Reviews Assassin's Creed Syndicate
Comments (20)

Assassin's Creed Syndicate Hot

Δολοφονίες στο Βικτωριανό Λονδίνο.

https://www.gameworld.gr/media/reviews/photos/thumbnail/320x180s/8e/8d/8a/assassins-creed-syndicate-box-67-1445963025.jpg
  • Review
  • News
  • Forum
  • Images
  • Videos
  • User Reviews

Δολοφονίες στο Βικτωριανό Λονδίνο.

Χωρίς αμφιβολία το Assassin's Creed Unity αποτέλεσε μία από τις πιο απογοητευτικές κυκλοφορίες της περσινής χρονιάς. Τα δεκάδες τεχνικά προβλήματα, οι ανεξήγητες πτώσεις του frame rate και το κάκιστο optimization της PC έκδοσης δημιούργησαν ένα εξαιρετικά βαρύ κλίμα και κλόνησαν την εμπιστοσύνη των παικτών προς το πρόσωπο της Ubisoft. H τελευταία προσπάθησε να χρυσώσει το χάπι προσφέροντας δωρεάν το Dead Kings DLC, καθώς και ένα δωρεάν game σε όσους είχαν προμηθευτεί το Season Pass του Unity, αλλά όπως λέει η σοφή λαϊκή ρήση όταν το γυαλί σπάσει δύσκολα κολλά ξανά. Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι το περσινό Assassin's Creed αναπτύσσονταν για τρία ολόκληρα χρόνια και τουλάχιστον στα χαρτιά έδειχνε ικανό να μας προσφέρει μια ξεχωριστή εμπειρία.

Με βάση τα παραπάνω είναι φανερό η Ubisoft θα έπρεπε να αναθεωρήσει την στρατηγική της, η οποία επιβάλλει την κυκλοφορία ενός νέου Assassin's Creed σε ετήσια βάση και να προβεί σε αλλαγές στο franchise. Κάτι τέτοιο δεν έγινε, καθώς παρά τα προβλήματα του Unity εξακολουθεί να υπάρχει μια πολύ μεγάλη μερίδα παικτών πρόθυμη να αγοράσει κάθε δημιουργία που φέρει τις λέξεις Assassin's Creed στον τίτλο της. Με άλλα λόγια όσο υπάρχει αγοραστικό κοινό η Ubisoft κλείνει τα αυτιά της στα επικριτικά σχόλια και φροντίζει να ξεζουμίσει την σειρά όσο πιο “διακριτικά” μπορεί.


Εμείς πάντως έχουμε πάψει να ελπίζουμε ότι κάποια στιγμή θα δούμε ένα Assassin's Creed με ριζικές αλλαγές στο κομμάτι του gameplay, αφού κάθε χρόνο η Ubisoft παρουσιάζει το ίδιο ουσιαστικά παιχνίδι με διάφορα ανούσια gimmicks. Κάτι αντίστοιχο ισχύει όπως είναι φυσικό και στην περίπτωση του Assassin's Creed Syndicate που έχει αναπτυχθεί από την Ubisoft Quebec. H αλλαγή αυτή στο τιμόνι του developer, καθώς τα προηγούμενα κεφάλαια της σειράς είχαν αναπτυχθεί από την Ubisoft Montreal, σηματοδοτεί μια προσπάθεια για εξέλιξη, η οποία όμως μένει ανολοκλήρωτη. Ενδεχομένως αν η Ubisoft Quebec είχε λίγο παραπάνω χρόνο στην διάθεσή της είναι πιθανό να κατάφερνε να μας παρουσιάσει κάτι καλύτερο.

Στο επίκεντρο της Βιομηχανικής Επανάστασης
To Assassin's Creed Syndicate λαμβάνει χώρα στο Βικτωριανό Λονδίνο, κατά την διάρκεια της Βιομηχανικής Επανάστασης. Χρονικά βρισκόμαστε στο 1868 και οι δύο πρωταγωνιστές της ιστορίας είναι τα αδέλφια Jacob και Evie Frye. Να σημειωθεί ότι εδώ έχουμε το πρώτο κεφάλαιο της σειράς, στο οποίο συναντάμε γυναίκα πρωταγωνίστρια. Μια θηλυκή Assassin, είχαμε δει και στο Assassin's Creed Liberation, το τελευταίο όμως αποτελεί spin-off της σειράς. Ο κεντρικός πυρήνας της ιστορίας παραμένει αμετάβλητος, αφού και πάλι στο προσκήνιο έχουμε την αιώνια διαμάχη μεταξύ των Templars και των Assassins.


Η επιλογή του συγκεκριμένου χρονικού setting είναι από μια άποψη περίεργη, καθώς στα προηγούμενα Assassin's Creed υπήρχε κάποιο σημαντικό ιστορικό γεγονός που έθετε τα πλαίσια πάνω στα οποία εξιστορούνταν οι περιπέτειες του εκάστοτε Assassin. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το περσινό Unity που λάμβανε χώρα κατά την διάρκεια της Γαλλικής Επανάστασης. Εδώ από την άλλη πλευρά βρισκόμαστε στην Βιομηχανική Επανάσταση, η οποία βάση του σεναρίου έχει δώσει την δυνατότητα στους Templars να απλώσουν τα πλοκάμια τους σε όλη την έκταση του Λονδίνου. Να σημειωθεί εδώ ότι κάθε ήρωας έχει μια συγκεκριμένη άποψη για το πώς θα πρέπει να εξολοθρευτούν οι Templars. H Evie Frye βλέπει μακροπρόθεσμα πιστεύοντας πως αν στερήσει ένα Piece of Eden από τους Templars θα καταφέρει να μειώσει σημαντικά την επιρροή τους, από την άλλη πλευρά ο Jacob Frye πιστεύει ότι τα προβλήματα μπορούν να λυθούν μόνο με ωμή δύναμη.

Εσείς κατά την διάρκεια της περιπέτειάς σας έχετε την δυνατότητα να χειριστείτε όποιον ήρωα επιθυμείτε ανά πάσα στιγμή, αν και κάποιες αποστολές θα πρέπει να ολοκληρωθούν αποκλειστικά με τον Jacob ή την Evie αντίστοιχα. Φυσικά Assassin's Creed χωρίς θεωρίες συνωμοσίας και αναφορές στην Abstergo δεν νοείται, οπότε και εδώ πέρα από το βασικό setting έχουμε και κάποια γεγονότα που εκτυλίσσονται στο παρόν, τα οποία όμως δύσκολα θα κερδίσουν το ενδιαφέρον σας.


Το δίπολο που αναπτύσσεται μεταξύ των δύο πρωταγωνιστών καταφέρνει να αναδείξει το επιεικώς μέτριο σενάριο του Jeffrey Yohalem, από τον οποίο περιμέναμε σαφώς περισσότερα πράγματα με βάση τις προηγούμενες δουλειές του (Child of Light, Far Cry 3, Assassin's Creed: Brotherhood). Εν τω μεταξύ, κατά την διάρκεια της περιπέτειάς σας θα έχετε την ευκαιρία να συναντήσετε διάφορα ιστορικά πρόσωπα, όπως τον συγγραφέα Charles Dickens και τον Alexander Graham Bell, τον εφευρέτη του τηλεφώνου. Οι διάλογοι μαζί τους είναι απλά απολαυστικοί και αρκετές φορές προσφέρουν το απαραίτητο comic relief στοιχείο.

Prowling the streets of London
Ξεκινώντας την περιπλάνησή μας στο Assassin's Creed Syndicate διαπιστώσαμε ότι σε σχέση με τα προγενέστερα κεφάλαια της σειράς τα πράγματα έχουν παραμείνει ίδια. Ειδικά τα πρώτα quests θα σας δώσουν ένα deja vu αίσθημα. Λόγου χάρη με το που φτάσετε στο Λονδίνο ένας πιτσιρικάς θα σας κλέψει και θα πρέπει να τον κυνηγήσετε, ενώ λίγο παρακάτω θα επιδοθείτε σε έναν αγώνα ταχύτητας με την αδερφή σας ή το αδερφό σας (ανάλογα με το ποιον χαρακτήρα ελέγχετε) για το ποιος θα φτάσει στην κορυφή μιας καμινάδας. Πράγματα δηλαδή που τα έχουμε δει δεκάδες φορές τα τελευταία οχτώ χρόνια.

Οι ομοιότητες με τα προηγούμενα Assassin's Creed δεν σταματάνε φυσικά στα quests, αλλά επεκτείνονται και στους υπόλοιπους τομείς του gameplay. Δεν θα ήταν λοιπόν υπερβολή αν λέγαμε ότι ο βασικός πυρήνας του έχει παραμείνει αμετάλλακτος. Κοινώς για μια ακόμη φορά έχουμε να κάνουμε με ένα αρχετυπικό open world Action-Adventure. Συνολικά η ιστορία χωρίζεται σε εννιά βασικά κεφάλαια ή memory sequences αν προτιμάτε και καθένα εξ' αυτών χωρίζεται με την σειρά του σε διάφορες αποστολές. Η έλλειψη πρωτοτυπίας εντοπίζεται και στην φύση των αποστολών, με μοναδική εξαίρεση της kidnap missions, στις οποίες και θα πρέπει να απαγάγετε διάφορους NPC και να τους μεταφέρετε με ασφάλεια σε συγκεκριμένα drop points.


Οι βασικές αποστολές σχετίζονται κυρίως με την δολοφονία συγκεκριμένων προσώπων ή την κλοπή διαφόρων αντικειμένων από τα χέρια των Templars. Σε γενικές γραμμές βέβαια σας δίνεται ελευθερία στην προσέγγιση της κάθε αποστολής, καθώς από τις τυπικές επιλογές μεταξύ της stealth και της all guns blazing προσέγγισης, εδώ υπάρχουν περισσότερα entry-points σε κάθε περιοχή και δευτερεύοντα objectives. Τουλάχιστον θεωρητικά η Evie εξειδικεύεται στο stealth και ο Jacob στις μονομαχίες σώμα με σώμα, αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι η Evie υστερεί στην μάχη ή ο Jacob στο stealth. Το skill tree και των δύο είναι κοινό και οι μόνες διαφορές εντοπίζονται σε συγκεκριμένα stealth ή combat skills τα οποία αφορούν έναν συγκεκριμένο χαρακτήρα.

Για να ολοκληρώσετε το βασικό story θα χρειαστεί να αφιερώσετε 12-15 περίπου ώρες, αν και υπάρχουν δεκάδες ακόμη δραστηριότητες, όπως οι προαιρετικές αποστολές και η συλλογή των collectables. Στο τελευταίο κομμάτι η Ubisoft προφανώς αντιλήφθηκε ότι το είχε παρακάνει στα προηγούμενα Assassin's Creed, έτσι εδώ ο αριθμός των collectables είναι αισθητά μειωμένος και παράλληλα έχετε άμεσο όφελος αν ασχοληθείτε με την συλλογή τους (χρήματα, crafting materials κ.ο.κ). Θετική κρίνεται και η αφαίρεση των σεντουκιών που είχαμε δει στο Assassin's Creed Unity, τα οποία άνοιγαν μόνο μέσω του σχετικού companion app για τα smartphones.

Η Ubisoft πέφτει για μια ακόμη φορά στην παγίδα της επανάληψης.


Εν τω μεταξύ, οι προαιρετικές αποστολές παρουσιάζουν αρκετό ενδιαφέρον και αποτελούν μιας πρώτης τάξεως ευκαιρίας για να εντρυφήσετε στο lore του Assassin's Creed Syndicate. Αρκετές εξ' αυτών σχετίζονται με διάφορα ιστορικά πρόσωπα, όπως το Dickens και τον Darwin, ενώ το μεγαλύτερο μέρος τους αφορά την απελευθέρωση του Λονδίνου από τις δυνάμεις των Templars. Στο σημείο αυτό να αναφέρουμε ότι οι Templars χρησιμοποιούν μια συμμορία που ονομάζεται The Blighters για να τρομοκρατούν τον κόσμο. Ο Jacob παίρνει προσωπικά το όλο ζήτημα, καθώς όχι μόνο θέλει να ξεπαστρέψει τους Blighters, αλλά στην θέση τους σκοπεύει να δημιουργήσει μια νέα συμμορία τους Rooks.


Κατόπιν αυτού, αρκετές side missions σχετίζονται με τον πόλεμο μεταξύ των δύο συμμοριών, αλλά και με την εξολόθρευση συγκεκριμένων Templars. Οι Rooks μάλιστα μπορούν να σας συντροφεύσουν σε αυτές τις μάχες και αποδεικνύονται εξαιρετικά ικανοί στην εξολόθρευση των αντιπάλων σας. Επιπροσθέτως, έχετε την δυνατότητα να αγοράσετε συγκεκριμένα upgrades για την συμμορία σας ή να αυξήσετε το level των μελών της. Φυσικά για όλα αυτά τα upgrades θα χρειαστείτε ένα σεβαστό χρηματικό αντίτιμο και κατ' επέκταση θα πρέπει να ολοκληρώσετε όσο το δυνατόν περισσότερες προαιρετικές αποστολές, αλλά και να συλλέξετε δεκάδες collectables. H συνολική πάντως διάρκεια του Assassin's Creed Syndicate κρίνεται μικρότερη από αυτή του προκατόχου του, καθώς 35-40 ώρες περίπου αρκούν για το 100% completion.

Υπάρχει άραγε κάτι νέο;
Όπως προαναφέραμε, η Ubisoft Quebec κάνει εδώ κάποιες προσπάθειες για να ανακατέψει κάπως την φόρμουλα και να μας προσφέρει μια ξεχωριστή εμπειρία. Η πρώτη προσθήκη αφορά το rope launcher, το οποίο σας επιτρέπει να μετακινηθείτε με μεγαλύτερη ταχύτητα στον χάρτη ή να σκαρφαλώσετε πιο γρήγορα τα ψηλά κτήρια. Πρακτικά μιλάμε για μια συσκευή που εκτοξεύει ένα σκοινί σε μεγάλη απόσταση και λειτουργεί όπως το grappling hook του Batman. Το rope launcher είναι γενικά μια εύστοχη ιδέα, αλλά δεν αξιοποιείται στο έπακρο και αυτό γιατί δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος μηχανισμός για να στοχεύσετε και να εκτοξεύσετε το σκοινί όπου ακριβώς επιθυμείτε.


Η δεύτερη προσθήκη είναι η δυνατότητα οδήγησης διαφόρων οχημάτων (κάρα, άμαξες κ.ο.κ.). Πέρα από την ταχύτερη μετακίνηση, οι άμαξες προσφέρουν μια φορητή κρυψώνα τόσο για εσάς, όσο και για τα πτώματα που ενδεχομένως θέλετε να κρύψετε. Επιπλέον, μια άμαξα είναι πάντα απαραίτητη για τις kidnap missions!

Σημαντική βελτίωση παρατηρείται επίσης και στο σύστημα μάχης, το οποίο αρχίζει να θυμίζει έντονα το αντίστοιχο της σειράς Batman της Rocksteady. Πλέον υπάρχουν combos, finishers και stun moves, ενώ ισχύει η free flow λογική καθώς σαπίζετε στο ξύλο τους εχθρούς σας, αποφεύγοντας παράλληλα τα χτυπήματά τους. Το Α.Ι πάντως είναι μέτριο, ενώ ακόμη κι όταν σας επιτίθενται ταυτόχρονα πολλοί εχθροί το οπλοστάσιό σας είναι ικανό να κάνει την διαφορά. Λόγου χάρη μια smoke bomb σας δίνει το χρονικό πλαίσιο να δραπετεύσετε ή να δολοφονήσετε τους αντιπάλους σας μέσα στον πανικό που επικρατεί.


Τα εργαλεία του επαγγέλματος
Στη νέα πρόταση της Ubisoft Quebec συναντάμε ένα σωστά υλοποιημένο progression system. Σε πρώτη φάση ανάλογα με τις ενέργειές ανταμείβεστε με skill points, τα οποία μπορούν να κατανεμηθούν στο skill tree του εκάστοτε χαρακτήρα. Για παράδειγμα, μπορείτε να αυξήσετε τα hit points σας, να ξεκλειδώσετε το lockpick skill, να αυξήσετε την εμβέλεια του eagle eye σας κ.ο.κ. Επιπροσθέτως, η ολοκλήρωση συγκεκριμένων challenges, όπως για παράδειγμα 120 assassinations, σας ανταμείβει με διάφορα perks.

Το level σας καθορίζει τα αντικείμενα που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε, αν και η αλήθεια είναι ότι οι επιλογές στα όπλα είναι λιγότερες από αυτές που είχαμε δει στο Assassin's Creed Unity. Συγκεκριμένα υπάρχουν μόλις τρεις κατηγορίες όπλων, οι λεπίδες, τα μπαστούνια και οι σιδηρογροθιές. Να προσθέσουμε πάντως ότι όλα τα όπλα μπορούν να αναβαθμιστούν, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα για crafting. Φυσικά στην τελευταία περίπτωση χρειάζονται συγκεκριμένα materials και χρήματα. Αν δεν θέλετε να καταφύγετε στις μικροπληρωμές, θα χρειαστεί να αφιερώσετε αρκετό χρόνο για να αναβαθμίσετε τον εξοπλισμό σας, οπότε καλώς ή κακώς δεν αρκεί να ασχοληθείτε μόνο με τις βασικές αποστολές.


Εξερευνώντας το Λονδίνο
Οι developers χρησιμοποιούν σε ένα ακόμη Assassin's Creed την AnvilNext engine, μια μηχανή γραφικών που είδαμε για πρώτη φορά στο Assassin's Creed III. Η αλήθεια είναι ότι στο οπτικό κομμάτι δεν συναντάμε κραυγαλέες διαφορές πέρα φυσικά από τον αριθμό των NPCs, ο οποίος είναι αισθητά αυξημένος. Καθώς διασχίζετε το Λονδίνο λοιπόν θα δείτε ότι οι δρόμοι του σφύζουν στην κυριολεξία από ζωή, αφού θα παρατηρήσετε εκατοντάδες στην κυριολεξία περαστικούς, δεκάδες άμαξες που τριγυρίζουν στους δρόμους του, τρένα, αλλά και αρκετές βάρκες στις όχθες του ποταμού Τάμεση.

Το μέγεθος του χάρτη είναι κατά 30% περίπου μεγαλύτερο από το αντίστοιχο του Assassin's Creed Unity, ενώ για μια ακόμη φορά ο σχεδιασμός του περιβάλλοντος εντυπωσιάζει με την λεπτομέρεια του. Η engine πάντως ωθεί το Xbox One στα όριά του και κατ' επέκταση παρατηρούνται σημαντικές διακυμάνσεις στην ποιότητα των textures. Σε σύγκριση με το Unity πάντως δεν συναντήσαμε σημαντικά bugs, ενώ οι όποιες πτώσεις του frame rate υπάρχουν δεν έχουν ιδιαίτερο αντίκτυπο στα controls.

Στον ηχητικό τομέα πάντως συναντάμε αξιοπρεπείς ερμηνείες, ενώ το soundtrack το έχει επιμεληθεί ο Austin Wintory. Ο τελευταίος μας έδωσε εξαιρετικά δείγματα γραφής στο Journey και καταφέρνει να μας εντυπωσιάσει για μια ακόμη φορά. Τα μουσικά θέματα πάντως διακρίνονται από μια “παιχνιδιάρικη” folk διάθεση και σε εμάς τουλάχιστον μας θύμισαν σε ένα βαθμό την folk metal μπάντα Skyclad.


Επιστροφή στις ρίζες
Το Assassin's Creed Syndicate είναι πολύ κοντά στην φόρμουλα των πρώτων κεφαλαίων της σειράς, κάτι που οφείλεται και στην παντελή απουσία κάποιου multiplayer mode. Για το κατά πόσο το multiplayer κόλλαγε ή όχι στην σειρά έχουν ειπωθεί πολλά, αν και το σίγουρο είναι ότι οι πόροι που δαπανήθηκαν στα online modes τα τελευταία χρόνια θα μπορούσαν να έχουν αξιοποιηθεί καλύτερα. Σε γενικές γραμμές η Ubisoft Quebec παρουσιάζει εδώ ένα καλό πρόσωπο, έστω κι αν οι προσθήκες στο κομμάτι του gameplay είναι από ανύπαρκτες έως μηδαμινές. Οι φίλοι της σειράς λοιπόν είναι δεδομένο ότι θα το απολαύσουν, αλλά όσοι έχουν κουραστεί από αυτή τα τελευταία χρόνια το Assassin's Creed Syndicate δεν πρόκειται να τους κάνει να αλλάξουν άποψη.

Θετικά:
- Δύο κεντρικοί πρωταγωνιστές
- To character progression υλοποιείται σωστά
- Βελτιωμένο σύστημα μάχης
- Τεράστιος χάρτης
- H απουσία των bugs
- Εμπνευσμένο soundtrack και πειστικά voice overs
- Ικανοποιητική διάρκεια

Αρνητικά:
- Τραγικά επαναλαμβανόμενο
- Η προσθήκη του rope launcher δεν κάνει σημαντική διαφορά
- Μηδενική πρωτοτυπία στα quests και στους μηχανισμούς του gameplay
- Διακυμάνσεις στην ποιότητα των textures
- Χαμηλό Α.Ι

Βαθμολογία
Γραφικά: 8
Ήχος: 8.5
Gameplay: 6.5
Αντοχή: 7.5
Γενικά: 7.5

Η σειρά χρειάζεται άμεσα ανανέωση και ριζικές αλλαγές στο νευραλγικό τομέα του gameplay.

Παντελής Δασκαλέλος  

User reviews

Average user rating from: 1 user(s)

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο 
 
10.0

Assassin's Creed Syndicate

Assassin's Creed Syndicate

Το Assassin’s Creed Syndicate λαμβάνει χώρα στο Βικτωριανό Λονδίνο του 1868, λίγο μετά τη βιομηχανική επανάσταση. Για άλλη μια φορά η πόλη και ο τρόπος που αποδίδεται αποτελεί και το σημείο αναφοράς ολόκληρου του παιχνιδιού. Από την ενδυμασία και τους διαλόγους των NPC, τα κάρα που κυκλοφορούν στους γεμάτους πλακόστρωτους λακκούβες δρόμους, τα τρένα, τα εργοστάσια «πνιγμένα» από ανήλικα παιδιά, τις μάχες μεταξύ των συμμοριών, τα ψηλά κτήρια, τις αφίσες στους δρόμους, τις επιγραφές στα κτήρια, τον γεμάτο κίνηση ποταμό Τάμεση, τον καπνό που βγαίνει από κάθε στέγη, τη συχνή βροχή και την πυκνή ομίχλη που σκεπάζει την πόλη τα βράδια, κάθε γωνία του παιχνιδιού θυμίζει το Λονδίνο εκείνης της εποχής. Προσωπικά θεωρώ πως ίσως είναι η καλύτερη πόλη που έχουμε δει μέχρι σήμερα στη σειρά, με τους δημιουργούς να έχουν καταφέρει να αποδώσουν τέλεια την ατμόσφαιρα του πιο σύγχρονου αστικού κέντρου του τότε κόσμου. Μάλιστα η αναπαράσταση είναι τόσο καλή που κάθε περιοχή διαφέρει από τις άλλες σύμφωνα με την αντίστοιχη του πραγματικού Λονδίνου.

Για παράδειγμα όταν βρέθηκα στο κέντρο της πόλης συνάντησα περισσότερα μαγαζιά και κόσμο με προσεγμένο ντύσιμο, ενώ περνώντας σε μια πιο περιφερειακή περιοχή που υπάρχουν κυρίως εργοστάσια συνάντησα εργάτες, παιδιά και ταλαιπωρημένα σπίτια. Κάθε περιοχή είναι διαφορετική, πράγμα που συνδράμει στον ρεαλισμό και στην ποικιλία. Πρωταγωνιστές του παιχνιδιού είναι τα αδέρφια Frye. Έπειτα από μια σύντομη αποστολή με τον καθένα, οι δυο assassins φτάνουν στο Λονδίνο με διαφορετικούς σκοπούς ο καθένας. Η Evie έχει στόχο να βρει ένα σημαντικό Piece of Eden που ονομάζεται Shroud of Eden, ενώ ο Jacob επιθυμεί να ελευθερώσει το Λονδίνο από τα δεσμά των Templars που έχουν ριζωθεί βαθιά στην κοινωνία του. Εδώ δημιουργείται η πρώτη αντίθεση μεταξύ των δύο.

 

Για να επιτύχουν το σκοπό τους και οι δυο καταφεύγουν σε διαφορετικά μέσα, με τον Jacob να δημιουργεί τη δική του συμμορία, ονόματι «The Rooks». O Jacob θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως πιο παρορμητικός και αφελής, ενώ η αδερφή του είναι πιο προσεκτική και συγκεντρωμένη στο στόχο της. Έτσι, αρκετές φορές η Evie θα κληθεί να διορθώσει τα λάθη του αδερφού της, ενώ γενικά στους διαλόγους μεταξύ τους γίνεται ξεκάθαρη η αδερφική τους κόντρα. Γενικά, οι δύο χαρακτήρες είναι προσεγμένοι και καλογραμμένοι και για μένα οι πιο ενδιαφέροντες που είδε η σειρά μετά τον Ezio. Η αντίθεση που δημιουργείται μεταξύ τους έχει ως αποτέλεσμα διασκεδαστικούς διαλόγους και μια ξεχωριστή δυναμική. Καταλήγοντας, τα κενά του ενός χαρακτήρα συμπληρώνονται από τον άλλον και εν τέλη τα αδέρφια Frye είναι ένα από τα δυνατά σημεία του τίτλου. Αξίζει να αναφερθεί πως οι ερμηνείες των αντίστοιχων voice actors είναι αρκετά καλές και συνοδεύουν αξιοπρεπώς τους δύο πρωταγωνιστές.

Παρά το γεγονός πως πλαισιώνεται από προσεγμένους χαρακτήρες, η ιστορία του παιχνιδιού είναι αρκετά κοινότοπη. Η αδελφότητα για άλλη μια φορά είναι διαλυμένη και έτσι πρέπει να ανακτήσουμε το χαμένο έδαφος από τους Templars, ενώ πάλι διακυβεύεται η κατοχή ενός σημαντικού Piece of Eden που κυνηγούν και οι δύο πλευρές. Άξιος αναφοράς είναι βέβαια ο τρόπος που παρουσιάζεται η ενσωμάτωση των Templars στην τότε κοινωνία, σχεδόν σε κάθε τομέα, από την παραγωγή μέχρι την πολιτική και την οικονομία, αλλά και το πώς σιγά-σιγά γκρεμίζουμε το διεφθαρμένο σύστημά τους, είτε οι επιπτώσεις είναι θετικές, είτε αρνητικές, πράγμα που τελικά κατάφερε να μου κινήσει το ενδιαφέρον. Αυτά αφορούν την ιστορία πίσω στο 1868. Η ιστορία του τώρα για άλλη μια φορά έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Για την ακρίβεια περιορίζεται σε μόλις μερικά μικρής διάρκειας cutscenes. Ωστόσο και εδώ γίνονται κάποια βήματα και τουλάχιστον το σενάριο προχωρά έστω και λίγο, σε αντίθεση με το Unity που έμεινε στάσιμο. Επιπροσθέτως, το τελικό boss που ενσωματώνει το Syndicate αποδείχθηκε κουραστικό και ανούσιο ταυτοχρόνως. 

 

Τέλος, όπως ήταν αναμενόμενο δεν λείπουν και οι ιστορικές φυσιογνωμίες, με πρόσωπα όπως οι Charles Dickens, Charles Darwin, Alexander Graham Bell, Karl Marx, μέχρι και η ίδια η βασίλισσα της Αγγλίας να ενσωματώνονται στη βασική ιστορία και με ορισμένους από αυτούς να έχουν μια σειρά από δικά τους sidequests. Αν και σχεδόν όλα από αυτά τα sidequests  έχουν κάτι να προσφέρουν, με διαφορά ξεχωρίζουν αυτά του Charles Dickens, οπού καλείστε να βρείτε τις αιτίες πίσω από διάφορα μυστήρια, όπως για παράδειγμα τι κρύβεται πίσω από το στοιχειωμένο σπίτι της οδού 50 Berkeley Square που υπάρχει μέχρι και σήμερα στο Λονδίνο.

Στο gameplay βλέπουμε, τόσο επιστροφές από τα παλιά παιχνίδια της σειράς, όσο και επιρροές από άλλους γνωστούς τίτλους της βιομηχανίας. Ξεκινώντας με τις προσθήκες, όλα τα κάρα που τριγυρνούν στους δρόμους του Λονδίνου μπορούν να οδηγηθούν από τον παίκτη και πέρα από γρήγορο μέσο μεταφοράς, μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως κρυψώνα για τον ίδιον ή για το πτώμα κάποιου αντιπάλου. Ναι, μπορούμε και πάλι να μετακινήσουμε και να κρύψουμε τα πτώματα σε αντίθεση με το Unity. Αν και καμιά φορά μοιάζουν να ‘πατινάρουν’, τα κάρα αποτελούν μια ευπρόσδεκτη προσθήκη. Μαζί με τα κάρα ως αμεσότερος και πιο αποτελεσματικός τρόπος πλοήγησης στην πόλη έχει προστεθεί το rope launcher. Αυτός ο μηχανισμός, που θυμίζει τον αντίστοιχο των Batman Arkham δίνει τη δυνατότητα να ανέβουμε ακαριαία οποιοδήποτε κτήριο ή να μετακινηθούμε από σκεπή σε σκεπή.

 

Πέρα από τη συνεισφορά στην εξερεύνηση και τη μετακίνηση στην πόλη, ο εν λόγω μηχανισμός βοηθά και στο stealth κομμάτι μιας και η πλοήγηση στα sandboxes είναι σαφώς ευκολότερη. Την εν λόγω προσθήκη τη θεωρώ «κίνηση-ματ» από τους σχεδιαστές καθώς δίνει πόντους στη ροή του παιχνιδιού και στη διασκέδαση, αν και αφαιρεί από το ρεαλισμό. Ακόμη έχει προστεθεί και ένας νέος μηχανισμός που μας επιτρέπει να απαγάγουμε διάφορους εχθρούς. Αν και φρέσκος αρχικά, καταλήγει να χρησιμοποιείται υπερβολικά πολύ ιδίως στα sidequests. Δυστυχώς, το stealth με απογοήτευσε για άλλη μια φορά. Σε αυτό οφείλεται κυρίως η γεμάτη σκαμπανεβάσματα AI, όπου άλλες φορές θα με έβλεπε από υπερβολικές αποστάσεις ή θα ξεχνούσε πως υπήρχα παρόλο που μόλις με είδε κάποιος φρουρός. Θετικό αποτελεί, ωστόσο, η επιστροφή των throwing knives και η δυνατότητα του σφυρίγματος για να προσελκύσουμε τους προς το μέρος μας τους αντιπάλους.

Το combat φέτος γνώρισε τις μεγαλύτερες αλλαγές. Πλέον έχουμε να κάνουμε με ένα σύστημα μάχης που θυμίζει Batman και βασίζεται στα combos και στην άμεση εκτέλεση των counters. Πέρα από την απλή επίθεση μπορούμε να σπάσουμε την άμυνα των εχθρών ή να τους ζαλίσουμε για λίγα δευτερόλεπτα και φυσικά να αμυνθούμε. Επιπλέον, δίνεται η δυνατότητα να κάνουμε χρήση των διάφορων εργαλείων μας, όπως οι βόμβες καπνού, κατά τη διάρκεια της μάχης. Εφόσον η ζωή των αντιπάλων φτάσει κάτω από ένα ορισμένο σημείο, αυτοί αδυνατούν πλέον να επιτεθούν αποτελεσματικά και μπαίνουν σε μια κατάσταση που το παιχνίδι ονομάζει ‘Near Death’. Αν αφήσετε περισσότερους από έναν σε αυτή την κατάσταση, ο Jacob ή η Evie θα τους εκτελέσουν με ένα βίαιο animation. Αν και αρχικά μου φάνηκε δύστροπο, μετά από λίγη εξάσκηση και συνήθεια το combat εξελίχθηκε σε απολαυστικό. Μεγάλο σφάλμα, όμως, είναι η τραγική επανάληψη των μοντέλων των εχθρών. Ετοιμαστείτε να σκοτώσετε τον μυώδη φαλακρό συμμορίτη αμέτρητες φορές.

 

Ίσως, μια από τις λίγες ευπρόσδεκτες αλλαγές του Unity ήταν η βαθύτερη ενσωμάτωση RPG στοιχείων. Το Syndicate κάνει και εδώ ένα βήμα μπροστά. Πλέον, οι δύο χαρακτήρες μας έχουν κανονικά levels και σωστά δομημένα skill trees. Τόσο από τις αποστολές, όσο και από τις διάφορες ενέργειές μας στο παιχνίδι ανταμειβόμαστε με XP points. Κάθε φορά που συγκεντρώνουμε αρκετούς πόντους κερδίζουμε ένα skill point το οποίο μπορούμε να ξοδέψουμε στο skill tree και εφόσον ξοδέψουμε αρκετά κερδίζουμε ένα level. Ανάλογα με το level μπορούμε να εξοπλιστούμε και με καλύτερο εξοπλισμό, ο οποίος ποικίλλει από διαφορετικά ρούχα, σε όπλα, χρώματα για την στολή μας κλπ. Σημαντικό είναι πως οι δύο πρωταγωνιστές (ανάμεσα στους οποίους μπορούμε να αλλάξουμε κάθε στιγμή αν δεν βρισκόμαστε σε αποστολή) έχουν ανεξάρτητο skill tree και ο καθένας μπορεί να χτιστεί ώστε να ταιριάζει σε διαφορετικό στυλ παιχνιδιού.

Αξίζει, βέβαια, να αναφέρω πως αν και θεωρητικά η Evie προτιμά το Stealth και ο Jacob το Combat, στο gameplay κομμάτι οι διαφορές μεταξύ των δύο είναι πολύ μικρές πέραν από τα λίγα αποκλειστικά skills του καθένα. Εκτός, όμως, από τον παίκτη levels έχουν και οι εχθροί, οι οποίοι είναι δύσκολο να ηττηθούν αν υπερτερούν για αρκετά levels. Επιπλέον, από το Black Flag επιστρέφει το σύστημα του crafting. Πολλά αντικείμενα και ορισμένες αναβαθμίσεις απαιτούν να έχετε στην κατοχή σας τους απαραίτητους πόρους, όπως ύφασμα, δέρμα, ξύλο κ.α που μπορείτε να αποκτήσετε μέσα από τα διάφορα σεντούκια που είναι διάσπαρτα στον κόσμο του παιχνιδιού.

 

Το στοιχείο των συμμοριών αποτελεί παράπλευρη δραστηριότητα, αλλά συγχρόνως συνδέεται και με το βασικά campaign, πράγμα που συμβάλει στη συνοχή της εμπειρίας. Κάθε μια από τις περιοχές του Λονδίνου αρχικά είναι υπό την κατοχή της αντίπαλης συμμορίας. Όμως ελευθερώνοντας ανήλικα παιδιά από εργοστάσια, απαγάγοντας ή σκοτώνοντας διάφορους Templars και καταλαμβάνοντας τα αρχηγεία τους μπορείτε να διεκδικήσετε την περιοχή. Πραγματοποιώντας αρκετές από αυτές τις δραστηριότητες αναγκάζετε την αντίπαλη συμμορία σε μια μάχη/ ξεκαθάρισμα λογαριασμών για την περιοχή, σε ένα σκηνικό που θυμίζει Gangs of New York. Πέρα από αυτές τις δραστηριότητες έχετε τη δυνατότητα να σαμποτάρεται την αντίπαλη συμμορία κλέβοντάς την, αλλά και να λάβετε μέρος σε αγώνες ταχύτητας με κάρα και να παλέψετε σε Fight Clubs για να αποκτήσετε επιπλέον χρήματα και πόρους. Τα διάφορα μέλη της συμμορίας σας περιπλανιούνται στους δρόμους του Λονδίνου και μπορείτε αν πάσα στιγμή να τα καλέσετε για να σας βοηθήσουν σε κάποια μάχη. Αξίζει να αναφέρω πως οι τεσσάρων τύπων αποστολές που θα επιτρέψουν να κατακτήσετε κάποια περιοχή, επαναλαμβάνονται αρκετά, μιας και δε βοηθάει και ο τεράστιος χάρτης που έχετε να ελευθερώσετε. Εν κατακλείδι, η συμμορία σας έχει και αυτή τα δικά της upgrades που διαφέρουν από φθηνότερες τιμές για τον παίκτη σε ισχυρότερα μέλη κτλπ.

Η δομή των αποστολών του βασικού campaign μοιάζει σε πολλά σημεία με τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς και πολλές φορές ερχόμαστε αντιμέτωποι με objectives που κάνουμε από το 2007 (π.χ. tailing), αλλά η καλή σύνδεση και δικαιολόγησή τους από την ιστορία καθώς και η σχετική ποικιλία αποτελούν ελαφρυντικά. Από την άλλη, τα ιδιαίτερα assassination missions με τις δεκάδες επιλογές προσέγγισης και τις έξυπνες επιπλέον επιλογές που διευρύνουν τις δυνατότητες του παίκτη και κάνουν ευκολότερο το έργο του, κλέβουν την παράσταση όσον αφορά τις αποστολές. Τέλος, προβλήματα συνάντησα ορισμένες φορές από την συσσώρευση πολλών λειτουργιών σε ένα κουμπί, ενώ τα collectables δεν με έκαναν να ενδιαφερθώ για άλλη μια φορά, με εξαίρεση ίσως τα music boxes που συνδέονται με την επίλυση γρίφων.

 

Περνώντας στα της μουσικής, δίχως καμία δόση υπερβολής βγάζω το καπέλο στον υποψήφιο για Grammy, Austin Wintory. O συνθέτης της μουσικής του αριστουργηματικού Journey κατάφερε για άλλη μια φορά να προσφέρει ένα soundtrack που ταιριάζει απόλυτα με το κλίμα το παιχνιδιού και την τοποθεσία που λαμβάνει χώρα η δράση του. Έτσι, είτε σας κυνηγάνε εχθροί της αντίπαλης συμμορίας, είτε βρίσκετε σε μια stealth αποστολή, μια αρμόζουσα μουσική θα συνοδεύει την κάθε δραστηριότητα. Στην πρώτη περίπτωση θα υπάρχει κάποιο κομμάτι με πιο γρήγορο και έντονο ρυθμό και στην δεύτερη κάτι πιο ήρεμο. Αυτές οι διαφοροποιήσεις δεν σημαίνουν, όμως, σε καμία περίπτωση πως υπάρχουν κομμάτια που αποκλίνουν από το ιδιαίτερο στυλ της μουσικής, που χαρακτηρίζεται από αυτό το παιχνιδιάρικο βρετανικό στυλ με τα έγχορδα όργανα. Αντίθετα, υπάρχει ποικιλία και χαρακτήρας σε κάθε κομμάτι. Με λίγα λόγια, ο Wintory κατάφερε όχι απλά να αποδώσει άριστα την αίσθηση του Βικτοριανού Λονδίνου και της βιομηχανικής επανάστασης, αλλά συγχρόνως να ρουφήξει πραγματικά τον παίκτη και να του μεταφέρει το κλίμα της εποχής.

Όσον αφορά τον τεχνικό τομέα, το Syndicate είναι μια ιδιαίτερη περίπτωση που σε περιπτώσεις ρίχνει…σαγόνια και μερικές άλλες φορές απογοητεύει. Σε διάφορους τομείς έχουν γίνει παραχωρήσεις σε σχέση με τον προκάτοχό του και σε άλλους σημαντικές βελτιώσεις. Μια από τις παραχωρήσεις είναι οι εσωτερικοί χώροι που έχουν μειωθεί αρκετά στον αριθμό τους, αν και δεν έχουν εξαφανιστεί εντελώς μιας και τα διάσπαρτα σπίτια αλλά και τα περισσότερα σημαντικά κτήρια είναι ανοιχτά προς τον παίκτη. Επιπλέον, τα τεράστια πλήθη που συναντήσαμε στο Unity έχουν αντικατασταθεί από μικρότερες ομάδες ατόμων. Βέβαια σε καμία περίπτωση ο κόσμος δεν μοιάζει άδειος και εδώ βοηθάνε και τα διάφορα κάρα που κυκλοφορούν στους δρόμους του Λονδίνου.

 

Ακόμη, τα volumetric clouds του Unity απουσιάζουν, πράγμα που σημαίνει ότι πλέον τα σύννεφα δεν αφήνουν σκιές στους δρόμους και στις σκεπές των κτηρίων. Δυστυχώς ο τίτλος για άλλη μια φορά έχει πολύ μικρό LOD, πράγμα που σημαίνει πως πρέπει να βρίσκεται αρκετά κοντά σε κάποιο αντικείμενο για το δείτε με την πλήρη λεπτομέρειά του.

Στον αντίποδα το αποκρουστικό pop-in έχει περιοριστεί αρκετά, αν και συνεχίζει να υφίσταται. Επίσης και τα θολά textures έχουν διορθωθεί σε σημαντικό βαθμό ιδίως σε όσα αντικείμενα βρίσκονται σε μεγάλη απόσταση, ενώ ο τίτλος διαθέτει κανονικά κύκλο ημέρας-νύχτας. Το παιχνίδι καταφέρνει και διατηρεί σταθερό το framerate στα 30fps, χωρίς όμως να λείπουν και οι περιστασιακές πτώσεις. Τέλος, τα απίστευτα bugs του Unity αποτελούν παρελθόν. Υπάρχουν φυσικά μερικά προβλήματα, όπως για παράδειγμα κάποιος NPC που θα βρίσκεται σε λάθος θέση ή η AI που θα συμπεριφέρεται αλλόκοτα, αλλά τα προβλήματα είναι σχετικά λίγα και δεν βλάπτουν σοβαρά την εμπειρία.



 

Was this review helpful to you? 
 

Images   VIEW ALL

NEWS   VIEW ALL

No News

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 +5 DoUzOs (Level 27) 27/10/2015 18:48
Όπως είχα πει όταν πρωτοανακοινώθη κε το Syndicate, αυτό το AC παίρνει μέρος σε μία πολύ ενδιαφέρουσα για αυτήν την χρονική περίοδο πόλη και αυτό το στοιχείο μου είχε κεντρίσει το ενδιαφέρον. Μέσα απ'το review βλέπω πως το παιχνίδι φαίνεται καλύτερο από τα προηγούμενα, αλλά αποτελεί πάλι ένα AC σαν τα άλλα. Η τελευταία πρόταση του Παντελή στο review, απλά, τα λέει όλα: "Η σειρά χρειάζεται άμεσα ανανέωση και ριζικές αλλαγές στο νευραλγικό τομέα του gameplay.".
#2 +3 AntonKos (Level 17) 27/10/2015 18:59
Πάνω που πήγα να πω "first comment" με πρόλαβε ο DoUzOs.
Κρίμα για την βαθμολογία είχα την εντύπωση ότι θα άξιζε ένα 8άρι έστω...παντως σε κάθε περίπτωση όπως είδα το live σας πρέπει να είναι πολύ καλύτερο του Unity. Μικρή η διάρκεια πάντως σε σχέση με άλλα AC.Που πήγαν οι 20 ωρες του Black Flag για το βασικό story?Ενα AC καθε χρονο για την Ubi και ο κορεσμός χτυπάει κόκκινο στο βωμό του χρήματος.
Ωραίο review Παντελή. Μας άνοιξες τα μάτια. :-)
#3 +5 LimeBone (Level 16) 27/10/2015 21:38
Μόνο και μόνο το setting του Βικτωριανού Λονδίνου είναι αρκετό για να παίξω και αυτό το Assassin's Creed.
#4 +3 Mario07 (Level 22) 27/10/2015 22:10
Κατ' αρχάς είμαι μεγάλος οπαδός της σειράς, και όταν λέω μεγάλος εννοώ σε ότι έχει σχέση με τη σειρά είτε είναι παιχνίδι, είτε είναι βιβλίο, είτε κόμικ. Το Syndicate φαίνεται πολύ καλό, και κυρίως η εποχή του, που είναι από τις αγαπημένες του. Τώρα, όσο αφορά το ότι "πρέπει να αλλάξει το gameplay", δεν θα το έλεγα. Άμα αλλάξει το gameplay δεν θα είναι πλέον Assassin's Creed. Αλλά και άμα πρέπει να αλλάξει γιατί όλοι το λένε αλλά δεν λένε πως πρέπει να γίνει? Και που είναι το κακό με ένα Ac το χρόνο? Έτσι έχουμε τουλάχιστον ένα καλό παιχνίδι κάθε χρόνο. Το μόνο σίγουρο είναι πως και φέτος θα απολαύσω την αγαπημένη μου σειρά.
#5 +1 snowviliers (Level 8) 27/10/2015 22:24
Ρε παιδιά χειρότερη βαθμολογία από το Unity??Πως γίνεται το gameplay εδώ να έχει 6.5 και το Unity να έχει 8??Το gameplay είναι σαφώς βελτιωμένο!
#6 -2 Lordwinter (Level 28) 27/10/2015 22:50
Quoting snowviliers:
Ρε παιδιά χειρότερη βαθμολογία από το Unity?Πως γίνεται το gameplay εδώ να έχει 6.5 και το Unity να έχει 8?Το gameplay είναι σαφώς βελτιωμένο!

Οι απόψεις των συντακτών του GameWorld δεν ταυτίζονται απαραίτητα μεταξύ τους, αν είχα γράψει εγώ το review του Unity θα του είχα βάλει χαμηλότερη βαθμολογία. Προφανώς το Unity άρεσε στην συνάδελφο περισσότερο από ότι μου άρεσε εμένα. Κατά την άποψη μου, η οποία είναι ξεκάθαρη στο review το gameplay είναι πάνω κάτω το ίδιο και με το Unity.

@ntallaris: Καταλαβαίνω ότι ανήκεις στην μερίδα των παικτών που γουστάρουν την σειρά, όσο κι αν είναι κάθε κεφάλαιό της είναι ίδιο με το προηγούμενο. Απόλυτα σεβαστή η άποψή σου. Υπάρχει όμως μια μερίδα κόσμου που έχει κουραστεί από αυτή την επανάληψη σε αυτή ανήκω εγώ. Πίστεψε με μπορούν να γίνουν πολλές αλλαγές χωρίς να χαθεί η ταυτότητα της σειράς, τρανό πρόσφατο παράδειγμα είναι το Halo 5. Το να σου πω βέβαια τι θα ήθελα εγώ να δω δεν έχει νόημα. Δεν βαθμολογώ με βάση τι θα ήθελα να δω, αλλά από το γεγονός ότι εδώ και 5-6 χρόνια βλέπουμε το ίδιο πράγμα.
#7 +1 Professor_Severus_Snape (Level 26) 28/10/2015 02:00
Πολύ καλό και αναλυτικό το review. Είμαι πάγια υπέρ της έντονης κριτικής -ειδικά σε τίτλους που έχουν βαριά φανέλα και θεωρούνται κορυφαίοι και εξ αρχής επιτυχημένοι- όταν ασκείται για συγκεκριμένους λόγους και με συγκεκριμένα επιχειρήματα κι έτσι κατανοώ την άποψη του Παντελή. Όποιος τον έχει παρακολουθήσει τα τελευταία δύο χρόνια μέσα από την εκπομπή Users δε νομίζω ότι θα περίμενε τίποτα λιγότερο σε μια παρουσίαση ενός Assassin's Creed και ειδικά σε ό,τι έχει να κάνει με το gameplay σε περίπτωση απουσίας δραστικών διαφοροποιήσεων , αν μη τι άλλο.

Επιπροσθέτως, προσωπικά θεωρώ πάντοτε τις βαθμολογίες ενδεικτικές, προφανώς συμβατές με την άποψη του υπογράφοντος, και όχι απόλυτες. Δίνουν μία τάξη μεγέθους, αλλά έχει ακόμη μεγαλύτερη σημασία τι λέει το ίδιο το κείμενο. Κι αυτό κατ' εμέ ισχύει στα πάντα, από ένα άρθρο, μια είδηση, ένα σχόλιο, μια προσωπική άποψη, μέχρι και τις βαθμολογίες των ποδοσφαιριστών στις εφημερίδες μετά από έναν αγώνα.
#8 +2 Guybrush (Level 2) 28/10/2015 04:45
Σοβαρά, το πιο νηφάλιο review για μια σειρα που ξεκίνησε καλά, συνέχισε υπέροχα (AC ii ΑΥΣΤΗΡΑ), και μετά, πλην μιας έκλαμψης (AC IV), βυθίστηκε στη μετριότητα, πλασαάροντας ως "νεωτερισμούς" το ...grapling hook.
#9 EzioADF-Priestjohn (Level 10) 28/10/2015 10:33
Πολύ καλό και κατατοπιστικό το review, Κατά την γνώμη μου το παιχνίδι χρειάζετε άμεσα ανανέωση στο gameplay αλλά κυρίως στο story που έχουμε χάσει τα αυγά και τα πασχάλια με τόσους κεντρικους ήρωες που δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους.
#10 +3 Mario07 (Level 22) 28/10/2015 19:05
@ Lordwinter
Ο κάθε ένας έχει την άποψη του και είναι απόλυτα σεβαστό, αυτό το σχόλιο δεν πήγαινε συγκεκριμένα για εσένα το έγραψα για την γενικότερη μουρμούρα που υπάρχει για κάθε AC. Όλοι λένε ότι πρέπει να αλλάξει αλλά δεν ξέρουν οι περισσότεροι να προτείνουν μια αλλαγή. Παρόλα αυτά κάθε AC δεν είναι ίδιο (γνώμη μου). Επίσης και αν έχουν ίδιο gameplay όλα τα AC αυτό θεωρητικά είναι άσχετο με το review. Το κάθε παιχνίδι κρίνεται γι αυτό που είναι χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη τα προηγούμενα, γιατί το review αφορά το game και όχι το fransice.
#11 -1 JohnShepard (Level 13) 28/10/2015 20:16
Αρχικά ήμουν ενθουσιασμένος με το setting.Στην πορεία όταν το δανείστηκα και είδα ότι έχει ίδιο σύστημα μάχης που κάνει το gameplay ανιαρό και λιγότερες ώρες διάρκεια ομολογώ ότι εξεπλάγην δυσάρεστα.Ωραία η εναλλαγή πρωταγωνιστών και το σενάριο αλλά ειλικρινά δεν είδα κάτι καινούργιο.7.5 για το game και απο εμενα,10 για το review.
#12 +1 Blood King (Level 24) 28/10/2015 20:38
Το setting είναι καταπληκτικό και το αναλυτικό review του Παντελή μου άνοιξε την όρεξη να το παίξω άμεσα. Μη έχοντας τερματίσει ακόμα τα δύο - τρία προηγούμενα της σειράς μάλλον δεν θα με ενοχλήσει η επανάληψη στο gameplay.
#13 Aluc4ard (Level 2) 29/10/2015 15:52
Ευτυχώς οίδα το gameplay και μετά την παρουσίαση ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ δεν θα πάρω. Για ali μια φορά Anvil μια μηχανή του 2006 την έχει παντρευτεί η Ubi και προχωράει με αυτήν. Το φιάσκο με το unity είναι ασυγχώρητο. Όσο ταΐζουμε το τέρας θα γίνετε πιο άπληστο, εδώ και καιρό δεν ξέρουν τη να βγάλουν και απλά βγάζουν τα ίδια πράγματα με άλλο setting με πολύ ακριβές τιμές. Έχω όλα τα AC αυθεντικά και μετά το 2 τα έπαιρνα σε συλλεκτικές έκδοσις κλπ μέχρι και το unity γιατί δεν το ήξερα, η gtx 770 απλά δεν το έπαιζε πέρα από low και χρειάστηκε gtx 970 ήταν μια κοροϊδία. Όσο και να αγαπάμε ένα lore πρέπει να μας δίνουν και κάτι δυστυχώς η ubi έχει πολλά μπρος πίσω βασικά έχει ένα βήμα μπρος τρία πίσω. Όμορφο review ευχάριστο.
#14 Lordwinter (Level 28) 30/10/2015 12:09
Quoting Ntallaris:
@ Lordwinter
Ο κάθε ένας έχει την άποψη του και είναι απόλυτα σεβαστό, αυτό το σχόλιο δεν πήγαινε συγκεκριμένα για εσένα το έγραψα για την γενικότερη μουρμούρα που υπάρχει για κάθε AC. Όλοι λένε ότι πρέπει να αλλάξει αλλά δεν ξέρουν οι περισσότεροι να προτείνουν μια αλλαγή. Παρόλα αυτά κάθε AC δεν είναι ίδιο (γνώμη μου). Επίσης και αν έχουν ίδιο gameplay όλα τα AC αυτό θεωρητικά είναι άσχετο με το review. Το κάθε παιχνίδι κρίνεται γι αυτό που είναι χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη τα προηγούμενα, γιατί το review αφορά το game και όχι το fransice.

Δηλαδή κατά την άποψή σου στο review θα έπρεπε να το έκρινα σαν να έπαιζα για πρώτη φορά στην ζωή μου Assassin's Creed; Επέτρεψε μου να ξέρω καλύτερα τι αφορά το review ενός game έχοντας γράψει μερικές εκατοντάδες reviews στα τέσσερα περίπου χρόνια που κάνω αυτή την δουλειά. Just saying το user score 7.46 επιβεβαιώνει και την βαθμολογία που του έδωσα.
#15 gatopardosk (Level 8) 30/10/2015 22:39
"από τον αριθμό των NPCs, ο οποίος είναι αισθητά αυξημένος"? Όλα τα site αναφέρουν ότι είναι λιγότεροι NPCs από το Unity για να μένει σταθερό το frame rate.
#16 +2 Provo (Level 3) 04/12/2015 02:59
Πολύ καλό Review Παντελή! Εξαιρετική δουλεία όπως πάντα!
Όσο για το παιχνίδι απλά φανταστικό (σύμφωνα με τα δικά μου γούστα πάντα) :)
#17 +1 snowviliers (Level 8) 05/12/2015 10:09
Εγώ το τελείωσα και έχω να πω ένα πράγμα....ΈΠΟΣ! !!
#18 -2 dimant (Level 1) 07/12/2015 05:33
Εχει γινει τραγικη η συγκεκριμενη σειρα πλεον κ εχει κουρασει οσο δεν παει.... Πρόκληση μηδαμινή το τελειωνεις περπατωντας, πρεπει να προσπαθησεις παρα πολυ για να χασεις. Το Α.Ι. πρεπει να ειναι το χειροτερο που υπαρχει στις κονσολες νεας γενιας, δεν πα να μεταφερεις φρουρους αναισθητους μπροστα απο αλλους φρουρους? στον κοσμο τους σαν να μην τρεχει τιποτα. Συστημα μαχης απλο απαρχαιωμένο κ πανευκολο, ουτε βαθος ουτε τακτικη τιποτα. Ιστορια, κουραστικη βαρετη κ αδιαφορη πλεον. Το εχουν κανει ποιο casual k απο το angry birds το παιχνιδι, τουλαχιστον το angry birdes θελει κ λιγο σκεψη, εδω περα σε περνει απο το χερι κ σε παει στο τελος.

Καθε χρονο κ χειροτερο λοιπον, ετσι γινετε οταν μια εταιρια προσπαθει να αρμεξη κ να ξεζουμισει μια σειρα.σιγα σιγα ο κοσμος ξυπναει ομως.
#19 Blood Prince (Level 27) 20/11/2016 14:44
Το παιχνίδι φαίνεται πολύ ωραίο.Είναι ένα απο τα αγαπημένα μου Assassin καθώς το σενάριο διεξάγεται στο Λονδίνο.Ετοίμασ α να δω gameplay βίντεο απο youtube για να πάρω μια εικόνα.
#20 ginogigiki (Level 8) 24/10/2017 21:44
ΜΗ ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟ... πηδάς όπου θες και πιάνεσαι καλύτερα και από πιθήκι...μη ρεαλιστικά...
κινήσεις απότομες...χάλι α...για όποιον έχει παίξει "3rd personal shooter" όπως τα Witcher 3 ή Grand Theft Auto V ή Mafia III κλπ. ο χειρισμός και οι κινήσεις του πρωταγωνιστή είναι σα να επιστρέφει σε παλαιολιθική εποχή.
Έπρεπε να το ονομάσουν "Ο ΠΙΘΗΚΑΣ : η ενότητα"
Score 7.5
User Score ( 31 votes ) 7.74
User Reviews 10
Genre: Action-Adventure
Developer: Ubisoft Quebec
Publisher: Ubisoft
Διάθεση: CD Media (210-6854220)
Players: 1
Requirements: 6GB RAM, Επεξεργαστής Intel Core i5-2500K 3.3GHz, Κάρτα γραφικών GeForce GTX 680, Χώρος στον σκληρό δίσκο 50GB, Λειτουργικό σύστημα Windows 7
Official Website: Κλικ εδώ
Demo:
Full Game:
Release Date: PS4, Xbox One: 23/10/2015, PC: 19/11/2015
Χρήστες που το θέλουν. (VIEW ALL )
thumb thumb thumb
Χρήστες που το έχουν.(VIEW ALL )
thumb thumb thumb
Χρήστες που το είχαν.
Κανένας
Χρήστες που το έχουν στα αγαπημένα (VIEW ALL )
thumb thumb thumb
RELATED GAMES
thumb
VIDEOS
Notification