Το collector edition του Final Fantasy Vii Rebirth είναι sold out στα Amazon όμως υπάρχει ακόμη διαθέσιμο στην Official Square Enix σελίδα.

Το collector edition συμπεριλαμβάνει
Το παιχνίδι
Steel case
Art book
Audio CD
In game DLC ( Summons/Items)

Τα οποία είναι διαθέσιμα και στο Deluxe edition με την μόνη διαφορά την 49cm Φιγούρα του Sephiroth (Static Arts) και έξτα DLCs.

Οι τιμές είναι:
Collectors Edition 350 ευρώ
Deluxe Edition 100 ευρώ
Standard Edition 80 ευρώ

Εγώ προσωπικά πείρα(προπαραγγελία) το Deluxe(με έξτρα χρέωση 20 ευρώ για τα μεταφορικά), εσείς ποιο θα πάρετε;
To Final fantasy Vii Rebirth θα κυκλοφορήσει στις 29/02/2024

Read More...

Το ποιο πιθανό να ακολουθήσουν ένα concept παρόμοιο με το Dissidia opera omnia Zack campaign, όπου ο ήρωας συναντάει το party, ξέρει πως αν ακολουθήσει την ομάδα θα πεθάνει όμως με χαμόγελο τους ακολουθεί γιατί δεν μετανιώνει για τις πράξεις του. Όπως και στο βιβλίο (way to smile) η θέληση του να βοηθήσει τον Cloud ήταν τόσο έντονη που τον κράτησε στον Life stream, και εμφανήστηκε στην ταινία Advent children για να τον βοηθήσει. Πιθανό σενάριο, θα προσπαθήσει τα πάντα, θα μάθει για την Aerith και θα πάνε Zack & Cloud Vs Sephiroth με σκοπό να αλλάξουν το πεπρομένο. Αυτο που ΔΕΝ θέλω, είναι Happy ending όπου όλοι ζουν χαρούμενοι.

Προσωπικά σαν λάτρεις του FFVII και ειδικά του Zack(αγαπημένος μου ήρωας of all time) ανυπομονώ.

Για το Kingdom hearts δεν πολύ αγχώνομαι γιατί ο Director είναι ο Tetsuya Nomura ο οποίος πολλές φορές στο παρελθόν πήγε κόντρα στην Disney αλλά και στη Square όταν οι εταιρείες ήθελαν να βάλουν microtransactions και άλλα που ο ίδιος δεν ήθελε. Εκτός από αυτό, η Disney στην Ιαπωνία δεν είναι τόσο woke όσο η Disney της Αμερικής και λατρεύουν το Kingdom hearts. Για παράδειγμα στην Αμερική δεν θα βρεις πολλά προϊόντα Kingdom hearts πέρα από την κονκάρδα Gaming day 2023 και κάτι μικρά μπρελοκ. Στην Ιαπωνία υπάρχουν διάφορα καταστήματα, προϊόντα, ξενοδοχεία και Cafe. Υπήρχαν ευκαιρίες να το κάνουν πιο φεμινιστικό με την Aqua και την Kairi όμως ή ομάδα δεν το ήθελε. Όσο για τις νέες live actions δεν ανησυχώ γιατί είδη μας σύστησαν τις κλασσικές πριγκίπισσες με την κλασσική μορφή.
Τέλος το η Osaka team αλλά και ο Tetsuya Nomura γαίνεται να ακούνε το feedback του community και με βάση αυτών που ξέρουν δρουν ανάλογα.(Πχ. Lack of Final Fantasy, game mechanicks. κα).

Πέρα από αυτά τα τελευταία 4(Illusion Island, Speedstorm, Mirrorverse, Dream Valley) παιχνίδια Disney ήταν πολύ καλά απλός μερικά είχαν ως κύριο θέμα τα microtransactions παρά το woke.
Οι ταινίες είναι ..... no comment ελπίζω να βγει καλό το Last wish(Δεκ 2023) (100 Years Disney)

Αλλά ποιος ξέρει, μπορούμε μόνο να ελπίζουμε.

Sorry γράφω παρά πολλά πράγματα αλλά τα 2 games είναι ιπεύθυνα για την λατρεία μου με το gaming (>_<)"

Read More...

Από όσο ξέρω το Crisis core Reunion δεν θα έχει σχέση με το Rebirth. Για αυτό και η εταιρεία κράτησε το τέλος ίδιο με του PSP και όχι με του Remake. Επίσης μετά τα Credits βγήκε η ίδια πρόταση με παλιά The adventure continues in FFVII και όχι το Remake .

O Kitase και ο Tetsuya Nomura είπαν πως το αρχικό σχέδιο ήταν να μας δώσουν το παιχνίδι του PSP όπως ήταν όμως η καρδιά τους δεν τους το επέτρεψε γιατί το παιχνίδι έχει αγαπηθεί από τόσους και γενικά είναι ένα classic psp game.

Τώρα αν εννοούσες Ever Crisis, λογικά οι ήρωες του νέου κομματιού (The first soldier) πιθανό να βρεθούν. Είδη με το trailer (15.09.2024) υπάρχει η θεωρία πως ο κουκουλοφόρος είναι ο τύπος από το first soldier.
Ένα είναι σίγουρο, έχουν μπροστά τους 6 μήνες για το Rebirth και κάτι χρόνια για το 3το(requiem ίσως) που είναι αρκετός για να μας δώσουν την ιστορία του first soldier.
Το Ever Crisis θα έχει 1 new episode κάθε μήνα(επιλογές είναι dirge of Cerberous, Advent Children, First Soldier) που μας δίνει αρκετό περιεχόμενο.

Εγώ προσωπικά πετώ στον έβδομο ουρανό! Όσο πιο πολύ FFVII τόσο το καλύτερο. Για να μην μπω στο hype train του Kingdom heart IV !! XD

Read More...

Από τις 7/09/23 η SquareEnix μας(Fans του Final fantasy Vii) έχει δώσει αρκετούς λόγους για να είμαστε χαρούμενοι. Αρχικά έχει επισήμως κυκλοφορήσει το Final fantasy Vii Ever crisis στις κινητές συσκευές Android και iOS. Το παιχνίδι τα πηγαίνει φανταστικά καθώς εντός 2 ημερών έχει ξεπεράσει τα 4 εκατομμύρια downloads και γενικότερα έχει πολύ θετική ανταπόκριση από τους παίκτες.

Πρόσφατα το γερμανικό PlayStation account έγραψε στο twitter πως τώρα είναι η καλύτερη ώρα για να αγοράσει κάποιος(Pre order) το πολυαναμενόμενο Final Fantasy Vii Rebirth(2024).

Με αυτό το tweet οι Fans online δεν είναι σίγουροι αν το έγραψαν λόγω του Ever Crisis ή αν πολύ απλά μας προετοιμάζουν για το Tokyo fest (Tokyo Game show TGS) 21/09/2023 όπου πιθανό να μας δείξουν 1 νέο trailer που θα συμπεριλαμβάνει το release date του Rebirth το οποίο θα είναι η επόμενη μεγάλη κυκλοφορία της SqE.

Τι από τα δύο πιστεύεται;
Ποια η γνώμη σας για το Ever Crisis;
Και πότε πιστεύετε θα ακούσουμε νέα για το Rebirth;

Read More...

Διαβάστε το Armored Core Vi- Fires of Rubicon review Armored-Core-VI-Fires-of-Rubicon-review.jpg
Προσωπικά το Armored Core VI με έχει αφήσει άφωνο με την καλή την έννοια. Δεν είχα εμπειρία με τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς, έτσι δεν ήξερα τι να περιμένω. Γνωρίζοντας την εταιρεία FromSoftware και την αφοσίωσή της στα παιχνίδια της είχα ξεκινήσει το παιχνίδι με τυφλή εμπιστοσύνη. Το σενάριο του παιχνιδιού είχε ενδιαφέρον από την αρχή και ήταν άξιο του να με κρατήσει αφοσιωμένο μέχρι και το τέλος(15 ώρες). Παρατήρησα πως μερικές αποστολές είχαν (σημάδι decision making) που σημαίνει πως αν διάλεγα μια από αυτές ή άλλη θα εξαφανιζόταν, άρα υπάρχουν διάφορα φινάλε και αποστολές που δεν είδα λόγω των επιλογών μου. 

 Το gameplay απλά άριστο. Ένιωθα σαν ήρωας σε σειρά anime όπου προσπαθώ να νικήσω τον πόλεμο εναντίων εταιρειών που έχουν τα δικά τους όπλα, ACs και άλλα όπλα ικανά για μεγάλες καταστροφές. Το πεδίο της μάχης ήταν γεμάτο καταστροφές που δημιουργούνταν από τις εκρήξεις πυρών ή απλά από την κίνηση του AC. Ο ηχητικός τομέας είναι ξεκάθαρος και μπορούσα να καταλάβω πότε με  πυροβολούσαν και με τι όπλο. Τα boss fights έχουν ωραία OST που συνοδεύουν τις καταστροφές. Στη συνέχεια μου άρεσε να πειραματίζομαι με διάφορα build για να βρω ένα κατάλληλο style που θα μου ταίριαζε και γενικώς που χρειαζόμουν στο πεδίο της μάχης. Αξίζει να αναφερθεί πως οι διάφορες δονήσεις του μοχλού έκαναν την εμπειρία μου πολύ πιο καλύτερη.Τέλος το παιχνίδι προσφέρει διάφορες μάχες με AI αλλά υπάρχει και το PvP όπου μπορείτε να αναμετρηθείτε με άλλους παίκτες. Για περισσότερες λεπτομέρειες διαβάστε το review.

Read More...

Το παιχνίδι εξακολουθεί να μου κρατάει το ενδιαφέρον καθώς η πλοκή μου σύστησε νέα στοιχεία και μου άλλαξε τα πιστεύω και τις θεωρίες που έκανα για το τέλος. Φυσικά αυτί σημαίνει πως τώρα μπορώ να δημιουργήσω καινούργιες θεωρίες. Το gameplay από την άλλη δημιουργεί διάφορα objectives καθώς οι αποστολές συστήνουν καινούργια στοιχεία πέρα από τα απλά “Νίκησε τον αρχηγό ή πήγαινε εκεί”. Προσωπικά αυτό είναι κάτι που μου αρέσει και εκτιμώ. Από την άλλη έχω δημιουργήσει ένα Build με το οποίο ακόμα να χάσω ή αν χάσω μετά από 1-2 προσπάθειες θα νικήσω. Αυτό το build αποφάσισα να το έχω σαν Back-up και να συνεχίσω να πειραματίζομαι με άλλα όπλα/builds, όμως το γεγονός πως οποιαδήποτε στιγμή μπορώ να αλλάξω αφαιρεί το challenge από το παιχνίδι.
Το ίδιο build, έμεινε αήττητο στο Arena καθώς ακόμη να βρεθεί ένα ΑΙ που να με αναγκάσει να αλλάξω.

Έχει κανένας από εσάς το ίδιο πιστεύω με εμένα;

Read More...

Μέχρι στιγμής, απολαμβάνω πολύ το παιχνίδι και μου αρέσει πολύ το γεγονός πως με αφήνει να δοκιμάσω όσες φορές θέλω να κερδίσω ένα Boss με το AC μου, όμως με αφήνει επίσης να μπω στο εργοστάσιο και να κάνω αλλαγές για να μπορώ να πολεμήσω πιο αποτελεσματικά. Το Training mode αξίζει να το δοκιμάσετε καθώς σας δίνει πρόσβαση σε διάφορους τύπους AC. Μου έκανε εντύπωση το τετράποδο μοντέλο το οποίο μπορεί να πετάει περισσότερη ώρα. Από την άλλη το Tank δεν μου έκανε πολύ εντύπωση. Λίγες ώρες μετά αφού τελείωσα τα training και συνέχισα με την ιστορία, κατάλαβα πως χρειάζομαι το Tank build καθώς συνδυάζει καλύτερα με τα όπλα της αρεσκείας μου. Τα γραφικά συνεχίζουν να με εντυπωσιάζουν με τις μικρές τους λεπτομέρειες και μπορώ να πω πως λατρεύω το Ps5 Haptic feedback του controller.

Η πλοκή έχει ενδιαφέρων και πραγματικά θέλω να δω την κατάληξή της. Το Arena mode είναι ενδιαφέρων 1vs1 μάχες στις οποίες δεν μπορείτε να κάνετε healing. Κάτι μου λέει πως αυτό θα είναι το PVP.
Έχετε δοκιμάσει το Arena mode και ποιο είδος AC προτιμάτε;

Read More...

Έχω αναλάβει το review του Armore Core VI(Ps5 Version) το οποίο για ακόμη μια φορά δημιουργήθηκε από την FromSoftware και κυκλοφόρησε από την Bandai Namco στις κονσόλες PS5, PS4, Xbox Series X, Xbox one και PC(windows) τέλη του Αυγούστου.

Οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι πολύ θετικές καθώς το παιχνίδι είναι πολύ κοντά στο αποτέλεσμα που έχω δει μόνο σε Anime(Code Geass/ Gurren Lagann). Οι εικόνες είναι εντυπωσιακές ειδικά την ώρα της μάχης και τα μοντέλα των Armored core (AC) φαίνονται να είναι στην εντέλεια. Μου αρέσει πολύ το destructive environment του παιχνιδιού. Από τον μουσικό τομέα, δεν έχω κανένα παράπονο αλλά δεν με έχει κερδίσει ακόμα. Το gameplay είναι ενδιαφέρων και challenging όχι όμως όπως τα souls games. Προσωπικά προσπάθησα να δημιουργήσω ένα AC εμπνευσμένο από το Code Geass άλλα τα παραίτησα mid way και πήγα για κάτι πολύ πιο απλό.


Δεν ξέρω για εσάς αλλά θέλω να δω τι περιπέτειες με περιμένουν στον πλανήτη Rubicon.
Είναι το Armored Core VI ένα παιχνίδι που θα θέλατε μα παίξετε;

Read More...

Σήμερα είναι η μέρα που η ομάδα του Overwatch 2 περίμενε για μα μας δείξει τη σκληρή δουλειά της.
Με το νέο update σήμερα θα βρείτε:
-την νέα ηρωίδα,
- την νέα season
-τα hero missions,
-νέο game mode
και την αρχή του PVE .

Προσωπικά δεν έχω πλέον ψηλές προσδοκίες όμως θα ήθελα πολύ να με ξαφνιάσουν.
Εννοείτε πως θα το δοκιμάσω με την παρέα μου, αλλά αν δεν μου αρέσει ή αν το PVE είναι απογοητευτικό όπως τα προηγούμενα events τότε δεν με βλέπω να αγοράζω τα υπόλοιπα PVE missions.

Εσάς ποια είναι η γνώμη σας για το παιχνίδι, και ποιες οι προσδοκίες σας για το σημερινό event;

Read More...

Νικόλας Χρυσοστόμου replied to the topic 'F1 23' in the forum. 2 months ago

  Διαβάστε το F1-23 review
f1-23-review.jpgΠροσωπικά το F1-23 ήταν ένα παιχνίδι που με είχε διχασμένο. Από την μια υπήρχαν κομμάτια τα οποία απολάμβανα και από την άλλη σημεία στα οποία μου έριχνε το ενδιαφέρων.  Το Breaking point 2 είναι η συνέχεια του breaking point(f1-2021) το οποίο συνεχίζει την ιστορία των ηρώων. Το σενάριο μέχρι και το chapter 10 μου άρεσε πολύ αλλά από το 11-17, υπήρχαν στοιχεία των οποίων η παρουσίαση δεν μου άρεσε.  Το gameplay ήταν διασκεδαστικό καθώς τα αγωνιστικά κινούνται πολύ γρήγορα και ανταποκρίνονται άμεσα στο πάτημα των πλήκτρων του μοχλού. Η εμπειρία είναι  καλύτερη λόγω του Haptic feedback του PS5 μοχλού. Επίσης το gameplay περιλαμβάνει κομμάτια στα οποία πρέπει να πάρετε αποφάσεις που θα κρίνουν μελλοντικά στοιχεία όπως side objectives, popularity και teamwork.  Το career mode είναι παρόμοιο απλώς ότι αποφάσεις παίρνετε αφορούν τον εαυτό σας και όχι τους ήρωες του breaking point. Το character customization είναι μικρό όμως “αρκετό” για το είδος του παιχνιδιού.
 Τα γραφικά είναι πολύ ωραία καθώς υπάρχουν διάφορες λεπτομέρειες ρεαλισμού όπως την αντανάκλαση του ήλιου όταν κτυπάει πάνω στο όχημά σας. Θα δείτε χαλίκι, γρασίδι και νερό να βγαίνει από τους τροχούς σας όταν οδηγείτε σε τέτοιες περιοχές  και διάφορα σημάδια που άφησαν τα λάστιχά σας στον δρόμο. Ο ηχητικός τομέας εκτός του breaking point 2 είναι το σημείο που δεν με ικανοποίησε. Το παιχνίδι έχει δύο είδη ήχου, main menu και in game. Στο menu  παίζουν τραγούδια από διάφορους καλλιτέχνες ενώ την ώρα του αγώνα το μόνο που ακούτε είναι την μηχανή του αγωνιστικού. Ενώ είναι ρεαλιστικό(που είναι ο στόχος του παιχνιδιού) προσωπικά τον είχα βαρεθεί μετά από τρεις ώρες.
 Το παιχνίδι έχει local και online mode όπου θα αγωνιστείτε με άλλους παίκτες. Η επιλογή cross platform είναι διαθέσιμη που επιτρέπει σε όσους έχουν το παιχνίδι να παίξουν με άλλους παρά την πλατφόρμα τους.Τέλος, το παιχνίδι αδικαιολόγητα έχει micro-transactions παρά την τιμή του(80 ευρώ). Μπορείτε να αγοράσετε το season pass το οποίο έχει διάφορα cosmetic αλλά και να αγοράστε αντικείμενα που δεν υπάρχουν στο season pass μέσω του in game store.Διαβάστε το review για περισσότερες πληροφορίες

Read More...

Νικόλας Χρυσοστόμου replied to the topic 'F1 23' in the forum. 2 months ago

Μετά από πολλά Chapters στο breaking point 2 μπορώ να πω πως απολαμβάνω την ιστορία. Το παιχνίδι έχει ένα συνοπτικό βίντεο το οποίο μου έδωσε την περίληψη του Breaking point(F1 2011) που είναι το prequel. Μου αρέσει πάρα πολύ που η ιστορία δεν αφορά μόνο ένα ήρωα αλλά πολλούς και που μας δίνεται στην μορφή real time όπου τα γεγονότα γίνονται αυτή την στιγμή και στο future time όπου οι ήρωες περνάνε από συνέντευξη και μας φανερώνουν τι πραγματικά πίστευαν όταν έλεγαν ή έκαναν μια πράξη.

