Reviews written by Aνέστης Αδαμίδης

5 results - showing 1 - 5
Ordering
January 08, 2022
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
 
7.0
Μια περιπέτεια το Μυαλού

Τ
η Ninja Theory τη γνώρισα από το πρώτο της παιχνίδι, το Heavenly Sword. Ήταν από τα πρώτα παιχνίδια που αγόρασα μαζί με το PS3 και το πρώτο που έπαιξα όταν έστησα την κονσόλα. Μου έκανε φοβερή εντύπωση και με ενθουσίασε ως παιχνίδι με την ιστορία του. Βέβαια, αρκετά χρόνια αργότερα είδα την ταινία και άρχισα να έχω ψυχολογικά και να κατηγορώ τον εαυτό μου που δώσανε τα δικαιώματα για να τη δούνε. Με δυσκόλεψε και στο κατέβασμ- εννοώ να βρω από που θα την αγοράσω....

Τέλος πάντων, όντας πλέον φίλος της Ninja Theory, παρακολουθώ τα παιχνίδια τους με όσο το δυνατόν περισσότερη αντικειμενικότητα μπορώ. Έχοντας φτάσει στο Hellblade, προσπάθησα να αποφύγω με κάθε κόστος να φάω spoiler, καθώς ήθελα διακαώς να ασχοληθώ ο ίδιος με το παιχνίδι αυτό. Είχα ακούσει πολλά πράγματα, καλά και κακά, όμως κατάφερα να μείνω "καθαρός" μέχρι την 1/1/22, όταν και ο ίδιος ξεκίνησα να παίξω το παιχνίδι. Βέβαια ξεκίνησα να παίζω κάνοντας stream, επομένως είχα και ένα κοινό, μέρος το οποίου δεν είχε ασχοληθεί με το παιχνίδι. Αυτό το μέρος με βοήθησε, υπό την έννοια ότι κατέδειξαν πράγματα τα οποία ο φανμποϊσμός μου ενδεχομένως να αγνοούσε. Μετά την ολοκλήρωση του παιχνιδιού, είχαμε μια ωραία συζήτηση σχετικά με το τι είδαμε.


Ξεκινώντας λοιπόν για το παιχνίδι. Η ιστορία είναι εμπνευσμένη από πραγματικά γεγονότα. Όταν λέω πραγματικά γεγονότα, εννοώ τις βαρβαρότητες που διέπρατταν οι Βίκινγκς κατά την περίοδο του επεκτατικού τους πολέμου. Μία από τις περιοχές που επισκέφθηκαν βραχυπρόθεσμα, ήταν και τα βόρεια μέρη της Σκωτίας. Και εκεί ξεκινάει η περιπέτειά μας.

Η Senua, μια κοπέλα της φυλής Pict, η οποία είχε εξοριστεί στα δάση της περιοχής, επιστρέφει στο χωριό της και ανακαλύπτει όλους τους κατοίκους του νεκρούς και τον αγαπημένο της Dillion, τον μόνο άνθρωπο που της έδειξε συμπόνια, να είναι βάρβαρα βασανισμένος. Αυτό το συμβάν, σε συνδυασμό με την εκτέλεση της μητέρας της και τις δεισιδαιμονίες του χωριού για τα άτομα που άκουγαν φωνές και έβλεπαν οράματα, ενέτειναν την ψυχωτική της ασθένεια. Έτσι ξεκίνησε για να ένα ταξίδι στη χώρα των Northmen, ή Βόρειων Λαών όπως θα μπορούσαμε να μεταφράσουμε ελεύθερα στα ελληνικά. Συντροφιά στο ταξίδι της έχει μόνο της φωνές στο κεφάλι της, οι οποίες οφείλονται στις ψυχικές ασθένειες που την βασανίζουν. Σκοπός του ταξιδιού της, είναι να βρει τον Κάτω Κόσμο των Σκανδιναβικών θεών, ώστε να μπορέσει να ξαναφέρει στη ζωή τον αγαπημένο της σύντροφο. Μόνο της στοιχείο σε αυτό το ταξίδι, είναι τα λόγια κάποιου γέρου.


Κι εδώ ξεκινάνε τα του gameplay. Στο ταξίδι αυτό, πέρα από τις φωνές, συναντάμε και μάχες. Διάφορους εχθρούς, τους οποίους προφανώς πρέπει να νικήσει ο παίκτης, ώστε να προχωρήσει παρακάτω. Ένα ενδιαφέρον στοιχείο εδώ, είναι το θέμα της δυσκολίας. Υπάρχει μια ρύθμιση, η οποία λέγεται "Αυτόματη" όσον αφορά στις δυσκολίες. Ακόμη δεν είμαι σίγουρος πώς λειτουργεί και δε θα ήθελα να μαντέψω καν. Οι μάχες σε γενικές γραμμές, δεν είναι δύσκολες. Καλό συγχρονισμό να έχεις και να προσέχεις πότε οι φωνές σου λένε ότι σου επιτίθενται από πίσω, μπορείς άνετα να μπλοκάρεις. Και μετά υπάρχουν και κάποια boss fights, τα οποία είναι πιο απαιτητικά, αλλά όχι ακατόρθωτα.

Άλλο στοιχείο του παιχνιδιού, είναι η επίλυση κάποιων γρίφων. Μερικοί είναι πιο δύσκολοι, αλλά μόλις γίνει αντιληπτό το μοτίβο που ακολουθεί το παιχνίδι, η επίλυση είναι πιο εύκολη. Δεν έχουν όλοι οι γρίφοι το ίδιο προφανείς λύσεις. Προσωπικά, το απόλαυσα. Με δυσκόλεψε αρκετά, αλλά όχι σε σημείο να πω ότι το παρατάω και θα το δω άλλη στιγμή με την ησυχία μου.

Οπτικά, το παιχνίδι είναι όμορφο. Έχει φωτεινά στοιχεία, σκοτεινά στοιχεία και ΠΟΛΥ σκοτεινά στοιχεία. Δεν περίμενα τόσο μεγάλη γκάμα σε ένα παιχνίδι. Βέβαια, έχει γίνει για συγκεκριμένους λόγους όλο αυτό το ποτ πουρί χρωμάτων. Τα τοπία είναι πολύ όμορφα, αν και σε μερικά σημεία υπήρχαν θέματα frame drops, αλλά ήταν ελάχιστα. Οι εχθροί είχαν επίσης ιδιαίτερο σχεδιασμό, αλλά δυστυχώς δεν υπήρχε μεγάλη ποικιλία. Τα bosses ήταν μοναδικά σχεδιασμένα, με έναν ιδιαίτερο τρόπο απεικόνισης.

Μουσικά, περίμενα κάτι περισσότερο είναι η αλήθεια. Η μουσική που είχε το παιχνίδι, αν και καλή, θεωρώ ότι υπήρχε χώρος για βελτίωση. Βέβαια, όπως μου κατέδειξαν αργότερα, το θέμα δεν είναι μόνο η μουσική, αλλά όλη η ηχητική επένδυση, η οποία περιλαμβάνει κι άλλα στοιχεία ήχου. Επομένως, χρειάστηκε να αναθεωρήσω, καθώς η ηχητική απεικόνιση της ψύχωσης της Senua έγινε με πάρα πολύ καλό τρόπο.

Κάτι το οποίο επίσης χρειάστηκε να μου υποδείξουν, ήταν η επαναληψιμότητα. Προσωπικά, είχα απορροφηθεί από την ιστορία, σε σημείο να μην προσέξω ότι το παιχνίδι επαναλαμβανόταν σε κάθε σημείο. Οι εχθροί ήταν ίδιοι, εκτός των boss fights και οι κινήσεις τους το ίδιο. Δεν ήταν όπως ένα κλασσικό hack'n'slash παιχνίδι, επομένως οι κινήσεις είναι εξαιρετικά περιορισμένες. Ο μόνος τρόπος να χτυπήσεις πάνω από έναν αντίπαλο, είναι να βρίσκονται κολλητά ο ένας με τον άλλο. Διαφορετικά, ασχολείσαι μόνο με έναν κάθε φορά. Εσύ. Γιατί εκείνοι μπορούν να σε χτυπήσουν από κάθε πλευρά.


Γενικά, πολλά στοιχεία θα μέναν απαρατήρητα. Αυτό συμβαίνει επειδή η διάρκεια του παιχνιδιού είναι ιδιαίτερα μικρή. Σε τραβάει τόσο πολύ με την ιστορία του, καθώς και με όλες τις επιμέρους ιστορίες που ανακαλύπτεις κατά τη διάρκεια, όπου δεν αντιλαμβάνεσαι το τι συμβαίνει στο υπόλοιπο παιχνίδι.

Εν κατακλείδι, είναι ένα παιχνίδι πολύ απλό και ευθύ. Έχεις ένα σπαθί και προχωράς. Λύνεις γρίφο, κάνεις μάχη, συνεχίζεις στο επόμενο στάδιο. Δεν υπάρχουν skill trees, μαγικές ικανότητες ή κάποιο άλλο στοιχείο ανάπτυξης ικανοτήτων, όπως συναντάμε σε πολλά άλλα παιχνίδια. Κάτι το οποίο δεν είναι απαραίτητα κακό. Εμένα με είχε συναρπάσει η ιστορία και το απόλαυσα. Αυτό που με ιντρίγκαρε, ήταν η απεικόνιση των εχθρών καθώς και ο τρόπος με τον οποίο γίνονταν διάφορες μεταβάσεις από σκοτάδι σε φως, flashbacks και τα θέματα που θίγονται στο παιχνίδι.

Η πνευματική (ψυχική) υγεία, είναι κάτι που ακόμη βρίσκεται σε ανάπτυξη. Ένα άτομο το οποίο κρίνει ένας επιστήμονας ότι πάσχει από κάποια ψύχωση, κατά πάσα πιθανότητα δεν το αντιλαμβάνεται. Για εκείνο το άτομο, αυτό είναι το φυσιολογικό. Ο τρόπος που αντιλαμβάνεται τον κόσμο, που τον ακούει, τον βλέπει, όλα αυτά είναι μέσα στα πλαίσια της ψυχικής ασθένειας. Ο τρόπος που απεικονίζονται οι εχθροί για παράδειγμα, είναι άνθρωποι τους οποίους η Senua βλέπει με τη μορφή αυτή που βλέπουμε κι εμείς, ή είναι εξ ολοκλήρου αποκυήματα της ψύχωσής της; Όλοι οι γρίφοι που λύνουμε στο παιχνίδι, είναι πράγματι εμπόδια που συναντάμε ή μήπως η ψύχωση δημιουργεί εμπόδια τα οποία πρέπει να προσπεράσουμε;

Τέτοιου είδους ερωτήματα, πιστεύω είναι αυτά που έφεραν το συγκεκριμένο παιχνίδι στο προσκήνιο και του επέφεραν όλους τους τίτλους. Είναι κάτι πρωτοπόρο στο μέσο των video games και γι' αυτό τράβηξε την προσοχή.



August 15, 2021
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
 
7.0
Τρεχάτε ποδαράκια μου.... Μπορεί και όχι, προχωράμε

Το Dead by Daylight είναι μια ευχάριστη online εμπειρια για να παίξετε με την παρέα σας. Αξίζει να το δοκιμάσετε.

Μπορεί να θεωρηθεί επαναλαμβανόμενο από πολλούς, αλλά το ίδιο θα μπορούσαμε να πούμε και για το Counter Strike. Επομένως, ισχύει, αλλά όχι ακριβώς.

