Xbox One: Απογοητευτικές πωλήσεις στην Ιαπωνία

Hot
Παντελής Δασκαλέλος

Παντελής Δασκαλέλος  

Now playing Crysis 2, Gears of War 2 και Tom Clancy's H.A.W.X
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Xbox One: Απογοητευτικές πωλήσεις στην Ιαπωνία

Xbox One: Απογοητευτικές πωλήσεις στην Ιαπωνία

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Πουλήθηκαν 23.000 κονσόλες σε τέσσερις ημέρες.

Το λανσάρισμα του Xbox One στην χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου ήταν πραγματικά απογοητευτικό, σύμφωνα με δημοσίευμα του Famitsu, καθώς στις τέσσερις πρώτες μέρες κυκλοφορίας του πουλήθηκαν μόλις 23.562 κονσόλες.

Οι πωλήσεις αυτές αποτελούν ένα αρνητικό ρεκόρ για την Microsoft, αφού τόσο το Xbox 360, όσο και το Xbox έτυχαν καλύτερης αντιμετώπισης από τους Ιάπωνες παίκτες. Συγκεκριμένα μέσα σε δύο μέρες είχαν πουληθεί 62.135 Xbox 360, ενώ σε τρεις ημέρες είχαν πουληθεί 123.000 Xbox. Τα νούμερα βέβαια σε σχέση με τους άμεσους ανταγωνιστές του Xbox One είναι επίσης απογοητευτικά, καθώς πουλήθηκαν 308.000 Wii U σε δύο μέρες, ενώ στο ίδιο χρονικό διάστημα η Sony πούλησε 322.000 PS4.

Από τους launch τίτλους του Xbox One τα Titanfall, Kinect Sport Rivals και Dead Rising 3 σημείωσαν τις υψηλότερες πωλήσεις. Θα πρέπει πάντως να σημειωθεί ότι τα δύο πρώτα περιλαμβάνονταν στο bundle της κονσόλας. Το Xbox brand ανέκαθεν είχε πρόβλημα να καθιερωθεί στην Ιαπωνία, όποτε τα νούμερα αυτά δεν μας προκαλούν ιδιαίτερη εντύπωση, πόσο μάλλον την δεδομένη χρονική περίοδο. Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι γενικά στην Ιαπωνία οι οικιακές κονσόλες έχουν χαμηλότερες πωλήσεις, καθώς το μεγαλύτερο μερίδιο της εγχώριας αγοράς το καταλαμβάνουν φορητές κονσόλες όπως το 3DS και το PS Vita.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 Badlorg (Level25) 10/09/2014 13:03
Στην ιαπωνία η αγάπη τους είναι η SONY!φαίνετε το xbox one λατρεύεται απο αμερικάνους τελικά! :-?
#2 Celebrongr (Level15) 10/09/2014 13:25

Quoting Badlorg:

Στην ιαπωνία η αγάπη τους είναι η SONY!φαίνετε το xbox one λατρεύεται απο αμερικάνους τελικά! :-?


Οχι μονο Sony...Αγαπανε και Nintento εξισου!
#3 Mr.Dododi (Level25) 10/09/2014 13:27
Σνομπάρουν πάλι τη Microsoft όπως και με τις προηγούμενες κονσόλες. Τι να πει κανείς; Οι Ιάπωνες gamer είναι οι χαμένοι της υπόθεσης...
#4 +1 Dineil (Level9) 10/09/2014 14:11

Quoting Mr.Dododi:

Σνομπάρουν πάλι τη Microsoft όπως και με τις προηγούμενες κονσόλες. Τι να πει κανείς; Οι Ιάπωνες gamer είναι οι χαμένοι της υπόθεσης...


Μήπως όμως και η Microsoft σνομπάρει τους Ιάπωνες? Διότι από τα launch games που βλέπω πιο πάνω το μόνο που θα ενδιέφερε έναν Ιάπωνα θα ήταν το Dead Rising. Δεν πας να κερδίσεις την Ιαπωνία με sports games και shooters .
#5 konstantinos211 (Level5) 10/09/2014 14:51
Λίγο λογικό δεν ήταν αφού τα καταστήματα στην Ιαπωνία ήταν σχεδόν άδεια
#6 gtafthakias (Level4) 15/09/2014 07:04
Γενικά Παντελή δεν υπάρχει το ενδιαφέρον που υπήρχε πιο παλιά γιατί απλά παλιά έπαιζες game. Τώρα παίζουμε κάτι άλλο. Άλλη φάση είχαν τα παλιά games με τα μάπα γραφικά ... Πιστεύω τις πωλήσεις της nintendo και του ps2 δεν θα της ξεπεράσει καμία κονσόλα τόσο απλά..... Αν και Playstationakias θα ήθελα να παίξω και xbox one δηλαδή να έχω και τις 2 κονσόλες. Πάντως ξέρω ότι η μισή Αμερική xbox η άλλη μισή playstation και τα 2/3 ευρώπης playstation και λιγότεροι xbox ... Τέλος ιαπωνία βλέπω φορητές κονσόλες full όπως λες σωστά και απαξίωση για τις κονσόλες φίλε. Πραγματική απαξίωση αν σκεφτείς τι πληθυσμό έχουν και τι πωλήσεις έγιναν. Μήπως μπορείς να βρεις και να παραθέσεις κάπου τις πωλήσεις των 2 κονσολών στην Ελλάδα. Είμαι σίγουρος ότι πάνω από 10.000 παίζει να μη πουλήθηκαν. Όσοι ξέρω δεν μπήκαν καν στο κόπο να ρωτήσουν σε καταστήματα διότι η υπάρχουσα κονσόλα τους καλύπτει μέχρι τώρα. Θεωρώ λοιπόν άκυρο το λανσάρισμα των κονσολών τώρα χωρίς games πέρα από fifa forza και 1-2 ακόμα. Πχ αν βγάζανε με την μία κονσόνα ps4 με φιφα gran turismo gta v και 2k15 ή του xbox αντίστοιχα θα είχαν κάνει 20πλάσιες πωλήσεις σίγουρα. Δηλαδή προσπάθησαν να φαγωθούν πιστεύω χωρίς games. Γιατί ένα game 6-7 ωρών ή το πολύ 10 ωρών είναι το τίποτα αν κάτσεις και παίξεις gta san adreas tomb raider στο ps1 και άλλους τέτοιους τίτλους ατερμάτιστους .. Πχ δες το metal gear. 1 ώρα game με τους φίλους μου και λέμε τι έγινε ρε παιδιά και μείναμε με ανοιχτό το στόμα όλοι μας και ρωτούσαμε αν μας δώσανε πλαστό bluray. Πολύ καλή δουλειά σε πάω γιατί έχεις τη γνώμη σου και ξες πολλά από games. ;)
#7 thsilvavir (Level5) 29/09/2014 04:14
Λογικο! θελουν να ενισχυσουν την δικια τους εταιρια!