Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Sony: Γενική Συζήτηση

15 Jul 2021 13:11 #253685 by Lefteris Pavlou
Οι digital τίτλοι του PSP θα είναι διαθέσιμοι στα stores των PS3 και PS VitaΜετά το κλείσιμο του δικού του.Το digital store του PSP κλείνει σήμερα όμως, η Sony  επιβεβαίωσε  ότι οι τίτλοι του θα είναι διαθέσιμοι στα stores των PS3 και PS Vita.Τον Μάρτιο η Sony είχε ανακοινώσει ότι θα έκλεινε και τα τρια stores, όμως μετά από παράπονα του κόσμου αποφάσισε να κλείσει μόνο του PSP, το οποίο γίνεται σήμερα στις 2 Ιουλίου. Στη support σελίδα του PlayStation αναγράφεται: Θα μπορείτε πάλι να αγοράσετε και να παίξετε περιεχόμενο του PSP, το οποίο θα είναι διαθέσιμο στα PS3 και PS Vita. Παρόλα αυτά δεν θα μπορείτε να κάνετε αγορές από εντός των παιχνιδιών. 

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 Jul 2021 21:45 #253705 by Μάνος Γρυπάρης
Ο Jim Ryan, επικεφαλής του PlayStation, δήλωσε ότι η Sony επιθυμεί να αναπτύσσει τα καλύτερα games και όχι μετριότητες.

Συγκεκριμένα, δήλωσε στο TMTPost: "Είναι καλύτερα να περιμένουμε και να έχουμε  ένα εξαιρετικό παιχνίδι, παρά να βιαστούμε και να έχουμε απλά ένα καλό παιχνίδι. Οι παίκτες θυμούνται μόνο τα καλύτερα games και όχι αυτά που είναι απλώς καλά. Αν είναι το καλύτερο παιχνίδι, τότε οι παίκτες μπορεί να θελήσουν ένα sequel και θα θέλουν επίσης να αγοράσουν ένα sequel, αλλά κανείς δεν νοιάζεται για παιχνίδι που είναι απλώς καλό. Φυσικά, λόγω οικονομικών και επειδή σκεφτόμαστε το portfolio κάθε εταιρείας, πιέζουμε αντίστοιχα τις εταιρείες ανάπτυξης να παραδώσουν games μέσα στο αναμενόμενο χρονικό διάστημα. Αλλά γενικά δεν θέλουμε προϊόντα που είναι απλώς καλά, θέλουμε τα καλύτερα".

Ο Jim Ryan πρόσθεσε: "Δίνουμε στους developers ελευθερία να εκφράσουν την δημιουργικότητά τους και πιστεύουμε ότι θα μας δώσουν μια αντίστοιχη επιστροφή και θα παραδώσουν τα καλύτερα games. Το καλύτερο παιχνίδι είναι αυτό που μπορεί να φέρει συγκεκριμένα συναισθήματα στους παίκτες, όπως ενθουσιασμός, το να νιώθεις αδρεναλίνη, χαρούμενος ή θλιμμένος. Η καλύτερη gaming εμπειρία θα πρέπει να επιτρέπει στους παίκτες να έχουν μία συναρπαστική εμπειρία και να μπορούν να αλληλεπιδράσουν με το παιχνίδι και να ζήσουν εμπειρίες με διαφορετικά συναισθήματα".

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
The following user(s) said Thank You: Απόστολος Μητσακούλης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

29 Jul 2021 17:01 #254018 by Ερμής Δερβίσης

Πρώην πρόεδρος της Sony: "Το αυξανόμενο κόστος ανάπτυξης games δεν αφήνει περιθώρια για ποικιλία και μικρότερες παραγωγές"
Όπως δήλωσε σε συνέντευξή του.


Ο πρώην πρόεδρος των PlayStation Studios, Shawn Layden, δήλωσε σε συνέντευξή του στο GamesIndustry ότι το αυξανόμενο κόστος ανάπτυξης video games δεν αφήνει περιθώρια για ποικιλία και μικρότερες παραγωγές.

Ο Layden δήλωσε ότι τα κόστη ανάπτυξης είναι πολύ μεγάλα με δεδομένο ότι ο αριθμός των ανθρώπων που έχουν κονσόλες είναι ο ίδιος με πριν 20 χρόνια, περίπου 240 με 260 εκατομμύρια. Επίσης δήλωσε ότι η βιομηχανία αντί να προσπαθήσει να αυξήσει το κοινό της, απλώς αναγκάζει τους ανθρώπους να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα στα video games, ενώ μικρότερες εταιρείες δεν θα μπορούν οικονομικά να αναπτύξουν games.

 

Συγκεκριμένα είπε: "Σε κάθε γενιά κονσολών το κόστος ανάπτυξης διπλασιάζεται. Τα games του PS4 κόστιζαν 100 με 150 εκατομμύρια, οπότε του PS5 θα ξεπερνούν τα 200 εκατομμύρια. Θα είναι πολύ δύσκολο για τους περισσότερους να ανταγωνιστούν σε αυτό τον τομέα". Επιπλέον ο Layden δήλωσε ότι λόγω του αυξανόμενου κόστους, οι μικρότερες εταιρείες απορροφούνται από τις μεγάλες, πράγμα που περιορίζει την ποικιλία στη βιομηχανία: "Σε αυτή την περίοδο βλέπουμε περισσότερες ενοποιήσεις. Η ενοποίηση είναι ο εχθρός της ποικιλίας σε κάποιους τομείς". 

Για τις indie εταιρείες, οι οποίες δεν ξοδεύουν εκατοντάδες εκατομμύρια στην ανάπτυξη games, o Layden είπε ότι αντιμετωπίζουν άλλες προκλήσεις. Δήλωσε ότι ψάχνουν συνεχώς χρηματοδοτήσεις και ότι οι publishers έχουν αυτή τη δύναμη επάνω τους. “Οι indie εταιρείες είναι δημιουργικά περιορισμένες χωρίς χρηματοδοτήσεις, όμως πρέπει να παρουσιάσουν κάτι δημιουργικό για να τις πάρουν”.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 Aug 2021 16:45 #254414 by Stathis Moose Stathopoulos
Sony: "Θέλουμε να φτιάχνουμε τα καλύτερα games και όχι μέτριους τίτλους"



Ο Jim Ryan θέλει ο κόσμος να έχει υπομονή.

Ο Jim Ryan, επικεφαλής του PlayStation, δήλωσε ότι η Sony επιθυμεί να αναπτύσσει τα καλύτερα games και όχι μετριότητες.

Συγκεκριμένα, δήλωσε στο TMTPost: "Είναι καλύτερα να περιμένουμε και να έχουμε  ένα εξαιρετικό παιχνίδι, παρά να βιαστούμε και να έχουμε απλά ένα καλό παιχνίδι. Οι παίκτες θυμούνται μόνο τα καλύτερα games και όχι αυτά που είναι απλώς καλά. Αν είναι το καλύτερο παιχνίδι, τότε οι παίκτες μπορεί να θελήσουν ένα sequel και θα θέλουν επίσης να αγοράσουν ένα sequel, αλλά κανείς δεν νοιάζεται για παιχνίδι που είναι απλώς καλό. Φυσικά, λόγω οικονομικών και επειδή σκεφτόμαστε το portfolio κάθε εταιρείας, πιέζουμε αντίστοιχα τις εταιρείες ανάπτυξης να παραδώσουν games μέσα στο αναμενόμενο χρονικό διάστημα. Αλλά γενικά δεν θέλουμε προϊόντα που είναι απλώς καλά, θέλουμε τα καλύτερα".

Ο Jim Ryan πρόσθεσε: "Δίνουμε στους developers ελευθερία να εκφράσουν την δημιουργικότητά τους και πιστεύουμε ότι θα μας δώσουν μια αντίστοιχη επιστροφή και θα παραδώσουν τα καλύτερα games. Το καλύτερο παιχνίδι είναι αυτό που μπορεί να φέρει συγκεκριμένα συναισθήματα στους παίκτες, όπως ενθουσιασμός, το να νιώθεις αδρεναλίνη, χαρούμενος ή θλιμμένος. Η καλύτερη gaming εμπειρία θα πρέπει να επιτρέπει στους παίκτες να έχουν μία συναρπαστική εμπειρία και να μπορούν να αλληλεπιδράσουν με το παιχνίδι και να ζήσουν εμπειρίες με διαφορετικά συναισθήματα".

Please Log in or Create an account to join the conversation.

19 Aug 2021 00:58 #254584 by Stathis Moose Stathopoulos
Πρώην πρόεδρος Sony: "Το Game Pass σε κονσόλες PlayStation δεν μπορεί να έχει AAA games, εκτός αν έχουμε 500 εκατομμύρια συνδρομητές"



Σύμφωνα με τον Shawn Layden.

Ο Shawn Layden, πρώην πρόεδρος της Sony Worldwide Studios, δήλωσε ότι ένα ενδεχόμενο Game Pass δύσκολα θα μπορούσε να έχει AAA games, εκτός κι αν είχε 500 εκατομμύρια συνδρομητές.

Σε συνέντευξή του στο GamesIndustry, δήλωσε ότι η Sony θα μπορούσε να αυξήσει την βάση χρηστών της και να απευθυνθεί σε πάνω από 250 εκατομμύρια παίκτες, όπως για παράδειγμα το Game Pass. Συγκεκριμένα είπε: "Ο κόσμος δεν αγοράζει κονσόλες γιατί θέλει περισσότερο μέταλλο και πλαστικό στο σαλόνι του. Αγοράζει κονσόλες γιατί θέλει πρόσβαση σε περιεχόμενο. Αν βρείτε τρόπο να του δώσετε περιεχόμενο χωρίς το κουτί, τότε θα υπήρχε πρόσβαση σε περισσότερο κοινό. Όλοι θέλουν κάποιου είδος λύση για streaming των games, αρκεί να έχει μια καλή σύνδεση. Και η Sony δεν έχει κατασκευάσει ακόμη αυτό το business model που να δουλεύει".

Όσο για τα AAA games (τύπου Uncharted, God of War κτλ) ο Layden πρόσθεσε: "Είναι δύσκολο να λανσάρεις ένα παιχνίδι των 120 εκατομμυρίων δολαρίων μπάτζετ και να το χρεώσεις σε συνδρομητική υπηρεσία των 10 δολαρίων το μήνα. Αν τα βάλεις κάτω θα χρειαστείς 500 εκατομμύρια συνδρομητές για να έχεις ανταπόδοση της επένδυσής σου. Γι' αυτό τώρα θα πρέπει να πάρεις μια θέση στην οποία υστερείς και χάνεις, ώστε να προσπαθήσεις να αυξήσεις την βάση σου. ΑΚόμα κι έτσι, αν έχεις 250 εκατομμύρια κονσόλες εκεί έξω, δεν θα φτάσεις σε 500 εκατομμύρια συνδρομητές. Οπότε πως θα τετραγωνίσεις τον κύκλο; Κανείς δεν το έχει βρει ακόμη".

Η εταιρεία στην οποία εργάζεται πάντως, η Streamline Media Group, δηλώνει ότι έχει ένα μοντέλο για να δημιουργήσει τέτοια games, οπότε δεν είναι τυχαίο ότι...διαφημίζει παράλληλα και τις υπηρεσίες του.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

23 Aug 2021 15:07 #254771 by Ερμής Δερβίσης

Επικεφαλής PlayStation Studios: "Οι developers μας να είναι τολμηροί, όπως στα The Last of Us: Part 2 και God of War"
Θέλει η εταιρεία να θέτει νέα όρια με κάθε κυκλοφορία.


Ο επικεφαλής των PlayStation Studios, Hermen Hulst δήλωσε, μεταξύ άλλων, στο Gameinformer ότι ωθεί τις ομάδες ανάπτυξης της Sony στο να είναι αρκετά τολμηροί στις επιλογές και στις δημιουργίες τους.

Συγκεκριμένα δήλωσε: "Θεωρώ ότι οι ομάδες μας είναι αρκετά γενναίες με αλλαγές στις σειρές, όπως με το να πάνε στην Νορβηγική μυθολογία με τον God of War ή με την δομή του The Last of Us: Part II που κατάφεραν να δημιουργήσουν συναρπαστικές εμπειρίες οι οποίες δεν είναι πάντα άνετες για τον παίκτη. Αυτό το υποστηρίζω. Σκοπός μας είναι να διευρύνουμε τα όρια του μέσου μας και τον τρόπο αφήγησης. Αυτός είναι και ο λόγος που κάνουμε ότι κάνουμε στο PlayStation".
Attachments:
The following user(s) said Thank You: Απόστολος Μητσακούλης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

02 Oct 2021 01:23 #255948 by Stathis Moose Stathopoulos
Η εξαγορά ανακοινώθηκε και επίσημα

Η Sony ανακοίνωσε επίσημα την εξαγορά της Bluepoint Games.
Η Bluepoint Games είχε δουλέψει στο παρελθόν στο Uncharted: The Nathan Drake Collection αλλά και στα remakes των Shadow of the Colossus και Demon’s Souls. Η ανακοίνωση έγινε μέσω του PlayStation Blog και του Τwitter.


Welcome to the family, @bluepointgames ! ? t.co/rBR00AD9Rz

— PlayStation (@PlayStation) September 30, 2021

Ο πρόεδρος της Bluepoint Games, Marco Thrush, δήλωσε: "Το Austin στο Texas είναι η βάση της Bluepoint από όταν την ιδρύσαμε το 2006 και τώρα είμαστε μία ομάδα 70 πολύ ταλαντούχων δημιουργών και συνεχίζουμε. Το PlayStation έχει ένα εμβληματικό κατάλογο από games και δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να προσπαθούμε να τα φέρουμε και σε νέους παίκτες. Το ότι γίναμε μέρος των PlayStation Studios ενδυναμώνει την ομάδα μας στο να ανεβάσει ακόμα πιο ψηλά τον πήχη της ποιότητας και μπορούμε να δημιουργήσουμε ακόμα πιο σημαντικές εμπειρίες για την κοινότητα του PlayStation".

Διαβάστε το review του remake του Demon's Souls.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

21 Oct 2021 16:56 #256552 by Κώστας Δαλακλίδης
Η Sony έχει πλέον πατέντα που αφήνει τους spectators να πληρώνουν για να αφαιρούν παίκτες από games

Η νέα πατέντα της Sony θα επιτρέψει στους θεατές ενός παιχνιδιού να ψηφίσουν για την απομάκρυνση παικτών από διάφορα games.

Η πατέντα έχει τίτλο “Spectators Vote to Bench Players in a Video Game” και θα επιτρέψει στους θεατές να ψηφίσουν ή να πληρώσουν για να αφαιρέσουν έναν παίκτη ή να του στείλουν ένα δικό τους μήνυμα. Η πατέντα ορίζει το Twitch ως παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο οι θεατές θα μπορούν να παρακολουθούν games ζωντανά, κάνοντας επίσης αναφορά στο αυξημένο ενδιαφέρον για livestreams και esports ως λόγο για τους developers να βρουν νέους τρόπους για να βελτιώσουν την εμπειρία προβολής.

Οι viewers θα έχουν πρόσβαση σε ένα μενού παράλληλα με το livestream που θα περιλαμβάνει επιλογές για την αφαίρεση των παικτών, την προειδοποίηση του παίκτη να βελτιωθεί, την αποστολή ενός μηνύματος ή τη διατήρηση ενός παίκτη στο παιχνίδι. Το μήνυμα που θα μπορεί να σταλεί στον παίκτη θα λειτουργεί ως προειδοποίηση σχετικά με την απόδοσή του.
Ένας παίκτης θα αφαιρεθεί μόνο εάν η πλειοψηφία ξεπεράσει ένα συγκεκριμένο όριο, το 60% για παράδειγμα. Θα υπάρχει επίσης ένα σύστημα ισορροπίας , με έναν πιο επιδέξιο θεατή να έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο στην ψηφοφορία. Αυτό το επίπεδο δεξιοτήτων θα καθορίζεται από το level, τα στατιστικά ή τα επιτεύγματα του θεατή στο εκάστοτε παιχνίδι. Οι θεατές θα μπορούσαν επίσης να πληρώσουν χρήματα για να απομακρύνουν έναν παίκτη, είτε μέσω πραγματικών χρημάτων, είτε με in-game currency, είτε με κρυπτονομίσματα.

Η πατέντα αυτή ίσως έχει να κάνει με τη προσπάθεια της Sony να μπει στον χώρο των esports, μετά την απόκτηση της Evolution Championship Series νωρίτερα φέτος. Ωστόσο, είναι ένα σύστημα που βασίζεται περισσότερο σε αρνητικά σχόλια παρά σε θετικά, γεγονός που ίσως δημιουργήσει προβλήματα στο community του κάθε παιχνιδιού. Το χειρότερο σενάριο είναι ότι το σύστημα ίσως πλημμυρίσει από ρατσισμό, μισογυνία και ομοφοβία, ειδικά στον ανταγωνιστικό κόσμο των esports που πολύ συχνά μολύνεται από τοξικά σχόλια.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

23 Oct 2021 13:05 - 23 Oct 2021 13:15 #256668 by Μαρία Μαλκέζη
Η Sony πουλάει εταιρεία ανάπτυξης τυχερών παιχνιδιών για 1 δισεκατομμύριο δολάρια

Αποκτώντας ταυτόχρονα μερίδιο στον κολοσσό Scopely.Η Sony Pictures Entertainment απέκτησε το Game Show Network το 2019, και μέρος της αγοράς περιλάμβανε μια θυγατρική με το όνομα GSN Games.Σε αυτό το τμήμα ανατέθηκε η ανάπτυξη τυχερών παιχνιδιών για διαδίκτυο και κινητά, συμπεριλαμβανομένων κουλοχέρηδων εμπνευσμένων από το Wheel of Fortune. Ίσως λόγω της αναγνώρισης πως ένα τέτοιο studio δεν ταιριάζει πλέον στο προφίλ της Sony,  η εταιρεία πούλησε την επιχείρηση αυτή  στον κολοσσό τυχερών παιχνιδιών για smartphones Scopely ως μέρος μιας συμφωνίας αξίας ενός δισεκατομμυρίου δολαρίων. Η συναλλαγή θα πληρωθεί 50% σε μετρητά και 50% σε μετοχές. Αυτό θα καταστήσει την Sony μέτοχο στη Scopely. Αυτή είναι μια ενδιαφέρουσα εξέλιξη, δεδομένου πως η Sony θέλει να εισχωρήσει στον τομέα των κινητών με κάποια από τα πιο γνωστά της brands.Ο Ravi Abuja, κορυφαίο στέλεχος της Sony, δήλωσε: “Στη συνάντηση με την ομάδα της Scopely, ξέραμε πως βρήκαμε τη σωστή εταιρεία ώστε να υποστηρίξει και να επιταχύνει την επιχείρηση. Είμαστε σίγουροι ότι τα GSN Games θα φτάσουν σε άλλα ύψη και είναι ευχαρίστηση της Sony Pictures Entertainment να είναι μέτοχος της Scopely ως αποτέλεσμα αυτής της συναλλαγής.”

Please Log in or Create an account to join the conversation.

28 Oct 2021 19:00 #256839 by Κώστας Δαλακλίδης
Η Sony έχει εταιρεία για PC ports με την ονομασία PlayStation PC LLC

Καθώς η Sony φέρνει όλο και περισσότερα από τα games της στα PC, η εταιρεία φαίνεται ότι δημιουργεί τώρα μια νέα εταιρία που ονομάζεται PlayStation PC για να υποστηρίξει αυτή τη προσπάθεια.

Πρόσφατα ανακαλύφθηκε ότι η σελίδα του Days Gone στο Steam αναφέρει την "PlayStation PC LLC" ως publisher. Ωστόσο, οι σελίδες των Horizon Zero Dawn και God of War για PC στο Steam αναφέρουν την PlayStation Mobile Inc. ως publisher. Το VGC ανακάλυψε ότι η Sony Interactive Entertainment προφανώς κατοχύρωσε το όνομα "PlayStation PC" τον Απρίλιο του 2021. Ωστόσο, η Sony δεν έχει σχολιάσει ακόμη δημόσια το νέο τμήμα που ονομάζεται PlayStation PC.

Σύμφωνα με τον αναλυτή του NPD, Mat Piscatella, μόνο το 1/3 περίπου όσων παίζουν σε PC στις ΗΠΑ έχει PS4 και περίπου το 8% έχει PS5. Ως εκ τούτου, υπάρχει ένα "τεράστιο κοινό στα PC που μπορεί να προσεγγιστεί" φέρνοντας περισσότερα games του PlayStation στον υπολογιστή, παρατήρησε ο Piscatella. Επισήμανε επίσης ότι η κυκλοφορία των games του PlayStation σε PC δεν θα επηρεάσει τις πωλήσεις στην κονσόλα.

Αν κοιτάξουμε το πρόγραμμα της Sony για το μέλλον, το Uncharted 4: A Thief's End και το Uncharted: The Lost Legacy έρχονται στα PC το 2022. Tο God of War θα κυκλοφορήσει και αυτό για PC τον επόμενο χρόνο. Μια πρόσφατη διαρροή της βάσης δεδομένων του Steam αποκάλυψε επίσης ότι το Sackboy: A Big Adventure ετοιμάζεται και αυτό να αποκτήσει port για τα PC. 
Από την πλευρά της, η Microsoft φέρνει τα games της στα PC εδώ και χρόνια και, σε αντίθεση με τη Sony, τα λανσάρει μαζί με τις εκδόσεις για την κονσόλα. Οι συνδρομητές του Xbox Game Pass Ultimate μπορούν να αποκτήσουν και τις δύο εκδόσεις πληρώνοντας την τιμή της μίας. Η Sony δεν προσφέρει ακόμα κάποιο παρόμοιο πρόγραμμα.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification