Τον Σεπτέμβριο του 2015, η Google ανακοίνωσε το Nexus 5X σε συνεργασία με την κατασκευάστρια εταιρία, LG. Πρόσφατα, πολλοί κάτοχοι των συσκευών άρχισαν να παραπονούνται πως αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τα smartphone τους. Συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα πρόβλημα στο hardware του κινητού, το οποίο οδηγούσε το λογισμικό σε boot loop (η συσκευή κάνει ξανά και ξανά boot και αργεί να ανοίξει). Σίγουρα δεν πρόκειται για κάτι καινούριο, καθώς τα LG G4 και LG V10 υπέφεραν παλαιότερα από το ίδιο πρόβλημα.
Σε περιπτώσεις σαν αυτή, η συνήθης διαδικασία είναι η επιστροφή της συσκευής στον κατασκευαστή για επισκευή ή αντικατάσταση. Εφόσον όμως η παραγωγή του Nexus 5Χ έχει σταματήσει και συνεπώς τα ανταλλακτικά δεν είναι πλέον διαθέσιμα, η LG αντιμετωπίζει το θέμα διαφορετικά.
Σύμφωνα με ένα email που στάλθηκε από την LG σε μερικούς από τους καταναλωτές της, η εταιρία προσφέρει πλήρη επιστροφή χρημάτων του κόστους αγοράς για συσκευές που αντιμετωπίζουν boot loop. Φυσικά, ο χρόνος της αποζημίωσης μπορεί να φτάσει και τις τέσσερις βδομάδες από την στιγμή επιστροφής.
«Λυπούμαστε που ακούμε πως αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την LGH790 συσκευή σας και εκτιμούμε που μας δίνετε την ευκαιρία να σας παρέχουμε επισκευή εντός εγγύησης. Έχουμε παραλάβει την συσκευή σας στο επισκευαστικό κέντρο αλλά αυτή την στιγμή ένα ανταλλακτικό για την ολοκλήρωση της επισκευής, βρίσκεται εκτός διαθεσιμότητας και δεν είναι πλέον διαθέσιμο. Για την επανόρθωση του προβλήματος, θα θέλαμε να σας προσφέρουμε αποζημίωση για ολόκληρο το ποσό της συσκευής σας. Το ποσό θα καθοριστεί από την απόδειξη αγοράς. Η επιστροφή χρημάτων μπορεί να πάρει περίπου τέσσερις εβδομάδες λόγω διακοπών.»
Η προσέγγιση της LG δείχνει πως διαχειρίζεται την κατάσταση πολύ σωστά. Η πλήρης αποζημίωση της τιμής αγοράς για μια συσκευή ενός έτους, είναι σίγουρα μία πολύ καλή πρόταση.
Για εκτενή συζήτηση, επισκεφθείτε το αντίστοιχο forum topic.
Comments