Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Cyberpunk 2077

20 Jan 2021 20:36 #244850 by Γιάννης Παπαργυρίου
Ο Gabe Newell νιώθει άσχημα για την CD Projekt και το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Πιστεύει ότι πρέπει να συνεχίσει να βελτιώνει το προϊόν της παρά τα αρνητικά σχόλια.


Ο Gabe Newell, ιδρυτής της Valve, δήλωσε ότι νιώθει άσχημα για λογαριασμό της εταιρείας ανάπτυξης του Cyberpunk 2077, CD Projekt.

Στα πλαίσια συνέντευξής του στο TVNZ.com της Νέας Ζηλανδίας, ο Newell είπε ότι νιώθει πως κάποια κομμάτια του Cyberpunk 2077 είναι “απλώς υπέροχα”. Συνέχισε λέγοντας ότι ο κόσμος δεν θα πρέπει να κατηγορεί την CD Projekt επειδή αυτό που κατάφερε η εταιρεία ανάπτυξης είναι “καταπληκτικό”.

“Δείχνω πολλή κατανόηση για μια κατάσταση στην οποία κάθε game developer βρίσκει τον εαυτό του. Αυτό που ξέρω είναι ότι υπάρχουν πολλοί ευχαριστημένοι PC gamers, οι οποίοι είναι και οι πιο ορατοί σε εμάς. Υπάρχουν κομμάτια του παιχνιδιού που είναι απλώς υπέροχα και δείχνουν ότι έχει γίνει πάρα πολλή δουλειά, είναι άδικο να πετάμε πέτρες προς οποιονδήποτε developer, γιατί και μόνο το να υπάρξει κάτι τόσο περίπλοκο και φιλόδοξο όσο αυτό είναι καταπληκτικό” είπε ο Newell.

Στην συνέχεια, ο επικεφαλής της Valve ανέφερε ότι έχει δεχτεί feedback γεμάτο μίσος από φαν στο παρελθόν κι ότι η καλύτερη λύση είναι να αγνοεί κανείς την τοξικότητα και να παραδίδει ένα φανταστικό προϊόν που απαντάει στις ανησυχίες του κοινού.

“Όταν οι άνθρωποι έχουν αυτού του είδους τις αντιδράσεις, η πρώτη μου σκέψη είναι ότι αυτό είναι μια ευκαιρία για εμάς, και υποθέτω ότι και οι developers του Cyberpunk 2077 το χρησιμοποιούν αντίστοιχα για να πιέσουν προς τα εμπρός και να κάνουν βελτιώσεις που θα είναι ωφέλιμες για τους πελάτες τους. Έχουν μακρά ιστορία καλών αποτελεσμάτων και συνεχούς επένδυσης στα προϊόντα τους σε βάθος χρόνου και υποψιάζομαι ότι θα είναι πολύ καλοί στο να κάνουν τους πελάτες τους χαρούμενος με τον καιρό. Όλοι ξέρουν ότι αν είσαι σε αυτόν τον τομέα, οι προσδοκίες είναι υψηλές και αν το κάνεις καλά ο κόσμος θα φροντίσει να το καταλάβεις κι αν αποτύχεις να φανείς αντάξιος αυτών των προσδοκιών επίσης θα φροντίσει να το καταλάβεις, εν μέρει γι’ αυτό είναι και διασκεδαστικός κλάδος” συνέχισε.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

22 Jan 2021 09:25 #244919 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Cyberpunk 2077
Βίντεο του Cyberpunk 2077 δείχνει όλα τα bugs και τις υποσχέσεις της CD Projekt Red
Αφηγείται την ιστορία του τεράστιου hype και τις συνέπειες που είχε η κυκλοφορία του.


Μετά το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077, το οποίο κυκλοφόρησε σε πολύ κακή κατάσταση, γεμάτο bugs και glitches, ειδικά στα PS4 και Xbox One, ο YouTuber Crowbat έφτιαξε ένα βίντεο διάρκειας περισσότερων από 40 λεπτών, το οποίο αφηγείται το hype που είχε δημιουργηθεί, τις ψευδείς υποσχέσεις της CD Projekt Red και τις λανθασμένες απόψεις όσων το έπαιξαν νωρίς.

Το βίντεο στην αρχή μας δείχνει διάφορα από τα bugs του τίτλου μαζί κάποιες από τις ψευδείς δηλώσεις που έκαναν εκπρόσωποι της πολωνικής εταιρείας και περιγράφει το τεράστιο hype που δημιούργησαν. Στη συνεχεία μας παρουσιάζει τις απόψεις που είχαν διάφοροι γνωστοί YouTubers και δημοσιογράφοι όταν έπαιξαν για πρώτη φορά το Cyberpunk 2077, αρκετούς μήνες πριν την κυκλοφορία του οι οποίες ήταν παραπάνω από θετικές. Απόψεις βλέπουμε από τον γνωστό reviewer SkillUp, δημοσιογράφους από τα IGN και Gamespot, την Alanah Pierce, γνωστή YouTuber,η οποία πρώην συντάκτρια του IGN και νυν μέλος της συγγραφικής ομάδας της Santa Monica Studio και εργάστηκε ως ηθοποιός στο Cyberpunk 2077 παίζοντας μία NPC και από τον Geoff Keighley, παρουσιαστή των The Game Awards.


Στη συνέχεια μας παρουσιάζει πολλά από τα bugs που συνάντησε ο Crowbat παίζοντας, ενώ κάνει διάφορες συγκρίσεις μεταξύ του Cyberpunk 2077 και διάφορων παλαιότερων τίτλων, όπως τα Grand Theft Auto V, Grand Theft Auto: San Andreas και Saints Raw δείχνοντας την πρόχειρη κατάσταση που κυκλοφόρησε το RPG, όχι μόνο από θέμα bugs αλλά και από τα κακοφτιαγμένα physics.

Το υπόλοιπο βίντεο μας δείχνει αναλυτικά αρκετές από τις συνεντεύξεις που έδιναν οι developers της CD Projekt Red στο YouTube και σε δημοσιογραφικά sites όπου υπόσχονταν αρκετά features που θα βλέπαμε στον τίτλο και τελικά δεν είδαμε ποτέ, πάντα παράλληλα με πλάνα από τα bugs. Στην συνέχεια μας παρουσιάζει το τεράστιο hype που είχε δημιουργήσει η CD Projekt, μεταξύ άλλων, με μεγάλες αφίσες σε κτήρια και διαφημίσεις σε πλατείες και την παρουσία του Keanu Reeves. Μετά βλέπουμε τις συνέπειες που είχε η κυκλοφορία του Cyberpunk 2077 οι οποίες περιλάμβαναν μεγάλη πτώση στην μετοχή της εταιρείας στο χρηματιστήριο, μηνύσεις όχι μόνο από επενδυτές αλλά και κρατικούς οργανισμούς της Πολωνίας και τις αρκετές απολογίες της CD Projekt στο Twitter και στο YouTube.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

24 Jan 2021 17:41 #245076 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077: Gamers που ζήτησαν refund δεν χρειάστηκε να επιστρέψουν το blu-ray
Προσφέρει επίσης ανταλλαγή με έκδοση για PC.


Αρκετοί κάτοχοι του Cyberpunk 2077 ζήτησαν επιστροφή χρημάτων και ορισμένοι από αυτούς που το αγόρασαν retail σε PS4 και Xbox One δεν χρειάστηκε καν να επιστρέψουν το παιχνίδι.

Παρότι η CD Projekt Red δεν ανακοίνωσε επίσημα τον αριθμό των επιστροφών, αρκετοί gamers ζήτησαν refund, κράτησαν το δισκάκι και μπορούν να παίξουν ακόμα, χωρίς επίσης να γνωρίζουμε πόσο % είναι επί του συνόλου των χρηστών που ζήτησαν επιστροφή.

Τα χρήματα επεστράφησαν στους αγοραστές κυρίως μέσω PayPal, αλλά αν το αγόρασαν retail τότε έχουν ακόμη πρόσβαση. Η προσθεσμία ωστόσο για την υποβολή αίτησης επιστροφής χρημάτων ήταν η 21η Δεκεμβρίου 2020. Η CD Projekt Red επιστρέφει χρήματα και για ψηφιακά αντίτυπα. Όσοι αγόραζαν το παιχνίδι σε retail έκδοση θα πρέπει να το επιστρέψουν σε κάποια φάση, όπως τους είπε η Πολωνική εταιρεία, αλλά απ' ότι φαίνεται το παιχνίδι δεν τους έχει ακόμη ζητηθεί.


