Xbox One: Μέθοδοι αντιμετώπισης της υπερθέρμανσης

Hot
Νικόλας Μαρκόγλου

Νικόλας Μαρκόγλου  

Ώρα να καλυφθούν κάποια gaming κενά πριν τελειώσει το καλοκαίρι...
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Xbox One: Μέθοδοι αντιμετώπισης της υπερθέρμανσης

Xbox One: Μέθοδοι αντιμετώπισης της υπερθέρμανσης

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Η Microsoft φαίνεται έτοιμη να αποφύγει τα περιβόητα Red Rings of Death.

Μπορεί να έχουν περάσει αρκετά χρόνια από το λανσάρισμα του Xbox 360, εντούτοις, δε γίνεται να ξεχάσουμε ότι τις πρώτες χρονιές της κυκλοφορίας του ένα εξαιρετικά μεγάλο ποσοστό των Xbox 360 ήταν ελαττωματικά, κάτι για το οποίο οφειλόταν -στις περισσότερες των περιπτώσεων- το πρόβλημα της υπερθέρμανσης. Οι δηλώσεις που έκανε στο Gizmodo ο Leo del Castillo (γενικός διευθυντής του τμήματος ανάπτυξης κονσόλων της Microsoft), δείχνουν πως η εταιρία του Redmond έχει λάβει τα μέτρα της για την είσοδό της στη νέα γενιά συστημάτων.

Συγκεκριμένα ο Castillo υποστήριξε στο εν λόγω site πως αν και δεν γίνεται να αποφύγουν πιθανά προβλήματα στις νέες κονσόλες αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορούν να τα προβλέψουν ώστε να τα αντιμετωπίσουν. Όπως είπε, ο σχεδιασμός του ανεμιστήρα για την ψύξη του Xbox One έχει σχεδιαστεί με σκοπό να ''τρέχει'' σε ταχύτητα μικρότερη της μέγιστης, όταν φυσικά η συσκευή βρίσκεται σε φυσιολογικές συνθήκες περιβάλλοντος. Ως εκ τούτου όταν η θερμοκρασία της κονσόλας αρχίζει να αυξάνεται τότε, αυτομάτως, ο ανεμιστήρας θα αρχίσει να ανεβάζει ρυθμούς μέχρι να επιλυθεί το πρόβλημα της υπερθέρμανσης.

Πάντα σύμφωνα με τον Castillo, σε περίπτωση που η μέγιστη ταχύτητα του ανεμιστήρα δεν είναι τελικά αρκετή για να αντιμετωπιστεί η αύξηση της θερμοκρασίας τότε το Xbox One θα αρχίσει να μειώνει την ισχύ της κονσόλας, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με τη λειτουργία του Xbox 360 όπου δεν υπήρχε ανάλογη δυνατότητα. Όπως είπε το στέλεχος της Microsoft, ακόμα δεν είναι γνωστό πως θα εμφανίζονται αυτές οι αλλαγές της ισχύς στους κατόχους των Xbox One (ίσως με κάποια ένδειξη στην οθόνη), αλλά παραδέχθηκε ότι θα πρέπει να περιμένετε την αύξηση του θορύβου στην περίπτωση που ο ανεμιστήρας χρειαστεί να εντείνει τη λειτουργία του.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 Lordwinter (Level28) 14/08/2013 18:14
Πολύ καλή κίνηση από την Microsoft. Για να πω την αλήθεια πάντως και με βάση την προσωπική εμπειρία μου δεν αντιμετώπισα πότε πρόβλημα με RROD στο Xbox 360, το οποίο έχει κλείσει την εξαετία του και ακόμη δουλεύει άψογα. Θέλω να πω δηλαδή πως τα παραπάνω προβλήματα κατά κύριο λόγο εμφανίστηκαν σε όσους δεν τηρούσαν τις οδηγίες χρήσης της κονσόλας, τον σωστό εξαερισμό της κτλ. Αντίθετα το αγαπημένο μου fat PS3, το οποίο έχει σαφώς λιγότερα χρόνια λειτουργίας αλλά και χρήσης αυτή την στιγμή τα έχει "φτύσει" και δυστυχώς θα πρέπει να αγοράσω καινούργιο.
#2 Vasilis (Level25) 14/08/2013 18:55
Η αλήθεια είναι ότι το xbox-360 πάθαινε πιο εύκολα Red Rings of Death μου το είχαν πει και αρκετά άτομα που το έπαθαν και το είχα κοιτάξει για να βεβαιωθώ. Και το δικό μου ps3 το είχε πάθει άλλα με το ζόρι το έβγαλε διότι του είχα τινάξει τα πέταλα στο assassins creed...
#3 Elwind (Level9) 15/08/2013 01:42
Σε συμπληρωση του αρθρου διαβασα οτι η υπερθερμανση ητανε τοσο μεγαλη που ελιωνε το πλαστικο.500$ well spent:P
#4 Misfit (Level20) 05/02/2014 20:07
Στην αρχη σκεφτηκα: "ουτε ο Λιαπης δεν θα το εκανε αυτο" αλλα οταν διαβασα για τα προβληματα ακοης που ειχε, καταλαβα οτι βρισκοταν σε πολυ δυσκολη θεση... Με καθε τροπο παντως, εβαλε την σφραγιδα του.
#5 Antonakis1990 (Level11) 05/02/2014 20:54
ωραίο άρθρο αλλά δυστηχώς η ευτυχώς δεν είναι απάτη.Ασχολούμε πολύ με τα sountrack χρόνια τώρα.το έχουν κάνει και άλλοι
#6 rjhe (Level22) 05/02/2014 21:53

Quoting Antonakis1990:

ωραίο άρθρο αλλά δυστηχώς η ευτυχώς δεν είναι απάτη.Ασχολούμε πολύ με τα sountrack χρόνια τώρα.το έχουν κάνει και άλλοι



Κοιτά γενικά επειδή και εγώ ασχολούμαι με τα μουσικά, παίζουν πολλά, είτε "φτασμένοι" καλλιτέχνες που απλά μπαίνει το ονομά τους σε δημιουργίες ανθρώπων που δουλέυουν για αυτούς, είτε "μαθητευόμενοι" που βοηθούν μεγάλους συνθέτες να μελοποιήσουν τις ιδέες τους κλπ κλπ....
Απλά εδώ εφόσον και ό ίδιος ένιωσε την ανάγκη να ζητήσει συγγνώμη, έστω και μέσω δικηγόρου, πάει να πει πως υπήρχε πρόβλημα, είναι άλλο πράγμα το να πληρώνεις τύπο να σου γράφει μουσική και να μην τον αναφέρεις καν ας πούμε..."μοναδικός δημιουργός"
...anyway, έχει μουσικάρες ο τύπος (ή μάλλον ο άλλος οποίος και να ναι!)
#7 Antonakis1990 (Level11) 06/02/2014 14:15

Quoting rjhe:


Quoting Antonakis1990:

ωραίο άρθρο αλλά δυστηχώς η ευτυχώς δεν είναι απάτη.Ασχολούμε πολύ με τα sountrack χρόνια τώρα.το έχουν κάνει και άλλοι



Κοιτά γενικά επειδή και εγώ ασχολούμαι με τα μουσικά, παίζουν πολλά, είτε "φτασμένοι" καλλιτέχνες που απλά μπαίνει το ονομά τους σε δημιουργίες ανθρώπων που δουλέυουν για αυτούς, είτε "μαθητευόμενοι" που βοηθούν μεγάλους συνθέτες να μελοποιήσουν τις ιδέες τους κλπ κλπ....
Απλά εδώ εφόσον και ό ίδιος ένιωσε την ανάγκη να ζητήσει συγγνώμη, έστω και μέσω δικηγόρου, πάει να πει πως υπήρχε πρόβλημα, είναι άλλο πράγμα το να πληρώνεις τύπο να σου γράφει μουσική και να μην τον αναφέρεις καν ας πούμε..."μοναδικός δημιουργός"
...anyway, έχει μουσικάρες ο τύπος (ή μάλλον ο άλλος οποίος και να ναι!)



Quoting rjhe:


Quoting Antonakis1990:

ωραίο άρθρο αλλά δυστηχώς η ευτυχώς δεν είναι απάτη.Ασχολούμε πολύ με τα sountrack χρόνια τώρα.το έχουν κάνει και άλλοι



Κοιτά γενικά επειδή και εγώ ασχολούμαι με τα μουσικά, παίζουν πολλά, είτε "φτασμένοι" καλλιτέχνες που απλά μπαίνει το ονομά τους σε δημιουργίες ανθρώπων που δουλέυουν για αυτούς, είτε "μαθητευόμενοι" που βοηθούν μεγάλους συνθέτες να μελοποιήσουν τις ιδέες τους κλπ κλπ....
Απλά εδώ εφόσον και ό ίδιος ένιωσε την ανάγκη να ζητήσει συγγνώμη, έστω και μέσω δικηγόρου, πάει να πει πως υπήρχε πρόβλημα, είναι άλλο πράγμα το να πληρώνεις τύπο να σου γράφει μουσική και να μην τον αναφέρεις καν ας πούμε..."μοναδικός δημιουργός"
...anyway, έχει μουσικάρες ο τύπος (ή μάλλον ο άλλος οποίος και να ναι!)


αυτό εννούσα όταν είπα το έχουν κανει και άλλοι...υπάρχουν τόοοοσαααα πολλά παραδείγματα
#8 GamerPs3maniac (Level16) 06/02/2014 20:21
Τουλάχιστον σε αυτή την περίπτωση ο "άγνωστος ήρωας" πήρε τα εύσημα. Σε άλλες περιπτώσεις δεν τα μαθαίνουμε. Δεν ξέρω απολύτως από μουσική ή ταινίες και πως λειτουργούν. Αλλά εδώ τουλάχιστον του το αναγνωρίζω, άσχετα αν σε κάποιο βαθμό ο κύριος Mamoru Samuragochi (συγγνώμη παιδιά αλλά το έκανα αντιγραφή - επικόλληση) ήταν "φάουλ". :-)