Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Cyberpunk 2077

10 Jan 2021 14:38 #244447 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Cyberpunk 2077
Το Freefly mod επιτρέπει στον V να πετάει στο Cyberpunk 2077
Ο Iron Man της Night City.


Δεν έγινε κάποια μεταμόσχευση γαμπών για να χοροπηδάει ο χαρακτήρας σας στο Cyberpunk 2077 σαν τον Hulk.

Οι υπερδυνάμεις του\της V οφείλονται στο Freefly mod του Cyberpunk 2077. Με το εν λόγω mod θα μπορείτε να αφήσετε τους πληβείους να περπατάνε στο πεζοδρόμιο, ενώ εσείς θα πετάτε. Πατώντας το 5 θα μπορείτε να ενεργοποιήσετε την υπερδύναμή σας και μετά με τα WASD θα ελέγχετε την κατεύθυνση, καθώς και με τα space και shift θα ελέγχετε το πόσο ψηλά ή χαμηλά θα πετάτε.

Ακόμα, μπορείτε να ελέγχετε την ταχύτητά σας με τα πλήκτρα 6 και 7. Το Freefly mod χρειάζεται το Cyberengine Tweaks mod για να τρέξει. Το Freefly mod μας δίνει μια άλλη οπτική της Night City, κάτι που το Cyberpunk 2077 δεν είχε την δυνατότητα να μας δώσει.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 Jan 2021 09:51 #244471 by Γιάννης Παπαργυρίου
Το Cyberpunk 2077 έχασε την πρώτη θέση στα Steam Charts
Μετά από 7 εβδομάδες στο νούμερο ένα.


Τα εβδομαδιαία charts του Steam που ανακοινώθηκαν σήμερα δείχνουν ότι το Cyberpunk 2077 έχασε την πρώτη θέση, μετά από επτά εβδομάδες στην κορυφή.

Το RPG της CD Projekt Red έχει πουλήσει 13 εκατομμύρια αντίτυπα συνολικά σε όλα τα format και ήταν το νούμερο ένα στο Steam βάσει εσόδων από τον Δεκέμβριο που κυκλοφόρησε. Το Cyberpunk 2077 έχασε την πρώτη θέση στις πωλήσεις από το Rust της Facepunch, το οποίο δείχνει να βρίσκεται στην αρχή μιας σημαντικής αναβίωσης. Η Facepunch μάλιστα πρόσφατα ανακοίνωσε ότι δύο φορές την προηγούμενη εβδομάδα είχε πάνω από ένα εκατομμύριο δολάρια ημερήσια έσοδα.

Το Valve Index VR Kit ήταν δεύτερο στα charts πωλήσεων του Steam για την προηγούμενη εβδομάδα, με το Cyberpunk 2077, το Sea of Thieves και το Phasmophobia να συμπληρώνουν την πεντάδα. Στο σχετικό άρθρο μπορείτε να δείτε το tweet του αναλυτή Daniel Ahmad με όλο το Top Ten.

Το Cyberpunk 2077 έπεσε από την κορυφαία θέση των εσόδων σε συνέχεια της απώλειας χιλιάδων παικτών στο Steam με ρυθμό ταχύτερο από εκείνον του The Witcher 3. Η κυκλοφορία του παιχνιδιού, ως γνωστόν, σημαδεύτηκε από bugs και τεχνικά προβλήματα, αν και αυτά ήταν εντονότερα στις κονσόλες προηγούμενης γενιάς και όχι τόσο στα PC. Παρά τα προβλήματα, το Cyberpunk 2077 ήταν ήδη κερδοφόρο από την πρώτη ημέρα κυκλοφορίας του. Το RPG της CD Projekt Red μάλιστα θα αποκτήσει σύντομα δωρεάν DLC, το οποίο αναμένεται να ανακοινωθεί στο άμεσο μέλλον.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 Jan 2021 10:06 #244478 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077: H στάση στην οποία κοιμάται ο V
Αποκαλύφθηκε και είναι όντως άβολη!


Από τότε που πρωτοκοιμηθήκαμε στο Cyberpunk 2077 είχαμε την απορία σε τι στάση κοιμάται ο/η V στο κρεβάτι του/της.

