20.000 εγγραφές: Διαγωνισμός

Hot
GameWorld
GameWorld

GameWorld  

PRWorld: Το Social Media Agency του GameWorld. Κάνε Level Up την επιχείρησή σου στο -> PRWorld.gr .
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
20.000 εγγραφές: Διαγωνισμός

20.000 εγγραφές: Διαγωνισμός

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Συμπληρώνουμε 20.000 εγγραφές στο YouTube και το γιορτάζουμε μαζί σας.

Το κανάλι του GameWorld στο YouTube έφτασε τις 20.000 εγγραφές και καθότι ανά 1.000 εγγραφές σας χαρίζουμε από ένα δωράκι, σήμερα έχουμε άλλα δύο να σας δώσουμε.

Στο πρώτο μας βίντεο για το 2014, Μάνος και Χριστιάνα απαντούν στις ερωτήσεις σας στο καθιερωμένο Q&A και χαρίζουν ένα Guild Wars 2: Heroic Edition και μία τσάντα WWE 2K14.

Δείτε το βίντεο. Για να συμμετάσχετε στο διαγωνισμό, ανοίξτε το στο YouTube και κάντε Like, Εγγραφή (αν δεν είστε ήδη subscribed) κι αφήστε σχόλιο στο κάτω μέρος του με το δώρο που επιθυμείτε.

Η κλήρωση θα γίνει στις 12 Ιανουαρίου. Αξίζει να σημειωθεί ότι το βίντεο έχει γυριστεί ανάμεσα σε Χριστούγεννα και πρωτοχρονιά κι ήταν προγραμματισμένο να ανέβει με την συμπλήρωση 20.000 εγγραφών.

Καλή επιτυχία σε όλους και μείνετε συντονισμένοι καθώς θα ακολουθήσει ένας ακόμη διαγωνισμός αυτές τις ημέρες για τους console gamers!

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 geololj (Level28) 10/11/2011 20:56
Άλλη μια μέρα έμεινε! Παιδιά, μη χαθούμε... να κάνετε και κανένα διάλειμμα από το παιχνίδι :P
#2 al6is (Level4) 11/11/2011 15:16
Αχ ρε Πανελληνιες...Γιατι φετος...? :confused:
#3 krabby (Level22) 09/01/2013 20:05
Είναι σχετικά μεγάλες οι πτώσεις.. :-?
#4 BruceWayne92 (Level14) 09/01/2013 20:06
καιρος ηταν.δεν ξερω βεβαια ποσο θα επωφεληθουν τωρα που περασαν οι γιορτες αλλα καλιο αργα παρα ποτε που λενε.
#5 Lordwinter (Level28) 09/01/2013 22:09
Και στα 100 να πάει τι να την κάνεις την κονσόλα χωρίς τίτλους, εγώ ένα χρόνο τώρα πιο πολύ παίζω PSP πάρα PS Vita. Το PS Vita θα ξανανοίξει μόλις βγει το Persona 4 Golden. :lol:
#6 psmaniac (Level15) 09/01/2013 22:34
Καλό αυτό αλλά σίγουρα θέλει και τίτλους,επίσης δε κατάλαβα τα τόσο αποτυχημένα bundlie που κυκλοφορούν ,είναι δυνατόν να μην έχουν βγάλει σε bundlie το LBP,το UN.GOLDEN ABYSS και το GRAVITY RUSH????
και τα 2 τελευταία να τα δίνεις τζάμπα μέσω psplus?! Υποτίθεται είναι οι καλύτεροι τίτλοι σου και τους δίνεις τζάμπα(έστω και μέσω psplus)??!! Άσε που δεν έχω ακούσει ακόμα άτομο να σκέφτεται να πάρει το 3G μοντέλο!....να το κάνει τι? να στέλνει sms και να πληρώνει κάθε μήνα στη Vodafone για σερφάρισμα??
Κι επίσης όπως ξανάπα ας φέρουν εδώ και το άσπρο μοντέλο που κυκλοφορεί στον υπόλοιπο κόσμο + άλλα χρώματα....
#7 eliminator (Level26) 09/01/2013 23:04
Καλή κίνηση η Sony ;-) και λίγο φθηνότερα δε θα με χάλαγε...
#8 geokiren (Level19) 10/01/2013 03:25
Πολύ καλή κίνηση, αλλά όπως είπε και ο Παντελής πρέπει να υπάρχει και software να την υποστηρίξει.
#9 luffy3131990 (Level14) 10/01/2013 17:00
ας πεσει ακομα λιγο η τιμή και να βγαλουν πιο πολους τιτλους.
#10 +3 Commander George (Level15) 05/01/2014 13:40
Μπράβο παιδιά!
#11 +4 aninan (Level9) 05/01/2014 14:06
Καλή χρονιά παιδιά!Εύχομαι τα καλύτερα!Στόχος 2014 οι 100.000 subscribers ;)
#12 +2 Pantelis Sidiros 05/01/2014 14:21
eeep min klebete (plaka kanw) exete 19.996 xD brabo pediaaaaa
#13 +2 mike kodima (Level20) 05/01/2014 14:45
Συγχαρητήρια σας αξίζει ένα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ :-)
#14 +3 ABBY (Level17) 05/01/2014 15:02
Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ παιδιά!!Είστε ΤΕΛΕΙΟΙ!!
ΑΓΑΠΑΜΕ GAMEWORLD!!! :D
#15 +2 WastedReaper (Level13) 05/01/2014 15:59
Μπράβο παιδιά και εις ανώτερα!!!
#16 +2 panosdark (Level12) 05/01/2014 16:39
Συγχαρητήρια! παιδιά ευχομαι καλυτερη συνεχεια!! το 2014
#17 +1 Sotiris (Level29) 05/01/2014 20:24
Να ΄στε καλά παιδιά ευχαριστούμε!
#18 +1 Zaratoth (Level28) 05/01/2014 21:03
Συγχαρητήρια.
#19 +4 Manos (Level39) 05/01/2014 21:07
Ευχαριστούμε για την υποστήριξη!
Το βίντεο σας το αφιερώνουμε. Έχουμε πολύ δουλειά φέτος και φουλ πρόγραμμα οπότε να είστε εκεί. :-)
#20 Bil128 (Level12) 05/01/2014 23:22
ευχομαι να μεγαλώσετε πολύ περισσότερο το 2014!!
#21 +1 pronoobgr (Level10) 05/01/2014 23:54
Ευχαριστουμε παιδια!!
#22 +1 CursedPX (Level4) 06/01/2014 00:40
Μπράβο παιδιά άντε και 50κ και 100κ :lol:
#23 +1 MOKER (Level13) 06/01/2014 10:46
Καλή χρονία παιδια και ευχομαι το 2014 να ειναι γεμάτο υγεία και Πολλά Games! ..i want! Guild Wars 2: Heroic Edition
#24 +1 Nik manda (Level8) 06/01/2014 15:09
Συγχαρητήρια και πάντα τέτοια Gameworld FTW !!!!!!! :)
#25 +1 D_Papastergios (Level15) 09/01/2014 14:58
Καλή χρονιά παιδιά!Εύχομαι τα καλύτερα!
#26 detonekiller (Level10) 10/01/2014 22:44
Συγχαρητήρια παιδιά :lol:
#27 SirLvr (Level27) 31/01/2014 16:47
Ο διαγωνισμός ολοκληρώθηκε. Εδώ θα βρείτε τους νικητές: http://www.gameworld.gr/contests/item/15483-%CE%B4%CE%B9%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-20000-%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%81%CE%B1%CF%86%CE%AD%CF%82-%CE%BF%CE%B9-%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%B7%CF%84%CE%AD%CF%82