Xbox One: Μέθοδοι αντιμετώπισης της υπερθέρμανσης
Hot
Xbox One: Μέθοδοι αντιμετώπισης της υπερθέρμανσης
Πληροφορίες
Η Microsoft φαίνεται έτοιμη να αποφύγει τα περιβόητα Red Rings of Death.
Μπορεί να έχουν περάσει αρκετά χρόνια από το λανσάρισμα του Xbox 360, εντούτοις, δε γίνεται να ξεχάσουμε ότι τις πρώτες χρονιές της κυκλοφορίας του ένα εξαιρετικά μεγάλο ποσοστό των Xbox 360 ήταν ελαττωματικά, κάτι για το οποίο οφειλόταν -στις περισσότερες των περιπτώσεων- το πρόβλημα της υπερθέρμανσης. Οι δηλώσεις που έκανε στο Gizmodo ο Leo del Castillo (γενικός διευθυντής του τμήματος ανάπτυξης κονσόλων της Microsoft), δείχνουν πως η εταιρία του Redmond έχει λάβει τα μέτρα της για την είσοδό της στη νέα γενιά συστημάτων.
Συγκεκριμένα ο Castillo υποστήριξε στο εν λόγω site πως αν και δεν γίνεται να αποφύγουν πιθανά προβλήματα στις νέες κονσόλες αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορούν να τα προβλέψουν ώστε να τα αντιμετωπίσουν. Όπως είπε, ο σχεδιασμός του ανεμιστήρα για την ψύξη του Xbox One έχει σχεδιαστεί με σκοπό να ''τρέχει'' σε ταχύτητα μικρότερη της μέγιστης, όταν φυσικά η συσκευή βρίσκεται σε φυσιολογικές συνθήκες περιβάλλοντος. Ως εκ τούτου όταν η θερμοκρασία της κονσόλας αρχίζει να αυξάνεται τότε, αυτομάτως, ο ανεμιστήρας θα αρχίσει να ανεβάζει ρυθμούς μέχρι να επιλυθεί το πρόβλημα της υπερθέρμανσης.
Πάντα σύμφωνα με τον Castillo, σε περίπτωση που η μέγιστη ταχύτητα του ανεμιστήρα δεν είναι τελικά αρκετή για να αντιμετωπιστεί η αύξηση της θερμοκρασίας τότε το Xbox One θα αρχίσει να μειώνει την ισχύ της κονσόλας, κάτι που έρχεται σε αντίθεση με τη λειτουργία του Xbox 360 όπου δεν υπήρχε ανάλογη δυνατότητα. Όπως είπε το στέλεχος της Microsoft, ακόμα δεν είναι γνωστό πως θα εμφανίζονται αυτές οι αλλαγές της ισχύς στους κατόχους των Xbox One (ίσως με κάποια ένδειξη στην οθόνη), αλλά παραδέχθηκε ότι θα πρέπει να περιμένετε την αύξηση του θορύβου στην περίπτωση που ο ανεμιστήρας χρειαστεί να εντείνει τη λειτουργία του.

Comments
Κοιτά γενικά επειδή και εγώ ασχολούμαι με τα μουσικά, παίζουν πολλά, είτε "φτασμένοι" καλλιτέχνες που απλά μπαίνει το ονομά τους σε δημιουργίες ανθρώπων που δουλέυουν για αυτούς, είτε "μαθητευόμενοι" που βοηθούν μεγάλους συνθέτες να μελοποιήσουν τις ιδέες τους κλπ κλπ....
Απλά εδώ εφόσον και ό ίδιος ένιωσε την ανάγκη να ζητήσει συγγνώμη, έστω και μέσω δικηγόρου, πάει να πει πως υπήρχε πρόβλημα, είναι άλλο πράγμα το να πληρώνεις τύπο να σου γράφει μουσική και να μην τον αναφέρεις καν ας πούμε..."μοναδικός δημιουργός"
...anyway, έχει μουσικάρες ο τύπος (ή μάλλον ο άλλος οποίος και να ναι!)
αυτό εννούσα όταν είπα το έχουν κανει και άλλοι...υπάρχουν τόοοοσαααα πολλά παραδείγματα