June 05, 2020
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
 
6.5
Jedi Fallen Order

Ανά τους καιρούς έχουμε δει αρκετά παιχνίδια με την ονομασία Star Wars. Άλλα ήταν εξαιρετικά και καθηλωτικά και άλλα δε μας τράβηξαν το ενδιαφέρον. το Jedi Fallen Order, θα μπορούσαμε να πούμε ότι ανήκει κάπου στο ενδιάμεσο, με μια τάση προς την πρώτη κατηγορία.

Η ιστορία του Jedi Fallen Order συμβαίνει λίγα χρόνια μετά την εκτέλεση της εντολής 66. Όταν όλοι οι κλώνοι αναγκάστηκαν να στραφούν εναντίον των αξιωματικών και συμπολεμιστών τους Jedi, ένας νεαρός Padawan, ο Cal Kestis, κατάφερε να δραπετεύσει σε έναν πλανήτη παλιατζήδων, έχοντας χάσει στην προσπάθεια αυτή τον μέντορά του. Μη έχοντας καμιά άλλη επιλογή, αποφασίζει να μεταμφιεστεί ο ίδιος σε παλιατζής και να κρυφτεί από την αυτοκρατορία κατά αυτόν τον τρόπο. Μέχρι που μια μέρα, οι συνθήκες τον αναγκάζουν να χρησιμοποιήσει τις δυνάμεις του για να σώσει ένα φίλο του από θάνατο και αυτό οδηγεί την αυτοκρατορία στα ίχνη του. Στην προσπάθειά του να ξεφύγει, δέχεται τη βοήθεια κάποιων αγνώστων, οι οποίοι επίσης τον αναζητούσαν και πρόκειται για μια πρώην ιππότη Jedi, την Cere Junda και τον οδηγό του σκάφους που έχει μισθώσει, τον Greez Dritus.

Έχοντας ενημερωθεί για την τρέχουσα κατάσταση του γαλαξία και τους επικείμενους κινδύνους, αποφασίζει να συμμετάσχει στην προσπάθεια της Cere για την ανάκτηση ενός holocron, το οποίο περιέχει τα ονόματα άλλων παιδιών Force users, ώστε να μην πέσουν στα χέρια της αυτοκρατορίας. Και κάπως έτσι, ξεκινάει το ταξίδι στον γαλαξία.

Kατά τη διάρκεια του ταξιδιού αυτού, επισκεπτόμαστε μέρη που δεν έχουμε ξαναδεί, αλλά και μέρη που γνωρίζουμε από άλλα κομμάτια που απαρτίζουν το σύμπαν της Disney. Έχοντας συντροφιά ένα ρομποτάκι, μαθαίνουμε πληροφορίες για τον πολιτισμό σε αυτούς τους πλανήτες. Επίσης, συλλέγουμε πληροφορίες για το τι συνέβη κατά της διάρκεια της εκτέλεσης της εντολής 66, καθώς βρίσκουμε και πληροφορίες που θα μας βοηθήσουν στο ταξίδι μας.

Γενικά, η ιστορία του παιχνιδιού φαίνεται να είναι καλοδεμένη. Ανακαλύπτουμε το παρελθόν των βασικών χαρακτήρων και μαθαίνουμε για αποφάσεις που πήραν στο παρελθόν, ώστε να τους γαλουχήσουν σε αυτό που είναι κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Ως χειριστές του κεντρικού χαρακτήρα, ερχόμαστε σε επαφή με το παρελθόν και τα σημάδια που άφησαν στον χαρακτήρα μας τα γεγονότα του παρελθόντος. Ξεκλειδώνουμε τις νέες δυνάμεις μέσω των αναμνήσεων αυτών και αποκτούμε ικανότητες που βοηθούν στη συνέχεια του ταξιδιού.

