορίες του φθινοπώρου τις οποίες έπρεπε να καλύψουμε έγκαιρα, ο χρόνος όπως αντιλαμβάνεστε ήταν περιορισμένος. Κατά την εορταστική περίοδο όμως, όπου έχουμε το απαραίτητο περιθώριο να πραγματοποιήσουμε ότι δεν προλάβαμε, αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε με το πρώτο video review. Και θα ακολουθήσουν κι άλλα.

Η αρχή γίνεται με το Battlefield 3, το οποίο ανακηρύχθηκε στην φετινή Gamescom ως το καλύτερο video game.



To βίντεο προστέθηκε στο review του παιχνιδιού και φυσικά στο κανάλι μας στο YouTube. Αναμένουμε τα σχόλιά σας.

Ένα ακόμη δώρο του GameWorld προς εσάς, για τις φετινές γιορτές. Κι έπεται συνέχεια!

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 AntonKos (Level16) 24/12/2011 20:05
Μπράβο παιδιά πολύ ωραίο το review!Άντε καλορίζικοι και καλές γιορτές! B)
#2 bond (Level16) 24/12/2011 20:08
Πολυ ωραιο video review. Μπραβο στον Χρηστο !
#3 eliminator (Level26) 24/12/2011 20:58
Συγχαρητήρια παιδιά! Πολύ καλό review :cheer:
#4 eliminator (Level26) 24/12/2011 21:03
Και σε 1080p Ωραίοι ρε παιδιά!

Υ.Γ.Και νόμιζα πως ήταν μόνο σε 360p και το'βλεπα με τη θολούρα.
#5 Manos (Level39) 24/12/2011 21:57
Ευχαριστούμε. Κάθε αρχή και δύσκολη.
Θα ετοιμάσουμε κι άλλα video reviews, δίνοντας έμφαση κυρίως σε games από 9 και πάνω. Μελλοντικά στόχος μας είναι να έχουμε video reviews για όλα τα games από 8 και πάνω. Απλά προς το παρόν οργανωνόμαστε και προσπαθούμε να τα βάλουμε όλα σε τάξη. :-)
#6 nikos-pc (Level11) 24/12/2011 23:00
Συγχαρητήρια παιδιά. Φοβερό βίντεο-review. Νομίζω είχα δει και ένα δεκάλεπτο τέτοιο στο φόρουμ.
Και κάτι τελευταίο. Θα προτιμούσα πιο πολύ gameplay, αν και αυτό το βίντεο είναι εξαιρετικό.
#7 Manos (Level39) 24/12/2011 23:40
Thanks Νίκο.
Η λογική που θα ακολουθήσουμε στα video reviews είναι η εξής:
- Έναρξη με cutscenes
- Τίτλος - Gameplay video
- Βαθμολογία - Κλείσιμο πάλι με cutscenes

Συνεπώς, το μεγαλύτερο διάστημα του βίντεο είναι σκηνές από gameplay. Ρίξε μια προσεκτική ματιά αν θέλεις :-)
#8 tony_montana7 (Level12) 25/12/2011 20:58
Συγχαρητήρια πολύ κάλο για άρχη.Στο επόμενο όμως θα ήθελα πιο πολύ gameplay και σχόλια
#9 ioannis kyvranoglou (Level11) 26/12/2011 02:59
mpravo paidia poly kali prospatheia einai akrivos auto pou xreiazotan!
#10 prego77 (Level7) 27/12/2011 23:07
φοβερο review.μπραβο παιδια.πολυ καλη δουλεια.συνεχιστε ετσι.
#11 gabexa (Level9) 28/12/2011 20:50
Συγχαρητήρια για το review!! Εξαιρετική δουλειά! :P
#12 Kalogerogiannis (Level1) 04/12/2012 00:12
Για μένα top FPS