Παίζουμε The Stanley Parable

Hot
Παίζουμε The Stanley Parable

Παίζουμε The Stanley Parable

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

To απόλυτο mindfuck game.

Το The Stanley Parable είναι ένα από τα πολλά indie games που ξεχώρισαν τους τελευταίους μήνες. 

Στο παρακάτω βίντεο μπορείτε να πάρετε μια ιδέα από το gameplay του πολυσυζητημένου Adventure με ήρωα τον Stanley. Το σενάριο είναι πολύ σύντομο (κρατάει γύρω στα 10 λεπτά και κάτι, ανάλογα με το πόσο θα σκεφτείτε τις αποφάσεις σας) αλλά ξεχωρίζει για τα εναλλακτικά φινάλε του.

Διαβάστε το review του The Stanley Parable από το GameWorld.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 squall gr (Level5) 08/09/2011 15:34
Και μετά ξύπνησε, χαχαχα. Φυσικά και δεν ισχύει αυτό. Φτάνει μια βόλτα από το VGcharts και διαπιστώνουμε αμέσως ότι τα παιχνίδια πουλάν περισσότερο στο 360. Ειδικά τα FPS, διότι η υπηρεσία live είναι πολύ καλύτερη από την αντίστοιχη της Sony. Αυτο το 1 προς 1,6 που το βρηκε;;;;Δεν ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα. Μαλιστα, αν βαλεις και τα καμμενα 360, τοτε μιλαμε για 1 προς 1
#2 JohnShepard (Level13) 08/09/2011 17:17
Αυτο για το 1-1.6 ειναι οντως λαθος.Εχουν πουληθει 51.8 PS3 κ 55 Xbox 360.Αρα δε παιζει αυτο που λεει.Θα ισχυε μονο αν ειχαν πουληθει 80 εκατομμυρια 360.

Για τα games αναλογα με το παιχνιδι.το COD παντα πουλαει παραπανω στο 360.Το Crysis 2 και το Dragon Age 2 πουλησα κι αυτα παραπανω. Αλλα σε κατι αλλα οπως Mortal Kombat η ακομα καλυτερα ειδα τωρα Fifa βλεπεις το PS3 πεταει.

Το θεμα ειναι δείε ποσο πουλανε τα exclusive του PS3 οπως Killzone 3,resistance 3,LBP και πειτε μου.Δεν ειναι "μια νυχτα απ τη ζωη μου ολοκληρη η δικη σου"?γι αυτο η sony σε games πουλαει παραπανω.γιατι βγαζει παραπανω.
#3 AntonKos (Level16) 09/09/2011 02:08
Για τη διαφορά στις κονσόλες συμφωνώ ότι είναι μικρότερη δηλαδή έριξε την εταιρεία του την ίδια.Αλλά στις πωλήσεις δεν πάει έτσι.Οι διαφορές είναι μεγάλες.Το Dragon Age 2 που λες πουλησε τα διπλα.Το Deus Ex που βγηκε τωρα κι αυτο παραπανω ειναι.

Και μην ξεχνατε τις πωλησεις απο το XBLA και DLC.Η Microsoft ειναι επιχειρηση με πολλα παρακλαδια.Απο τριτες εταιρειες σιγουρα πουλαει παραπανω και με διαφορα και γενικα μονο απο DLC βγαζει πολλα λεφτα.

Αλλα η αληθεια ειναι οτι με τοσα games ποιος θα κατσει να υπολογισει πωλησεις?Τουλαχιστον στις κονσολες μπορουμε και μετραμε.
#4 x_yannis (Level21) 09/09/2011 17:14
Το ποιος πουλάει περισσότερα παιχνίδια, μικρή σημασία έχει. Αν οι τίτλοι που κυκλοφορούν και στις δυο κονσόλες είναι για τα πανηγύρια, τι να το κάνεις; Πρέπει να μπει ο Σεπτέμβρης για να δούμε έναν τίτλο της προκοπής! Γι' αυτό η πειρατεία καλπάζει...
#5 asmilon (Level26) 09/09/2011 17:39
Δυστυχως δεν μπορουμε να ακουσουμε απο τα στελεχη των ιδιων των εταιριων κατι αξιοπιστο, αφου για ευνοητους λογους, θελουν να προβαλουν τα δικα τους προιοντα.

Το βρισκω παντως λιγο ατυχες να πιανει δυο τρεις συγκεκριμενες περιπτωσεις και να προσπαθει να παρουσιασει μια γενικευμενη κατασταση ενω δεν ειναι ετσι...
#6 sylon7 (Level2) 19/10/2013 09:47
Ηταν τελεια! :D
#7 +1 el_sak (Level15) 02/04/2014 21:31
Ωραίο παιχνίδι φαίνεται. Ψαγμένο . Θα το κοιτάξω μία απ αυτές τις μέρες!