Ο χειρισμός του παιχνιδιού είναι γενικά εύκολος. Οι συνδυασμοί βγαίνουν σχετικά εύκολα (με ορισμένες εξαιρέσεις) και το σύστημα μάχης είναι απλό. Αυτό δε σημαίνει ότι είναι κακό. Αν μη τι άλλο, δε χρειάζεται να είναι κανείς ο Daigo για να κάνει μια απόκρουση της προκοπής. Έχει τη δυσκολία του, ειδικά όταν μαζεύονται γκρουπ αντιπάλων διαφόρων κατηγοριών (ranged+melee ή purge troopers), όπου χρειάζεται προσοχή στον χειρισμό, αλλά με τις κατάλληλες ικανότητες ξεκλειδωμένες, γίνεται πιο εύκολη η μάχη.

Και κάπου εδώ θα ήθελα να ξεκινήσω με ένα βασικό πρόβλημα. Το παιχνίδι μπορεί να το εκμεταλλευτεί κανείς με ευκολία. Ακόμη κι αν δεν έχουν ξεκλειδωθεί οι απαιτούμενες ικανότητες, υπάρχουν πολλά glitches, τα οποία εμένα προσωπικά με έκαναν να λυθώ στα γέλια και να λέω πόσο γαμάτος είμαι, αφού είχα πεθάνει 500 φορές στο ίδιο σημείο. Ε, άργησα να τα ανακαλύψω... Πρόκειται για τρόπους με τους οποίους μπορείς να ξεγελάσεις το σύστημα και να προχωρήσεις το παιχνίδι σε σημεία που ακόμη δεν είναι η ώρα να εξερευνήσεις, δημιουργώντας ένα "παράδοξο" στην ιστορία. Εν πάση περιπτώσει, το κακό είναι ότι υπάρχουν. Το καλό είναι ότι για άτομα σαν εμένα, προκαλούν πολύ γέλιο και προσθέτουν στη διασκέδαση.

Ένα άλλο πρόβλημα που δεν είναι δύσκολο να παρατηρηθεί, είναι το γεγονός πως όταν ξεκλειδωθεί ολόκληρο το skill tree, μετά εξακολουθείς να συλλέγεις skill points. Από τη στιγμή που δεν έχουν κάποια άλλη χρήση, θα ήθελα να μάθω ποιος ο λόγος που μου τα δίνει. Ούτε να τα μοιραστώ μπορώ, ούτε υπάρχει κάποιος άλλος τρόπος να πιάσουν τόπο. Οπότε, έχουμε ήδη ένα αναπάντητο ερώτημα.

Εντούτοις, οφείλω να ομολογήσω ότι τα τοπία και οι πλανήτες γενικότερα είναι ιδιαίτερα όμορφα σχεδιασμένοι. Ο κάθε πλανήτης έχει τη δική του θεματική παλέτα. Έτσι υποκινείται και το ψυχικό μέρος του εγκεφάλου, ώστε να δίνεται η απαραίτητη προσοχή κάθε φορά. Έχει γίνει έρευνα σχετικά με τα χρώματα και την επίδραση αυτών, μπορείτε να την αναζητήσετε. Ιδιαίτερα εντυπωσιακά και ευχάριστα στο μάτι. Ακόμη και σε εχθρικά περιβάλλοντα.

Για τον ήχο δεν μπορώ να πω πολλά, σε γενικές γραμμές ήταν ικανοποιητικός. Εναλλαγές σύμφωνα με την κατάσταση κάθε φορά, κλασσικά στοιχεία παιχνιδιού. Μπορώ να πω ότι ήταν αρκετά ανεπαίσθητος, ειδικά όταν δεν υπήρχε δράση. Σε σημείο που να αναρωτιέμαι αν υπάρχει παρασκηνιακή μουσική. Τελικά δεν υπήρχε πάντοτε.