Τελικά το third-person mod μας λύνει την απορία. Ο V κοιμάται σχεδόν εντός κρεβατιού, με το μεγαλύτερο μέρος του σώματος μέσα, αλλά τα πόδια του ακουμπούν στο ξύλο.
Δείτε εδώ το σχετικό post στο Reddit.

Η λογική μάλλον είναι ότι V είναι τόσο "πτώμα" από την κούραση, που κοιμάται όπως να 'ναι μέσα σε δευτερόλεπτα. Λογικά στο μέλλον όταν θα έχουμε ανδροειδή parts...μάλλον θα κοιμόμαστε για πλάκα κάπως έτσι!

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

13 Jan 2021 11:46 #244537 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Cyberpunk 2077
Το multiplayer στο Cyberpunk 2077
Dataminers αποκαλύπτουν τα δύο game modes και επιπλέον νέες πληροφορίες.



Η ανάπτυξη του multiplayer του Cyberpunk 2077 συνεχίζεται, αν και γνωρίζουμε λίγες πληροφορίες σχετικά με το περιεχόμενό του. Μέχρι στιγμής έχει γίνει γνωστό ότι πρόκειται για ένα standalone project και ενώ η κυκλοφορία του αναμενόταν για μέσα στην φετινή χρονιά, μετά τα όσα πέρασε η CD Projekt Red σχετικά με την κακή κυκλοφορία του νέου της RPG, η περίοδος κυκλοφορίας του Cyberpunk 2077 multiplayer, είναι σίγουρα αμφίβολη.

Κάποιοι dataminers ίσως να βρήκαν μερικά στοιχεία σχετικά με τα σχέδια της CD Projekt Red στο προσεχές μέλλον. Το αρχείο .exe του single player Cyberpunk 2077 μελετήθηκε από dataminers, αποκαλύπτοντας μία σειρά από στοιχεία για το multiplayer. Σύμφωνα με το DSOGaming, το εκτελέσιμο αρχείο φαίνεται να περιέχει αναφορές σε δύο game modes, το standard Deathmatch και ακόμα ένα mode με τίτλο Heist. Το DSOGaming αναφέρει ότι το Heist φαίνεται πως λειτουργεί με παρόμοια με τα quests του single player. Κάποιες άλλες συναρτήσεις αποκαλύπτουν τα player classes, ready states, το countdown, τον χρόνο των matches, τα σημεία των spawns και κάτι που μοιάζει με lobby. Παρακάτω θα βρείτε μερικές γραμμές από τον κώδικα.

• MP.Heist.DebugMessageNameChanged
• MP.Heist.MessagePlayerReady
• MP.Heist.SetPlayerCharacterClass (may imply multiplayer is focused on more strict character class selection system)MP_PlayerReady
• ++ %s joined the heist
• — %s left the heist
• Character.Cpo_Muppet_Solo
• Character.Cpo_Muppet_Assassin
• Character.Cpo_Muppet_Netrunner
• Character.Cpo_Muppet_Techie
• lobby
• cpo_heist_started
• Character.Cpo_Muppet_Default
• Character.
• Character.Cpo_Default_Player

Ενδιαφέρον παρουσιάζει επίσης ότι το datamine αποκάλυψε μία εξάρτηση με συνδέσεις P2P, αυτό ενδέχεται να αφορά εσωτερικές δοκιμές ενώ το τελικό προϊόν να διαφέρει.

Οι νέες πληροφορίες σαφώς και έχουν ενδιαφέρον, όμως δεν αποκαλύπτουν το τι πραγματικά συμβαίνει στο Heist mode. Αν αναλογιστούμε τις ομοιότητες των GTA και Cyberpunk 2077, ενδέχεται να δούμε μία Cyberpunk εκδοχή παρόμοια με το GTA Online, όμως αυτό δεν είναι τίποτα άλλο παρά μία εικασία. Αναμένουμε επίσημες πληροφορίες από την CD Projekt Red για να μάθουμε το περιεχόμενο του Cyberpunk 2077 multiplayer.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 Jan 2021 19:10 #244667 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Cyberpunk 2077
Η CD Projekt Red ζήτησε συγγνώμη σε βίντεο και εξήγησε τα μελλοντικά της σχέδια
Δεν έγινε αναφορά στο multiplayer.


Ο Marcin Iwinski, συνιδρυτής της CD Projekt Red, ανέβασε ένα βίντεο στο YouTube, στο οποίο εξηγεί όσα συνέβησαν στο λανσάρισμα του Cyberpunk 2077.

Στις δηλώσεις του ζήτησε συγγνώμη, ιδιαίτερα για την έκδοση του Cyberpunk 2077 στις κονσόλες, ενώ πήρε την ευθύνη μαζί με την διοίκηση για την κυκλοφορία του παιχνιδιού νωρίτερα από το αναμενόμενο.

Ο συνιδρυτής της Πολωνικής εταιρείας δήλωσε ότι το παιχνίδι διαθέτει custom objects, interactive systems και μηχανισμούς και ότι δεν υπάρχει loading, στοιχεία δηλαδή που ήταν περίπλοκα και χρονικά δύσκολο να υλοποιηθούν. Στόχος των developers ήταν να κάνουν το παιχνίδι να τρέχει σωστά σε πρώτη φάση στα PC και σε δεύτερο στάδιο στις κονσόλες. Η πόλη είναι μεγάλη και το disk bandwidth παλιών κονσολών δεν μπόρεσε να την αντέξει (δεδομένου του ότι δεν υπάρχει άλλωστε loading), εξού και τα όποια προβλήματα. Πλησιάζοντας στην κυκλοφορία, στη CD Projekt πίστεψαν ότι θα μπορούσαν να τα καταφέρουν κατά την ημέρα του launch (σ.σ. κάτι που τελικά δεν έγινε).


Ως προς τα review keys, ο Iwinski δήλωσε ότι στις αρχές Δεκεμβρίου στάλθηκαν PC keys στους δημοσιογράφους και στις 8 Δεκεμβρίου console keys (σ.σ. αρχικά είχαν στόχο να στείλουν την ίδια ημέρα για όλα τα format). Ανέφερε ότι στις 10 Δεκεμβρίου, η έκδοση που κυκλοφόρησε για PC, μαζί με το patch, μπορεί να μην ήταν τέλεια αλλά είναι "υπερήφανοι για αυτή". Στη συνέχεια οι developers εργάζονται για την όσο το δυνατόν καλύτερη απόδοση του παιχνιδιού για κονσόλες, "από το σπίτι τους και έχοντας τα προβλήματα του κορωνοϊού".

Ως προς το μέλλον, ο Iwinski δήλωσε ότι η Πολωνική εταιρεία ετοιμάζει μικρά και μεγάλα patches. Το επόμενο patch θα κυκλοφορήσει σε 10 ημέρες. Επίσης, πρόσθεσε ότι μετά τα πρώτα δύο μεγάλα patches (1.1 και 1.2) θα κυκλοφορήσουν τα δωρεάν DLC και το update των next-gen κονσολών. Τέλος, δεν ανέφερε κάτι για το multiplayer mode, κάτι που σημαίνει ότι μάλλον θα πρέπει να το αναμένουμε το 2022 (ίσως στην καλύτερη περίπτωση στα τέλη του 2021 αν τα προβλήματα λυθούν νωρίτερα από το αναμενόμενο).

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

16 Jan 2021 19:39 #244674 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Cyberpunk 2077
Ένας modder έκανε το Cyberpunk 2077 να θυμίζει Borderlands
Το βίντεο προβάλει τις αλλαγές στην απεικόνιση.


Ο modder Salmonella123, δημιούργησε το Borderlandfy2077, ένα mod το οποίο μέσω ρυθμίσεων στην γραφική απεικόνιση, μετατρέπει το Cyberpunk 2077 σε κάτι που θυμίζει αρκετά το Borderlands.

Παρακάτω θα βρείτε την δημοσίευση του στο Reddit.


Η απόπειρα του Salmonella123 να αλλάξει την απεικόνιση ενός AAΑ τίτλου δεν είναι σίγουρα η πρώτη που βλέπουμε, το ενδιαφέρον της υπόθεσης είναι η μεγάλη ομοιότητα που φαίνεται να υπάρχει ανάμεσα στο Cyberpunk 2077 και το Borderlands.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

17 Jan 2021 11:21 #244713 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077: Οι εργαζόμενοι γνώριζαν πόσο άσχημα ήταν τα bugs καιρό πρίν την κυκλοφορία του
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα.


Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, ο συνιδρυτής της CD Projekt Red Marcin Iwiński ζήτησε συγγνώμη για την τρέχουσα κατάσταση του Cyberpunk 2077, η οποία χαρακτηρίζεται από άπειρα bugs τόσο στα PC όσο και στις κονσόλες.

Στην απολογία του, ο Iwiński άφησε να εννοηθεί ότι το μέγεθος των προβλημάτων του Cyberpunk 2077 δεν ήταν γνωστό εκ των προτέρων, ωστόσο μια νέα αναφορά δείχνει ότι οι υπάλληλοι της CDPR δεν υποστηρίζουν το ίδιο. Ο Jason Schreier του Bloomberg λέει ότι πήρε συνέντευξη από “περισσότερους από 20 εργαζόμενους της CDPR” για την αναφορά του. Παρόλο που ο COVID-19 έκανε πιο δύσκολη την επικοινωνία και την παραγωγή, οι developers δεν μπορούσαν να εργαστούν με τα dev kits τους στο γραφείο και οι εργαζόμενοι που μίλησαν στον Schreier δήλωσαν ότι τα εξωτερικά tests που έγιναν έδειξαν προβλήματα και τα bugs ήταν γνωστά.
Δείτε το σχετικό tweet.

Ο Schreier γράφει: ”Καθώς η ημερομηνία κυκλοφορίας πλησίαζε, όλοι στην εταιρία ανάπτυξης γνώριζαν ότι το Cyberpunk 2077 δεν ήταν σε καλή κατάσταση και χρειαζόταν περισσότερο χρόνο. Κατά τη διάρκεια της παράτασης από 19 Νοεμβρίου στις 10 Δεκεμβρίου, οι εξουθενωμένοι προγραμματιστές προσπαθούσαν να διορθώσουν ότι προλάβαιναν.”

Σύμφωνα με αναφορές, τα προβλήματα στην ανάπτυξη του Cyberpunk 2077 ξεκίνησαν από αρκετά νωρίς, καθώς προκλήσεις όπως το να σχεδιάσουν μια νέα μηχανή γραφικών, ενώ παράλληλα αναπτύσσουν το Cyberpunk 2077, επηρέαζαν την παραγωγή. Ακόμα, υπάλληλοι της CDPR δήλωσαν ότι η CD Projekt δυσκολευόταν να διαχειριστεί μια ομάδα που αποτελούνταν από 500 άτομα, καθώς ήταν διπλάσια από την ομάδα που ανέπτυξε το The Witcher 3.

Τώρα που το Cyberpunk 2077 έχει κυκλοφορήσει, η CDPR δηλώνει ότι έχει δεσμευτεί να το διορθώσει και υπόσχεται ένα δωρεάν DLC στα τέλη του 2021. Ακόμα, ένα standalone multiplayer θα προστεθεί κάποια στιγμή στο μέλλον.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

20 Jan 2021 17:29 #244823 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077: Εργαζόμενοι λένε πως τα bugs ήταν γνωστά και το demo της E3 2018 ψεύτικο
Η CD Projekt Red απάντησε.


Ο Adam Badowski, επικεφαλής της CD Projekt Red, έβγαλε ανακοίνωση σχετικά με το άρθρο του Jason Schreier στο Bloomberg.

Σχετικά με το αν το demo που παρουσιάστηκε στην E3 ήταν ψεύτικο:
"Δεν ήταν ψεύτικο. Συγκρίνετε το demo με το παιχνίδι. Δείτε την σκηνή καταδίωξης και τόσα άλλα πράγματα. Τα games επίσης δεν αναπτύσσονται linear και αρχίζουν να μοιάζουν με το τελικό προϊόν λίγους μήνες πριν το λανσάρισμα. Τότε ήταν Work in progress. Όσο για τα χαρακτηριστικά που έλειπαν τότε αυτό είναι μέρος της δημιουργίας. Τα χαρακτηριστικά έρχονται και φεύγουν αν δούμε ότι δεν δουλεύουν. Όσο για την έκδοση των old-gen κονσολών, έχουμε πει ότι δουλεύουμε σκληρά για να εξαλείψουμε τα bugs (και στα PC).

Σχετικά με το αν οι περισσότεροι εργαζόμενοι ήξεραν και είπαν ότι το παιχνίδι δεν θα ήταν έτοιμο εντός του 2020:
"Μιλήσατε με 20 άτομα, κάποιοι ήταν πρώην εργαζόμενοι και ένας από αυτούς δεν είναι ανώνυμος. Δεν θα έλεγα ότι μιλάμε για τους "περισσότερους εργαζόμενους" όταν έχουμε πάνω από 500 εργαζόμενους.

Κάποιοι μη Πολωνοί εργαζόμενοι είπαν ιστορίες για συναδέλφους τους που μιλούσαν Πολωνικά μπροστά τους, κάτι που παραβίαζε τους κανόνες της εταιρείας. Τους έκανε να αισθάνονται εξοστρακισμένοι. Οι συνάδελφοί τους έλεγαν άσχημα πράγματα για αυτούς;
Όλοι εδώ μιλούν αγγλικά στα meetings και κάθε email εταιρείας είναι στα αγγλικά. Είναι υποχρεωτικό. Ο κανόνας ευγένειας είναι να γυρνάμε στα αγγλικά όταν κάποιος δεν μιλάει την αντίστοιχη γλώσσα σε casual συζήτηση. Ωστόσο, είναι φυσιολογικό οι Γερμανοί να μιλούν Γερμανικά, οι Πολωνοί Πολωνικά. οι Ισπανοί Ισπανικά κτλ. Έχουμε 44 εθνικότητες, άρα με καταλαβαίνετε.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

20 Jan 2021 18:57 #244834 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Cyberpunk 2077
Η CD Projekt Red δέχεται αγωγές από τους επενδυτές της
Θα υπερασπιστεί τον εαυτό της και σε δεύτερη αγωγή.


Η CD Projekt Red δέχθηκε και δεύτερη αγωγή από επενδυτή και ανακοίνωσε για άλλη μια φορά ότι θα υπερασπιστεί τον εαυτό της και σε αυτή.

Η Πολωνική εταιρεία καλείται να αντιμετωπίσει ακόμα μία νομική πρόκληση, μετά την υπόθεση εναντίον της λόγω της κακής κατάστασης στην οποία βρισκόταν το Cyberpunk 2077 όταν κυκλοφόρησε.

Η CD Projekt Red επιβεβαίωσε την δεύτερη αγωγή που δέχθηκε μέσω πρόσφατης ανακοίνωσης, χωρίς όμως να ξεκαθαρίσει τις λεπτομέρειες, σημειώνοντας μονάχα ότι το περιεχόμενο και οι κατηγορίες της μήνυσης είναι ίδιες με αυτές του Δεκεμβρίου. Σύμφωνα με την The Rosen Law Firm, η προηγούμενη δικαστική υπόθεση της CD Projekt Red αφορούσε της ψεύτικες δηλώσεις της εταιρείας ανάπτυξης σχετικά με την κατάσταση στην οποία βρισκόταν το Cyberpunk 2077 και την αποτυχία της να αποκαλύψει ότι ήταν unplayable για τις κονσόλες όγδοης γενιάς λόγω του τεράστιου αριθμού των bugs.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

20 Jan 2021 19:07 #244842 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Cyberpunk 2077
Το Cyberpunk 2077 συναντά την ταινία Super Mario Bros.
Χρήστης στο Twitter έφτιαξε τρέιλερ του Cyberpunk 2077 με σκηνές του "Super Mario Bros.".


Η ταινία "Super Mario Bros." κυκλοφόρησε το 1993 με πρωταγωνιστές τους Bob Hoskins και John Leguizamo, και ένας fan της έδωσε νέα ζωή με το να την συνδυάσει με το Cyberpunk 2077. O Mangerive, ένας χρήστης στο Twitter από το Λονδίνο συνδύασε το voiceover του παλιού τρέιλερ του Cyberpunk 2077 με σκηνές από την ταινία και το αποτέλεσμα είναι αρκετά άρτιο.

Δείτε την δημοσίευση του στο Twitter με το βίντεο

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification