Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Dark Souls III

08 Mar 2021 23:58 #247464 by Γεώργιος Χιντζιδης-Τοπαλιδης
Το έχω τερματίσει μετρώντας πολλές ώρες και με αυτό το mod με κάνει να ξανά γυρίσω και να το κατεβάσω. Ειδικά με το ποδόσφαιρο που είναι το αγαπημένο μου άθλημα δεν γίνεται να το χάσω.. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 Apr 2021 15:07 - 11 Apr 2021 15:14 #249182 by Blood Prince
Replied by Blood Prince on topic Dark Souls III
Εχω πλατίνα αλλά τους Midir και Slave Knight Gael δεν τους έχω κερδίσει οπότε θα το ξαναπαίξω κάποια στιγμή.

Αν δημιουργήσω μια λίστα με τα παιχνίδια που θέλω να ξαναπαίξω σε συνάρτηση με τον χρόνο (λόγω ας πούμε δουλειάς) θα έρθει η ώρα που θα μπορώ να αγοράσω PS5 και δεν θα το θέλω.

File Attachment:


Chaos isn’t a pit. Chaos is a ladder. Many who try to climb it fail and never get to try it again. The fall breaks them. And some are given a chance to climb. They refuse or they cling to realm or the gods or love. Illusions. Only the ladder is real. The climb is all there is.
Peter Baylish

Please Log in or Create an account to join the conversation.

26 Oct 2021 12:02 - 26 Oct 2021 12:02 #256749 by Γιώργος Σκένδρος
O Streamer Rudeism κατασκεύασε ένα χειριστήριο με κώδικα Μορς με ένα κουμπί για να νικήσει το Dark Souls 3.

  Η δυσκολία στα παιχνίδια είναι εδώ και καιρό ένα αναγκαίο θέμα μεταξύ  developers  και παικτών. Ενώ πολλά παιχνίδια έχουν διάφορες ρυθμίσεις δυσκολίας, υπάρχουν ακόμα αρκετά από αυτά που παραμένουν σε ένα μόνο υψηλό επίπεδο δυσκολίας. Οι ρυθμίσεις δυσκολίας είναι απίστευτα σημαντικές όταν πρόκειται για την προσβασιμότητα. Οι ρυθμίσεις μεταφράζονται διαφορετικά σε διαφορετικούς ανθρώπους, ακόμη περισσότερο για τα άτομα με αναπηρίες.

 Ο streamer  Rudeism  για να αυξήσει την ευαισθητοποίηση γύρω από την προσβασιμότητα στα παιχνίδια νίκησε το Dark Souls 3 χρησιμοποιώντας ένα αντισυμβατικό χειριστήριο που χρησιμοποιεί κώδικα Μορς. O Rudeism κατασκεύασε ένα χειριστήριο που θα δεχόταν είσοδο με τη μορφή κώδικα Μορς. Ο streamer αντιστοιχίζοντας διαφορετικά στοιχεία κώδικα Μορς σε διαφορετικές ενέργειες εντός του τίτλου, κατάφερε να παίξει το Dark Souls 3 με ένα μόνο κουμπί. Το playthrough του έγινε αρχικά για να συγκεντρώσει δωρεές για το ίδρυμα The AbleGamers Foundation, το οποίο εργάζεται για τη βελτίωση της προσβασιμότητας στα games.

O Rudeism είχε ξεκινήσει με ένα απλό κουμπί που είχε συναρμολογηθεί με καλώδια και ταινία, τώρα έχει περάσει σε ένα πλήρες χειριστήριο με το κουμπί να βρίσκεται σε ένα κομψό ξύλινο κουτί. Ο Rudeism δυσκολεύτηκε κυρίως με τον συγχρονισμό των αντιδράσεων εκτός από τη δυσκολία απομνημόνευσης και χρήσης του κώδικα Μορς. Το χειριστήριό του χρησιμοποιούσε μια καθυστέρηση 250ms ώστε να μπορεί να επεξεργαστεί σωστά τις εισόδους του ενώ και πολλά από τα bosses του Dark Souls βασίζονταν σε μεγάλο βαθμό στις αντιδράσεις γρήγορου χρόνου.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

25 Nov 2021 12:08 #257478 by Γιώργος Σκένδρος
Το Dark Souls βραβεύτηκε ως το απόλυτο παιχνίδι όλων των εποχών.
 Το PC ανακηρύχθηκε χθες το "Ultimate Hardware of All Time" στα Golden Joystick Awards , καθώς τα PCs προϋπήρχαν. Ο Gabe Newell στην ευχαριστήρια ομιλία του για την παραλαβή του βραβείου δήλωσε: "Οι παίκτες και οι προγραμματιστές έχουν επωφεληθεί πάρα πολύ από την αδιάκοπη καινοτομία στο υλικό παιχνιδιών PC". To απόλυτο παιχνίδι σύμφωνα με τα Golden Joysticks, είναι το Action Rpg Dark Souls της FromSoftware του 2011, το οποίο κέρδισε άλλους υποψήφιους στην κατηγορία που ψηφίστηκε από τους οπαδούς, όπως τα Doom, Half-Life 2, Minecraft, Halo: Combat Evolved, Grand Theft Auto 5, Portal και Space Invaders.O σκηνοθέτης του Dark Souls Hidetaka Miyazaki δήλωσε: "Σας ευχαριστούμε πολύ που λάβατε ένα τόσο υπέροχο βραβείο. Είναι ακόμα απίστευτο ότι οι χρήστες το επέλεξαν από τα άλλα υποψήφια έργα, αλλά νιώθω ότι είναι μεγάλη τιμή. Ήμουν βαθιά συγκινημένος από το βραβείο. Θα συνεχίσουμε να φτιάχνουμε ενδιαφέροντα και πολύτιμα games. Ελπίζω να περιμένετε με ανυπομονησία. Σας ευχαριστώ!"". Ο Miyazaki απέτισε επίσης φόρο τιμής στους συναδέλφους του στη FromSoftware, λέγοντας ότι οι νεοεισερχόμενοι στο στούντιο όταν άρχισε να εργάζεται πάνω στο Dark Souls είναι τώρα "ο πυρήνας της τελευταίας προσπάθειας, του Elden Ring".
 

 H αρχική έκδοση του Dark Souls στο PC, η έκδοση Prepare to Die, είχε αρκετά προβλήματα. Η FromSoftware την περιέγραψε πριν από την κυκλοφορία ως "αυστηρά μια μεταφορά από την έκδοση της κονσόλας", χωρίς καμία βελτιστοποίηση για PC, και δεν αστειεύονταν. Το Dark Souls ήταν κλειδωμένο σε 720p/30fps κατά την κυκλοφορία, κάτι που ακόμα και το 2013 δεν ήταν σίγουρα καλό. Ο modder Peter "Durante" Thoman κυκλοφόρησε γρήγορα ένα patch που εξάλειψε αυτούς τους γραφικούς περιορισμούς, αλλά το γνωστό Rpg εξακολουθούσε να υποφέρει από τον κακό ήχο και τον πολύ κακό χειρισμό για PC. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

09 Dec 2021 04:35 #257980 by Stathis Moose Stathopoulos
Το Dark Souls ανακυρήχθηκε ως το "Απόλυτο παιχνίδι όλων των εποχών"




Ο σκηνοθέτης Hidetaka Miyazaki δήλωσε "βαθιά συγκινημένος" από την τιμή.

Το Dark Souls βραβεύτηκε ως το απόλυτο παιχνίδι όλων των εποχών.

Το PC ανακηρύχθηκε χθες το "Ultimate Hardware of All Time" στα Golden Joystick Awards , καθώς τα PCs προϋπήρχαν. Ο Gabe Newell στην ευχαριστήρια ομιλία του για την παραλαβή του βραβείου δήλωσε: "Οι παίκτες και οι προγραμματιστές έχουν επωφεληθεί πάρα πολύ από την αδιάκοπη καινοτομία στο υλικό παιχνιδιών PC". To απόλυτο παιχνίδι σύμφωνα με τα Golden Joysticks, είναι το Action Rpg Dark Souls της FromSoftware του 2011, το οποίο κέρδισε άλλους υποψήφιους στην κατηγορία που ψηφίστηκε από τους οπαδούς, όπως τα Doom, Half-Life 2, Minecraft, Halo: Combat Evolved, Grand Theft Auto 5, Portal και Space Invaders.


