Reviews Assassin's Creed Chronicles: China
Comments (12)

Assassin's Creed Chronicles: China Hot

H ιστορία της Shao Jun.

https://www.gameworld.gr/media/reviews/photos/thumbnail/320x180s/14/ae/ec/assassins-creed-chronicles-china-box-45-1429714542.jpg
  • Review
  • News
  • Forum
  • Images
  • Videos
  • User Reviews

H ιστορία της Shao Jun.

Στην μακρά ιστορία της σειράς Assassin's Creed η Ubisoft είναι φανερό ότι ελάχιστες φορές προσπάθησε να καινοτομήσει. Η γαλλική εταιρεία κάλλιστα θα μπορούσε να εκδώσει ένα εγχειρίδιο με τίτλο "Πως να βγάλετε το ίδιο video game κάθε χρονιά", αφού από το Assassin's Creed II μέχρι και το περσινό Assassin's Creed Unity ο βασικός gameplay πυρήνας της σειράς έχει παραμείνει αμετάλλακτος. Στο παρελθόν πάντως υπήρξαν αρκετές περιπτώσεις όπου η Ubisoft προσπάθησε να πειραματιστεί. Οι προσπάθειες βέβαια αυτές εντοπίζονται σε διάφορα spin-offs που κυκλοφόρησαν για φορητές κονσόλες και smartphones, όπως για παράδειγμα το Assassin's Creed II: Discovery. H αναφορά στον συγκεκριμένο τίτλο του Nintendo DS δεν είναι διόλου τυχαία, καθώς ύστερα από αρκετά χρόνια η Ubisoft αποφασίζει να μας παρουσιάσει ένα νέο 2.5D Assassin's Creed.

Λίγους μόλις μήνες λοιπόν μετά την κυκλοφορία του Unity, η Ubisoft Montreal επιστρέφει στο προσκήνιο με το Assassin's Creed Chronicles: China, ένα 2.5D Action-Adventure/Stealth που έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την Climax Studios. H τελευταία είναι κυρίως γνωστή για την μεταφορά του Warcraft II: The Dark Saga στις κονσόλες, αλλά και τα Silent Hill: Origins και Silent Hill: Shattered Memories. Για να είμαστε πιο ακριβείς το Assassin's Creed Chronicles αποτελεί μια νέα spin-off τριλογία, η οποία λαμβάνει χώρα στην Κίνα, στην Ινδία και στην Ρωσία. Το πρώτο μέρος της είναι διαθέσιμο από σήμερα για PC, PS4 και Xbox One, οπότε πάμε να δούμε τι έχει να μας προσφέρει. Πριν προχωρήσουμε όμως παρακάτω να υπενθυμίσουμε ότι το Assassin's Creed Chronicles: China διατίθεται δωρεάν για όσους είχαν προμηθευτεί το Season Pass του Assassin's Creed Unity, πριν η Ubisoft σταματήσει την διάθεσή του στα τέλη του περασμένου Νοεμβρίου.


Μια ακόμη θηλυκή Assassin
To Assassin's Creed Chronicles: China διηγείται την ιστορία της Shao Jun, την οποία είδαμε για πρώτη φορά στην animated ταινία μικρού μήκους Assassin's Creed: Embers που συμπεριλαμβάνονταν στην συλλεκτική έκδοση του Revelations. Με βάση το lore η Shao Jun αποτέλεσε παλλακίδα του Αυτοκράτορα Zhengde πριν στρατολογηθεί στην Assassin's Brotherhood, ενώ στην πορεία μαθήτευσε κοντά στον θρυλικό Ezio Auditore da Firenze.

Από χρονολογικής πλευράς βρισκόμαστε στο 1526 και στο επίκεντρο βρίσκεται όπως είναι φυσικό η αιώνια διαμάχη μεταξύ των Assassins και των Templars. O Zhang Yong, o ηγέτης μιας διεφθαρμένης ομάδας ευνούχων (Tigers) έχει σχεδόν εξολοθρέψει την Brotherhood of Assassins. Τόσο ο Zhang Yong, όσο και οι Tigers ανήκουν στους Templars και κυβερνούν την Κίνα από το παρασκήνιο, καθώς ο Αυτοκράτορας έχει απλά διακοσμητικό ρόλο. Εν τω μεταξύ, τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο επικρατεί αναταραχή στην Κίνα, καθώς η χώρα δέχεται συνεχώς επιθέσεις από τους Μογγόλους.


Η Shao Jun, μία από τους ελάχιστους εναπομείναντες Assassins κάτω από τις διαταγές του Wang Yanming στοχεύει να εξουδετερώσει τους Tigers με στόχο να επαναφέρει και πάλι την ειρήνη και την ευημερία στην χώρα. Για να επιτύχει τον σκοπό της φυλακίζεται με την θέλησή της από τους Templars χρησιμοποιώντας ως δόλωμα το Precursor Box, ένα artifact που της είχε δώσει στο παρελθόν ο Ezio Auditore. H νεαρή Assassin δραπετεύει φυσικά πολύ εύκολα και ξεκινά την περιπέτειά της με στόχο να σκοτώσει τον Zhang Yong και τους υπόλοιπους Tigers.

To σενάριο, όπως θα διαπιστώσετε και εσείς, περνά σε δεύτερη μοίρα καθώς οι developers μας παρουσιάζουν την ιστορία με έναν εξαιρετικά μινιμαλιστικό τρόπο. Πρακτικά μετά από κάθε κεφάλαιο ή Memory Sequence αν προτιμάτε βλέπουμε ένα σύντομο animated cutscene που αν και καλαίσθητο δεν εμβαθύνει ιδιαίτερα στο lore. Εάν πάλι από την πλευρά σας θέλετε να εντρυφήσετε σε αυτό θα πρέπει να συλλέξετε συγκεκριμένα collectables (scrolls) και να διαβάσετε το σχετικό wall of text από το κεντρικό μενού. Με λίγα λόγια εδώ δεν δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στο ιστορικό υπόβαθρο, κάτι το οποίο είναι κάπως πρωτόγνωρο για τα δεδομένα της σειράς.


Αλλαγή οπτικής

Η βασική διαφορά του Assassin's Creed Chronicles: China σε σχέση με τους προκατόχους του είναι ότι εκτυλίσσεται στις 2.5D διαστάσεις. Πρακτικά σε κάθε level υπάρχουν δύο ή και περισσότερες "στοιβάδες" και υπάρχει η δυνατότητα να μετακινηθείτε από το background στο foreground ή και αντίστροφα. Σε μία περίπτωση μάλιστα έχουμε και περιστροφή του περιβάλλοντος κατά 90 μοίρες στα πρότυπα του Fez και είναι πράγματι κρίμα που το στοιχείο αυτό αποτελεί απλά ένα μεμονωμένο περιστατικό.

Σε καθένα από τα 12 κεφάλαια της ιστορίας ο στόχος σας παραμένει κοινός, καθώς θα πρέπει να φθάσετε στο τέλος του level και να δολοφονήσετε κάποιον από τους Tigers ή να αποδράσετε χωρίς να γίνετε αντιληπτοί από τους δεκάδες φρουρούς. Αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι δεν μπορείτε να πολεμήσετε σώμα με σώμα με τους αντιπάλους σας, αλλά κακά τα ψέμματα η έμφαση δίνεται στο stealth για αρκετούς λόγους. Ο πρώτος και σημαντικότερος είναι ότι η Shao Jun έχει ελάχιστα hit points και ειδικότερα στα πρώτα levels τρία hits αρκούν για να δείτε τα ραδίκια ανάποδα. Ο δεύτερος λόγος είναι ότι το σκορ σας εξαρτάται από τις επιδόσεις σας και για να επιτύχετε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα θα πρέπει να κινηθείτε σαν σκιά, να μην σκοτώσετε κανένα φρουρό και να φθάσετε στο τέλος του level χωρίς να σας δουν.


Η λογική με την οποία αξιολογείστε είναι ανάλογη με αυτήν που έχουμε δει σε πρόσφατες stealth κυκλοφορίες όπως το Tom Clancy's: Splinter Cell: Blacklist και το Thief. Κάθε πίστα είναι χωρισμένη σε αρκετά checkpoints και ανάλογα με τον τρόπο που παίζετε βαθμολογείστε ανάλογα. Για παράδειγμα, αν φθάσετε στο checkpoint χωρίς να γίνεται αντιληπτοί και παράλληλα δεν σκοτώσετε κανένα φρουρό θα κερδίσετε το πολυπόθητο Shadow rank. Στην περίπτωση που χρειαστεί να σκοτώσετε θα λάβετε το Assassin rank, ενώ η χειρότερη βαθμολόγηση είναι το Brawler, το οποίο λαμβάνετε όταν μονομαχείτε σώμα με σώμα με τους αντιπάλους σας. Να σημειωθεί ότι κάθε rank έχει με την σειρά του τρία μετάλλια (Bronze, Silver και Gold). Κατόπιν αυτού, αν σε περάσετε ένα checkpoint χωρίς να σκοτώσετε κάποιον φρουρό, αλλά σας έχουν δει έστω και μία φορά θα αξιολογηθείτε με το Silver Shadow rank.

Στο κυνήγι του υψηλού σκορ
Ο βαθμός πρόκλησης, αλλά και η συνολική διάρκεια του Assassin's Creed: Chronicles θα λέγαμε ότι εξαρτώνται απόλυτα από τον τρόπο με τον οποίο θα αποφασίσετε να κινηθείτε. Πρακτικά λοιπόν αν θέλετε να πιάσετε το καλύτερο δυνατό σκορ θα χρειαστεί να αφιερώσετε περισσότερο χρόνο και να εκμεταλλευτείτε πλήρως το περιβάλλον, αλλά και τα gadgets της Shao Jun για να περάσετε απαρατήρητοι από τις περιπόλους.

Αν θέλετε να πιάσετε το πολυπόθητο Shadow Gold rank θα χρειαστεί να κινηθείτε αθόρυβα και να αποφύγετε κάθε φρουρό που θα συναντήσετε στον δρόμο σας.


Ευτυχώς για εσάς υπάρχουν δεκάδες τρόποι για να επιτύχετε τον σκοπό σας. Για παράδειγμα, έχετε την δυνατότητα να κρυφτείτε σε σωρούς από άχυρα, πίσω από κολώνες, κάτω από πλατφόρμες ή να σκαρφαλώσετε στο ταβάνι χρησιμοποιώντας το rope dart σας. Επιπλέον, ανά πάσα στιγμή φαίνεται στην οθόνη σας το πεδίο όρασης του κάθε φρουρού, ενώ με το eagle vision μπορείτε να δείτε και το μονοπάτι που ακολουθεί κάθε αντίπαλος όταν κάνει περιπολία. Πέρα από το rope dart, έχετε στην διάθεσή σας αρκετά ακόμη χρήσιμα gadgets που θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε τον σκοπό σας. Λόγου χάρη με το noise dart μπορείτε να προκαλέσετε θόρυβο σε ένα συγκεκριμένο σημείο για να αποσπάσετε την προσοχή ενός φρουρού, ενώ με το firecracker έχετε την δυνατότητα να ζαλίσετε προσωρινά έναν ή δύο αντιπάλους.

Το A.I είναι μέτριο σε γενικές γραμμές και συν τι άλλοις μέχρι τα μέσα περίπου της περιπέτειάς σας οι developers σας πιάνουν στην κυριολεξία από το χεράκι προσφέροντάς σας συνεχώς hints για το πώς θα περάσετε απαρατήρητοι. Στο σημείο αυτό θα θέλαμε να προσθέσουμε ότι το noise dart δεν λειτουργεί κάπως περίεργα, αφού δεν έχετε την δυνατότητα να στοχεύσετε και να το στείλετε στο σημείο που επιθυμείτε, αλλά αντίθετα απλά επιλέγετε τον εχθρό που θέλετε να κάνετε distract. Αρκετές φορές παρατηρήσαμε ότι χρειάστηκε να εκτοξεύσουμε δύο ή και περισσότερα noise darts για να “παρασύρουμε” έναν φρουρό στο σημείο της αρεσκείας μας.


Αξίζει να σημειωθεί ότι αν πιάσετε ένα συγκεκριμένο σκορ σε κάθε level ανταμείβεστε με διάφορα upgrades για την Shao Jun. Με τον τρόπο αυτό λοιπόν έχετε την δυνατότητα να αυξήσετε τα hit points σας, αλλά και τον μέγιστο αριθμό των αντικειμένων που κουβαλάτε. Κοινώς υπάρχει ένα αρκετά σημαντικό κίνητρο για κυνηγήσετε το πολυπόθητο Shadow rank σε όσο το δυνατόν περισσότερα checkpoints. Ένα επίσης θετικό στοιχείο είναι ότι το παιχνίδι συγχωρεί πολύ εύκολα τα λάθη σας, αφού τα checkpoints είναι εξαιρετικά συχνά και επιπλέον υπάρχει και η επιλογή “Restart Checkpoint) από το κεντρικό μενού.

Στο σημείο αυτό να προσθέσουμε ότι υπάρχουν και δύο levels, στα οποία θα πρέπει να δραπετεύσετε σε όσο το δυνατόν μικρότερο χρονικό διάστημα. Για παράδειγμα σε ένα εξ' αυτών καλείστε να διαφύγετε από ένα φλεγόμενο λιμάνι. Σε αυτές τις περιπτώσεις θα εκτιμήσετε ιδιαίτερα τις ικανότητες της Shao Jun στο parkour. Στο κομμάτι αυτό ισχύει πάνω κάτω ότι είχαμε δει και στο παρελθόν στην σειρά, καθώς μπορείτε να σκαρφαλώσετε κτήρια, να πραγματοποιήσετε εντυπωσιακά άλματα ή να αναρριχηθείτε στα ταβάνια με το rope dart σας.


Η έσχατη λύση
Στην περίπτωση που οι φρουροί σας αντιληφθούν και δεν προλάβετε να τους ξεφύγετε είναι δεδομένο ότι θα χρειαστεί να τους αντιμετωπίσετε σε melee μάχη. Οι μηχανισμοί που συναντάμε εδώ θα λέγαμε ότι έχουν μεταφερθεί αυτούσια από τα προηγούμενα Assassin's Creed, καθώς η λογική είναι να κάνετε parry με το σπαθί σας τις επιθέσεις και μετά να αντεπιτεθείτε. Βέβαια υπάρχουν και εχθροί που χρησιμοποιούν ranged όπλα, αλλά ακόμη και σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να αποφύγετε τις ριπές τους πατώντας το κουμπί B.

Γενικά υπάρχει αρκετά μεγάλη ποικιλία εχθρών και καθένας έχει συγκεκριμένη μαχητική συμπεριφορά. Για παράδειγμα κάποιοι κουβαλούν ασπίδες, τις οποίες θα πρέπει προηγουμένως να σπάσετε με τις heavy attacks, ενώ υπάρχουν και κάποιοι φρουροί που είναι τρωτοί μόνο σε πισώπλατα χτυπήματα. Η αλήθεια είναι ότι αν αντιμετωπίζετε έναν εχθρό δεν θα αντιμετωπίσετε κανένα πρόβλημα, αλλά οι μάχες με δύο ή και περισσότερους φρουρούς είναι απλά χαμένες από χέρι. Σε αυτές τις περιπτώσεις είναι αδύνατο να κάνετε μπλοκάρετε τις επιθέσεις και από τις δύο πλευρές και με δεδομένο ότι τα hit points σας είναι ελάχιστα δύσκολα θα επιβιώσετε.


Η δυναστεία της Shao Jun τελειώνει σύντομα

Από πλευράς περιεχομένου η δημιουργία των Ubisoft Montreal και Climax Studios δεν θα λέγαμε ότι είναι ιδιαίτερα πλούσια, καθώς θα χρειαστείτε κάτι λιγότερο από πέντε ώρες για να ολοκληρώσετε όλα τα κεφάλαιά της. Υπάρχουν βέβαια και αρκετά collectables σε κάθε level, αλλά δεν θα λέγαμε ότι σας δίνονται ιδιαίτερα κίνητρα για την συλλογή τους, εκτός κι αν φυσικά θέλετε να κερδίσετε κάποια επιπλέον trophies/achievements. Εάν θέλετε να πιάσετε το μέγιστο δυνατό σκορ πάντως θα χρειαστεί να αφιερώσετε περαιτέρω χρόνο και να μάθετε καλά το layout του κάθε level.

Αφού δείτε τα credits σας προσφέρεται η δυνατότητα για ένα δεύτερο playthrough στα Plus ή Plus Hard modes, ενώ παράλληλα ξεκλειδώνετε και το Helix Kill, ένα εξαιρετικά χρήσιμο ability που σας δίνει την δυνατότητα να σκοτώσετε με ένα χτύπημα κάθε αντίπαλο μετά από ένα επιτυχημένο block. To Plus Hard mode πάντως προσφέρει τεράστια πρόκληση, καθώς έχετε μόλις ένα hit point και οι εχθροί σας αντιδρούν γενικά πολύ πιο γρήγορα σε κάθε περίσταση.


Απεικονίζοντας τη μεσαιωνική Κίνα

Στο εικαστικό κομμάτι το Assassin's Creed: Chronicles κερδίζει τις εντυπώσεις με την watercolor τεχνική που χρησιμοποιείται για την απόδοση του περιβάλλοντος. Το frame rate είναι ως επί τω πλείστον σταθερό και οι όποιες μικρές πτώσεις παρατηρούνται δεν επηρεάζουν σημαντικά το τελικό αποτέλεσμα. Στο level design πάντως έχουμε αρκετά παράπονα, όχι τόσο λόγω του σχεδιασμού τους, όσο από το γεγονός ότι σε αρκετά σημεία παρατηρήσαμε μια copy-paste λογική. Κοινώς σε διάφορες τοποθεσίες υπάρχουν όμοια παράθυρα, κολώνες και πόρτες.

Αντίστοιχα φαινόμενα επανάληψης παρατηρούνται και στο soundtrack, το οποίο αποτελείται από ελάχιστα μουσικά themes που σημειωτέον μοιάζουν υπερβολικά μεταξύ τους. Στο δικό μας playthrough μας δόθηκε η εντύπωση ότι από την αρχή ως το τέλος ακούμε συνεχώς το ίδιο κομμάτι. Στον αντίποδα το voice acting είναι ικανοποιητικό και μάλιστα έχει δοθεί και η απαραίτητη προσοχή ώστε οι φρουροί να μιλάνε στην Κινεζική γλώσσα.

Better luck next time
Το νέο Assassin's Creed spin-off ανήκει στην κατηγορία παιχνιδιών που είναι σε θέση να σας προσφέρουν ένα ευχάριστο Σαββατοκύριακο, αλλά στην πορεία θα σβηστούν από την μνήμη σας σαν να μην τα παίξατε ποτέ. Κατόπιν αυτού, οι Ubisoft Montreal και Climax Studios θα πρέπει να προσπαθήσουν πολύ περισσότερο για να μας παρουσιάσουν ένα καλύτερο αποτέλεσμα στα δύο επόμενα μέρη της τριλογίας. Εάν θέλετε να έχετε στην συλλογή σας οτιδήποτε φέρει στον τίτλο του τις λέξεις Assassin's Creed τα 10 ευρώ που θα χρειαστεί να δαπανήσετε για να το αποκτήσετε είναι ένα αρκετά λογικό κόστος. Σε αντίθετη περίπτωση προσπεράστε και προτιμήστε το Mark of the Ninja.

Θετικά:
- Συμπαθητικό voice acting
- Υψηλό replayability
- Οι μηχανισμοί του stealth και του parkour υλοποιούνται σωστά
- Ποικιλία εχθρών
- Ικανοποιητική πρόκληση

Αρνητικά:
- "Pηχό" σενάριο
- Μικρή διάρκεια
- Επαναλαμβανόμενο soundtrack
- Το κυνήγι του high score γίνεται αυτοσκοπός
- Επαναλήψεις στο level design

Βαθμολογία
Γραφικά: 7
Ήχος: 6
Gameplay: 7
Αντοχή: 6
Γενικά: 6.5

Μια μέτρια πρόταση στην κατηγορία του.

Παντελής Δασκαλέλος 

User reviews

There are no user reviews for this listing.

 

Images   VIEW ALL

NEWS   VIEW ALL

No News

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 +1 ArB (Level 12) 22/04/2015 18:15
Φρέσκο φρέσκο.Πριν ξεκινήσω την ανάγνωση Παντελή μαντεύω ότι λογω του αρνητικού "μικρή διάρκεια" εύκολα θα μπορούσε να είναι DLC στο Unity.
Στο δρόμο που χάραξε η EA.
#2 +1 Lordwinter (Level 28) 22/04/2015 18:20
Quoting ArB:
Φρέσκο φρέσκο.Πριν ξεκινήσω την ανάγνωση Παντελή μαντεύω ότι λογω του αρνητικού "μικρή διάρκεια" εύκολα θα μπορούσε να είναι DLC στο Unity.
Στο δρόμο που χάραξε η EA.

Βάσικα το έχουν στο Season Pass του Unity, το οποίο εδώ και μήνες έχει σταματήσει να κυκλοφορεί, αλλά κανονικά είναι standalone. Εγώ σε λίγες ώρες το τελείωσα πάντως συλλέγοντας το 98% των collectables και μαζεύοντας όλα τα upgrades. Δύσκολα θα ασχοληθώ με το Plus mode, ακόμη και αν δίνει 150 gamerscore η ολοκλήρωσή του ;-)
#3 +1 ArB (Level 12) 22/04/2015 19:26
Το διάβασα τελικά και βλέπω ότι είναι Platformάκι καθαρά πάντως οπότε τελείως άλλο στυλ.
#4 +1 pro-patzis (Level 20) 22/04/2015 21:14
αλλο στυλ...μηδεν σχεδον σεναριο...μικρη διαρκεια...κτλ κτλ...μετριο οπως λεει και ο παντελης...απλα ανουσιο για μενα...
#5 +1 hercmour (Level 13) 22/04/2015 23:44
Αυτο το game θα ηταν οτι πρεπει για το PSVITA...Αλλα οχι μην δωσουμε και μια ευκαιρια στην καλυτερη φορητή κονσολα...Ας αφησουμε το χαζο 3DS να παρει τα ινία...
#6 ashbringer (Level 25) 23/04/2015 08:13
Μια απο τα ίδια παιδιά απλά η σειρά αυτή πρέπει να σταματήσει κάπου γιατί δεν έχει κάτι άλλο να δώσει.Άλλα είπαμε όπου υπάρχει χρήμα και ο νωόν νοείτω
#7 Dagonet (Level 5) 26/04/2015 17:19
Το βρήκα πολύ υποδεέστερο του Mark of the Ninja και νομίζω ότι το ίδιο έργο θα δούμε και στα υπόλοιπα δύο παιχνίδια της τριλογίας.
#8 billfrigas (Level 19) 05/05/2015 19:16
θα βγει ολη η τριλογία καποια στιγμη στο μελλον σε retail οπως εγινε και με το RE Revelations 2?
#9 Nemfe (Level 5) 18/05/2015 16:42
Den aksizei mou fainete ta alla AC einai kalitera
#10 NosSystems (Level 5) 19/05/2015 09:03
Εμενα προσωπικα δεν μου αρεσε καθολου, το αφησα σχεδον αμεσως...
#11 tolis0909 (Level 5) 11/07/2015 18:19
mex..an kai einai kati kenourio gia tin sira AC
#12 ΧarisofRivia (Level 3) 30/07/2015 02:59
η ubisoft πρέπει να βγάλει ένα AC που να είναι στην κίνα όπως οι υπόλοιποι τίτλοι θα ήταν επικό :-) ...
Score 6.5
User Score ( 17 votes ) 6.88
User Reviews 0
Genre: Action-Adventure/Stealth/Platform
Developer: Ubisoft Montreal, Climax Studios
Publisher: Ubisoft
Διάθεση: CD Media (210-6854220)
Players: 1
Requirements: 2GB RAM, Επεξεργαστής Intel Core 2 Duo E8200 στα 2.6 GHz ή AMD Athlon II X2 240 στα 2.8 GHz, Κάρτα γραφικών 1024ΜΒ, Χώρος στον σκληρό δίσκο 4GB, Λειτουργικό σύστημα Windows 7/8/8.1
Official Website: Κλικ εδώ
Demo:
Full Game:
Release Date: 22/4/2015
Χρήστες που το θέλουν. (VIEW ALL )
thumb thumb thumb
Χρήστες που το έχουν.(VIEW ALL )
thumb thumb thumb
Χρήστες που το είχαν.
Κανένας
Χρήστες που το έχουν στα αγαπημένα (VIEW ALL )
thumb thumb
RELATED GAMES
thumb
VIDEOS
Notification