Xbox One πάντα με Kinect
Xbox One πάντα με Kinect
Πληροφορίες
Η Microsoft επέμεινε ότι δεν έχει καμία πρόθεση να πουλήσει το Xbox One χωρίς Kinect.
Υπάρχουν απόψεις βάση των οποίων το Xbox One θα μπορούσε να πωλείται πολύ φθηνότερα σε ειδικό πακέτο χωρίς το Kinect. Το προγενέστερο Kinect κόστιζε αρχικά 150 ευρώ ενώ σήμερα η τιμή του έχει πέσει κατά το 1/3, συνεπώς μπορείτε να υπολογίσετε ότι η τιμή του Xbox One αν πωλούνταν χωριστά θα ήταν ενδεχομένως χαμηλότερη κι από αυτή του PS4.
Μετά την ανακοίνωση της πρώτης μείωσης της τιμής του Xbox One, ο προϊστάμενος μάρκετινγκ Harvey Eagle λέει πως η Microsoft στηρίζει το Kinect, αφού αποτελεί «αναπόσπαστο κομμάτι της εμπειρίας που προσφέρει το Xbox One». «(Ένα Xbox One χωρίς Kinect) δε βρίσκεται στα πλάνα μας» τόνισε. Eπεσήμανε δε software όπως το Xbox One Upload Studio, το οποίο θα σας επιτρέπει να τραβήξετε ένα βίντεο in-game, να το επεξεργαστείτε και να το ανεβάσετε στο Xbox Live, θέτοντας έτσι ένα παράδειγμα για το πόσο σημαντικό είναι το Kinect στο Xbox One.
«Κοιτάξτε αυτά τα χιλιάδες game βίντεο που έχουν δημοσιεύσει οι gamers στο Upload Studio, τα οποία περιέχουν in-game στιγμιότυπα και έχουν τραβηχτεί λέγοντας μόνο τη φράση «Xbox record that», η οποία έχει ήδη γίνει αναπόσπαστο κομμάτι του λεξιλογίου του Xbox One. Είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα για το πόσο το Kinect βελτιώνει την εμπειρία του Xbox», είπε ο Eagle. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν μόνο δυο games που απαιτούν τη χρήση του Kinect. Το Kinect Sports Rivals, το οποίο κυκλοφορεί σε μορφή demo και το Xbox Fitness.
Στην E3 η Microsoft θα κάνει πολλές σημαντικές ανακοινώσεις για το Xbox One, στις οποίες θα συμπεριλαμβάνονται και πληροφορίες για νέα ή ήδη υπάρχοντα games. Τα Project Spark και Sunset Overdrive είναι δύο από αυτά.
Δείτε την παρουσίαση του Xbox One απο το GameWorld και διαβάστε αναλυτικά όλες τις τελευταίες ειδήσεις της κονσόλας.

Comments
Τελευταία φορά που κοίταξα τις πωλήσεις συστημάτων το PS4 είχε σχεδόν διπλάσιες πωλήσεις στις ΗΠΑ από το Xbox One,ενώ στην Ευρώπη σχεδόν πενταπλάσιες...
Αυτό που λαμβάνω είναι πως η πλειοψηφία των gamers ενδιαφέρεται περισσότερο για 'standard' gaming εμπειρίες και αδιαφορεί για αλχημείες τύπου WiiU Gamepad,Kinect,και λοιπά που υπόσχονται να κάνουν επανάσταση και καταλήγουν κυρίως στο να παίρνουν λειτουργείες που θα μπορούσαν να γίνουν πατώντας ένα κουμπί του χειριστηρίου σε ένα μενού στο παιχνίδι, και τις κάνουν έτσι ώστε να είναι προσβάσιμες με άλλους τρόπους.
Δυστυχως το kinect παει να γινει το πιο "ψαγμενο" mic της ιστοριας μεχρι στιγμης, ακομα ψαχνει το application που θα το αναδείξει μαζικα και το κακο ειναι οτι δεν φαινεται να υπαρχει κατι τετοιο στον οριζοντα.
Βαζω στοιχημα οτι θα αναθεωρησουν, αλλα δεν προκειται να το ανακοινωναν απο τοσο νωρις...
Το πιστευω αυτο επειδη τα περιθωρια για μειωση λιανικης τιμης εχουν στενεψει: Αν θελήσουν μελλοντικα να βγαλουν μια φτηνη κονσολα, η μειωση του κοστους μπορει να γινει μονο απο την αφαιρεση του Kinect καθως αν δωσουν μοντελο με μικροτερο (ή καθολου) σκληρο δισκο, θα τους παρει ο κοσμος με τις πετρες (λαμβανοντας υπ´ οψιν το μεγεθος του installation που χρειαζεται καθε game). Εκτος αν μειωσουν το κοστος του live, πραγμα απιθανο...
Συν τοις αλλοις, οπως επισημαινει ο Stavros, το περιφερειακο αυτο μειωνει το ευρος των αγοραστων που θα ενδιαφεροντουσαν για το Xbox One καθως αν το setup του δωματιου δεν ειναι συμβατο με τις απαιτησεις της MS, δεν θα το αγορασουν.
Κριμα προς το παρον αλλα ελπιζω οτι θα αλλαξουν τα πραγματα στο μελλον. Δωστε μας εστω 2-3 καλα on-rail shooters αν δεν μπορειτε κατι αλλο!