Reviews written by 001

2 results - showing 1 - 2
Ordering
May 22, 2016
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
 
7.5
Reviews
Perandus league + Labyrinth expansion overview

PERANDUS LEAGUE OVERVIEW

Introduction:

Το Perandus league, το οποίο τελειώνει σύντομα δίνει τη δυνατότητα να αποκτηθούν πολύ σπάνια και ακριβά αντικείμενα έναντι ενός μικρού (ή μεγάλου, η τύχη δεν είναι πάντα με το μέρος μας) αντιτίμου από το exclusive league currency, τα Perandus coins. Αυτό το currency βρίσκεται στα Perandus chests, chests τα οποία βρίσκονται διάσπαρτα σε areas (2 per area πάνω κάτω) και τα φυλάνε 2 ή 3 packs από Perandus mobs (white ή magic, καμιά φορά με κάποιο unique mob μαζί, τους λεγόμενους valut guardians ή άλλες φορές 3 unique mobs χωρίς trash mobs) τα οποία πρέπει να σκοτωθούν δύο φορές ώστε να μπορεί να ανοίξει το chest. Σημείωση: τα chest mob packs είναι κάτι σαν advanced κανονικά mobs, καθώς εκτός από τα κλασσικά default attacks κάνουν και ένα ή δύο skills, πολλές φορές ταυτόχρονα χωρίς cast time. Ανάλογα τον τύπο τού chest, μαζί με περίπου 30-45 coins (ή 150+ σε ένα συγκεκριμένο chest) θα drop-άρουν και διάφορα αντικείμενα (jewels, chests, maps, divination cards κ.α.). Στη συνέχεια, ο Cadiro, ένας NPC που απαντά και αυτός σε περιοχές (αν υπάρχουν chests στην περιοχή έχει ένα 70% spawn rate διαφορετικά είναι περίπου στο 45%) μπορεί να πουλήσει αντικείμενα (κυρίως uniques), άσχετα με το αν είναι legacy ή όχι (αν δεν drop-άρουν πλέον, και φυσικά όσα υπάρχουν είναι πανάκριβα γι' αυτόν το λόγο) για έναν αριθμό από Perandus coins. Μπορεί (πολύ) φθηνά, μπορεί και ακριβά (άρα no deal γιατί δε συμφέρει), οι τιμές δεν είναι στάσιμες.

Pros: τα coins είναι σχετικά εύκολο να μαζευτούν αν το build που έχεις είναι γρήγορο και μπορείς να βρεις πολύ καλά και σπάνια αντικείμενα από τον Cadiro αλλά και από τα chests.

Cons: ΠΟΛΥ lag. ΠΟΛΛΑ fps drops. Όσο πιο πολύ πλησιάζεις τα chests τόσο πέφτουν τα fps σου και το latency ανεβαίνει. Έχω πεθάνει τουλάχιστον 7 φορές και μάλιστα μετά το level 83 από fps drops γιατί πολύ απλά δεν μπορούσα να πατήσω τίποτα ώστε να φύγω.

Overall rating: 7.5/10


2.2 PATCH + LABYRINTH OVERVIEW

Introduction:

Ανεξάρτητα από το Perandus league, σε αυτό το patch μπήκαν στο core game (και στα temporary leagues και στα standard leagues δηλαδή) καινούρια attack skills και spells (π.χ. το Earthquake, ένα από τα δυνατότερα αυτή τη στιγμή) καθώς και κάποια καινούρια unique items - τίποτα το ασυνήθιστο δηλαδή. Η σημαντική διαφορά αυτού του patch από τα προηγούμενα είναι η εισαγωγή των classes (ή για την ακρίβεια subclasses), τα οποία μπορούν να αποκτηθούν μέσω της ολοκλήρωσης του Labyrinth σε κάθε δυσκολία (normal, cruel, merciless).

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ:

Κάθε class εκτός της Scion έχει 3 Ascendancy classes:

Duelist – Slayer ( http://pathofexile.gamepedia.com/Slayer ), Gladiator ( http://pathofexile.gamepedia.com/Gladiator ), Champion ( http://pathofexile.gamepedia.com/Champion )

Shadow – Assassin ( http://pathofexile.gamepedia.com/Assassin ), Saboteur ( http://pathofexile.gamepedia.com/Saboteur ), Trickster ( http://pathofexile.gamepedia.com/Trickster )

Marauder – Juggernaut ( http://pathofexile.gamepedia.com/Juggernaut ), Berserker ( http://pathofexile.gamepedia.com/Berserker ), Chieftain ( http://pathofexile.gamepedia.com/Chieftain )

Witch – Necromancer ( http://pathofexile.gamepedia.com/Necromancer ), Elementalist ( http://pathofexile.gamepedia.com/Elementalist ), Occultist ( http://pathofexile.gamepedia.com/Occultist )

Ranger – Deadeye ( http://pathofexile.gamepedia.com/Deadeye ), Raider ( http://pathofexile.gamepedia.com/Raider ), Pathfinder ( http://pathofexile.gamepedia.com/Pathfinder )

Templar - Inquisitor ( http://pathofexile.gamepedia.com/Inquisitor ), Hierophant ( http://pathofexile.gamepedia.com/Hierophant ), Guardian ( http://pathofexile.gamepedia.com/Guardian )

Scion – Ascendant ( http://pathofexile.gamepedia.com/Ascendant )


Αυτό σημαίνει πως πλέον μπορούν να υπάρξουν ακόμα περισσότεροι συνδυασμοί στα builds (περίπου 15 φορές περισσότεροι. Χε), τα οποία έγιναν ακόμα δυνατότερα, κάτι καλό καθώς το endgame content είναι αρκετά δύσκολο και κάποιες περιπτώσεις απλά δεν παίζεται.

ΠΩΣ ΑΠΟΚΤΟΥΝΤΑΙ:

Μέσω του Labyrinth, μια περιοχή που μπορεί να βρεθεί στην πόλη (city, hometown, you get the point) τού 3ου act κάθε difficulty, η οποία φυλάσσεται από μια πλάκα. Προκειμένου αυτή να ανοίξει, πρέπει να ολοκληρωθούν 6 trials, 1 στο act 1 (Prison level 1), 2 στο act 2 (Chamber of Sins level 2, The Crypt level 1) και 3 στο act 3 (Crematorium, Catacombs, Hedge Maze), κάθε ένα από τα οποία έχει διαφορετικά traps. Τα traps αυτά βρίσκονται σε συνδυασμούς μέσα στο λαβύρινθο, αλλά στα trials είναι ένα τη φορά για να εξοικειωθεί ο παίκτης με αυτά.

Αφού ολοκληρωθούν τα trials, μπορούμε να μπούμε στο Labyrinth ώστε να αντιμετωπίσουμε τον Izaro, το boss του, και να αποκτήσουμε τη δυνατότητα να επιλέξουμε το Ascendancy subclass μας – οι πόντοι για να βάλουμε στο tree του είναι 2 τη φορά (6 συνολικά). Παράλληλα μπορούμε να κάνουμε enchant το gear μας σε κάθε difficulty (gloves στο normal, gloves ή boots στο cruel, gloves, boots ή helmet στο merciless).

Δυστυχώς λόγω lag δε θα υπάρξει walkthrough για το Labyrinth, αλλά υπάρχουν αρκετά στο youtube.

Overall rating: 8/10 (γαμάτο αποτέλεσμα, υπερβολικά εκνευριστική διαδικασία απόκτησης)

Θα υπάρξουν αλλαγές στα ascendancy classes και στο Labyrinth στο επόμενο expansion (τεχνικά είναι expansion και όχι patch) προς το καλύτερο. Το Prophecy expansion βγαίνει στις 3 Ιουνίου.

Τα links για τα βιντεάκια που έκανα δείχνοντας δύο builds μου στο Ascendancy παράλληλα με το Perandus league (το 2ο):

Ranger (Cast on Critical Strike build) με Deadeye ascendancy class - https://www.youtube.com/watch?v=kGiPqUhRPaM

Shadow (Infernal Blow/Earthquake build) με Assassin ascendancy class - https://www.youtube.com/watch?v=hzj_BnKVVvQ

001
001
January 10, 2016
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
 
9.0
Reviews
Talisman league overview

Το βασικό concept πίσω από το Talisman league είναι πως random εχθροί καταλαμβάνονται από τις αρχαίες δυνάμεις των Talismans, τα οποία προκαλούν είτε αγκάθια να βγαίνουν από το έδαφος γύρω τους, προκαλώντας ένα επίπονο DoT debuff (non-removable μέχρι στιγμής) είτε κάποιο διαφορετικό από τα τουλάχιστον 7 effects που υπάρχουν (ανά καιρούς προστίθενται κι άλλα) - ενώ παράλληλα ο εχθρός παίρνει extra hp. Μόλις σκοτωθεί, το Talisman θα πέσει στο έδαφος όπου από εκεί μπορεί να το σηκώσει ο παίκτης ή ένα άλλο mob, διαιωνίζοντας το εκάστοτε effect.