Ένα μεγάλο αρνητικό στοιχείο που θέλω να επισημάνω, είναι τα loading times. Ειδικά σε respawn, ήταν απίστευτα μεγάλα. Εμένα προσωπικά με εκνεύριζε ορισμένες φορές. Αφού είχα φτάσει σε σημείο, κάθε φορά που είχε loading να πιάνω την κιθάρα και να παίζω μέχρι να ολοκληρωθεί. Έχω υπόψιν μια δικαιολογία για το συγκεκριμένο φαινόμενο, αλλά δεν μπορώ να πω με σιγουριά ότι είναι αυτό.

Η έκταση των χαρτών είναι αρκετά εκτενής. Μπορεί να περιηγηθεί κανείς για αρκετή ώρα. Αν δε χαθεί. Εγώ είχα ένα θεματάκι προσανατολισμού. Όμως εν τέλει κατάφερνα να τον βρω το δρόμο. Μετά από εξονυχιστική μελέτη του χάρτη και πολλά αδιέξοδα, λάθος στροφές κτλ, τον έβρισκα το δρόμο.

Τέλος, θεωρώ ότι η διάρκεια του παιχνιδιού είναι αρκετά ικανοποιητική. Εγώ έκατσα και λίγο παραπάνω για να ξεκλειδώσω όλα τα achievements. Ήταν αρκετά εύκολο, οφείλω να ομολογήσω. Όμως το βασικό είναι ότι δεν ένιωσα να τρέχει η ιστορία και τα γεγονότα μέσα σε 5 ώρες. Ήταν ένα στρωμένο παιχνίδι, με καλά δομημένο σενάριο και η διάρκειά του ήταν η ιδανική.

Πλέον μετά το τέρμα του παιχνιδιού, υπάρχει η δυνατότητα να κάνουμε κάποια challenges, τα οποία είναι πραγματικά δύσκολα. Ή εγώ είμαι πολύ κακός. Περισσότερο το πρώτο.

Αυτά είχα να πω για το παιχνίδι. Θεωρώ ότι αξίζει να ασχοληθεί κανείς μαζί του, άλλωστε ήδη έχει κάνει μεγάλη θραύση ως παιχνίδι. Αν δεν έχει τύχει να το αγοράσετε, πιστεύω ότι αξίζει η ευκαιρία, ειδικά αν το βρείτε και σε καμιά προσφορά. Δεν είναι κακό παιχνίδι, αλλά δεν είναι και MGS 4. Για μένα, είναι ένα παιχνίδι που θα ικανοποιήσει τον παίκτη, αλλά δεν μπορώ να εγγυηθώ ότι θα ασχοληθεί κανείς μαζί του μετά το τέλος του. Δεν είμαι σίγουρος εάν το EA Pass έχει να προσφέρει κάτι επιπλέον, καθώς ακόμη δεν έχω χρησιμοποιήσει τον κωδικό μου. Όταν γίνει αυτό, ίσως ενημερώσω το κείμενο.

July 21, 2017
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
 
7.0
Η σκανδιναβική μαγεία στον κόσμο του gaming

Από τη στιγμή που διατέθηκε δωρεάν για κάποιο διάστημα, άρπαξα την ευκαιρία να το κατεβάσω και να παίξω, καθώς είχα δει ότι είναι αρκετά καλό σύμφωνα με το review του Παντελή. Και φίλε μου, δεν είχε καθόλου άδικο...

Η ιστορία ξεκινάει από ένα ναυάγιο καταμεσής πελάγους, όπου η κεντρική ηρωίδα μας Βίκινγκ βρίσκει άδοξο θάνατο από πνιγμό. Η ατίμωση νιώθει πως είναι μεγάλη, αλλά οι θεοί της δίνουν μια δεύτερη ευκαιρία να αποδείξει την αξία της. Έτσι τη βάζουν να περάσει από κάποιες δοκιμασίες, ώστε να μπορέσει να εισέλθει στην Βαλχάλα.

Ξεκινώντας το παιχνίδι, το πρώτο που παρατηρεί κανείς, είναι ο σχεδιασμός του περιβάλλοντος, του χαρακτήρα και γενικά ότι αφορά σε γραφικά. Είναι απλά μια μαγική πανδαισία, που απλά σε ταξιδεύει σε έναν άλλο κόσμο. Σε κάποια σημεία, καθώς εξερευνάτε το χάρτη, η κάμερα ανοίγει και σας φανερώνει απίστευτα τοπία, όμοια σε ομορφιά με του Trine, όπου μπορείς απλά να αφήσεις το πληκτρολόγιο και να απολαμβάνεις τη θέα.

Το επόμενο που παρατηρείς, είναι η μουσική υπόκρουση. Αν και δεν τη θεωρώ καθηλωτική, θα ήταν λάθος να πω ότι δεν ταιριάζει. Συνοδεύει ιδιαίτερα όμορφα το περιεχόμενο του παιχνιδιού και αναλόγως τις περιστάσεις, προϊδεάζει τον παίκτη. Είναι αρμονική σε γαλήνια μέρη, δυναμική σε boss fights, μυστήρια σε νεφελώδη μέρη. Ταιριάζει με το παιχνίδι. Συνάμα, η αφήγηση που γίνεται στη γλώσσα των Βίκινγκς (αρχαία Ισλανδικά) προσδίδει μεγαλύτερο κύρος στο παιχνίδι και επιβεβαιώνει ότι πρόκειται για αριστούργημα παιχνιδιού.


January 06, 2017
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
 
8.5
Uncharted 2: Among Thieves

Το 2009, όταν και βγήκε το εν λόγω παιχνίδι, ήταν μια χρονιά με αρκετά δυνατούς τίτλους. Ανάμεσα στα Batman: Arkham Asylum, Tomb Raider: Underworld, Burnout Paradise και πολλούς άλλους αξιόλογους τίτλους, το Uncharted 2 ήταν αυτό που ανακυρήχθηκε από πολλούς ως Game of the Year. Η αλήθεια είναι ότι δύσκολα αποφασίζει κανείς σε έναν μόνο τίτλο για το βραβείο αυτό. Παρόλα αυτά, το Uncharted 2 επάξια διεκδίκησε αυτή τη θέση και δεν μπορούσε κανείς εύκολα να φέρει αντίλογο σε αυτό το γεγονός.

Η ιστορία μας ξεκινά σε ένα χιονισμένο βουνό, όπου ο Nathan είναι αιμόφυρτος μέσα σε ένα τραίνο, για λόγους που αποκαλύπτονται αργότερα. Αφού καταφέρουμε να αποδράσουμε από το τραίνο πριν πέσει στο γκρεμό, μεταφερόμαστε πίσω στο χρόνο, σε ένα ζεστό μπαρ, όπου απολαμβάνοντας τη μπύρα του, ο Nathan δέχεται επισκέψεις από δύο παλιούς γνωστούς για ένα νέο θησαυρό που ανακάλυψε στα ταξίδια του ο Marco Polo. Από εκεί και πέρα, η περιπέτεια ξεκινά.

[b]Gameplay[/b]

Ξεκινώντας από κάποια βασικά πράγματα, υπάρχουν κάποιες προσθήκες στο παιχνίδι που μόνο ευχάριστες θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν. Μία από αυτές είναι το stealth κομμάτι του παιχνιδιού. Και λέγοντας αυτό, εννοώ τη δυνατότητα να πλησιάσεις έναν εχθρό από πίσω και να τον αφήσεις αναίσθητο. Εάν εκτελεστεί σωστά, υπάρχει η δυνατότητα να καθαριστεί ένα επίπεδο χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψετε ούτε μια σφαίρα. Ακούγεται πιο εύκολο απ'ότι είναι, όμως.

Οι υπόλοιποι χειρισμοί έχουν μείνει περίπου ίδιοι, πέραν κάποιων διορθώσεων με τις χειροβομβίδες και το σημάδι. Προστέθηκαν μάχες σώμα με σώμα, όπου μπορείτε να ξυλοκοπήσετε κάποιον εχθρό ή αντίστοιχα να αποφύγετε μια επίθεση εχθρού εναντίον σας και να γυρίσετε τη μάχη.

Μια άλλη μεγάλη αλλαγή είναι η χρήση companions. Σε μεγάλο μέρος του παιχνιδιού έχετε καποιον μαζί σας για να σας βοηθάει στη μάχη ή να περάσετε κάποιο άλλο σημείο (σκάλες κυρίως). Αν και κατά την άποψή μου ήταν πολύ μεγάλο το κομμάτι του παιχνιδιού στο οποίο ακολουθούσε κάποιος επιπλέον, δεν με έκανε να δυσανασχετίσω ιδιαίτερα με το παιχνίδι. Αντιθέτως, εκτίμησα περισσότερο τα μέρη του παιχνιδιού στα οποία ήμουν μόνος.

[b]Εικόνα - Ήχος[/b]

Στο οπτικοακουστικό μέρος του παιχνιδιού, δεν υπήρξε κάτι το δραματικό. Τα γραφικά θεωρούνταν από τα καλύτερα εκείνης της εποχής, υπάρχουν καλοσχεδιασμένα περιβάλλοντα και η χρωματική παλέτα ήταν κατάλληλη για την εκάστοτε περίπτωση. Τα χρώματα στα περιβάλλοντα της ζούγκλας ήταν ζωντανά και ζεστά, ενώ τα ψυχρά χρώματα ήταν κατάλληλα για τη διαμόρφωση της ατμόσφαιρας και τη μεταφορά του κλίματος στο μάτι.

Ο ήχος από την άλλη συνοδεύει επάξια αυτή την πανδαισία χρωμάτων και είναι ανάλογος των περιστάσεων. Ενδεχομένως να υπήρχε χώρος για βελτίωση, αλλά ακόμη κι έτσι το αποτέλεσμα παραμένει υψηλών προδιαγραφών και ευχάριστο.

[b]Multiplayer[/b]

Είναι ένα κομμάτι το οποίο, λόγω χρονολογίας, παραμέλησα επι τούτου. Για ο,τιδήποτε πληροφορία θέλει κανείς σχετικά με το θέμα αυτό, μπορεί να διαβάσει κανείς το κεντρικό κείμενο, αν και πλέον δε νομίζω να βρίσκονται παίκτες ακόμη που να ασχολούνται με το online αυτού του παιχνιδιού.

[b]Εν κατακλείδι[/b]

Το Uncharted 2: Among Thieves ήταν ένα από τα καλύτερα παιχνίδια που κυκλοφόρησαν το 2009. Η ιστορία του ήταν όμορφα συνυφασμένη, ο ήχος και η εικόνα είχαν ιδιαίτερα καλή αρμονία και το gameplay βελτιώθηκε σε σύγκριση με τον πρώτο τίτλο της σειράς.

Εκεί που υπάρχει σοβαρό πρόβλημα, είναι η διάρκεια του παιχνιδιού, η οποία φάνηκε μάλλον μικρή. Επιπλέον, το γεγονός ότι σε ένα μεγάλο μέρος του παιχνιδιού έχεις κάποιον να σε ακολουθεί (ή κάποιους για ορισμένες περιπτώσεις), μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα του τύπου "που κάθεται τώρα, εκεί που θέλω να περάσω και δεν κουνιέται;!", κάτι που όμως πιστεύω ότι θα μπρούσε να βελτιωθεί. Γενικά φάνηκε ότι η ΑΙ, έμεινε στάσιμη σε σχέση και με άλλα παιχνίδια, αλλά και με το προηγούμενο μέρος της σειράς.

Παρόλα αυτά, παραμένει ένα ευχάριστο και ολοκληρωμένο παιχνίδι. Και για τους λόγους που αναλύθηκαν παραπάνω, η βαθμολογία του κατά την άποψή μου είναι [b]8.5[/b]

5 results - showing 1 - 5
Notification