Επιπλέον, η CD Projekt Red σας επιτρέπει να ανταλλάξετε την έκδοση των κονσολών με αυτή ενός PC. Όσο για το λόγο μη επιστροφής των retail αντιτύπων, προφανώς η Πολωνική εταιρεία θεωρεί ότι οι χρήστες δεν θα έπρεπε να πληρώσουν το κόστος επιστροφής ενός retail αντιτύπου μέσω ταχυδρομείου στην Πολωνία, γιατί έχουν ήδη χάσει αρκετά χρήματα από την αγορά τους. Πάντως μπορεί οι χρήστες αυτοί να αφήσουν σε λίγους μήνες θετική αξιολόγηση, αν παίξουν με το που διορθωθούν τα προβλήματα και δεδομένου ότι θα έχουν κρατήσει το παιχνίδι δωρεάν.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

24 Jan 2021 17:42 #245077 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077: Η senior concept artist αποκαλύπτει τον Johny Silverhand πριν την συμμετοχή του Keanu Reaves
Η ημερομηνία δημιουργίας των εικόνων δεν έχει προσδιοριστεί.


Το AltChar εντόπισε τις αναρτήσεις της senior concept artist της CD Projekt RED, Lea Leonowicz, οι οποίες συμπεριλαμβάνανε μία σειρά από εικόνες για το πως θα μπορούσε να είχε καταλήξει ο Johny Silverhand αν δεν συμμετείχε τελικά ο Keanu Reeves στο Cyberpunk 2077.

Στις εικόνες θα δείτε εναλλακτικά concept του χαρακτήρα με μία βασική ιδέα και διαφορές στις λεπτομέρειες.


Δεν έχει γίνει γνωστή η ακριβής ημερομηνία δημιουργίας των συγκεκριμένων εικόνων όμως θα πρέπει να έχουν δημιουργηθεί πριν από τον Ιούλιο του 2018, όταν ο Keanu Reeves συναντήθηκε για πρώτη φορά με την CD Projekt Red. Η Leonowicz ανέβασε επίσης εικόνες concept art από το 2014, πριν δηλαδή ξεκινήσει η διαδικασία παραγωγής.

Η κακή κυκλοφορία του Cybepunk 2077 είναι γνωστή πλέον, με την εταιρεία να ζητάει συγνώμη από το κοινό και τους μετόχους της με πολλούς τρόπους καθώς αρχικά είχε ισχυριστεί ότι δεν γνώριζε το μεγαλύτερο μέρος των προβλημάτων. Έκτοτε έχει υποσχεθεί να βελτιώσει την κατάσταση με τα επερχόμενα updates ενώ ταυτόχρονα βοηθάει όσους δεν μπορούν να λάβουν refund.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

24 Jan 2021 17:49 #245084 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Cyberpunk 2077
Το πλήρες development του Cyberpunk 2077 ξεκίνησε στα τέλη του 2016
Οι developers δούλευαν το 2020 μέχρι 13 ώρες την ημέρα.


Το άρθρο που δημοσίευσε το Bloomberg αυτή την εβδομάδα βασισμένο σε μαρτυρίες των developers και για το οποίο σας είχαμε ήδη ενημερώσει, ανέφερε μεταξύ άλλων και μία σημαντική πληροφορία την οποία πήραμε κάπως στα ψιλά γράμματα.

Το "full development" του Cyberpunk 2077 ξεκίνησε στα τέλη του 2016, σύμφωνα με τις μαρτυρίες των developers. Το γεγονός αυτό η CD Projekt Red δεν το αρνήθηκε στη δήλωσή της. Ο μικρότερος χρόνος ανάπτυξης είναι υπέρ της στα όσα κατάφερε, αλλά κατά της αφού δεν καθυστέρησε κι άλλο την κυκλοφορία, όπως θα όφειλε. Συνεπώς εφόσον ο πλήρης κύκλος ανάπτυξης του παιχνιδιού ήταν γύρω στα 7 χρόνια και η πλήρης ανάπτυξη ήταν 4 χρόνια, άρα μας μένουν και άλλα 3 χρόνια προσχεδιασμού.

Ωστόσο, η CD Projekt Red ανακοίνωσε το Cyberpunk 2077 το 2012! Φυσικά, η τακτική των εταιρειών να ανακοινώνουν ένα παιχνίδι νωρίς, πριν ακόμη αρχίσει η κανονική του ανάπτυξη, γίνεται ορισμένες φορές και για την εισροή επενδυτικών κεφαλαίων. Είναι δηλαδή πολύ εύκολο για έναν γραφίστα να δημιουργήσει ένα τρέιλερ κι από πίσω να μην υπάρχει καν παιχνίδι.


Λάθη στο development
Η CD Projekt Red, σύμφωνα με το Bloomberg, επιχείρησε να αναπτύξει μία νέα μηχανή γραφικών, ειδικά για το Cyberpunk 2077, την REDengine 4, ταυτόχρονα με την ανάπτυξη του παιχνιδιού, κάτι που της στέρησε αρκετό χρόνο στο συνολικό development. Όπως είπε ένας developer "Είναι σαν να οδηγάς τρένο και εκείνη την ώρα να βάζουν μπροστά σου τις ράγες".

Μάλιστα σε ένα meeting, όταν ο Adrian Jakubiak, πρώην audio programmer της CD Projekt, ρώτησε τους συναδέλφους του πως θα καταφέρουν οι developers να ολοκληρώσουν το παιχνίδι στο ίδιο χρονικό διάστημα με το The Witcher αλλά έχοντας υψηλότερες απαντήσεις, τότε ένας συνάδελφός του απάντησε: "Θα το βρούμε στην πορεία". Επίσης, το άρθρο του Bloomberg αναφέρει ότι πολλοί κορυφαίοι developers της εταιρείας που εργάστηκαν για το The Witcher 3, είχαν ισχυρές απόψεις για το πως πρέπει να πάει το development, οι οποίες ήρθαν σε σύγκρουση με αυτές του επικεφαλής της εταιρείας, Adam Badowski, κάτι που τους οδήγησε σε παραίτηση, άρα υπήρξε καθυστέρηση μέχρι οι αντικαταστάτες τους να προσαρμοστούν.


Το crunch το 2020 έφτασε μέχρι και τις 13 ώρες την ημέρα, 5 ημέρες την εβδομάδα. Μάλιστα κάποιοι developers "διέλυσαν" τις οικογένειές τους λόγω δουλειάς εκείνους τους μήνες ή κάποιοι άλλοι παραιτήθηκαν γιατί δεν άντεχαν. Σχεδόν όλοι πάντως συμφώνησαν ότι το παιχνίδι θα έπρεπε να βγει το 2022.

Τέλος, το The Witcher 3 είχε 240 εργαζόμενους και το Cyberpunk 2077 500 εργαζόμενους. Κάποιες ομάδες ήταν ανοργάνωτες επειδή η CD Projekt Red δεν είχε ποτέ τόσους εργαζόμενους ταυτόχρονα.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

24 Jan 2021 17:53 #245086 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077: Patch 1.1
Κυκλοφόρησε σε PC και κονσόλες.


Η CD Projekt Red ανακοίνωσε ότι το patch 1.1 για το Cyberpunk 2077 είναι διαθέσιμο για PC, κονσόλες και Google Stadia.

Οι βελτιώσεις αφορούν χαρακτήρες του παιχνιδιού, αλληλεπιδράσεις, πλοήγηση, in-game videos, το A.I., τα γραφικά του παιχνιδιού, διορθώσεις στο damage που δέχεστε από το περιβάλλον και διορθώσεις σε πολλά ακόμη bugs και crashes.

Δείτε αναλυτικά τις διορθώσεις:

Quests/Open World
- Υπήρξαν διορθώσεις σε πολλά quests που αφορούν κλήσεις, τον Jackie που εξαφανιζόταν, διαλόγους, αλληλεπίδραση με οχήματα κτλ.

User interface
- Διορθώθηκε η δυνατότητα εξόδου από το Braindance.
- Πλέον στο loot δεν εμφανίζονται invalid items.

Γραφικά
- Διορθώσεις στην τροχιά της χειροβομβίδας που δεν εμφανιζόταν στο photo mode, στα οπτικά εφέ και στα αυτοκίνητα που δεν εμφανιζόντουσαν σωστά στο Reported Crime: Welcome to Night City.

Άλλες διορθώσεις
- Διορθώσεις με τα saves που μεγάλωναν σε μέγεθος.
- Υπήρξαν διορθώσεις στα Achievements.
- Διόρθωση στο weapon wheel.
- Διόρθωση στο Continue button του βασικού μενού, το οποίο κάποιες φορές φόρτωνε ένα end game save.

PlayStation
- Διορθώσεις σε crashes στο PS4.
- Optimization/Διορθώσεις στην απόδοση όσον αφορά στον κόσμο, σε PS4 Pro και PS5

Xbox
Καλύτερη διαχείριση μνήμης στη δημιουργία χαρακτήρα, τους καθρέφτες, το scanning, το camera remote control, τα μενού (inventory, χάρτης) σε Xbox One, Xbox One X και Xbox One S.

Steam
- Πλέον μπορείτε να πάρετε achievements ενώ παίζετε σε offline m ode στο Steam (σ.σ. θα πρέπει να ενεργοποιήσετε το Offline mode πριν τρέξετε το παιχνίδι).
- Διόρθωση σε crashes που αφορούσαν κάρτες γραφικών Nvidia.
- Διόρθωση σε corrupted textures σε διάφορα melee όπλα.
- Μικροδιορθώσεις στον ήχο και στα deadzone settings.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

27 Jan 2021 00:25 - 27 Jan 2021 00:30 #245205 by Frazzle
Replied by Frazzle on topic Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077: Τα επίσημα modding tools



Αλλάξτε την κάμερα, τα γραφικά κ.α.

Η εταιρεία ανάπτυξης του Cyberpunk 2077, η CD Projekt Red, κυκλοφόρησε επίσημα modding tools για το RPG της, δίνοντας τη δυνατότητα στους παίκτες να φτιάξουν το δικό τους περιεχόμενο.

Από την ημέρα κυκλοφορίας του, εμφανίστηκαν πολλά mods για το video game, συμπεριλαμβανομένου και ενός που μετέτρεπε την κάμερα σε third-person. Με τα νέα modding tools, ο οποιοσδήποτε μπορεί να δημιουργήσει μέχρι και νέα quests. Η CD Projekt Red δήλωσε ότι το toolset θα γίνεται update μαζί με το Cyberpunk 2077, κάτι που σημαίνει ότι δεν θα υπάρχουν προβλήματα με το mod compatibility.

Δείτε το video review μας για το Cyberpunk 2077:


Tα νέα αυτά έρχονται λίγες ημέρες μετά την κυκλοφορία του πρώτου μεγάλου patch για το Cyberpunk 2077, το οποίο έλυσε θέματα με το stability, το performance και προβλήματα με το script. Παρ'όλο που το 1.1 βοήθησε πολλούς παίκτες, προκάλεσε ένα bug που μπορεί να σας αποτρέψει από το να συνεχίσετε το main story. Η CD Projekt Red το γνωρίζει, και προσπαθεί να το λύσει.

Το patch 1.1 είναι το πρώτο από τα πολλά επερχόμενα patches που θα λάβει το Cyberpunk 2077, με το επόμενο να έρχεται τον Φεβρουάριο. Η Πολωνική εταιρεία ανάπτυξης ανακοίνωσε το πλάνο για τα patches σε ένα βίντεο στο οποίο απολογούνταν για το λανσάρισμα του Action RPG και υπόσχονταν να διορθώσουν όλα τα προβλήματα προτού ξεκινήσουν να αναπτύσσουν τα δωρεάν DLC. Τα patches για τα PS5 και τα Xbox Series X/S αναμένονται αργότερα στο 2021, αν και το Cyberpunk 2077 ακόμα δεν πωλείται στο PSN μετά την αφαίρεσή του.
The following user(s) said Thank You: Giorgos Tsolaridis

Please Log in or Create an account to join the conversation.

27 Jan 2021 01:33 #245227 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077: Modders σας επιτρέπουν να κάνετε σεξ με τον Keanu Reeves
Κάνουν και τον Kojima Ripperdoc!



Το σεξ στο Cyberpunk 2077 είναι ένα ξεχωριστό κεφάλαιο από μόνο του, καθώς modders στο παρελθόν δημιούργησαν ένα mod για να κάνουν σεξ με την ομοφυλόφιλη Judy με ανδρικό χαρακτήρα.

Τώρα όμως που η CD Projekt Red κυκλοφόρησε τα επίσημα modding tools και οι δυνατότητες που έχουμε αυξάνονται και απλοποιούνται, δημιουργήθηκε για πρώτη φορά mod, με το οποίο μπορείτε να κάνετε σεξ με τον Keanu Reeves! Κοινώς, τον Johnny Silverhand μέσα στο παιχνίδι (ο οποίος είναι ίδιος ο Keanu τέλος πάντων). Το mod δημιουργήθηκε από τον Catmino που ουσιαστικά αλλάζει τα μοντέλα χαρακτήρων. Μπορείτε να κάνετε σεξ και με τον Goro Takemura.


Επίσης, άλλοι modders έβαλαν τον Hideo Kojima στη θέση του Ripperdoc, του γιατρού που σας βάζει εμφυτεύματα στο σώμα σας. Βασικά η δυνατότητα να αλλάξετε τους NPCs και να βάλετε άλλα πρόσωπα στη θέση τους ανοίγει νέες προοπτικές. Ο Kojima πάντως υπάρχει στο παιχνίδι, απλά κανονικά έχει μικρό ρόλο. Εδώ τον αναβαθμίζετε (ή μάλλον αυτός θα σας αναβαθμίζει κάθε φορά). Το κακό είναι ότι ακόμη υπάρχουν bugs και όταν αλλάζετε τα μοντέλα χαρακτήρων, κάποιοι μπορεί να εξαφανίζονται για λίγο ή να glitchάρουν.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

27 Jan 2021 18:56 #245266 by Ερμής Δερβίσης
Cyberpunk 2077: Το patch 1.1 διόρθωσε ένα bug αλλά δημιούργησε ένα άλλο στην αποστολή Down on the Street
Η CD Projekt και οι χρήστες του Reddit προτείνουν λύσεις.




Το πρώτο από τα δύο μεγάλα patches που αναμένουμε το πρώτο τρίμηνο του 2021 για το Cyberpunk 2077, έκανε αρκετές βελτιώσεις, όμως δημιούργησε ένα καινούργιο μεγάλο bug.

Μία από τις πολλές βελτιώσεις που έκανε το 1.1 είναι στην αποστολή Down on the Street, όπου ο Takemura δεν μπορούσε να σας τηλεφωνήσει, με αποτέλεσμα να μην μπορείτε να προχωρήσετε. Αυτό διορθώθηκε και ο Takemura σας τηλεφωνεί όταν πρέπει, όμως το νέο μεγάλο πρόβλημα είναι ότι δεν σας μιλάει και έτσι ακόμα δεν μπορείτε να προχωρήσετε.

Αρκετοί χρήστες του Reddit, μετά το patch, δοκίμασαν την αποστολή και κατάλαβαν ότι ακόμα δεν μπορούν να προχωρήσουν και κάποιες λύσεις όπως να κάνουν restart στο παιχνίδι ή να δημιουργήσουν νέο save file δεν λειτουργούν οπότε κατέφυγαν σε ανορθόδοξες λύσεις. Μία λύση που προτάθηκε είναι να κάνετε αναγκαστικό restart στην κλήση του Takemura ξεκινώντας μία άλλη όπως για παράδειγμα με την Judy. Στη συνέχεια θα πρέπει να κάνετε μία οποιαδήποτε άλλη αποστολή, ώστε να περάσουν μέσα στο παιχνίδι 24 ώρες για να σας ξανακαλέσει και να μπορέσετε να τον ακούσετε.

Ένας άλλος χρήστης του Reddit πρότεινε μία διαφορετική λύση: "Όταν ο Takemura τηλεφώνησε, πήγα σε νέες τοποθεσίες κοντά σε μία αποστολή που δεν είχα ξαναπάει ποτέ. Το τηλέφωνο έκλεισε στον Takemura καθώς η Regina Jones καλούσε σχετικά με τις νέες τοποθεσίες. Αμέσως μετά η Dakota Smith κάλεσε για μια νέα δουλειά. Ο Takemura δεν ξανακάλεσε μετά από τις δύο κλήσεις ή όταν έκανα restart την αποστολή του. Έκανα μερικές βόλτες και ένα side quest το οποίο είχα αναβάλει για λίγο καιρό, δημιούργησα ένα νέο save και ο Takemura πήρε αμέσως τηλέφωνο".

Η CD Projekt Red εντόπισε το συγκεκριμένο πρόβλημα και πρότεινε τα εξής βήματα ως προσωρινή λύση:

1) Κάντε load κάποιο save file ακριβώς πριν ο Takemura και ο V φύγουν από το γραφείο της Wakako.
2) Ολοκληρώστε την συζήτηση με τον Takemura μόλις βγείτε από το γραφείο.
3) Μόλις η συζήτηση ολοκληρωθεί και γίνει update στην αποστολή, κάντε skip για 23 ώρες.
4) Δείτε αν ξεκινούν η κλίση και ο διάλογος με τον Takemura.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

27 Jan 2021 22:03 #245278 by Γιάννης Παπαργυρίου
H CDPR μπλόκαρε το mod που σας επέτρεπε να κάνετε σεξ με τον Keanu Reeves

Σε μια μάλλον αναμενόμενη εξέλιξη, η CD Projekt Red μπλόκαρε το mod του Cyberpunk 2077 που σας επέτρεπε να κάνετε σεξ με τον Keanu Reeves.

Το εν λόγω mod τοποθετούσε το skin του Johnny Silverhand στα Joytoys του παιχνιδιού, με αποτέλεσμα στις σκηνές σεξ να βλέπετε και πάλι τον χαρακτήρα να φοράει τα ρούχα του, ενώ επίσης το voice acting παρέμενε το ίδιο, δεν ακούγατε δηλαδή την φωνή του Johnny αλλά τις ατάκες του Joytoy. Το mod ηταν διαθέσιμο στην ιστοσελίδα Nexus από την οποία αφαιρέθηκε με την δικαιολογία του “ξεκαθαρίσματος ζητημάτων με την CDPR”.

Επ’ αυτού, η εταιρεία δήλωσε τα εξής: “Ο πιο σημαντικός κανόνας σχετικά με το περιεχόμενο που έχουν φτιάξει οι χρήστες, ειδικά τα game mods, είναι ότι απαγορεύεται να είναι βλαβερό για άλλους. Στην περίπτωση των model swaps, ειδικά όσων εμπλέκονται σε έντονες σκηνές, μπορεί να θεωρηθεί ως τέτοιο από τους ανθρώπους που μας προσέφεραν την εμφάνισή τους για τον σκοπό της δημιουργίας χαρακτήρων στο Cyberpunk 2077. Για τον λόγο αυτό, οι δημιουργοί θα πρέπει να βεβαιώνονται ότι διαθέτουν την άδεια όλων των ενδιαφερόμενων μερών (που ενδέχεται να είναι τρίτοι εκτός της CD Projekt Red). Για τους χαρακτήρες που έχουμε εφεύρει για το παιχνίδι, σας επιτρέπουμε σε γενικές γραμμές να κάνετε tweak το παιχνίδι όπως επιθυμείτε και να διασκεδάσετε. Όταν όμως αφορά models πραγματικών ανθρώπων στους οποίους έχουμε ζητήσει να συμμετέχουν στο παιχνίδι, σας ζητάμε ευγενικά να απέχετε από το να τους χρησιμοποιείτε σε οποιαδήποτε κατάσταση μπορεί να θεωρηθεί επιθετική χωρίς να έχετε την ρητή τους συναίνεση.”

Η ανακοίνωση καταλήγει με παραπομπή των modders στο license agreement και τα guidelines που αφορούν την δημιουργία περιεχομένου από φαν. Είναι προφανές ότι η CD Projekt Red δεν είναι διατεθιμένη να ρισκάρει την σχέση της με τον Keanu Reeves, ειδικά εφόσον ο χαρακτήρας του ενδέχεται να επιστρέψει στο μέλλον στα πλαίσια ενός DLC ή με κάποιο άλλο τρόπο.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification