Καθώς η μέρα κυκλοφορίας του FF Vii Rebirth πλησιάζει όλο και περισσότερο (29/2/24), τα μέλη της ομάδας μιλάνε όλο και πιο πολύ δίνοντάς μας περισσότερες πληροφορίες.

Στα Playstation Partner Awards, η game producer του Crisis Core FF7 Reunion, Satou Mariko(2022) είπε πως το rebirth θα έχει μυστήρια και διαφορές σχετικά με τον τίτλο του και τα προηγούμενα παιχνίδια, Ff7 (1997) και Crisis core. (Πράγμα λογικό, γιατί άλλο τέλος είχε το Crisis core και άλλο το Remake (2020) )

Επίσης, λόγω του μυστηρίου αλλά και της αντίθεσης αυτής που δημιούργησε το remake(2020) είχε σαν αποτέλεσμα να εντυπωσιάσει τους fan και να τους αφήσει να δημιουργούν θεωρίες για τα επόμενα projects. Το φαινόμενο αυτό ήταν το κύριο κίνητρο της ομάδας να κρατήσει το τέλος του CCFFViiReunion(2022) το ίδιο με του PSP(2007) και όχι με του Remake. Στην συνέντευξή της άφησε διάφορα υπονοούμενα σχετικά με γεγονότα που αφορούν το παρελθόν των ηρώων τα οποία ίσως να διαφέρουν στο Rebirth από του Reunion.

Προσωπικά δεν το θεωρώ σαν καινούργια πληροφορία καθώς οι δύο ιστορίες είδη έχουν δικό τους τέλος και τα demo είδη έχει φανερώσει στοιχεία που δεν σχετίζονται ή διαφέρουν με την ιστορία του Crisis core. Τώρα αν εννοούσαν πράγματα που δεν είδαμε ακόμα είναι άλλο θέμα.


Εσείς τι πιστεύετε πως εννοούσε η Satou Marikoμε τα σχόλιά της;

Read More...

Τα δύο κύρια πρόσωπα του παιχνιδιού επιβεβαίωσαν πως το remake project θα είναι τριλογία και πως το Forgotten Capital θα μας αφήσει σε cliff hanger του οποίου τα online reactions θα επηρεάσουν το φινάλε. Επίσης το Rebirth δεν θα έχει ενδιάμεσο DLC όπως το Remake, για να μας δώσουν το τέλος σε κοντινό περιθώριο. Αν όντως το Rebirth θέλει 40-45 ώρες,το περιεχόμενο του φτάνει τις 100+ όπως λένε και κυκλοφορήσει 100% polished χαλάλι τα 3-4 αυτά χρόνια.

Φαντάζομαι πως το 3το παιχνίδι θα είναι ακόμη μεγαλύτερο σε περιεχόμενο, καθώς θα θέλουν να καλύψουν τα γεγονότα του Original, το νέο κομμάτι ιστορίας του Remake/Rebirth και ας μην ξεχάσουμε τα Dirge of Cerberous + Advent Children τα οποία θα πρέπει κάπως να ενωθούν με το narrative.(Δεν είπαν αν το novel way to smile θα είναι μέρος της ιστορίας)

Μακάρι να τα καταφέρουν.

Read More...

Μια αρνητική κριτική που είχε το Final Fantasy vii Remake (2020) ήταν η έλλειψη της χρήσης αίματος σε σκηνές όπου οι ήρωες τραυματίζονται από σπαθιά, εκρήξεις και γενικά σε άλλες γνωστές σκηνές. Ο game director Tetsuya Nomura και ο game Producer Yoshinori Kitase είπαν πως άκουσαν διάφορες κριτικές και θα έπαιρναν διάφορα ανάλογα μέτρα για το FFVii Rebirth.  Αυτή τη βδομάδα κυκλοφόρησε επισήμως το ESRB rating  του παιχνιδιού.To παιχνίδι θα είναι rated T (για Teen) και είχε τα ακόλουθα σχόλια.1) Το παιχνίδι θα περιέχει την χρήση αίματος ( Χρησιμοποίησαν τις εκφράσεις blood splatters, blood pools)2) Χαρακτήρες θα τραυματιστούν από σπαθιά, μερικές φορές σε slow motion(αργή κίνηση)( Όπως είδαμε στην σκηνή στο 2ρο trailer)3) Θα υπάρχουν σκηνές με αλκοόλ/μεθυσμένους4) Θα υπάρχουν σκηνές όπου υπάρχουν τσιγάρα  5) Αποκαλυπτικά ρούχα, με χρήση κάμερα και συγκεκριμένο διάλογο.6) Χρήση bad language Προσωπικά πιστεύω αυτά είναι καλά νέα για το παιχνίδι. Λογικά όλες οι σκηνές για τα ποτά/τσιγάρα κ.α θα υπάρχουν στο Gold Saucer ενώ σκηνές με αποκαλυπτικό ρουχισμό πιθανό να αναφέρονται στο Casta del Sol που είναι η παραλία. Και οι δύο τοποθεσίες έχουν αποκαλυφθεί στο trailer κατά την διάρκεια του Summer Game fest. Όσο αφορά τις  πισίνες αίματος και τις πιτσιλιές πιστεύω γνωρίζω τις σκηνές όμως θεωρώ πως είναι  spoiler. Τι πιστεύετε για το rating του Final Fantasy Vii Rebirth;Είναι ένα από τα παιχνίδια που αναμένεται στο 2024; Το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει στις 29/02/2023 exclusive του PS5.

