ArmΑ 3: Nέο βίντεο για την κυκλοφορία του

Hot
Ανδρέας Αθανασίου

Ανδρέας Αθανασίου  

Το μόνο που μπορώ να κάνω για την 3η λυκείου είναι μια... f(x) να πάνε όλα καλά!!!
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
ArmΑ 3: Nέο βίντεο για την κυκλοφορία του

ArmΑ 3: Nέο βίντεο για την κυκλοφορία του

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Πολεμήστε σε ελληνικό έδαφος.

Το ArmΑ 3 είναι ένα πρωτότυπο open world tactical shooter που απαιτεί στρατηγική και ομαδικότητα. Διαδραματίζεται την δεκαετία του 2030 όπου οι δυνάμεις του NATO αντιμετωπίζουν στρατούς από την Aνατολή. Οι δοκιμαστικές εκδόσεις που είχαν αρχίσει από τον Μάρτιο έδωσαν πολύτιμο υλικό για την βελτίωση του παιχνιδιού.

Από χθες κυκλοφορεί στο Steam στην τιμή των 44,99 ευρώ, αλλά παρόλα αυτά τούτη η έκδοση δεν θα περιέχει ένα μέρος του campaign το οποίο θα καθυστερήσει λίγο λόγω κάποιον προβλημάτων κατά την ανάπτυξη. Μπορείτε να δείτε συνοπτικά το ArmA 3 στο νέο τρέιλερ που δημοσίευσε η Bohemia Interactive για την έναρξη της κυκλοφορίας του παιχνιδιού:

Η εν λόγω εταιρία ανάπτυξης έκανε μια δήλωση σχετικά με το τι ακριβώς περιέχει αυτή τη στιγμή το ArmA 3. Θα περιλαμβάνει το μεγάλο νησί Altis (270 χμ.) και το μικρότερο Stratis (20 χμ.), 12 αποστολές campaign, τρεις επιδείξεις του στρατού, εννέα σενάρια multiplayer, ένα σετ δέκα δοκιμασιών εκκένωσης, περισσότερα από 40 όπλα, πέντε στρατούς, τον επεξεργαστή σεναρίου και την δυνατότητα modding. 

Στην πραγματικότητα το map Stratis δεν είναι άλλο από το Ελληνικό νησί Άγιος Ευστράτιος, που βρίσκεται κοντά στην Λήμνο και έτσι σας δίνεται η ευκαιρία να πολεμήσετε σε ελληνικό έδαφος τις εχθρικές δυνάμεις.

Το Arma 3 κυκλοφορεί από τις 12 Σεπτεμβρίου σε PC μέσω του Steam.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 Vasilis (Level25) 14/09/2013 01:34
Η Alpha version μου είχε αφήσει καλές εντυπώσεις.
#2 dirty harry (Level7) 14/09/2013 10:37
Θα μπορεις να συλλαβεις και τους developers στο campaign mode ?
#3 Vasilis (Level25) 14/09/2013 13:47

Quoting dirty harry:

Θα μπορεις να συλλαβεις και τους developers στο campaign mode ?


Αν τους έχει σαν χαρακτήρες μέσα δεν το γνωρίζω να σου πω.
#4 cyclopes (Level15) 18/09/2013 17:48
αφου βγήκαν απο την φυλακή επιτέλους θα βγει και το game