Ο Phil Spencer πιστεύει ότι το Halo: Infinite δεν χρειάζεται Battle Royale mode
Ο Phil Spencer πιστεύει ότι το Halo: Infinite δεν χρειάζεται Battle Royale mode
Πληροφορίες
Κατά τον ίδιο, η σειρά έχει ήδη μία δοκιμασμένη και επιτυχημένη φόρμουλα.
Ο Phil Spencer, σε συνέντευξή, του δήλωσε ότι το Halo: Infinite δεν χρειάζεται Battle Royale mode.
Συγκεκριμένα δήλωσε: "Με τις πρωτοπορίες και τις εξελίξεις που έχουν γίνει στο FPS multiplayer τα τελευταία χρόνια, υπήρχε κάτι πολύ αγνό στο να ξαναμπούμε σε μία Halo Arena και να δούμε πόσο ξεκάθαρη ήταν η λούπα του gameplay. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν πολλά παιχνίδια στην πλατφόρμα μας τα οποία επιστρέφουν σε αυτή τη δοκιμασμένη φόρμουλα και τελειοποιήσουν αυτό που έχουν και πιστεύω ότι αυτός είναι ο σκοπός της συγκεκριμένης ομάδας".
Επίσης ο Spencer ξεκαθάρισε ότι δεν πιστεύει ότι το Halo: Infinite θα είναι ένα κρίσιμο σημείο για τη σειρά: "Το Halo θα είναι εδώ σε 10 χρόνια. Είναι το Infinite ο παράγοντας που θα καθορίσει αν θα ζήσει τόσο; Και βέβαια όχι. Η σειρά έχει τόσους πολλούς fans και τέτοια ιστορία που απλά θα βρίσκεται μαζί μας. Δεν το παίρνουμε ως δεδομένο, όμως το πιστεύω πραγματικά. Δεν θέλω να βάλω ποτέ κάποια ομάδα στη θέση που θα σκέφτονται ότι "πρέπει να πετύχει, αλλιώς ποιος ξέρει τι θα γίνει"."
Δείτε τα gameplay trailers του Halo: Infinite και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.
