Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

PS5 vs Xbox Series X: Γενική συζήτηση

Poll: Ποια κονσόλα 9ης γενιάς προτιμάτε?

PS5
7 87.5%
Xbox Series X
1 12.5%
Και τις δύο
No votes 0%
Total number of voters: 8 ( Μητσακούλης Απόστολος, Ερμής Δερβίσης, Γεώργιος Χιντζιδης-Τοπαλιδης, Frazzle, Blood Prince ) See more
Only registered users can participate to this poll
23 Jun 2021 17:59 #252957 by Giorgos Tsolaridis
Το PS5 έχει πουλήσει 9 εκατομμύρια μονάδες, έναντι 5,3 για τα Xbox Series X/S Σύμφωνα με το VGChartz.

 Το VGChartz δημοσίευσε άρθρο, στο οποίο  αναφέρει  ότι το PS5 έχει πουλήσει 9 εκατομμύρια μονάδες.

 Τα Xbox Series X/S έχουν πουλήσει 5,3 εκατομμύρια μονάδες. Οι συνολικές πωλήσεις του Switch είναι 86 εκατομμύρια και των PS4 και Xbox One 115 και 50 εκατομμύρια αντίστοιχα.

 Όλα αυτά αποτελούν αριθμούς του VGChartz και όχι επίσημες ανακοινώσεις εταιρειών.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 Aug 2022 01:17 #266022 by Μάνος Γρυπάρης
Σύμφωνα με έγγραφο που υποβλήθηκε στη Βραζιλία.

Σε ένα μακροσκελές έγγραφο που υποβλήθηκε στην κυβέρνηση της Βραζιλίας ως μέρος της έρευνάς της για την εξαγορά της Activision Blizzard από τη Microsoft, η Αμερικάνικη εταιρεία ισχυρίστηκε ότι "Η Sony πληρώνει εταιρείες ανάπτυξης "μπλοκάροντας δικαιώματα" για να αποτρέψει την εμφάνιση των games τους στο Xbox Game Pass".

Η κατηγορία εμφανίζεται σε έγγραφα 27 σελίδων, που αντικρούει τις ενστάσεις της Sony για την εξαγορά της Activision Blizzard από την Microsoft. Υπεβλήθη στο Διοικητικό Συμβούλιο Οικονομικής Άμυνας της Βραζιλίας (CADE). Μεγάλο μέρος της επιχειρηματολογίας της Sony είχε επικεντρωθεί στο Call of Duty - το οποίο ισχυρίστηκε ότι δεν είχε "αντίπαλο" (στα FPS) και ότι ήταν "τόσο δημοφιλές που επηρεάζει την επιλογή της κονσόλας των χρηστών" - με την Ιαπωνική εταιρεία να προτείνει, μεταξύ άλλων, ότι η συμπερίληψη του Call of Duty στην υπηρεσία Game Pass της Microsoft θα παρεμπόδιζε την ικανότητά της να είναι ανταγωνιστική.

Η απάντηση της Microsoft είναι τόσο εκτενής όσο και οι αρχικές αντιρρήσεις της Sony, αγγίζοντας τα πάντα, από το γεγονός ότι στο παρελθόν είχε καταφέρει να αναπτύξει το Game Pass χωρίς τα games της Activision Blizzard - υποδηλώνοντας ότι το Call of Duty μπορεί να μην είναι τόσο "ουσιώδες" όσο ισχυρίζεται η Sony - επαναλαμβάνει τις διαβεβαιώσεις της ότι δεν θα κάνει το Call of Duty Xbox exclusive.

Η Microsoft "χτυπάει την Sony", επισημαίνοντας ότι, παρ' όλες τις ανησυχίες της σχετικά με τα exclusives, "η χρήση αποκλειστικών games ήταν στο επίκεντρο της στρατηγικής της Sony να ενισχύσει την παρουσία της στη βιομηχανία των games".



Η Microsoft λέει ότι οι ανησυχίες της Sony είναι "ασυνάρτητες", δεδομένου ότι, λόγω του κυρίαρχου μεριδίου αγοράς του PlayStation, η εταιρεία κατέχει ηγετική θέση στη διανομή digital games, ειδικά όταν, όπως ισχυρίζεται η Microsoft, η Sony έχει παρεμποδίσει ενεργά την ανάπτυξη του Game Pass πληρώνοντας για "αποκλεισμό δικαιωμάτων" για να αποτρέψει τις εταιρείες ανάπτυξης να βάλουν τα games τους στο Game Pass και σε άλλες ανταγωνιστικές συνδρομητικές υπηρεσίες".

Σε τελική ανάλυση, υποστηρίζει η Microsoft, ο φόβος της Sony δεν είναι ότι η εξαγορά θα παρεμποδίσει την ικανότητά της να ανταγωνιστεί, αλλά ότι το επιχειρηματικό μοντέλο Game Pass για την παροχή «περιεχομένου υψηλής ποιότητας με χαμηλό κόστος στους παίκτες» θα απειλήσει μια ηγετική θέση στην αγορά, «που έχει χτιστεί γύρω από το hardware των κονσολών και εστιάζει στα exclusives».Το πλήρες έγγραφο έχει πολλά περισσότερα στον τρόπο αντικρούσεων των ισχυρισμών της Sony (συμπεριλαμβανομένης της σημείωσης της Microsoft ότι, από όλους τους σημαντικούς παράγοντες του κλάδου που εξετάστηκαν από την κυβέρνηση της Βραζιλίας σχετικά με την εξαγορά, η Sony ήταν η μόνη που αντιτάχθηκε) και αξίζει μια ανάγνωση.
 Αναμένετε περισσότερα στο μέλλον καθώς η εξαγορά της Activision Blizzard τίθεται υπό περαιτέρω έλεγχο από άλλες χώρες πριν από οποιαδήποτε ρυθμιστική έγκριση. Αν υποθέσουμε ότι η εξαγορά της Microsoft από την Activision Blizzard δεν έρχεται σε αντίθεση με τις ρυθμιστικές αρχές, η διαδικασία αναμένεται να ολοκληρωθεί το αργότερο μέχρι το επόμενο καλοκαίρι .

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

17 Aug 2022 23:48 #266063 by Nikos Georgopoulos
Το PS4 πούλησε υπερδιπλάσιες μονάδες σε σχέση με το Xbox One




Σύμφωνα με την ίδια την Microsoft.

Το 2016 η Microsoft σταμάτησε να αναφέρει στοιχεία για τις πωλήσεις του Xbox One, αλλά πρόσφατα έγγραφα από την εταιρεία επιβεβαίωσαν πόσο λίγο πούλησε η κονσόλα σε σύγκριση με το PS4.

Αν θυμάστε τις πρώτες μέρες του Xbox One, ήταν λίγο καταστροφικές λόγω κάποιων κακών πρώιμων αποφάσεων από τον Don Mattrick, όπως το "Τιμή στα 500 ευρώ μαζί με το Kinect " ή αυτή η μανία με τα ψηφιακά games που θα "κλείδωναν" στο account, ακόμα και αν ήταν retail . Τρία χρόνια μετά την κυκλοφορία του το 2016 η Microsoft σταμάτησε να αναφέρει στοιχεία πωλήσεων. Αλλά τώρα, όπως αναφέρει το The Verge, σε ορισμένα έγγραφα που κατατέθηκαν στην εθνική ρυθμιστική αρχή ανταγωνισμού της Βραζιλίας , η Microsoft παραδέχτηκε ότι οι πωλήσεις του Xbox One ήταν λιγότερες από τις μισές του PS4.

«Η Sony έχει ξεπεράσει τη Microsoft όσον αφορά τις πωλήσεις κονσολών και την εγκατεστημένη βάση χρηστών, έχοντας πουλήσει πάνω από τα διπλάσια PS4 σε σχέση με τα Xbox One», δήλωσε η Microsoft, όπως μεταφράστηκε από τα πορτογαλικά από το The Verge. Η Sony ανακοίνωσε πρόσφατα ότι δεν σχεδίαζε πλέον να αναφέρει πωλήσεις PS4, επομένως ο τελικός αριθμός lifetime πωλήσεων ανέρχεται στα 117,2 εκατομμύρια από τον Μάρτιο, καθιστώντας την την τέταρτη κονσόλα με τις περισσότερες πωλήσεις όλων των εποχών. Αυτό σημαίνει ότι το Xbox One πούλησε συνολικά λιγότερες από 58.600.000 μονάδες, κάτι που ταιριάζει με τα εκτιμώμενα στοιχεία πωλήσεων της κονσόλας.

Δείτε τι δήλωσε η Microsoft για την Sony.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

24 Aug 2022 00:28 #266141 by Nikos Georgopoulos
Το PS4 πούλησε υπερδιπλάσιες μονάδες σε σχέση με το Xbox One




Σύμφωνα με την ίδια την Microsoft.

Το 2016 η Microsoft σταμάτησε να αναφέρει στοιχεία για τις πωλήσεις του Xbox One, αλλά πρόσφατα έγγραφα από την εταιρεία επιβεβαίωσαν πόσο λίγο πούλησε η κονσόλα σε σύγκριση με το PS4.

Αν θυμάστε τις πρώτες μέρες του Xbox One, ήταν λίγο καταστροφικές λόγω κάποιων κακών πρώιμων αποφάσεων από τον Don Mattrick, όπως το "Τιμή στα 500 ευρώ μαζί με το Kinect " ή αυτή η μανία με τα ψηφιακά games που θα "κλείδωναν" στο account, ακόμα και αν ήταν retail . Τρία χρόνια μετά την κυκλοφορία του το 2016 η Microsoft σταμάτησε να αναφέρει στοιχεία πωλήσεων. Αλλά τώρα, όπως αναφέρει το The Verge, σε ορισμένα έγγραφα που κατατέθηκαν στην εθνική ρυθμιστική αρχή ανταγωνισμού της Βραζιλίας , η Microsoft παραδέχτηκε ότι οι πωλήσεις του Xbox One ήταν λιγότερες από τις μισές του PS4.

«Η Sony έχει ξεπεράσει τη Microsoft όσον αφορά τις πωλήσεις κονσολών και την εγκατεστημένη βάση χρηστών, έχοντας πουλήσει πάνω από τα διπλάσια PS4 σε σχέση με τα Xbox One», δήλωσε η Microsoft, όπως μεταφράστηκε από τα πορτογαλικά από το The Verge. Η Sony ανακοίνωσε πρόσφατα ότι δεν σχεδίαζε πλέον να αναφέρει πωλήσεις PS4, επομένως ο τελικός αριθμός lifetime πωλήσεων ανέρχεται στα 117,2 εκατομμύρια από τον Μάρτιο, καθιστώντας την την τέταρτη κονσόλα με τις περισσότερες πωλήσεις όλων των εποχών. Αυτό σημαίνει ότι το Xbox One πούλησε συνολικά λιγότερες από 58.600.000 μονάδες, κάτι που ταιριάζει με τα εκτιμώμενα στοιχεία πωλήσεων της κονσόλας.

Δείτε τι δήλωσε η Microsoft για την Sony.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

25 Aug 2022 22:39 #266266 by Nikos Georgopoulos
Ο Phil Spencer πιστεύει ότι θα υπάρχουν λιγότερα exclusives κονσολών στο μέλλον




Θεωρεί ότι έτσι θα προχωρήσει η βιομηχανία.

Ο πρόεδρος του Microsoft Gaming, Phil Spencer, πιστεύει ότι θα υπάρχουν λιγότερα exclusives στο μέλλον.

Συγκεκριμένα όπως δήλωσε σε συνέντευξή του , η ιδέα ότι ένα game φτιάχνεται για μία και μόνο συσκευή είναι κάτι που θα αρχίζουμε να βλέπουμε όλο και λιγότερο. Αυτό θα γίνει για να έρχονται όλο και περισσότεροι παίκτες: "Μπορεί στο σπίτι σας να έχετε αγοράσει και Xbox και PlayStation και τα παιδιά σας θέλουν να παίξουν μαζί αλλά δεν μπορούν επειδή πήραμε το λάθος κομμάτι πλαστικό για να συνδέσουμε στην τηλεόρασή μας".

Ο Spenser συνέχισε: "Το να κάνουμε τους ανθρώπους να νιώθουν ασφαλείς όταν παίζουν και να τους επιτρέπουμε να βρίσκουν και να παίζουν με τους φίλους τους, ασχέτως συσκευής, είναι νομίζω καλό για τη βιομηχανία. Βραχυπρόθεσμα πιστεύω ότι κάποιοι άνθρωποι σε κάποιες εταιρείες δεν θα λατρέψουν αυτή την λογική. Στον μέλλον όμως θα υπάρχουν λιγότερα platform exclusives". 


Console exclusives are fading - and have been for some time. Locking content to one piece of hardware just won't make financial sense in the future. And yes, even some manufacturers that remain focused on one device exclusives today will eventually shift. t.co/Sa6OxxBlvv

— Mat Piscatella (@MatPiscatella) August 24, 2022

Ο σύμβουλος Mat Piscatella απάντησε στις δηλώσεις του Spencer δηλώνοντας ότι τα exclusives εξαφανίζονται και αυτό γίνεται εδώ και καιρό: "Το να κλειδώνουμε περιεχόμενο δεν ένα κομμάτι hardware δεν έχει οικονομική λογική στο μέλλον. Και ναι ακόμα και κάποιοι κατασκευαστές που παραμένουν επικεντρωμένοι σε exclusives μίας συσκευής, στο μέλλον θα αλλάξουν".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

09 Sep 2022 01:34 #266516 by Μάνος Γρυπάρης
Ο Jim Ryan, πρόεδρος του PlayStation, απάντησε  σε συνέντευξή του, προς τον Phil Spencer, επικεφαλής του Xbox, αναφέροντας το χρονικό διάστημα στο οποίο τα Call of Duty θα κυκλοφορούν σε κονσόλες PlayStation και το χαρακτήρισε "ανεπαρκές"!

 Ο Jim Ryan είπε: «Η Microsoft έχει προτείνει το Call of Duty να παραμείνει στο PlayStation για τρία χρόνια μόνο μετά τη λήξη της τρέχουσας συμφωνίας μεταξύ της Activision και της Sony. Μετά από σχεδόν 20 χρόνια Call of Duty στο PlayStation, η πρότασή τους ήταν ανεπαρκής σε πολλά επίπεδα και δεν έλαβε υπόψη τον αντίκτυπο στους παίκτες μας. Θέλουμε να εγγυηθούμε ότι οι παίκτες του PlayStation θα συνεχίσουν να έχουν την υψηλότερη ποιότητα εμπειρίας Call of Duty και η πρόταση της Microsoft υπονομεύει αυτή την αρχή».

 Από την πλευρά του, ο Spencer είπε ότι η προσφορά της Microsoft να διατηρήσει το Call of Duty στο PlayStation για μια περίοδο τριών ετών, όπως είπε τώρα ο Ryan, ξεπερνά κατά πολύ τις τυπικές συμφωνίες της βιομηχανίας των games. Πρόσθεσε ότι οι εκδόσεις Call of Duty στο PlayStation θα έχουν «ισότητα χαρακτηριστικών και περιεχομένου» και με τις εκδόσεις Xbox.

 Δεν γνωρίζουμε, ωστόσο, ποια ήταν η διάρκεια της προηγουμένως συμφωνημένης συμφωνίας μεταξύ της Sony και της Activision για το Call of Duty. Αλλά ό,τι κι αν είναι αυτό, θα παραταθεί κατά τρία χρόνια, προφανώς. Το τι θα συμβεί μετά από αυτό είναι ασαφές.

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 Sep 2022 18:56 #266563 by Nikos Georgopoulos
Πρώην πρόεδρος της Nintendo Αμερικής: "Η Sony και η Microsoft δεν καινοτομούν στα games τους"




"Παλιοί developers θα παραιτηθούν".

Το πρόσφατο κύμα εξαγορών θα οδηγήσει τους developers να προσπαθούν πιο συχνά να αναπτύξουν πιο καινοτόμα games.

Σε μια νέα συνέντευξη, ο πρώην πρόεδρος της Nintendo of America, Reggie Fils-Aime, μοιράστηκε τις σκέψεις του σχετικά με το πρόσφατο κύμα εξαγορών στη βιομηχανία των games. Η Sony και η Microsoft έχουν ξοδέψει σημαντικά ποσά σε εταιρείες ανάπτυξης και publishers , αλλά ο Fils-Aime προβλέπει ότι με αυτές οι εξαγορές περισσότεροι έμπειροι developers θα φύγουν από τις εταιρείες τους ώστε να μπορέσουν να ξεφύγουν από το εταιρικό σύστημα.

