Ειδήσεις Action Shadow Moses

Shadow Moses

Saturday, 05 Mar 2016  | in Action | Γράφτηκε από τον Στέφανος Λέγος   | (4 σχόλια)
Στέφανος Λέγος

Στέφανος Λέγος  

Το ρεκόρ μου στα 100 μ. είναι 50 μ.
Hot
https://www.gameworld.gr/media/reviews/photos/thumbnail/320x180s/00/79/aa/12304310-1193946260620816-6726216017934336057-o-39-1453116153.jpg
 

Shadow Moses

Ακυρώθηκε το fan remake του Metal Gear Solid. [UPDATE]

[Αρχική δημοσίευση: 18/2/16] Πως θα σας φαινόταν εάν βλέπατε το πρώτο Metal Gear Solid που κυκλοφόρησε το 1998 με τα σύγχρονα γραφικά που προσφέρει η Unreal Engine 4;

Ο Airam Hernandez, φανατικός λάτρης του Metal Gear Solid, αναλαμβάνει να μεταφέρει το αριστούργημα του Hideo Kojima στην σύγχρονη gaming εποχή χρησιμοποιώντας την τεχνολογία και τις δυνατότητες της Unreal Engine 4. Το project ονομάζεται Shadow Moses, όνομα δανεισμένο από το νησί στο οποίο βρίσκονται οι μυστικές εγκαταστάσεις πυρηνικών όπλων όπου εισβάλλει ο Solid Snake. Προς το παρόν, αν και βρίσκεται ακόμη στα πρώιμα στάδια της ανάπτυξής του, δείτε το πρώτο τρέιλερ.

Ελπίζουμε το συγκεκριμένο project να καταφέρει να ολοκληρωθεί, καθώς η Konami είναι γενικά αυστηρή στα θέματα των πνευματικών δικαιωμάτων. Μέχρι τότε μπορείτε να παρακολουθείτε την πρόοδό του στην επίσημη σελίδα του στο Facebook.

[UPDATE: 5/3/16 - Ακύρωση του project] Σύμφωνα με ανακοίνωση μέσω του Facebook, το fan remake του Metal Gear Solid δε θα κυκλοφορήσει ποτέ, αφού σταματάει η ανάπτυξή του.

Η ομάδα πίσω από το remake αναφέρει χαρακτηριστικά: “Πρέπει να ακυρώσουμε το Shadow Moses project για λόγους που είναι πέρα από την θέλησή μας. Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για την τρομερή υποστήριξή σας”. Από ότι φαίνεται, η Konami βρίσκεται πίσω από την ακύρωση του project, αν και δεν έχει γίνει σχετική ανακοίνωση.

Διαβάστε το review του Metal Gear Solid V: The Phantom Pain από τον Παντελή Δασκαλέλο και συζητήστε για αυτό στο αντίστοιχο forum topic.

Mόνο εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να γράψουν σχόλια. Παρακαλούμε κάντε πρώτα Login στο site. Αν δεν έχετε λογαριασμό στο GameWorld τότε κάντε Register και στη συνέχεια Login.

Comments  

#1 Professor_Severus_Snape (Level 26) 18/01/2016 13:35
Πιστεύω ότι δεν υπάρχει ούτε μία περίπτωση στο εκατομμύριο να κυκλοφορήσει ή να κυκλοφορήσει για πάνω από μία εβδομάδα πριν ο developer αντιμετωπίσει νομικά προβλήματα. Είπαμε, μία η Konami και μία η Nintendo σε τέτοια θέματα. Ιδού, για να μην ξεχνιόμαστε: http://www.gameworld.gr/component/content/article/170-ειδήσεις/platform/21174-to-super-mario-64-se-unity
#2 +1 Akis 7 (Level 20) 18/01/2016 14:05
Oνειρικο!!!!
Απλα θα πρεπει να κρατησουν τους διαλογους και το soundtrack ακριβως οπως ηταν για να μπορεσουμε να κλαψουμε με την ησυχια μας οταν και αν το παιξουμε...
#3 the_prophet1987 (Level 22) 19/01/2016 17:24
Quoting Professor_Severus_Snape:
Πιστεύω ότι δεν υπάρχει ούτε μία περίπτωση στο εκατομμύριο να κυκλοφορήσει ή να κυκλοφορήσει για πάνω από μία εβδομάδα πριν ο developer αντιμετωπίσει νομικά προβλήματα. Είπαμε, μία η Konami και μία η Nintendo σε τέτοια θέματα. Ιδού, για να μην ξεχνιόμαστε: http://www.gameworld.gr/component/content/article/170-ειδήσεις/platform/21174-to-super-mario-64-se-unity



Ακριβώς και νομίζω οτι το ίδιο είχε παιχτεί και με τη Capcom με το fan made Resident Evil 2.
Την ίδια στιγμή που βλέπω στο Pc developers που όχι μόνο δεν κυνηγάνε τέτοιου είδους προσπάθειες αλλά τις στηρίζουν κιόλας.
Σου λέει πάρε την game engine και κάνε το παιχνίδι που θές.Μερικές φορές βγαίνουν μικρά mods αριστουργήματα είτε είναι campaigns,είτε sound-visual,εί τε gameplay enhance.Κι άλλοτε μαθαίνουν πράγματα οι ίδιοι οι developers απο τους modders και τα συμπεριλαμβάνου ν στο επόμενο παιχνίδι τους.
Αλλά όοοοοχιιιι οι μεγάλες εταιρίες πρέπει να βγάλουνε λεφτά έτσι δεν είναι?Ένα πιθανό Remake του MGS θα πουλούσε εκατομμύρια,για τί να μείνω εγώ στην απ έξω σκέφτεται ο άλλος...
#4 Professor_Severus_Snape (Level 26) 05/03/2016 17:32
Εντελώς προβλέψιμο και αναμενόμενο... δυστυχώς.
Notification