Πλήρες λεξικό με τις τεχνικές ορολογίες της γλώσσας των games.
Term | Main definition |
---|---|
Pre-Rendered | Ο όρος αναφέρεται στα προκατασκευασμένα βίντεο τα οποία έχουν δημιουργηθεί με κάποιο πρόγραμμα σχεδιασμού. Σε αυτή την περίπτωση, τα βίντεο δεν χρησιμοποιούν την engine του παιχνιδιού και το rendering δεν γίνεται σε πραγματικό χρόνο. Το pre-rendering χρησιμοποιείται στα περισσότερα cutscenes των σύγχρονων video games. Με αυτό τον τρόπο, η τελική ποιότητα ενός βίντεο είναι ανώτερη από τα ίδια τα γραφικά του παιχνιδιού.
Hits - 1257
|
Prequel | Η νεότερη έκδοση ενός παιχνιδιού ή μιας ταινίας, στην οποία τα γεγονότα που εξελίσσονται διεξάγονταν χρονολογικά πριν από αυτά της προγενέστερης έκδοσης.
Hits - 3498
|
Progressive scan | Η μέθοδος εμφάνισης, διατήρησης ή μετάδοσης κινούμενων εικόνων, στην οποία όλες οι γραμμές ενός frame (καρέ) ανανεώνονται ταυτόχρονα. Το αντίθετο αυτού είναι το Interlaced scan.
Hits - 642
|
Public Test Realm | Ο όρος αναφέρεται στον game server του παιχνιδιού World of Warcraft, ο οποίος χρησιμοποιείται προκειμένου οι παίκτες να μπορέσουν να τεστάρουν τα περιεχόμενα ενός νέου expansion του World of Warcraft, πριν αυτό κυκλοφορήσει στην αγορά.
Hits - 654
|
Publisher | Η εταιρεία διανομής ενός video game. Οι publishers συνεργάζονται με τους developers (προγραμματιστικές εταιρείες που αναπτύσσουν τα video games) για να διανείμουν τα παιχνίδια στην αγορά. Για τον λόγο αυτό συντάσσουν ένα συμφωνητικό για το ποσοστό κάθε εταιρείας. Ο publisher αναλαμβάνει την διαφήμιση του παιχνιδιού στα media ενώ μετά την ολοκλήρωση του video game θα πρέπει να το συσκευάσει και να το διανείμει στην αγορά στα καταστήματα πληροφορικής. Οι περισσότεροι publishers σήμερα προσλαμβάνουν προγραμματιστές ή εξαγοράζουν προγραμματιστικές εταιρείες ώστε να έχουν το 100% των εσόδων από τα προϊόντα τους. Παραδείγματα από εταιρείες-publishers: Sony, Microsoft, Nintendo και Electronic Arts.
Hits - 5931
|