Σταματάει η σειρά Deus Ex

Hot
Μάνος Γρυπάρης
Μάνος Γρυπάρης

Μάνος Γρυπάρης  

Κάντε subscribe να περάσουμε το GameWorld. ➜ http://Youtube.com/ManosGryparis
 
0.0 (0)
0 1 0 0 0
Σταματάει η σειρά Deus Ex

Σταματάει η σειρά Deus Ex

Πληροφορίες

Κυκλοφορία
0000-00-00

Λόγω συμφωνίας Square Enix-Marvel.

H Square Enix σταματάει την σειρά Deus Ex, σύμφωνα με ρεπορτάζ του Eurogamer. Ο λόγος είναι απ' ότι φαίνεται οι χαμηλές πωλήσεις του Deus Ex: Mankind Divided.

Τον Αύγουστο πάντως το Mankind Divided είχε καλές πωλήσεις, απλά η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη.

Διαβάστε σχετικά με το The Avengers project που ετοιμάζουν Square Enix και Marvel. Παράλληλα φημολογείται και το Shadow of the Tomb Raider.

User reviews

There are no user reviews for this listing.
To write a review please register or

Comments  

#1 nikos-pc (Level11) 30/01/2017 22:07
Ώπα ώπα!!! Τι; Τιιιιιιι; Αυτό κι αν πέφτει σαν κεραυνός εν αιθρία! Ήθελαν να φτιάξουν και Deus Ex Universe τρομάρα τους. Αλλά βέβαια πώς να συνεχίσουν τη σειρά μετά το φιάσκο το Deus Ex Mankind. Φιάσκο γιατί ήταν μισοτελειωμένο με απαράδεκτα in-game buys. Κρίμα γιατί το Human Revolution ήταν από τα καλύτερα σύγχρονα video games. Για μένα καλύτερο και από το Original.
Και σε αυτό που με ενδιαφέρει. Δηλαδή Director's Cut ή τίποτα τέτοιο δε θα βγει τελικά; Ούτε νέα DLC; Άρα να περιμένω μήπως βγάλουν τίποτα ακόμη, όπως κανονικό ending ξέρω εγώ, ή να το αγοράσω επιτέλους που τόσο καιρό περίμενα;
#2 ashbringer (Level25) 31/01/2017 09:59
Κρίμα πολύ μεγάλο κρίμα να σταματήσεις μια τόσο υπέροχη σειρά με τόσο μεγάλο μέλλον μπροστά της .Το ότι έχει ένας τίτλος χαμηλές πωλήσεις αυτό δεν σημαίνει αυτόματα ότι πρέπει να σταματήσεις να βγάζεις συνέχειες .Πρέπει να λάβουν υπόψιν τους όλα τα σχόλια και απόψεις του κόσμου και να δημιουργήσουν ένα πολύ καλύτερο Deus Ex .Εμένα προσωπικά δεν με απογοήτευσε αλλά καταλαβαίνω απόλυτα και σέβομαι κάθε άποψη.Μπορούν πολύ απλά να δουλέψουν παράλληλα και στους δύο τίτλους.Δεν μπορώ να καταλάβω το λόγο που γίνεται αυτό.
#3 Shikabane_Hime7 (Level29) 31/01/2017 11:05
Δεν το έχω παίξει ακόμα γιατί δεν το σηκώνει το PC. Δηλαδή μόνο και μόνο από χαμηλές πωλήσεις ενός και μόνο παιχνιδιού σταματάνε τη θρυλική σειρά;
Απογοήτευση, μόνο αυτό έχω να γράψω. Μακάρι να την πάρει τη σειρά καμιά σοβαρή εταιρία και να κάνει καλύτερη δουλειά.