Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Mass Effect Trilogy Remastered

07 Sep 2021 18:29 #255303 by Kostas Dalaklidis
Η EA σκέφτεται να αλλάξει engine για το Mass Effect 5

Η Electronic Arts φαίνεται πως σκέφτεται να χρησιμοποιήσει την Unreal Engine για το Mass Effect 5 αντί της ιδιόκτητης Frostbite Engine, και αυτό γιατί εμφανίστηκε μια αγγελία της EA για τεχνικό διευθυντή και αναφέρει ότι η εταιρεία αναζητά υποψηφίους με εμπειρία χρήσης της Unreal.

Το VentureBeat επιβεβαίωσε επίσης μέσω δικών του πηγών ότι η EA είναι πρόθυμη να εξερευνήσει κάθε πιθανότητα σχετικά με την τεχνολογία ενός νέου παιχνιδιού Mass Effect. Ο πρωταρχικός λόγος για να συνεχίσει η EA με το Frostbite είναι να εξοικονομήσει χρήματα, καθώς η εταιρεία θα έπρεπε να πληρώσει για τη χρήση της Unreal, καθώς ανήκει στην Epic Games. Επιπλέον, φαίνεται ότι η EA θέλει να ασχοληθεί πλήρως με την οπτική τεχνολογία κατά τη διάρκεια αυτής της νέας γενιάς. Όταν ξεκινήσει η ανάπτυξη του Mass Effect 5 το 2023, το Frostbite θα μπορούσε δυνητικά να είναι πολύ πίσω από το Unreal όσον αφορά τις δυνατότητές του. Η EA θα μπορούσε επίσης να κοιτάζει απλώς το Unreal για να δει τι χρειάζεται το Frostbite για να επιτύχει αυτό που θέλει για το Mass Effect 5.



Τα αρχικά games της τριλογίας Mass Effect αναπτύχθηκαν στην Unreal ενώ το Mass Effect: Andromeda χτίστηκε με το Frostbite. Το τελευταίο έλαβε μέτριες κριτικές καθώς και παρουσίασε κάποια τεχνικά θέματα. Το Frostbite ίσως να μην ταίριαζε τόσο στο Mass Effect, οπότε ίσως η πιθανή αλλαγή στην Unreal engine για το επόμενο παιχνίδι Mass Effect να μην αποτελεί έκπληξη.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

23 Oct 2021 10:12 #256645 by BigGreekGamer
YouTuber πρόσθεσε τον Austin Powers στο Mass Effect Στην θέση του Captain Shephard.

 Ο YouTuber eli_handle_b δημιούργησε ένα κωμικό βίντεο 1.5 λεπτού, όπου ο Austin Powers βρίσκεται στη θέση του Captain Shephard.

 Στο βίντεο τον βλέπουμε να "φλερτάρει", να οδηγεί και να χορεύει και το αποτέλεσμα είναι αρκετά αστείο.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

25 Oct 2021 23:02 #256741 by BigGreekGamer
Mass Effect 3: Οι developers μιλούν για crunch, παρενοχλήσεις και θανατικές απειλές Κατηγορούν την BioWare για εξουθενωτικές συνθήκες εργασίας.

 Ένα νέο βίντεο ρίχνει φως στην εσωτερική κατάσταση της BioWare κατά τη διάρκεια των συγκρούσεων σχετικά με το τέλος του Mass Effect 3.

 Το παρακάτω βίντεο, το οποίο προέρχεται από το κανάλι People Make Games, περιέχει πολλές συνεντεύξεις με τέως developers της BioWare, οι οποίοι συζητούν τα γεγονότα που οδήγησαν στην κυκλοφορία του Mass Effect 3 τον Μάρτιο του 2012. Ακόμη, οι συνεντεύξεις αναλύουν την αντίδραση στο τέλος του RPG, καθώς και την απόφαση να γίνουν updates η οποία ήρθε ως αποτέλεσμα στις διαμαρτυρίες. Το τέλος του Mass Effect 3 προκάλεσε μεγάλες αντιδράσεις. Το RPG προσέφερε στους gamers τρεις επιλογές, κάθε μία από τις οποίες θα σήμαινε θεωρητικά διαφορετικό τέλος για τον γαλαξία. Ωστόσο, σε όρους gameplay, δεν υπήρχαν αξιοσημείωτες διαφορές μεταξύ τους.
 Οι developers που μίλησαν στο People Make Games αποκάλυψαν την ψυχική οδύνη που ακολούθησε μετά την έντονη αντίδραση του κοινού, η οποία περιλάμβανε μεταξύ άλλων παρενόχληση και απειλές κατά της ζωής τους. Οι developers μίλησαν επίσης για το πώς ένιωσαν όταν ήρθε η απόφαση να κυκλοφορήσει γρήγορα δωρεάν update το οποίο εμπλούτιζε τα αρχικά endings με νέα  cutscenes  και το οποίο πρόσθεσε  ένα τέταρτο ending .



Το πιο σημαντικό στοιχείο είναι η αγωνιώδης προσπάθεια των developers να πραγματώσουν το συγκεκριμένο update. Οι δυσκολίες ήταν εκτεταμένες και μακροχρόνιες, με αποτέλεσμα να επηρεαστεί το  development  του Dragon Age Inquisition.

 Η BioWare είναι ένα στούντιο το οποίο έχει πολλάκις εξαναγκάσει τους εργαζομένους του να εργαστούν με εξουθενωτικούς ρυθμούς τα τελευταία χρόνια. Ο Mike Laidlaw, τέως creative director της σειράς Dragon Age μίλησε ανοιχτά για τους φρενήρεις ρυθμούς development του Dragon Age 2. Το Dragon Age 2 δημιουργήθηκε από το μηδέν σε λίγο λιγότερο από έναν χρόνο, δέχθηκε έντονες αντιδράσεις και κυκλοφόρησε πριν το Mass Effect 3. Άλλη έρευνα αποκάλυψε ότι το προσωπικό της Bioware εξαναγκάστηκε σε έντονη εργασία κατά το development του Anthem και του Mass Effect: Andromeda. O Carsey Hudson, τότε general manager της BioWare, δήλωσε τον Απρίλιο του 2019: «Τα προβλήματα αυτά είναι πραγματικά και η πρώτη μας προτεραιότητα είναι η επίλυσή τους». Ο Carsey Hudson και ο Mark Darrah, executive producer του Dragon Age, αποχώρησαν από την BioWare τον Δεκέμβριο του περασμένου έτους. Η BioWare τώρα εργάζεται στα επόμενα games των σειρών Dragon Age και Mass Effect.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification