Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Destiny

More
15 May 2015 03:29 #160898 by Μάνος Γρυπάρης
Replied by Μάνος Γρυπάρης on topic Destiny

MikeB wrote: exete clan gia ps4???an nai pws legetai?

Ναι, δες εδώ και κάνε join:
destinytracker.com/clans/374520/gameworld

fits79 wrote: Παιδια επειδη σκεφτομαι στο xbox one που υπαρχει περιπτωση να αγορασω να παρω και το destiny που εχω ηδη στο xbox360 και το εχω προχωρησει κ.τ.λ. αν λοιπον το παρω και στο xbox one που θα βαλω το ιδιο gamertag θα εχω και τα 2 dlc που εχω αγορασει απο το xbox360 σαν season pass ή θα πρεπει να ξανα-αγορασω τα dlc's του παιχνιδιου και για το xbox one?

Θα σου μεταφερθεί και στο Xbox One κανονικά, δεν ξαναγοράζεις κάτι.

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
04 Jun 2015 18:20 - 05 Jun 2015 02:16 #162254 by Grigoris
Replied by Grigoris on topic Destiny
Μετα το νεο update του παιχνιδιου και ποιο συγκεκρημενα αυτο το σημειο:

Bounties
The first Wanted Fallen Bounty completed each week is now guaranteed to drop a Treasure Key

Ποτε ακριβως σου δινει ενα treasure key σε καθε χαρακτηρα το κλειδι οταν κανεις τα μαυρα bounty ή τα θαλασσια?
Ή ενα για τα θαλασσια και τα μαυρα?
Last edit: 05 Jun 2015 02:16 by Grigoris.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Jun 2015 01:56 #162273 by Μάνος Γρυπάρης
Replied by Μάνος Γρυπάρης on topic Destiny
"Σε καθε χαρακτηρα το κλει". Δεν μπορω να καταλαβω τι γραφεις με αυτη την προταση.

Μπορεις να ξαναγραψεις την απορια ολοκληρη απο την αρχη και τις αγγλικες φρασεις ακριβως οπως ειναι μεσα απο το παιχνιδι για να το καταλαβουμε και να βρουμε λυση?

[img
[img
[img


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
05 Jun 2015 02:14 #162276 by Grigoris
Replied by Grigoris on topic Destiny
Ναι εχεις δικιο κοπηκε η λεξη κλειδι.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Jun 2015 22:04 #162688 by Grigoris
Replied by Grigoris on topic Destiny
Αν υπαρχει καποιος να με βοηθησει να παιξω prison of elders level 35 στο xbox360 ας μου στειλει προσωπικο μυνημα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Jul 2015 20:18 #165965 by Tony
Replied by Tony on topic Destiny
Παιδια το παιχνιδι με ψηνει πολυ ,αλλα το οτι ειναι ΜΜΟ με τρομαζει λιγο...Το παιχνιδι λογικα εχει ημερομηνια ληψης αφου καποτε οι servers θα κλεισουν(υποθετω).Αυτο ισχυει ,ναι η οχι?Κι αν ναι μετα απο ποσα χρονια?

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Jul 2015 20:25 #165966 by Παντελής Δασκαλέλος

tonyler wrote: Παιδια το παιχνιδι με ψηνει πολυ ,αλλα το οτι ειναι ΜΜΟ με τρομαζει λιγο...Το παιχνιδι λογικα εχει ημερομηνια ληψης αφου καποτε οι servers θα κλεισουν(υποθετω).Αυτο ισχυει ,ναι η οχι?Κι αν ναι μετα απο ποσα χρονια?

Κοίτα από τον Σεπτέμβριο ξεκινά το Destiny Year Two, όπως το ονομάζει η Bungie. Προφανώς κάποια στιγμή οι servers θα κλείσουν, αλλά το γεγονός αυτό δε νομίζω να συμβεί σύντομα. Νομίζω ότι η ίδια η Bungie θέλει να κρατήσει το game για πολλά χρόνια στο προσκήνιο κυκλοφορώντας expansions σε τακτική βάση. Επιπλέον, ανά τακτά χρονικά διαστήματα λαμβάνουν χώρα διάφορα events, τόσο για το Story, όσο και για το Crucible, τα οποία κρατούν το ενδιαφέρον των παικτών ζωντανών. Το μόνο παράπονο μου είναι ότι θα μπορούσαν να κάνουν challenges στο Xbox One και να προσθέσουν νέα achievements/trophies σε όλα τα format κυκλοφορίας, αλλά για κάποιο λόγο ακόμη δεν το έχουν κάνει.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
22 Jul 2015 21:17 #165971 by Tony
Replied by Tony on topic Destiny
Ok ευχαριστω.
Ελπιζω στο xbox one να παιζουν ακομα ατομα ,γιατι το βλεπω να το τσιμπαω συντομα!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
24 Jul 2015 20:43 #166061 by Grigoris
Replied by Grigoris on topic Destiny
Ξερω οτι ενω εχω το destiny + dlc 1 + dlc 2 για το xbox360 αν βαλω το ιδιο gamertag και στο xbox one και αγορασω το απλο δισκακι για το xbox one θα εχω κανονικα και τα dlc 1+2 που εχω αγορασει απο το 360 αλλα για το xbox one εκδοση.

Το αντιστροφο γινεται?
Δηλαδη αν αγορασω για το xbox one το destiny legendary που στην ουσια ειναι το destiny + dlc1 + dlc2 + dlc3(Που θα βγει τον σεπτεβριο) θα το εχω και για το xbox 360 ή οχι?

Επειδη δεν ξερω αν τα περιγραφω καλα αν δεν καταλαβετε τι εννοω ρωτηστε με οτι θελετε.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
29 Jul 2015 15:42 #166430 by Tony
Replied by Tony on topic Destiny
Για xbox one :
Οποιος παιζει destiny Να με κανει add : tonyler

Please Log in or Create an account to join the conversation.