Το gameplay χωρίζεται σε δύο κατηγορίες, την ώρα του αγώνα και την ώρα του πριν και μετά, όπου περνάτε από συνεντεύξεις στις οποίες οι αποφάσεις σας θα κρίνουν την συνέχεια. Η μόνη διαφορά μεταξύ των αγώνων στο Braking point 2 και στο Quick race είναι πως στο ένα έχετε αποστολές και side objectives τα οποία πρέπει να ολοκληρώσετε. Προσωπικά μου αρέσει αυτό καθώς κάνει το 1 mode να διαφέρει από το άλλο. Μέχρι στιγμής ο αγαπημένος μου χαρακτήρας είναι ο Devon Butler ο οποίος έχει τον τρόπο του και ένα χάρισμα που τον ξεχωρίζει από τον Aiden Jackson.

Εσάς ποιος είναι ο αγαπημένος σας χαρακτήρας και ποια η άποψή σας για το Breaking point 2;

Read More...

Νικόλας Χρυσοστόμου replied to the topic 'F1 23' in the forum. 2 months ago

Έχω αναλάβει το review του F1 23(Ps5 Version) το οποίο για ακόμη μια φορά δημιουργήθηκε από την Codemasters και κυκλοφόρησε από την ΕΑ στις κονσόλες PS5, PS4, Xbox Series X, Xbox one και PC(windows).Οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι πολύ θετικές καθώς το παιχνίδι είναι πολύ κοντά στο αποτέλεσμα που δείχνει η τηλεόραση. Οι εικόνες είναι εντυπωσιακές ειδικά την ώρα του αγώνα και τα μοντέλα των αυτοκινήτων φαίνονται να είναι στην εντέλεια. Από τον μουσικό τομέα, δεν έχω εντυπωσιαστεί ιδιαιτέρως, καθώς ενώ τα Licensed κομμάτια στο main menu είναι ωραία, την ώρα του αγώνα ακούω μόνο την μηχανή του αγωνιστικού μου, που δεν είναι κακό αλλά όταν η πίστα θέλει 16 γύρους, συνήθως βάζω τα ακουστικά μου. Το gameplay είναι πολύ απλό καθώς τα κύρια κουμπιά είναι μετρημένα στο ένα χέρι.Παρατήρησα πως εκτός του single player online experience  το παιχνίδι έχει ένα story mode το Breaking point  το οποίο ανυπομονώ να ανακαλύψω.Πέρα από αυτά παρατήρησα δύο πράγματα που είδα και δεν μου άρεσαν, όμως για να είμαι ειλικρινείς ήταν αναμενόμενο για την ΕΑ να βάλει microtransactions και Store στο παιχνίδι. Εσάς ποια είναι η άποψή σας για το F1 23;Είναι παιχνίδι που παίξατε ή θα παίξετε;

Read More...

3.Με την ανακοίνωση του Foamstars από την Square Enix φαίνεται πως το Splatoon θα έχει ανταγωνισμό. Δεν ξέρω αν το Foamstars θα είναι άξιο του hype του όμως η Nintendo θα πρέπει να μας αποδείξει πως το Splatoon είναι το Franchise τέτοιου είδος παιχνιδιών. Η square Enix δεν έχει επιβεβαιώσει αν το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει στις άλλες κονσόλες καθώς έχει διαφημιστεί μόνο για το Playstation και στην ιστοσελίδα τους έχουν μόνο το Playstation. Φυσικά αν είναι time exclusive ή Playstation exclusive αυτό δεν σημαίνει πως τα δυο IP δεν θα έχουν “κόντρα μεταξύ τους” όπως άλλες σειρές Mario Kart VS Crash team racing.

Προσωπικά το art style και το gameplay του Foamstars μου κεντρίζει περισσότερο το ενδιαφέρων όμως αφού δεν το έχω παίξει δεν μπορώ να γνωρίζω.
Εσείς τι ομάδα είστε team Splatoon ή team Foamstars;

Read More...

Notification