Δηλώσεις του developer από την Reboot Develop conference.
Σύμφωνα με τον ιδρυτή και developer της Playdead αλλά και συνιδρυτή του Limbo, Dino Patti, το 4K gaming δεν ενδιαφέρει τους developers.
Οι δηλώσεις του developer έγιναν στα πλαίσια μιας συνέντευξης που παραχώρησε στην Rebooot Develop conference στον Καναδά, όπου υποστήριξε ότι το 4K gaming είναι ουσιαστικά άχρηστο και οδηγεί τις εταιρίες σε αποτυχημένες προσπάθειες. Συγκεκριμένα φαίνεται να είπε: " Θεωρώ ότι είναι άχρηστο. Είναι κάτι που μας πιέζουν να εφαρμόσουμε οι προμηθευτές στις επόμενες κονσόλες. Θέλω να επιλέξω το δικό μου μονοπάτι και όχι να κάνω μια προσχεδιασμένη πορεία που έχει σχηματιστεί και καθορίζεται από το χρήμα και τους προμηθευτές. Μερικοί άνθρωποι βλέπουν μια λαμπρή ιδέα και την ακολουθούν. Θα υπάρξουν δυσκολίες στην διαδρομή και μπορεί η προσπάθεια να αποτύχει."
Ο Patti έχοντας αποχωρίσει από την Playdead δημιούργησε δυο νέες εταιρίες ανάπτυξης, τις Coherence και Jumpship, οι οποίες βλέπουν την 4K τεχνολογία σαν ένα ακόμα τέχνασμα στον φρενήρη ρυθμό της προώθησης προϊόντων στην development κοινότητα. Στην συνεχεία πρόσθεσε:
" Οι παραγωγοί δεν αποδέχονται την πραγματική εξέλιξη των παιχνιδιών και σας πιέζουν προς την εξέλιξη της τεχνολογίας. Τρανό παράδειγμα ήταν το Kinect της Microsoft, η οποία πλήρωνε τα στούντιο για την παραγωγή τόσων άθλιων παιχνιδιών."
Σε συνεχεία των δηλώσεων του τοποθετήθηκε ο Guomundur Hallgrimson, ο οποίος αποτελεί συνιδρυτή της Klang Games και αναφέρθηκε στο θέμα της οπτικής ανάλυσης των παιχνιδιών με αφορμή την επερχόμενη κυκλοφορία του με όνομα Seed: " Εφαρμόσαμε ένα πολύ συγκείμενο καλλιτεχνικό στιλ στο παιχνίδι μας, γιατί τα μεγαλύτερα σε ανάλυση γραφικά και ποιότητα είναι δουλεία για πολύ μεγαλύτερα στούντιο από εμάς. Όταν πρόκειται για τα γραφικά ενός παιχνιδιού, οφείλεις να χαμηλώνεις την απόδοση τους ώστε να πετύχεις την μέγιστη απόδοση στο παιχνίδι. Οπότε δεν με νοιάζουν και τόσο τα γραφικά. Στο τέλος της ημέρας, παίζει πάντα ρόλο το gameplay".
Τέλος, συμπληρωματικά ήρθαν και οι δηλώσεις του Chet Faliszek, συγγραφέα των Portal, Left 4 Dead, Half-Life 2 και άλλοτε συνεργάτη της Valve: " Προφανώς και αυτός ο τρόπος προσέγγισης δεν έχει κανένα ενδιαφέρον. Η τεχνολογία δεν αλλάζει την συμβολικότατα ενός παιχνιδιού. Η τεχνολογία δεν επηρεάζει τόσο το gameplay όσο τα επιχειρησιακά μοντέλα. To Apple Arcade σου επιτρέπει να φτιάξεις single player games για κινητά τηλέφωνα, που δεν μπόρεσες στο παρελθόν και αυτό επηρεάζει την συγκεκριμένη κατηγορία πιο δραστικά".