- Ειδήσεις
- Άλλες ειδήσεις
- Η Remedy θα αναπτύξει multiplayer games
Η Remedy θα αναπτύξει multiplayer games
Γιώργος Λόλας
Η Remedy θα αναπτύξει multiplayer games
Πληροφορίες
Θα συνεχίσει ταυτόχρονα να αναπτύσσει single player games.
Η εταιρεία ανάπτυξης πίσω από τα Quantum Break, Alan Wake και Max Payne θα καταπιαστεί και με multiplayer games.
Η Remedy Entertainment αναμένεται να αναπτύξει multiplayer games στο σύντομο μέλλον, αναφέροντας παράλληλα ότι θα συνεχίσει να εργάζεται πάνω σε single player games. Η ανακοίνωση έγινε διά στόματος του Sam Lake, creative director της Remedy, ο οποίος δηλώνει χαρακτηριστικά: "Θέλουμε να προκαλέσουμε τους εαυτούς μας ώστε να βρούμε τρόπους να προσθέσουμε co-op multiplayer στα games μας. Θα συνεχίσουμε να δημιουργούμε αξιομνημόνευτες ιστορίες, τις οποίες θέλουμε να μοιραστούμε μέσω του co-op multiplayer”.
Η Remedy ετοιμάζει ήδη δύο νέα games ήδη δύο νέα games, ενώ έχει αναρτήσει αγγελία για την ανεύρεση ενός lead network programmer. Πρόσφατα έγινε γνωστό μάλιστα ότι η μια από τις δύο εσωτερικές της ομάδες ανάπτυξης ασχολείται με το campaign του CrossFire 2, του sequel του δημοφιλούς online FPS της Smilegate.
Διαβάστε το review του Quantum Break από τον Παντελή Δασκαλέλο και συζητήστε εκτενώς για αυτό στο σχετικό forum topic.