Read More...

Στο Tokyo Game Show TGS μάθαμε αρκετές πληροφορίες για το Final Fantasy Rebirth, όσο αφορά το Gameplay, τη διάρκεια, το side content,τα minigames, τον κόσμο και για την ιστορία. Επίσης είδαμε δύο demo τα οποία ήταν διαθέσιμα που μας αποκάλυψαν πάρα πολλά στοιχεία για το Rebirth και πιθανό το 3το παιχνίδι.

Ακόμα μια αποκάλυψη είναι το γεγονός πως το Final Fantasy Ever Crisis που κυκλοφόρησε πρόσφατα στα Android και iOS και έφτασε τα 5 εκατομμύρια Downloads σε λιγότερο από ένα μήνα θα κυκλοφορήσει στο PC(Steam). Η ομάδα της SqE δεν έδωσε την ακριβές ημερομηνία όμως ανάφερε πως μπορείτε να συνδέσετε το account σας μεταξύ του κινητού τηλεφώνου και του υπολογιστή. Στόχος τους να κυκλοφορήσει πριν το 2024 ή στις αρχές του.

Ποια η γνώμη σας για το Final fantasy Vii Rebirth μετά το TGS;
Τι πιστεύετε για την κυκλοφορία του Ever Crisis στο Steam;

Read More...

Το collector edition του Final Fantasy Vii Rebirth είναι sold out στα Amazon όμως υπάρχει ακόμη διαθέσιμο στην Official Square Enix σελίδα.

Το collector edition συμπεριλαμβάνει
Το παιχνίδι
Steel case
Art book
Audio CD
In game DLC ( Summons/Items)

Τα οποία είναι διαθέσιμα και στο Deluxe edition με την μόνη διαφορά την 49cm Φιγούρα του Sephiroth (Static Arts) και έξτα DLCs.

Οι τιμές είναι:
Collectors Edition 350 ευρώ
Deluxe Edition 100 ευρώ
Standard Edition 80 ευρώ

Εγώ προσωπικά πείρα(προπαραγγελία) το Deluxe(με έξτρα χρέωση 20 ευρώ για τα μεταφορικά), εσείς ποιο θα πάρετε;
To Final fantasy Vii Rebirth θα κυκλοφορήσει στις 29/02/2024

Read More...

Το ποιο πιθανό να ακολουθήσουν ένα concept παρόμοιο με το Dissidia opera omnia Zack campaign, όπου ο ήρωας συναντάει το party, ξέρει πως αν ακολουθήσει την ομάδα θα πεθάνει όμως με χαμόγελο τους ακολουθεί γιατί δεν μετανιώνει για τις πράξεις του. Όπως και στο βιβλίο (way to smile) η θέληση του να βοηθήσει τον Cloud ήταν τόσο έντονη που τον κράτησε στον Life stream, και εμφανήστηκε στην ταινία Advent children για να τον βοηθήσει. Πιθανό σενάριο, θα προσπαθήσει τα πάντα, θα μάθει για την Aerith και θα πάνε Zack & Cloud Vs Sephiroth με σκοπό να αλλάξουν το πεπρομένο. Αυτο που ΔΕΝ θέλω, είναι Happy ending όπου όλοι ζουν χαρούμενοι.

Προσωπικά σαν λάτρεις του FFVII και ειδικά του Zack(αγαπημένος μου ήρωας of all time) ανυπομονώ.

