Έπαιξα το παιχνίδι και με άφησε πικραμένο.Δεν έχει mutliplayer αλλά το σενάριο του ήταν ανύπαρκτο και φυσικά μικρή η διάρκεια του.Μακράν αποτυχημένη αντιγραφή της ταινίας προς το παιχνίδι.
Μερικές φορές προσπερνούσες άνετα τα τέρατα και το τερμάτιζες γρήγορα...Έλα μου όμως που ήταν ανυπόφορο το σύστημα μάχης.Από μένα ένα 6.