Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword
×
Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

"Εθισμός στο Internet και τα games" λέει η ελληνική τηλεόραση

More
13 Jan 2019 01:21 - 13 Jan 2019 01:22 #222429 by Shikabane_Hime7
Shikabane_Hime7 replied the topic: Εθισμός στο Internet:Ρεπορτάζ Alpha-MEGA-ΔΤ κατά των games
Ο Σφακιανάκης είναι ένας άχρηστος και επικίνδυνος άνθρωπος, όχι μόνο για τις λανθασμένες και γεμάτες τρομολαγνεία απόψεις του, αλλά και για το πως χρησιμοποιεί το αξίωμα του. Ένα τσεκ στην ιστορία με τον κύριο Βήχο τι είχε συμβεί και θα καταλάβετε για τί άτομο μιλάμε. Ο άνθρωπος είναι εκτός τόπου και χρόνου και μεγάλος ψεύτης, πριν μερικά χρόνια ο Μάνος είχε ξεμπροστιάσει τόσο αυτόν αλλά και τα βοθροκάναλα με το συμβάν που έλεγαν ότι 90-100 παιδιά νοσηλέυονται με εθισμό. Υπάρχουν τα ποστς παραπάνω να τα δείτε. Τρελό γέλιο.

Η τηλεόραση είναι ένας κλάδος που έχει φτάσει στο τέλος του, για πολλούς λόγους. Υπομονή μερικά χρόνια να εξαφανιστεί τόσο αυτή, αλλά και οι γενιές των οπισθοδρομικών.
Last Edit: 13 Jan 2019 01:22 by Shikabane_Hime7.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

  • Manos
  • Manos's Avatar
  • Online
  • Αρχισυντάκτης
  • Αρχισυντάκτης
  • Για ανταλλαγή απόψεων το ιδανικό μέρος είναι το forum του GameWorld.gr!
More
23 Jul 2019 20:26 - 24 Jul 2019 13:56 #225905 by Manos
Manos replied the topic: Εθισμός στο Internet:Ρεπορτάζ Alpha-MEGA-ΔΤ κατά των games
UK Interactive Entertainment: "Να σταματήσουμε να λέμε τα games εθιστικά"



H Jo Twist, επικεφαλής της Οργάνωσης UK Interactive Entertainment, δήλωσε στο συνέδριο Develop: Brighton της Μ. Βρετανίας την περασμένη εβδομάδα, ότι "είναι καιρός να βρούμε έναν καλύτερο τρόπο να περιγράψουμε τα games τα οποία παίζουμε και τα οποία κάποιοι αποκαλούν εθιστικά".

Κάποτε όταν λέγαμε ένα παιχνίδι "εθιστικό" θεωρούνταν κοπλιμέντο. Στις μέρες μας, όταν δεχόμαστε βομβαρδισμό κατά των games από τα ΜΜΕ, τα οποία χάνουν έδαφος, όταν υπάρχουν 2 δισεκατομμύρια gamers στον πλανήτη και ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας βαφτίζει τα games "εθιστικά" στην ίδια μοίρα με το αλκοόλ, τα ναρκωτικά και τον τζόγο, τότε οι ορολογίες ίσως πρέπει να αλλάζουν. Η Jo Twist της UKIE δήλωσε χαρακτηριστικά: "Επειδή προσέχω τις εκφράσεις του λόγου, ενοχλούμαι όταν διαβάζω σε gaming reviews ότι ένα παιχνίδι είναι "εθιστικό" την στιγμή που ο συντάκτης εννοεί "έχει σχεδιαστεί σωστά, είναι ένα καλό παιχνίδι και πρέπει να το παίξετε". Δεν είναι εθιστικό. Πρέπει να προσέχουμε την γλώσσα μας όταν μιλάμε κι αυτό γίνεται δημόσια, όταν πολιτικοί, ΜΜΕ, άνθρωποι που δεν καταλαβαίνουν τα games, το ακούνε και πιστεύουν άλλα, ενώ θα μπορούσαμε να τους πούμε ότι είναι καλό παιχνίδι και σωστά σχεδιασμένο".