Για το Kingdom hearts δεν πολύ αγχώνομαι γιατί ο Director είναι ο Tetsuya Nomura ο οποίος πολλές φορές στο παρελθόν πήγε κόντρα στην Disney αλλά και στη Square όταν οι εταιρείες ήθελαν να βάλουν microtransactions και άλλα που ο ίδιος δεν ήθελε. Εκτός από αυτό, η Disney στην Ιαπωνία δεν είναι τόσο woke όσο η Disney της Αμερικής και λατρεύουν το Kingdom hearts. Για παράδειγμα στην Αμερική δεν θα βρεις πολλά προϊόντα Kingdom hearts πέρα από την κονκάρδα Gaming day 2023 και κάτι μικρά μπρελοκ. Στην Ιαπωνία υπάρχουν διάφορα καταστήματα, προϊόντα, ξενοδοχεία και Cafe. Υπήρχαν ευκαιρίες να το κάνουν πιο φεμινιστικό με την Aqua και την Kairi όμως ή ομάδα δεν το ήθελε. Όσο για τις νέες live actions δεν ανησυχώ γιατί είδη μας σύστησαν τις κλασσικές πριγκίπισσες με την κλασσική μορφή.
Τέλος το η Osaka team αλλά και ο Tetsuya Nomura γαίνεται να ακούνε το feedback του community και με βάση αυτών που ξέρουν δρουν ανάλογα.(Πχ. Lack of Final Fantasy, game mechanicks. κα).

Πέρα από αυτά τα τελευταία 4(Illusion Island, Speedstorm, Mirrorverse, Dream Valley) παιχνίδια Disney ήταν πολύ καλά απλός μερικά είχαν ως κύριο θέμα τα microtransactions παρά το woke.
Οι ταινίες είναι ..... no comment ελπίζω να βγει καλό το Last wish(Δεκ 2023) (100 Years Disney)

Αλλά ποιος ξέρει, μπορούμε μόνο να ελπίζουμε.

Sorry γράφω παρά πολλά πράγματα αλλά τα 2 games είναι ιπεύθυνα για την λατρεία μου με το gaming (>_<)"

Read More...

Από όσο ξέρω το Crisis core Reunion δεν θα έχει σχέση με το Rebirth. Για αυτό και η εταιρεία κράτησε το τέλος ίδιο με του PSP και όχι με του Remake. Επίσης μετά τα Credits βγήκε η ίδια πρόταση με παλιά The adventure continues in FFVII και όχι το Remake .

O Kitase και ο Tetsuya Nomura είπαν πως το αρχικό σχέδιο ήταν να μας δώσουν το παιχνίδι του PSP όπως ήταν όμως η καρδιά τους δεν τους το επέτρεψε γιατί το παιχνίδι έχει αγαπηθεί από τόσους και γενικά είναι ένα classic psp game.

Τώρα αν εννοούσες Ever Crisis, λογικά οι ήρωες του νέου κομματιού (The first soldier) πιθανό να βρεθούν. Είδη με το trailer (15.09.2024) υπάρχει η θεωρία πως ο κουκουλοφόρος είναι ο τύπος από το first soldier.
Ένα είναι σίγουρο, έχουν μπροστά τους 6 μήνες για το Rebirth και κάτι χρόνια για το 3το(requiem ίσως) που είναι αρκετός για να μας δώσουν την ιστορία του first soldier.
Το Ever Crisis θα έχει 1 new episode κάθε μήνα(επιλογές είναι dirge of Cerberous, Advent Children, First Soldier) που μας δίνει αρκετό περιεχόμενο.

Εγώ προσωπικά πετώ στον έβδομο ουρανό! Όσο πιο πολύ FFVII τόσο το καλύτερο. Για να μην μπω στο hype train του Kingdom heart IV !! XD

Read More...

Από τις 7/09/23 η SquareEnix μας(Fans του Final fantasy Vii) έχει δώσει αρκετούς λόγους για να είμαστε χαρούμενοι. Αρχικά έχει επισήμως κυκλοφορήσει το Final fantasy Vii Ever crisis στις κινητές συσκευές Android και iOS. Το παιχνίδι τα πηγαίνει φανταστικά καθώς εντός 2 ημερών έχει ξεπεράσει τα 4 εκατομμύρια downloads και γενικότερα έχει πολύ θετική ανταπόκριση από τους παίκτες.

Πρόσφατα το γερμανικό PlayStation account έγραψε στο twitter πως τώρα είναι η καλύτερη ώρα για να αγοράσει κάποιος(Pre order) το πολυαναμενόμενο Final Fantasy Vii Rebirth(2024).

Με αυτό το tweet οι Fans online δεν είναι σίγουροι αν το έγραψαν λόγω του Ever Crisis ή αν πολύ απλά μας προετοιμάζουν για το Tokyo fest (Tokyo Game show TGS) 21/09/2023 όπου πιθανό να μας δείξουν 1 νέο trailer που θα συμπεριλαμβάνει το release date του Rebirth το οποίο θα είναι η επόμενη μεγάλη κυκλοφορία της SqE.

Τι από τα δύο πιστεύεται;
Ποια η γνώμη σας για το Ever Crisis;
Και πότε πιστεύετε θα ακούσουμε νέα για το Rebirth;

Read More...

Διαβάστε το Armored Core Vi- Fires of Rubicon review Armored-Core-VI-Fires-of-Rubicon-review.jpg
Προσωπικά το Armored Core VI με έχει αφήσει άφωνο με την καλή την έννοια. Δεν είχα εμπειρία με τα προηγούμενα παιχνίδια της σειράς, έτσι δεν ήξερα τι να περιμένω. Γνωρίζοντας την εταιρεία FromSoftware και την αφοσίωσή της στα παιχνίδια της είχα ξεκινήσει το παιχνίδι με τυφλή εμπιστοσύνη. Το σενάριο του παιχνιδιού είχε ενδιαφέρον από την αρχή και ήταν άξιο του να με κρατήσει αφοσιωμένο μέχρι και το τέλος(15 ώρες). Παρατήρησα πως μερικές αποστολές είχαν (σημάδι decision making) που σημαίνει πως αν διάλεγα μια από αυτές ή άλλη θα εξαφανιζόταν, άρα υπάρχουν διάφορα φινάλε και αποστολές που δεν είδα λόγω των επιλογών μου. 

 Το gameplay απλά άριστο. Ένιωθα σαν ήρωας σε σειρά anime όπου προσπαθώ να νικήσω τον πόλεμο εναντίων εταιρειών που έχουν τα δικά τους όπλα, ACs και άλλα όπλα ικανά για μεγάλες καταστροφές. Το πεδίο της μάχης ήταν γεμάτο καταστροφές που δημιουργούνταν από τις εκρήξεις πυρών ή απλά από την κίνηση του AC. Ο ηχητικός τομέας είναι ξεκάθαρος και μπορούσα να καταλάβω πότε με  πυροβολούσαν και με τι όπλο. Τα boss fights έχουν ωραία OST που συνοδεύουν τις καταστροφές. Στη συνέχεια μου άρεσε να πειραματίζομαι με διάφορα build για να βρω ένα κατάλληλο style που θα μου ταίριαζε και γενικώς που χρειαζόμουν στο πεδίο της μάχης. Αξίζει να αναφερθεί πως οι διάφορες δονήσεις του μοχλού έκαναν την εμπειρία μου πολύ πιο καλύτερη.Τέλος το παιχνίδι προσφέρει διάφορες μάχες με AI αλλά υπάρχει και το PvP όπου μπορείτε να αναμετρηθείτε με άλλους παίκτες. Για περισσότερες λεπτομέρειες διαβάστε το review.

Read More...

Το παιχνίδι εξακολουθεί να μου κρατάει το ενδιαφέρον καθώς η πλοκή μου σύστησε νέα στοιχεία και μου άλλαξε τα πιστεύω και τις θεωρίες που έκανα για το τέλος. Φυσικά αυτί σημαίνει πως τώρα μπορώ να δημιουργήσω καινούργιες θεωρίες. Το gameplay από την άλλη δημιουργεί διάφορα objectives καθώς οι αποστολές συστήνουν καινούργια στοιχεία πέρα από τα απλά “Νίκησε τον αρχηγό ή πήγαινε εκεί”. Προσωπικά αυτό είναι κάτι που μου αρέσει και εκτιμώ. Από την άλλη έχω δημιουργήσει ένα Build με το οποίο ακόμα να χάσω ή αν χάσω μετά από 1-2 προσπάθειες θα νικήσω. Αυτό το build αποφάσισα να το έχω σαν Back-up και να συνεχίσω να πειραματίζομαι με άλλα όπλα/builds, όμως το γεγονός πως οποιαδήποτε στιγμή μπορώ να αλλάξω αφαιρεί το challenge από το παιχνίδι.
Το ίδιο build, έμεινε αήττητο στο Arena καθώς ακόμη να βρεθεί ένα ΑΙ που να με αναγκάσει να αλλάξω.

Έχει κανένας από εσάς το ίδιο πιστεύω με εμένα;

Read More...

Μέχρι στιγμής, απολαμβάνω πολύ το παιχνίδι και μου αρέσει πολύ το γεγονός πως με αφήνει να δοκιμάσω όσες φορές θέλω να κερδίσω ένα Boss με το AC μου, όμως με αφήνει επίσης να μπω στο εργοστάσιο και να κάνω αλλαγές για να μπορώ να πολεμήσω πιο αποτελεσματικά. Το Training mode αξίζει να το δοκιμάσετε καθώς σας δίνει πρόσβαση σε διάφορους τύπους AC. Μου έκανε εντύπωση το τετράποδο μοντέλο το οποίο μπορεί να πετάει περισσότερη ώρα. Από την άλλη το Tank δεν μου έκανε πολύ εντύπωση. Λίγες ώρες μετά αφού τελείωσα τα training και συνέχισα με την ιστορία, κατάλαβα πως χρειάζομαι το Tank build καθώς συνδυάζει καλύτερα με τα όπλα της αρεσκείας μου. Τα γραφικά συνεχίζουν να με εντυπωσιάζουν με τις μικρές τους λεπτομέρειες και μπορώ να πω πως λατρεύω το Ps5 Haptic feedback του controller.

Η πλοκή έχει ενδιαφέρων και πραγματικά θέλω να δω την κατάληξή της. Το Arena mode είναι ενδιαφέρων 1vs1 μάχες στις οποίες δεν μπορείτε να κάνετε healing. Κάτι μου λέει πως αυτό θα είναι το PVP.
Έχετε δοκιμάσει το Arena mode και ποιο είδος AC προτιμάτε;

Read More...

Έχω αναλάβει το review του Armore Core VI(Ps5 Version) το οποίο για ακόμη μια φορά δημιουργήθηκε από την FromSoftware και κυκλοφόρησε από την Bandai Namco στις κονσόλες PS5, PS4, Xbox Series X, Xbox one και PC(windows) τέλη του Αυγούστου.

Οι πρώτες μου εντυπώσεις είναι πολύ θετικές καθώς το παιχνίδι είναι πολύ κοντά στο αποτέλεσμα που έχω δει μόνο σε Anime(Code Geass/ Gurren Lagann). Οι εικόνες είναι εντυπωσιακές ειδικά την ώρα της μάχης και τα μοντέλα των Armored core (AC) φαίνονται να είναι στην εντέλεια. Μου αρέσει πολύ το destructive environment του παιχνιδιού. Από τον μουσικό τομέα, δεν έχω κανένα παράπονο αλλά δεν με έχει κερδίσει ακόμα. Το gameplay είναι ενδιαφέρων και challenging όχι όμως όπως τα souls games. Προσωπικά προσπάθησα να δημιουργήσω ένα AC εμπνευσμένο από το Code Geass άλλα τα παραίτησα mid way και πήγα για κάτι πολύ πιο απλό.


Δεν ξέρω για εσάς αλλά θέλω να δω τι περιπέτειες με περιμένουν στον πλανήτη Rubicon.
Είναι το Armored Core VI ένα παιχνίδι που θα θέλατε μα παίξετε;

Read More...

Σήμερα είναι η μέρα που η ομάδα του Overwatch 2 περίμενε για μα μας δείξει τη σκληρή δουλειά της.
Με το νέο update σήμερα θα βρείτε:
-την νέα ηρωίδα,
- την νέα season
-τα hero missions,
-νέο game mode
και την αρχή του PVE .

Προσωπικά δεν έχω πλέον ψηλές προσδοκίες όμως θα ήθελα πολύ να με ξαφνιάσουν.
Εννοείτε πως θα το δοκιμάσω με την παρέα μου, αλλά αν δεν μου αρέσει ή αν το PVE είναι απογοητευτικό όπως τα προηγούμενα events τότε δεν με βλέπω να αγοράζω τα υπόλοιπα PVE missions.

Εσάς ποια είναι η γνώμη σας για το παιχνίδι, και ποιες οι προσδοκίες σας για το σημερινό event;

Read More...

Notification