Τα Talisman είναι corrupted amulets με διαφορετικά όμως implicit mods (ένα κλασσικό amulet λ.χ. δίνει dexterity και intelligence. Ένα Talisman δίνει λ.χ. % maximum life ή % damage, κάτι απίστευτα πολύτιμο). Τα corrupted items in general δεν μπορούν να «πειραχτούν» με οποιονδήποτε τρόπο, συνεπώς χρειάζεται αρκετή τύχη όσων αφορά τα explicit mods. Εδώ να σημειώσουμε πως ένα rare mob έχει περισσότερες πιθανότητες να «ρίξει» ένα rare Talisman απ' ότι ένα magic ή normal mob.

Τα Talismans χωρίζονται σε 4 κατηγορίες (tiers). Η 1η περιλαμβάνει κάποια implicit mods όπως increased % physical/lightning/cold damage ή attack speed κ.α. ενώ η 2η % global critical strike chance/global crit. multiplier/maximum life και κάποια πιο τεχνικά mods όπως 50% of fire damage taken as cold damage. Η 3η κατηγορία περιλαμβάνει implicits όπως % increased quantity of items found (το quantity δεν μπορεί να βρεθεί διαφορετικά σε items, με εξαίρεση λίγα unique items) ή gain x% of your physical damage as extra damage of a random element. Η 4η κατηγορία συνδυάζει 2 random implicits από όλες τις προηγούμενες κατηγορίες, π.χ. +1 to maximum number of zombies + 2% of life regenerated per second. Φυσικά αυτά τα amulets μπορούν να είναι rare και να έχουν πολλά explicit mods.

Stone altars: εκεί γίνεται το recipe για το επόμενο Talisman tier, δηλαδή: 5 διαφορετικά tier 1 Talismans έχουν ως αποτέλεσμα να spawn-άρει ένας rare εχθρός και 3-4 magic packs. Το Talisman τού rare εχθρού θα είναι tier 2. 5 tier 2 Talisman spawn-άρουν έναν unique εχθρό, πολύ δυσκολότερο από έναν rare εχθρό φυσικά. 5 tier 3 Talisman ανοίγουν ένα portal για μια περιοχή όπου περιμένει ο Rigwald, ένα unique boss που με τη σειρά του θα «ρίξει» ένα tier 4 Talisman.

GEMS - ITEMS
Καινούρια active skills (Blast Rain, Bladefall, Blade Vortex κ.α.) και support gems (Controlled Destruction, Void Manipulation κ.α.) ανοίγουν νέους ορίζοντες στο theorycrafting, buff-άροντας ταυτόχρονα τα poison/chaos/DoT builds. Έχοντας δοκιμάσει εκτενώς τα περισσότερα καινούρια skills (3 χαρακτήρες level 85+), μπορώ να πω πως είμαι κάτι παραπάνω από ευχαριστημένος ενώ παράλληλα τα νέα unique items προσφέρουν ακόμα περισσότερες επιλογές για το εκάστοτε build.

Επίσης υπάρχουν challenges και σαν ανταμοιβή για κάθε 7 challenges completed, παίρνεις ένα μέρος από το Rigwald armour set, το οποίο κοστίζει κάμποσα αληθινά φράγκα (sic) στο shop.

PROS: Free to play, ακόμα περισσότερες επιλογές για builds (από τις ήδη χιλιάδες - κυριολεκτικά), καινούριο endgame content (και όχι μόνο), καινούριο economy, καινούρια ματιά σε παλιά builds, καινούρια items.

CONS: το PvP είναι λίγο παρατημένο, αν και δεν πολυενδιαφέρεται ο κόσμος. Επίσης, οι πολλές διαφορετικές προσθήκες στο παιχνίδι ίσως «μπλοκάρουν» ένα νέο παίχτη.

OVERALL: Ως die-hard fan τού PoE, ένιωσα αρκετά γεμάτος από αυτό το mini expansion (το πραγματικό expansion βγαίνει τον Μάρτιο) καθώς αν μπουχτήσω, μπορώ να δοκιμάσω κάτι εντελώς διαφορετικό σχεδόν αμέσως.

Βαθμολογία: 9½/.

Σημείωση: η Grinding Gear Games ακούει πάντα το community της, κάτι πάρα πολύ θετικό.

001
001
2 results - showing 1 - 2
Notification