Η διευθύνουσα σύμβουλος του Οργανισμού ψυχαγωγίας της Μ. Βρετανίας πιστεύει ότι η λέξη εθισμός έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια, ειδικά από την στιγμή που στις αρχές του 2019 ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας έχει αναγνωρίσει μια "Gaming Διαταραχή" ως "κυριολεκτικό εθισμό" . Παράλληλα, κάποιες κυβερνήσεις ανά τον κόσμο έχουν αρχίσει να γίνονται πιο επιθετικές για τους κανονισμούς των games και οι ανησυχίες ξεκινούν από τον φόβο του τζόγου σε νεαρές ηλικίες (σ.σ. που ξεκινούν από τα loot boxes), ενώ υπάρχουν σαφείς συνδέσεις με την εθιστική συμπεριφορά. Μία έρευνα του 2018 για τα loot boxes από την Επιτροπή τζόγου της Ολλανδίας για παράδειγμα, παρατήρησε "μεσαίο έως υψηλό ρίσκο εθισμού στον τζόγο όταν οι νέοι εκτίθενται στα loot boxes", ενώ ο Γερουσιαστής της Αμερικής Josh Hawley, ο οποίος δεν επιθυμεί τις πρακτικές του pay-to-win και των loot boxes σε games για παιδιά, δήλωσε φέτος ότι "Τα social media και τα games βασίζονται στον εθισμό των χρηστών".

Η Jo Twist κατέληξε επίσης στο συμπέρασμα ότι τα games πάσχουν από "προκατάληψη σχετικά με την κουλτούρα τους επειδή είναι νέα σε σχέση με άλλες τέχνες, ενώ οι όροι gamer και gaming -οι οποίοι δεν της αρέσουν- συνδέονται σε mainstream επίπεδο με τα games του τζόγου και όχι με τα video games, άρα ότι θα πρέπει "να μην απαντάμε απλά σε διάφορα αφηγήματα κατά της βιομηχανίας αλλά να τα διαμορφώνουμε όπως πρέπει. Να λέμε στον κόσμο ότι έχει κουλτούρα προκατάληψης. Αυτό δεν έχει να κάνει απαραίτητα με την γενιά μας, αλλά ίσως εξελιχθεί. Κάποιοι άνθρωποι θα πρέπει να καταλάβουν ότι έτσι δουλεύει ο κόσμος. Έχει να κάνει με το πως οι άνθρωποι θέλουν να διασκεδάζουν, όπως το να βλέπουν αντίστοιχα Netflix στην τηλεόρασή τους. Είναι απλά ένα μέρος της τωρινής κουλτούρας μας".



"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
Last Edit: 24 Jul 2019 13:56 by Manos.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
15 Sep 2019 20:00 #226901 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: Εθισμός στο Internet:Ρεπορτάζ Alpha-MEGA-ΔΤ κατά των games
Νεαρός έπαθε εγκεφαλικό παίζοντας PUBG
Νοσηλεύτηκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο και επανήλθε.


Ο νεαρός δεν διατρέχει κίνδυνο όμως οι ειδικοί μας εφιστούν την προσοχή.

Όλοι μας λατρεύουμε τα games και ξοδεύουμε αρκετές ώρες παρέα με αυτά, άλλωστε μπορούν να προσφέρουν συγκινήσεις, διασκέδαση αλλά και μια διέξοδο από την καθημερινή μας ρουτίνα. Ωστόσο είναι πολύ σημαντικό να διατηρούμε ένα μέτρο, προκειμένου το σώμα και το μυαλό μας να μπορούν να ξεκουράζονται επαρκώς.

Κατά καιρούς έχουμε ακούσει ιστορίες για gamers που είχαν επιληπτικές κρίσεις ή άλλα προβλήματα επειδή έπαιζαν πολλές ώρες συνεχόμενα. Σε αυτές προστέθηκε ένας 19χρονος από την Ινδία, ο οποίος έπαθε εγκεφαλικό ενώ έπαιζε PUBG. Ο νεαρός νοσηλεύτηκε στο πλησιέστερο νοσοκομείο αφότου έχασε την κινητικότητα στη δεξιά του πλευρά, ενώ παράλληλα δημιουργήθηκαν θρόμβοι στο αίμα του λόγω των συνεχόμενων ωρών που έπαιζε PUBG.

Σύμφωνα με τους θεράποντες ιατρούς, ο νεαρός είχε χάσει 3-4 κιλά μέσα σε έναν μήνα επειδή δεν κινούνταν επαρκώς και έτρωγε ανθυγιεινά, ενώ παράλληλα προειδοποιούν ότι οι gamers που παίζουν τουλάχιστον 8-10 συνεχόμενα χωρίς διάλλειμα διατρέχουν σοβαρό κίνδυνο.

Μπορεί ο νέος να έχει επανέλθει έκτοτε, όμως το συμβάν παραμένει ανησυχητικό μιας και ο αριθμός αντίστοιχων ειδήσεων ολοένα και αυξάνεται. Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτό το πρόβλημα δεν είναι κάτι που συμβαίνει αποκλειστικά με το PUBG το συγκεκριμένο αποτελεί ένα παράδειγμα.

After All We’ve Been Through. Everything That I’ve Done.
It Can’t Be For Nothing.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Moderators: Parouakiszax
Time to create page: 0.570 seconds
Notification