«Πιστεύω ότι τα επόμενα λίγα χρόνια θα δούμε αρκετούς επιτυχημένους προγραμματιστές να εγκαταλείπουν αυτές τις μεγάλες εταιρείες και να πηγαίνουν μόνοι τους, επειδή αυτοί είναι οι άνθρωποι που θέλουν να δημιουργήσουν κάτι νέο, κάτι συναρπαστικό». είπε ο Fils-Aime στο Fanbyte. «Έχουν μια ιδέα παιχνιδιού στο πίσω μέρος του μυαλού τους που θέλουν να πραγματοποιήσουν και το γεγονός είναι στα μεγάλα στούντιο, σημαίνει ότι εργάζονται για το επόμενο sequel. Εργάζονται για το επόμενο Halo, εργάζονται για την επόμενη συμπλήρωση του κενού που ήταν μέρος αυτού του προηγούμενου στούντιο.

Ο Fils-Aime πρόσθεσε ότι η έλλειψη καινοτομίας θα είναι βασικός αποφασιστικός παράγοντας για τους ανώτερους προγραμματιστές να φύγουν από μόνοι τους, κάτι που με τη σειρά του θα ωφελήσει τη βιομηχανία των games καθώς αρκετοί προγραμματιστές «φέρνουν περισσότερη καινοτομία» στη βιομηχανία των games.

Τα τελευταία χρόνια, αρκετοί προγραμματιστές εγκατέλειψαν μεγάλα στούντιο και publishers για να δημιουργήσουν τις εταιρείες τους. Πρώην developers της Blizzard ανακοίνωσαν τη δημιουργία της δικής τους εταιρείας, Notorious Studios, στα τέλη του 2021, ο Toshihiro Nagoshi άφησε τη Sega για να σχηματίσει το Nagoshi Studio υπό την Netease Games και η ανάπτυξη του The Callisto Protocol στην Striking Distance Studios διευθύνεται από τον βετεράνο των Call of Duty και Dead Space. Glen Schofield.

Ο Fils-Aime πάντως έχει πει τα καλύτερα για τα NFT και το blockchain. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 Sep 2022 10:43 #266644 by Nikos Georgopoulos
Respawn Entertainment: "Οι μεγάλες εξαγορές μπορεί να διαλύσουν την δημιουργικότητα"




Ο Vince Zampella αναλύει.

Με αφορμή τις πρόσφατες εξαγορές, ο επικεφαλής της Respawn Entertainment (και παλιότερα της Infinity Ward), Vince Zampella, δήλωσε ότι οι μεγάλες εξαγορές βλάπτουν την gaming βιομηχανία, ενώ πρόσθεσε ότι αποτελούν πλέον μεγάλο trend.

Ο Zampella είπε : "Υπάρχουν θετικά και αρνητικά. Θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί ώστε να μην διαλύσουμε την δημιουργικότητα. Οι μεγάλες gaming σειρές είναι εξαιρετικές, γιατί μπορείς να φτιάξεις μεγάλα πράγματα τα οποία δεν φτιάχνεις όταν είσαι indie developer . Υπάρχουν μεγάλες ευκαιρίες. Αλλά τι αφήνουμε στην άκρη; Θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί ότι πάντα καινοτομούμε και κοιτάμε για το επόμενο πράγμα και πως δεν εστιάζουμε απλά στα πράγματα που είναι σωστά, όπως τα βλέπουμε μπροστά μας".

Δείτε τι δήλωσε η Sony για την εξαγορά της Activision Blizzard από την Microsoft και τι θα γίνει με το Call of Duty στο PlayStation.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 Sep 2022 19:37 #266655 by Nikos Georgopoulos
Microsoft: "Μιλάει η Sony για αποκλειστικότητες όταν εμείς κυκλοφορούσαμε τα exclusives και στα PC"




"Ο ανταγωνισμός μας σημαίνει ότι θα καινοτομήσουμε".

Η Sony έχει διαμαρτυρηθεί κάνα δυο φορές το τελευταίο χρονικό διάστημα για την εξαγορά της Activision Blizzard από την Microsoft, καθώς θα χάσει μεγάλο μερίδιο της πίτας σε μερικά χρόνια από τις πωλήσεις του Call of Duty το οποίο στο μέλλον κάποια στιγμή θα σταματήσει για τις κονσόλες PlayStation. Το ίδιο ισχύει και για πολλά games των Activision Blizzard και Bethesda. Η Microsoft απάντησε στις κατηγορίες αυτές.

Ο Phil Spencer, επικεφαλής του Xbox, δήλωσε στην τηλεόραση του CNBC : "Δεν μπορώ να μιλήσω πολύ για το που βρισκόμαστε στις ρυθμιστικές διαδικασίες μόνο και μόνο λόγω του μηχανισμού που υπάρχει. Έχω δηλώσει δημόσια στους fans μας και που είναι η ισχυρότερη δέσμευσή μας ότι προσδοκούμε ότι θα συνεχίσουμε να κυκλοφορούμε το Call of Duty στο PlayStation και σε άλλα μέρη όπου ο κόσμος το βλέπει, και ελπίζουμε να το επεκτείνουμε σε συσκευές όπου οι άνθρωποι παίζουν όλα τα games μας. Αυτός ήταν ο στόχος μας. Βάζουμε τον παίκτη στο επίκεντρο και μέσω τεχνολογιών όπως το cloud, έχει τα games στην ημέρα κυκλοφορίας, αλλά και στα PC και προσδοκούμε ότι τα games που χτίζουμε θα παίζονται από περισσότερους παίκτες στο μέλλον. Αυτός είναι ο στόχος μας με όλα τα games που παίζουμε σήμερα".

Ο Spencer ερωτήθηκε επίσης για μια άλλη από τις ανησυχίες της Sony - ότι η Microsoft, ακόμη και κατά την κυκλοφορία του COD στο PlayStation, θα συμπεριελάμβανε το COD στο Game Pass, αφήνοντας τους πελάτες με την επιλογή να πληρώσουν 80 ευρώ στο PlayStation ή να αποκτήσουν πρόσβαση ως μέρος της συνδρομής τους στο Xbox. Ο Spencer απάντησε λέγοντας ότι αντί να καταπνίξει τον ανταγωνισμό, "η ανάπτυξη του Game Pass ήταν το προϊόν των προσπαθειών της εταιρείας του να ανταγωνιστεί τη Sony".


Can #CallofDuty come between a $75bn deal being closed for $MSFT & $ATVI ? @XboxP3 lays out the case for gamers on @CNBCi - with $SONY suggesting that gamers could lose out should the deal go ahead.... #COD #gaming #ps #xbox @asiasquawkbox pic.twitter.com/BjpHb5JUIt

— Will Koulouris (@WillKoulouris) September 15, 2022

Ο Spencer είπε συγκεκριμένα: «Όταν κοιτάζω κάτι σαν το Game Pass συγκεκριμένα, το βλέπω ως το αποτέλεσμα του ανταγωνισμού στην αγορά μας», απάντησε ο Spencer. "Καθίσαμε ως Microsoft και Xbox και σκεφτήκαμε "πώς μπορούμε να καινοτομήσουμε και να δημιουργήσουμε αξία... στους παίκτες; Και καταλήξαμε σε ένα νέο μοντέλο για τους πελάτες που δημιουργούν την game library τους και οι παίκτες το λατρεύουν. Νομίζω ότι αυτός είναι ο ανταγωνισμός. Ο ανταγωνισμός έχει να κάνει με την ώθηση των ανταγωνιστών στην καινοτομία, την ώθηση των ανταγωνιστών να κάνουν νέα πράγματα όπως το cloud, οι συνδρομές, όπως η οικοδόμηση νέας πνευματικής ιδιοκτησίας. Και το μόνο στο οποίο έχουμε επικεντρωθεί είναι πως ανταγωνιζόμαστε αποτελεσματικά, πως προσφέρουμε περισσότερη αξία στους πελάτες."

Όσον αφορά το θέμα της αποκλειστικότητας, ο Spencer σημείωσε ότι η πρακτική ήταν συνηθισμένη στη βιομηχανία βιντεοπαιχνιδιών και ήταν εδώ και χρόνια, ενώ το Xbox έκανε επίσης διαθέσιμα τα games στα PC και το cloud. "Η αποκλειστικότητα των games ήταν κάτι που ήταν η ραχοκοκαλιά της βιομηχανίας μας για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα", είπε ο Spencer. "Κάναμε μια κίνηση πριν από μερικά χρόνια με την ταυτόχρονη κυκλοφορία σε Xbox και PC».

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 Sep 2022 20:20 #266661 by Μητσακούλης Απόστολος
Καλά τα λέει ο Spencer γενικά αλλά σε θέμα τίτλων έχει δρόμο ακόμα για να φτάσει την sony. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification