"Οι μαύροι πρέπει να εκπροσωπούνται στα fantasy games".
Η Jay-Ann Lopez, εκπρόσωπος της οργάνωσης Black Girl Gamers (σ.σ. αριθμεί 10.000 μέλη), δήλωσε ότι είναι σημαντικό οι μαύροι να εκπροσωπούνται στα fantasy games.
O Lopez είπε μάλιστα: "Είπαμε στη Square Enix κάποιες προτάσεις για το Forspoken και είμαστε ικανοποιημένοι που μας άκουσε. Λόγω του συμβολαίου μας δεν μπορούμε να πούμε συγκεκριμένα ποιες. Πάντως κάποιες αφορούσαν το χρώμα του χαρακτήρα και το στυλ μαλλιών".
Σχετικά με το gaming η Lopez είπε: "Αποτελούμε μια φωνή για το gaming, το diversity και το inclusivity. Χαιρόμαστε που το Forspoken είναι ένα από τα πρώτα fantasy games με γυναίκα μαύρη πρωταγωνίστρια. Ήταν σημαντικό για εμάς και το community μας. Και το παιχνίδι έλαβε πολύ και άδικη κριτική για την ποιότητά του".
Η Black Girl Gamers είχε συνεισφορά ώστε να πει στη Square Enix πως πρέπει να παρουσιάζεται μια μαύρη ηρωίδα σε ένα video game. Πάντως υπήρξαν σχόλια online από gamers, μέχρι και memes, για τους κλισέ διαλόγους του παιχνιδιού. "Αν η Frey δεν ήταν μαύρη το παιχνίδι δεν θα είχε λάβει αυτή την κριτική. Υπάρχουν τύποι που κατακρίνουν ήρωες απλά επειδή είναι μαύροι. Νομίζουν ότι τους ανήκει το gaming industry και η gaming κουλτούρα κι αυτό γιατί τα gaming sites και οι publishers τους επέτρεπαν να νιώθουν έτσι για πολύ καιρό. Νιώθουν ότι έχουν την δύναμη να κάνουν σαμποτάζ σε ένα παιχνίδι. Με όσους μίλησα και το έπαιξαν τους άρεσε και θεωρούν ότι δεν του άξιζε τέτοια κριτική. Το κοινό δεν θέλει να δεχτεί μαύρες πρωταγωνίστριες και δεν εκπλήσσομαι".
Η Lopez είπε ότι αναγκάστηκαν ως Black Girl Gamers να μπλοκάρουν πολλά προφίλ στο Twitter τους που τους προσέβαλαν και κατέληξε: "Θα πρέπει να εκπαιδεύσουμε τους game developers να επεκτείνουν την προοπτική τους για την Μεσαιωνική εποχή, όπου υπήρχαν μαύροι, ώστε να αναπαραστήσουν και να καταλάβουν την πραγματική ιστορία. Δεν υπάρχει δικαιολογία στο να αγνοούνται οι μαύροι, αν και δεν λέω ότι ήταν και η πλειοψηφία. Γι' αυτό πρέπει να υπάρχουν μαύροι και καφέ εργαζόμενοι σε μια εταιρεία, για να εισηγούνται τέτοιες αλλαγές".
Τέλος, η Lopez είπε για τις εταιρείες ανάπτυξης: "Θα πρέπει να καταλάβουν ότι δεν γνωρίζουν τα πάντα. Θα πρέπει να καταλάβουν ότι θα υπάρξει αλλαγή, ειδικά εφόσον το Internet και τα social media είναι δημοκρατικά. Δεν θα πρέπει να συνεχίζει να υπάρχει εστίαση σε λευκούς άνδρες χαρακτήρες γιατί έτσι υπάρχουν περιορισμοί και δεν θα δίνεται προσοχή στις αλλαγές που πρόκειται να γίνουν και που μπορεί η εταιρεία σου να επωφεληθεί από αυτές. Το Deathloop της Arkane είναι ένα πρωτεύον παράδειγμα. Είχε δύο μη λευκούς ήρωες.
Διαβάστε το review του Forspoken και δείτε τι έλλειμμα είχε η Square Enix από το παιχνίδι, το οποίο δεν πούλησε.
Συζητήστε για το Forspoken στο σχετικό forum topic.
Comments
Σταματήστε να προσπαθείτε να μας κάνετε με το στανιό να νομίζουμε ότι σας υπονομεύουν. Μόνοι σας το κάνετε. Αν ένα παιχνίδι δεν έχει καλό σενάριο, δε φταίει ο πρωταγωνιστής, αλλά ο σεναριογράφος του παιχνιδιού. Τόσα παιχνίδια έχουν μέσα χαρακτήρες Αφρικανούς, Ασιάτες, Νοτιοαμερικάνου ς κλπ. ΜΜΟ, RPG, ακόμη και στρατηγικής!!! Ξεκολλάτε!