Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Tomb Raider (2013)

More
01 Mar 2015 14:26 #157450 by Γιάννης
Replied by Γιάννης on topic Tomb Raider (2013)
Οταν πρωτοείδα το trailer ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ στην κυριολεξία και δεν είχα ούτε XBOX360 ή PS3.
Μετά απο λίγο καιρό απέκτησα ένα xbox 360 δώρο απο φίλο και τελικά
το πήρα πέρσι στην συλλεκτική του έκδοση και φυσικά το τερμάτισα!!
Απιστευτα γραφικά, gameplay, ήχος, γρίφοι ΟΛΑ 10!!!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Mar 2015 16:13 #157461 by Αριστοτέλης Ζησιμόπουλος
Συμφωνώ απόλυτα με τα παιδιά από πάνω. Σε αυτό το παιχνίδι ξανα ερωτεύτηκα την Lara. To παιχνίδι την παρουσιάζει στην αρχή σαν ένα γλυκήτατο αθώο κοριτσάκι (άσχετα τι γίνετε στην συνέχεια) και μετά από 10 λεπτα αρχίζει και μοιράζει σφαλιάρες δεξιά και αριστερά. Πως γίνετε να μην την ερωτευτείς;;;

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
14 Jun 2015 17:00 #162605 by Δημήτρης Αραμπατζίδης
8.5 εκατομμύρια πωλήσεις!

Το reboot της σειράς Tomb Raider έσπασε όλα τα ρεκόρ πωλήσεων στην ιστορία του franchise, όπως ανακοίνωσε η Crystal Dynamics. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε την σχετική είδηση.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Sep 2015 20:34 #168323 by Αντώνης Χ.
Καλησπερα φιλοι της σελιδας! :cheer: Αν θυμαμαι καλα απο τη στιγμη που αγορασα το Tomb raider κατι τρεχει με το multiplayer και εχει σοβαρα θεματα (lag) . Γνωριζει κανεις τι γινεται? Ειναι δυνατον να μην εχει διορθωθει τετοιο προβλημα? Ειναι το game unplayable?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
01 Sep 2015 23:40 - 02 Sep 2015 00:23 #168334 by Πιέρρος Φουστέρης
Καλησπέρα, φίλε. Βρήκα, με ένα ψάξιμο στο Google, 2 boards όπου πολλοί παίκτες αναφέρουν το ίδιο πρόβλημα με σένα, δηλαδή lag στο multiplayer και πολλά glitches. Παρόλα αυτά, δεν αναφέρουν κάποια λύση και όλοι περίμεναν patches για τη διόρθωση των προβλημάτων. Χρησιμοποιώ παρελθοντικό χρόνο διότι τα σχόλια που σου αναφέρω είχαν γραφτεί πριν από 2 χρόνια. Νεότερα δε βρίσκω. Ορίστε τα links:
1) gamefaqs.com
2) tombraiderforums.com

"Once you've accepted your flaws, no one can use them against you."
"Never forget what you are, the rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you."
"Death is so final, whereas life is full of possibilities."
"Most men would rather deny a hard truth than face it."
- Tyrion Lannister
Last edit: 02 Sep 2015 00:23 by Πιέρρος Φουστέρης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Sep 2015 00:29 #168338 by Antonis
Replied by Antonis on topic Tomb Raider (2013)
ευχαριστω πολυ αδερφε για τις πληροφοριες! Να εισαι καλα!! :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Sep 2015 00:34 #168339 by Antonis
Replied by Antonis on topic Tomb Raider (2013)
απο οτι φαινεται το προβλημα δε διορθωθηκε ποτε.(βλεποντας απο αυτα που παιζω)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Sep 2015 01:26 - 02 Sep 2015 13:50 #168340 by Δημήτρης Βουρβαχάκης
Γενικά μην περιμένεις να παίξεις σοβαρά στο multiplayer του tomb raider , δεν έχει κόσμο που να παίζει ,προσωπικά έπαιξα για να πάρω κάποια achievement για να το κάνω 100% το παιχνίδι. Δεν τα κατάφερα λόγο 1 bug . Αν δεν έχεις σκοπό λοιπόν να πάρεις achievement μην ασχοληθείς καν με το multiplayer.
Last edit: 02 Sep 2015 13:50 by Δημήτρης Βουρβαχάκης.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Sep 2015 12:53 #168344 by Antonis
Replied by Antonis on topic Tomb Raider (2013)
ακριβως γι αυτο το λογο παιζω! για τα trophies! αν και υπαρχει boost , απλα καμια φορα θες να τσακισεις κανα αντιπαλο! :unsure:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
02 Sep 2015 13:54 #168345 by Δημήτρης Βουρβαχάκης
Το χειρότερο είναι ότι έχει Rank games στο multi .Ποιος το σκέφτηκε ήθελα και να ήξερα . Για να το βγάλεις achievement θα πρέπει να αγκαρεψεις άλλα 3 άτομα να το κάνετε γιατι εγω όσο και να προσπαθούσα δεν έβρισκα αλλα άτομα. Και όπως θα δεις και στο screen ενώ τα εχω βγάλει και τα 4 mod δεν μου έχει δώσει το τελευταίο achievement.Kαι δυστυχώς οσες φορές εχω προσπαθήσει να ξαναμπώ rank game απλά μένω στο περίμενε.

Please Log in or Create an account to join the conversation.