Ο Ben Wanat, πρώην Creative Director της Visceral Games, αποκάλυψε ότι το Dead Space 4 βρισκόταν υπό ανάπτυξη.
Το Dead Space 4 θα έδινε μεγαλύτερη έμφαση στην εξερεύνηση και στην εξεύρεση των resources. Θα διέθετε πιο μεγάλες σε έκταση περιοχές και open world εξερεύνηση. Στόχος σας θα ήταν να προσπαθήσετε να βρείτε επιζώντες μέσα σε μολυσμένα αεροσκάφη όπου καραδοκούν εξωγήινες υπάρξεις. Με τα resources θα προσπαθούσατε να συνεχίσετε να έχετε σε λειτουργία το αεροσκάφος σας.
Το σενάριο του Dead Space 4 θα συνέχιζε μετά το κεφάλαιο Lost Flotilla του Dead Space 3. Σε αυτό, ο ήρωάς σας θα έμπαινε σε ένα νεκροταφείο χαλασμένων αεροσκαφών ψάχνοντας ένα σινιάλο SOS. Θα έπρεπε να μετακινηθείτε από το ένα αεροσκάφος στο άλλο, ψάχνοντας για εξοπλισμό και δίνοντας μάχες με ορδές από Necromorphs. Τα αεροσκάφη θα είχαν αρκετά διαφορετικό σχεδιασμό μεταξύ τους. Επίσης, ο κεντρικός πρωταγωνιστής δεν θα ήταν ο Isaac Clarke. Δεν υπήρχαν σχέδια για τον παίκτη που θα ελέγχατε, αλλά η επιλογή του Wanat είχε να κάνει με την Ellie ως πρωταγωνίστρια, μία βοηθητική χαρακτήρα που είδαμε στο Dead Space 3.
Επίσης, το Dead Space 4 θα είχε ένα νέο είδος από Necromorphs, τα οποία θα ήταν πιο επικίνδυνα σε περιβάλλοντα Zero-G. Τέλος, το στοιχείο του crafting θα αναβαθμιζόταν.
Όλες αυτές οι πληροφορίες ακυρώνουν την δήλωση του Peter Moore, ο οποίος πριν από πέντε χρόνια όταν εργαζόταν στην Electronic Arts, δήλωσε τότε ότι "Το VideoGamer κατασκευάσε την είδηση για την ακύρωση του Dead Space 4". Ουσιαστικά ο Ben Wanat "άδειασε" τον Moore ως πρώην στέλεχος της EA, επιβεβαιώνοντας το ρεπορτάζ του VideoGamer. Από τον Φεβρουάριο του 2017 θυμίζουμε ότι ο Peter Moore έγινε διευθύνων σύμβουλος στην ποδοσφαιρική ομάδα Liverpool.