#ダークソウル 』が「史上最高のゲーム賞」に輝く快挙を達成!
シリーズディレクター・宮崎英高氏「まだ信じられない気持ちですが、大変な栄誉だと感じています」 t.co/eob9qcDV8z

シリーズを手がけたフロム・ソフトウェアの宮崎英高氏が受賞コメントを発表。全文を画像に掲載する pic.twitter.com/pt8AQqBtu0

— 電ファミニコゲーマー (@denfaminicogame) November 24, 2021

O σκηνοθέτης του Dark Souls Hidetaka Miyazaki δήλωσε: "Σας ευχαριστούμε πολύ που λάβατε ένα τόσο υπέροχο βραβείο. Είναι ακόμα απίστευτο ότι οι χρήστες το επέλεξαν από τα άλλα υποψήφια έργα, αλλά νιώθω ότι είναι μεγάλη τιμή. Ήμουν βαθιά συγκινημένος από το βραβείο. Θα συνεχίσουμε να φτιάχνουμε ενδιαφέροντα και πολύτιμα games. Ελπίζω να περιμένετε με ανυπομονησία. Σας ευχαριστώ!"". Ο Miyazaki απέτισε επίσης φόρο τιμής στους συναδέλφους του στη FromSoftware, λέγοντας ότι οι νεοεισερχόμενοι στο στούντιο όταν άρχισε να εργάζεται πάνω στο Dark Souls είναι τώρα "ο πυρήνας της τελευταίας προσπάθειας, του Elden Ring".

<youtube>cWBwFhUv1-8</youtube>

H αρχική έκδοση του Dark Souls στο PC, η έκδοση Prepare to Die, είχε αρκετά προβλήματα. Η FromSoftware την περιέγραψε πριν από την κυκλοφορία ως "αυστηρά μια μεταφορά από την έκδοση της κονσόλας", χωρίς καμία βελτιστοποίηση για PC, και δεν αστειεύονταν. Το Dark Souls ήταν κλειδωμένο σε 720p/30fps κατά την κυκλοφορία, κάτι που ακόμα και το 2013 δεν ήταν σίγουρα καλό. Ο modder Peter "Durante" Thoman κυκλοφόρησε γρήγορα ένα patch που εξάλειψε αυτούς τους γραφικούς περιορισμούς, αλλά το γνωστό Rpg εξακολουθούσε να υποφέρει από τον κακό ήχο και τον πολύ κακό χειρισμό για PC. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

27 Dec 2021 18:55 #259257 by Stathis Moose Stathopoulos
Νέο επιτραπέζιο



Η Steamforged Games ανακοίνωσε ένα δεύτερο επιτραπέζιο Dark Souls με τίτλο Dark Souls: The Roleplaying Game. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για αυτό κάντε κλικ στο σχετικό link, όπως προτρέπουν οι κατασκευαστές.


Roll your dice beside the bonfire and link the flame ?
Dark Souls: The Roleplaying Game is coming. If you, too, would like to learn what lies in the heart of Lothric, add your name to the ranks of the Unkindled! t.co/H5cJHLEaWl pic.twitter.com/vYdY9hyCEh

— Steamforged Games (@SteamforgedLtd) December 22, 2021

Please Log in or Create an account to join the conversation.

01 Jan 2022 02:17 #259546 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Dark Souls III
Gamer τερμάτισε το Dark Souls 3 χωρίς ούτε ένα barrel roll




Τρελό κάψιμο.

Μετά τον τερματισμό του Dark Souls μόνο με barrel rolls, δείτε και αυτό. Ο YouTuber Tye Taylor κατάφερε να τερματίσει το Dark Souls 3 χωρίς να κάνει ούτε ένα barrel roll!

Το playthrough αυτό το ζητούσαν οι συνδρομητές του και τελικά τα κατάφερε. Είπε μάλιστα: "Πιστεύατε ότι θα ήταν δύσκολο; Θα μπορούσατε να με βάλετε να τερματίσω το Demon Souls με τις γροθιές μου και επιλέξατε αυτό".



Το πιο δύσκολο μέρος του playthrough ήταν ότι δεν μπορούσε να κάνει roll, καθώς όπως είπε έπρεπε να "πολεμήσει το βασικό του ένστικτο να κάνει roll".

Δείτε επίσης τον τερματισμό Dark Souls με χειριστήριο με κώδικα Μορς.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 Apr 2022 23:30 #263079 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Dark Souls III
YouTuber τερμάτισε το Dark Souls 3...χωρίς να περπατήσει




Μόνο χοροπηδούσε ή χτυπούσε.

Ο YouTuber ymfah τερμάτισε το Dark Souls 3...χωρίς να περπατήσει!

Ο gamer πέθανε εκατοντάδες φορές για χάρη του συγκεκριμένου speedrun, αλλά τελικά τα κατάφερε. Εμπνεύστηκε για αυτό από έναν αντίστοιχο τερματισμό που είχε κάνει στο Skyrim πριν από χρόνια. Το βίντεό του έχει 1,3 εκατομμύρια προβολές.

Ο YouTuber ymfah έκανε το Dark Souls 3 πολύ πιο δύσκολο, περιορίζοντας τις κινήσεις του μέσα στο παιχνίδι σε οτιδήποτε άλλο εκτός από το περπάτημα. Μπορούσε μόνο να χτυπήσει ή να αναπηδήσει. Συνηθίζει πάντως να κάνει ιδιαίτερα playthroughs σε games της FromSofrware.

Ο ymfah χρησιμοποίησε διάφορα κατορθώματα και μηχανισμούς για να μετακινηθεί, συμπεριλαμβανομένης το TearDrop glitch για να παρακάμψει τα death boxes και το quickstep skill Bandit’s Knife που μοιάζει λίγο με dash.Ο ymfah ξόδεψε πολύ χρόνο για να φτάσει στο τελευταίο αφεντικό του Dark Souls 3. Έπαιξε ως Thief για να έχει το Bandit’s Knife, το οποίο όχι μόνο έχει αυτή την ικανότητα όπλου quickstep, αλλά εκτελεί και γρήγορες κινήσεις. Μαζί με το στιλέτο, ο κλέφτης ξεκινά επίσης με ένα μικρό τόξο το οποίο, όταν στοχεύει, επαναφέρει τη θέση της κάμερας και του χαρακτήρα σας.



Αφού καθιέρωσε ορισμένες παραμέτρους -όπως το ότι απενεργοποίησε τις κινήσεις του χαρακτήρα στο πληκτρολόγιο- ο ymfah ξεκίνησε να spamάρει την light attack και την ικανότητα γρήγορης κίνησης προς τα εμπρός, κλειδώνοντας τους εχθρούς και στοχεύοντας με το τόξο να γυρίσει και προσπαθώντας να αποφύγει κάθε περιττές μάχες στην πορεία. Αυτό το τελευταίο τελικά οδήγησε σε πολλούς θανάτους.

Ο YouTuber δήλωσε: «Μου αρέσει να προκαλώ τον εαυτό μου με ενδιαφέρουσες ιδέες. Πιο συγκεκριμένα, μου αρέσει να λύνω προκλήσεις όπως παζλ. Θέτω έναν αυστηρό στόχο, σχεδιάζω εκ των προτέρων χρησιμοποιώντας τη γνώση του παιχνιδιού και όταν συναντώ ένα απροσδόκητο εμπόδιο προσπαθώ να το ξεπεράσω με νέες και ενδιαφέρουσες ιδέες. Παίζω σε PC, επομένως χρησιμοποίησα τις ρυθμίσεις του Steam controller για να απενεργοποιήσω το αριστερό μου μοχλό. Δεν ήταν πραγματικά απαραίτητο, αφού έκανα εξάσκηση με αυτό στο Skyrim».

Ένα από τα πιο δύσκολα πράγματα σε αυτό το τρέξιμο, είπε ο ymfah, ήταν ο αναδημιουργία του glitch TearDrop, το οποίο σας μετατρέπει σε μια αιωρούμενη πυρκαγιά αφού εκμεταλλευτείτε το spell Tears of Denial, κάτι που σας σώζει από θανατηφόρα ζημιά. Πιο δύσκολο από αυτό, όμως, ήταν η πλοήγηση στις περιοχές του Dark Souls 3. Ο ymfah παρατήρησε ότι αυτό το τρέξιμο τον σκότωσε εκατοντάδες φορές, ιδιαίτερα από το boss Slave Knight Gael. «Η πιο σκληρή περιοχή εκτός από το [Tears of Denial] που τρέξει στο Profaned Capital θα ήταν ο Cathedral of the Deep και ο Irithyll of the Boreal Valley. Αυτές οι περιοχές ήταν ένας εφιάλτης για να πλοηγηθείς με τόσους πολλούς εχθρούς και να πολεμήσεις. Αυτό ήταν πριν αποκτήσω τον συνδυασμό hidden body και Slumbering Ring». είπε ο ymfah. Έτσι δυσκόλεψε τους εχθρούς στο να τον εντοπίσουν.

Ο Ymfah έχει κάνει μόνο δύο φορές αυτό το αγχωτικό speedrun, αλλά έχει σχέδια να το δοκιμάσει και με το Elden Ring. Όλα εξαρτώνται από το αν μπορεί να βρει μια συγκεκριμένη ικανότητα κίνησης. «Θα με ενδιαφέρει να κάνω κάτι παρόμοιο για το Elden Ring σίγουρα. Το Bloodhound Step θα πρέπει να κάνει τα πράγματα πιο εύκολα» κατέληξε.

Δείτε το τρελό speedrun του Elden Ring που έφτασε στα 7 λεπτά.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

10 Nov 2022 11:06 #267525 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Dark Souls III
Η Bandai Namco απέρριψε ένα 2D pixel art Metroidvania που αποτελούσε reimagining του Dark Souls 3




Ένα tweet κοντεύει τα 70.000 likes.

Η Bandai Namco απέρριψε ένα 2D pixel art Metroidvania που ήταν reimagining του Dark Souls 3 της From Software.

Την είδηση γνωστοποίησε ο artist Thomas Feichtmeir, ο οποίος κυκλοφόρησε ένα screenshot του παιχνιδιού. Η παρουσίαση είχε γίνει πριν από έξι χρόνια και υπήρχε NDA το οποίο πλέον έχει λήξει.

Στην πραγματικότητα, έχουν υπάρξει πολλά παιχνίδια Metroidvania επηρεασμένα από τον σκοτεινό τόνο και την υψηλή πρόκληση των Dark Souls. Αυτά είναι για παράδειγμα τα Salt and Sanctuary, Death's Gambit και Dead Cells, τα οποία έχουν πουλήσει αρκετά εκατομμύρια αντίτυπα.


A Dark Souls 3 - 2D pixelart metroidvania was pitched to Bandai Namco ~6 years ago.
This is now finally out of NDA, so enjoy the visuals created back then. pic.twitter.com/Dt5BDasWbU

— Thomas Feichtmeir (@cyangmou) November 8, 2022

Το screenshot δείχνει έναν ιππότη ο οποίος μάχεται με το boss Dancer of the Boreal Valley. Σε ένα tweet του, ο Feichtmeir εξηγεί ότι το pixel art "δημιουργήθηκε με ένα στυλ που θα ήταν εφικτό να υλοποιηθεί με τα δεδομένα ενός Metroidvania game με μέτριο μπάτζετ".

Ο Feichtmeir είπε ότι η διάδοση των 2D games είναι ο λόγος που παρουσιάστηκε αυτό το spin-off του Dark Souls. Το tweet του art έχει γίνει από τότε viral (κοντεύει τα 70.000 likes), οπότε το παιχνίδι πιθανότατα θα ήταν επίσης δημοφιλές.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification