Chivalry: Medieval Warfare σε PS4 και Xbox One
Hot
Chivalry: Medieval Warfare σε PS4 και Xbox One
Πληροφορίες
60 frames στο PS4, 30 frames στο Xbox One. [UPDATE]
[Αρχική Δημοσίευση: 20/11/15] Η Activision ανακοίνωσε ότι το Chivalry: Medieval Warfare θα κυκλοφορήσει σε αμφότερα τα PS4 και Xbox One στις αρχές του επόμενου μήνα.
Το Chivalry: Medieval Warfare έχει αναπτυχθεί από την Torn Banner Studios και αναμένεται να φτάσει στις next-gen κονσόλες με 25 συνολικά maps. Με βάση την ανακοίνωση της Activision θα υπάρχουν dedicated servers, ενώ για πρώτη φορά θα δούμε και ένα νέο co-op mode για 2-6 παίκτες, στο οποίο καλείστε να μονομαχήσετε απέναντι στην CPU. Κατά πάσα πιθανότητα μιλάμε για ένα τυπικό Horde mode όπου οι παίκτες θα πρέπει να συνεργαστούν για να σκοτώσουν τους εχθρούς τους που επιτίθενται κατά κύματα.
Θυμίζουμε ότι το Chivalry: Medieval Warfare είχε κυκλοφορήσει το 2012 στα PC και στην πορεία μεταφέρθηκε στα PS3 και Xbox 360. Οι νέες εκδόσεις του για PS4 και Xbox One θα κοστίζουν 20$ (ακόμη δεν υπάρχει ανακοίνωση για την ακριβή τιμή διάθεσής σε ευρώ), ενώ θα διατεθεί και μια Ultimate Edition που θα κοστίζει 30$ και θα περιλαμβάνει τέσσερα DLC με cosmetic αντικείμενα.
[UPDATE: 29/11/15 - Ανάλυση και fps] O Steve Piggott, πρόεδρος της Torn Banner Studios, ανακοίνωσε σε μία πρόσφατη συνέντευξή του πως το Chivalry: Medieval Warfare θα τρέχει στα 1080p και 60 fps στο PS4 και στα 1080p και 30 fps στο Xbox One. Ο Steve Piggott επίσης ανέφερε πως για την next-gen έκδοση του Chivalry: Medieval Warfare θα υπάρχουν dedicated servers, ενώ θα αυξηθεί ο μέγιστος αριθμός παιχτών από 12 σε 24.
Το Chivalry: Medieval Warfare κυκλοφορεί ήδη για PC, PS3 και Xbox 360, ενώ θα διατεθεί την 1η Δεκεμβρίου για PS4 και Xbox One.
Διαβάστε το review του Chivalry: Medieval Warfare από το GameWorld και συζητήσετε για αυτό στο αντίστοιχο forum topic.

Comments
Αλλα και οι δυο εκδοσεις εχουθν μεχρι 24 παικτες που για εμενα ειναι λιγοι , εγω στο pc παιζω σε 64 παικτες σερωερ και γινονται επικες μαχες οπως αυτες που βλεπουμε σε ταινιες που τρεχουν 30 απο την μια και 30 απο την αλλη πλευρα και συναντιουνται στην μεση και γινεται το μπαμ! εχω ακουσει οτι υπαρχει 80αρης και 100σταρης σερβερ και εκει θα γινετα πραγματικα χαμος αλλα ειναι αμερικανικοι και θα εχουν πολυ λαγκ για ευρωπαιους