Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Half-Life 2

03 Jul 2019 04:03 #225691 by Γιάννης Μοσχονάς
Half-Life 2 Review

Η εξωγήινη εισβολή και κατοχή, ένα από τα αρχαιότερα θέματα των Video Games, σπανίως αποτυπώνεται τόσο όμορφα όσο στο Half-Life 2. Οπτικά και ακουστικά ερεθίσματα πέφτουν βροχή και ένα πανέξυπνο A.I. φροντίζει να μας πιέσει όσο χρειάζεται για να νιώσουμε την κατάπληξη και την απελπισία του πρωταγωνιστή. Το σκηνικό έχει στηθεί με τα καλύτερα παραγωγικά υλικά της εποχής και οι “ηθοποιοί” που κατοικούν εντός του, εμφανίζονται και δρουν πάντοτε την κατάλληλη στιγμή.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

27 Sep 2019 19:14 #227215 by Γιώργος Βασιλικάρης
Οι NPCs του Half-Life 2 μπορούν πλέον να ανοιγοκλείνουν τα μάτια τους
Η Valve διορθώνει προβλήματα ακόμη και μετά από 15 χρόνια.
Είναι γεγονός ότι το Half-Life 2 παραμένει ένα από δημοφιλέστερα games όλων των εποχών. Αν και, δυστυχώς, δεν διαφαίνεται κάποιο sequel στον ορίζοντα, η Valve φαίνεται να μην έχει παρατήσει το game μιας και συνεχίζει να πραγματοποιεί αλλαγές σε αυτό.

Πιο συγκεκριμένα η αμερικανική εταιρεία έδωσε στους NPCs την δυνατότητα να ανοιγοκλείνουν τα μάτια τους και διόρθωσε τους ήχους των Combine Soldiers. Ωστόσο δεν περιορίστηκε σε αυτά αφού βελτίωσε και την ποιότητα του game διορθώνοντας κάποια bugs που υπήρχαν όταν κάνατε save ή όταν μπαίνατε στα settings στην VR έκδοση.

Το εν λόγω update αφορά όλα τα Half-Life 2 στα οποία περιλαμβάνονται τα Half-Life 2, Half-Life 2: Episode 1, Half-Life 2: Episode 2, Half-Life 2: Lost Coast και Half-Life: Source. Αν και το γεγονός ότι η Valve δεν έχει αφήσει το Half-Life 2 στη μοίρα του παραμένει ενθαρρυντικό, φαίνεται ότι θα αργήσουμε να δούμε κάποιο sequel στην σειρά.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

02 Oct 2019 20:57 #227358 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Half-Life 2
Οι NPCs του Half-Life 2 μπορούν πλέον να ανοιγοκλείνουν τα μάτια τους
Η Valve διορθώνει προβλήματα ακόμη και μετά από 15 χρόνια.




Είναι γεγονός ότι το Half-Life 2 παραμένει ένα από δημοφιλέστερα games όλων των εποχών. Αν και, δυστυχώς, δεν διαφαίνεται κάποιο sequel στον ορίζοντα η Valve δεν έχει παρατήσει το πασίγνωστο game της μιας και συνεχίζει να πραγματοποιεί αλλαγές σε αυτό.

Πιο συγκεκριμένα η αμερικανική εταιρεία έδωσε στους NPCs την δυνατότητα να ανοιγοκλείνουν τα μάτια τους και διόρθωσε τους ήχους των Combine Soldiers. Ωστόσο δεν περιορίστηκε σε αυτά, αφού βελτίωσε και την ποιότητα του game διορθώνοντας κάποια bugs που υπήρχαν όταν κάνατε save ή όταν μπαίνατε στα settings στην VR έκδοση.

Το εν λόγω update αφορά όλα τα Half-Life 2 στα οποία περιλαμβάνονται τα Half-Life 2, Half-Life 2: Episode 1, Half-Life 2: Episode 2, Half-Life 2: Lost Coast και Half-Life: Source. Αν και το γεγονός ότι η Valve δεν έχει αφήσει το Half-Life 2 στη μοίρα του παραμένει ενθαρρυντικό, δεν φαίνεται πρόθυμη να εργαστεί πάνω σε κάποιο sequel.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

12 Oct 2019 20:34 #227649 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Half-Life 2
Το original Half-Life έλαβε ένα μυστηριώδες patch
Ακόμα και μετά απο 20 χρόνια συνεχίζει να δέχεται υποστήριξη.



Η Valve δεν ξέρουμε αν αναπτύσσει το Half-Life 3, όμως φαίνεται ότι δουλεύει πάνω στο Half-Life.

Χθες, 20 χρόνια και 10 μήνες από την κυκλοφορία του Half-Life, η Valve ανακοίνωσε ένα καινούργιο update για το game, που διορθώνει αρκετά, σημαντικά και μη, bugs.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε την πλήρη λίστα:

• Fixed setting monitor refresh rates through -freq when used with -nofbo
• Fixed unnecessary texture rescaling with NPOT textures
• Fixed slist command, will now show servers on the local network
• Fixed erroneous return in SV_ClipToLinks (HL #1685)
• Fixed inability to reload a partially empty weapon after reloading a save game
• Fixed MP5 spread factor, multiplayer factor was being used for single player and single player for multiplayer
• Fixed progress bar for individual files in resource download always showing at 100%
• Added auto-saving of several cvars (HL #2237)
• Fixed missing localizations in spectator UI
• Fixed NPC turn rate when running at >60FPS
• Reordered columns in server browser to prevent game descriptions from being used to fake server player count
• Fixed sv_cheats from being settable by players in a multiplayer game (sv_cheats is controllable by the server)
• Added cl_autowepswitch cvar with values 0/1 to disable/enable auto weapon switching when a new weapon is picked up
• Fix various weapon animation/sound issues
• Security fixes to console commands
• Security fixes to resource loading
• Security fixes to saving/loading

Καμία από αυτές τις διορθώσεις δεν θα το βάλει στην κορυφή του Steam Top 100, ωστόσο οι χρήστες που παίζουν ακόμα ένα game 20ετίας είναι αρκετοί. Το συγκεκριμένο patch κυκλοφόρησε λίγες εβδομάδες μετά από ένα παρόμοιο patch για το Half-Life 2.

Διαβάστε εδώ το review του Half Life 2 και συζητήστε για αυτό στο σχετικό forum topic.

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

26 May 2020 21:43 #234768 by Giorgos Tsolaridis
Replied by Giorgos Tsolaridis on topic Half-Life 2
Βίντεο από το ακυρωθέν Half-Life: Ravenholm
To ντοκιμαντέρ της Arkane Studios έχει κυκλοφορήσει.
+

Ένα νέο ντοκιμαντέρ από το Nodclip, με τίτλο The Untold History of Arcane έχει κυκλοφορήσει, στο οποίο η εταιρεία ανάπτυξης του Dishonored συζητάει περισσότερα για τα projects της μέσα στον χρόνο, όπως και το ακυρωθέν Half-Life: Ravenholm.

To 2016, η Junction Point, δούλευε επάνω σε ένα νέο Half-Life 2 episode. Η εταιρεία δεν κατάφερε να ολοκληρώσει το παιχνίδι, όμως το πρωτότυπο δόθηκε στην Arkane Studios, όταν η ομάδα ανάπτυξης εξαγοράστηκε από την Valve για την δημιουργία του Ravenholm. Ένα από τα ενδιαφέροντα στοιχεία του project ήταν το Magnet Gun, με το οποίο θα μπορούσατε να έλκετε αντικείμενα όπως με ένα gravity gun, να πυροβολήσετε και να μαγνητίσετε αντικείμενα ή να συνδυάσετε όσα προαναφέραμε.

Η Arkane συζητάει τα leaks του παιχνιδιού, τα οποία είχαν διαρρεύσει το 2013. Πολλοί αναφέρονται σε αυτό ως το Half-Life 3 ή ένα νέο episode όμως η Arkane δεν το θεωρούσε τίποτα από τα δύο, αλλά ένα standalone spin-off. Η συζήτηση για τα leaks ξεκινάει στο 33:33 του παραπάνω βίντεο .

I don't need to get a life. I'm a gamer, I have lots of lifes.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

03 Aug 2021 19:24 #254160 by Ερμής Δερβίσης

Το Citadel του Half-Life 2 είναι αρκετά ψηλότερο από όσο πιστεύει ο κόσμος
Fan της σειράς έκανε έρευνα εννιά χρόνων
.

Ο χρήστης του Reddit Rscreamroad δεν πίστεψε το μέγεθος που έχει το Citadel στο Half-Life 2 και μετά από εννέα χρόνια αποφάσισε να μοιραστεί τους λόγους που πιστεύει ότι είναι μεγαλύτερο.

Το 2009 ένας fan της σειράς είχε στείλει ένα email στον σεναριογράφο του Half-Life 2 Marc Laidlaw στο οποίο τον είχε ρωτήσει για το ύψος του Citadel. Η Laidlaw δεν γνώριζε την απάντηση και ρώτησε έναν από τους artists που εργάστηκαν στον τίτλο ο οποίος είχε δηλώσει:" Είναι τουλάχιστον ένα μίλι. Αν βρείτε ένα σχέδιο ενός δέντρου από το παιχνίδι μπορείτε να το εισάγετε στο model viewer και να το μεγαλώσετε 16 φορές και έτσι θα βρείτε το ακριβές μέγεθος του Citadel".

Μετά από αρκετούς υπολογισμούς, το 2012, βγήκε το αποτέλεσμα των 2.569 μέτρων. Ο Rscreamroad δήλωσε: "Μέσα σε αυτά τα 9 χρόνια είχα αρκετές αμφιβολίες και θέλω να μοιραστώ τις ιδέες μου με την κοινότητα και να τις συζητήσουμε". Το πρώτο θέμα που τον προβληματίζει είναι ότι τα 2.569 μέτρα σημαίνουν ότι έχει πλάτος 250 μέτρα, πράγμα όποιος έχει μπει στο συγκεκριμένο κτήριο θα καταλάβει ότι δεν είναι λογικό, με βάση τα πόσα δωμάτια και μέρη έχει μέσα. Έτσι λοιπόν έφτασε στην πίστα στην κορυφή του Citadel και διαπίστωσε ότι ο τρόπος που φαίνεται η πόλη από κάτω είναι βασισμένος σε δορυφορικές εικόνες της Νέας Υόρκης και η κάμερα βρισκόταν σε ύψος 8.773 μέτρων. Αφού λοιπόν εισήγαγε το μοντέλο του Citadel στο πρόγραμμα Blender, διαπίστωσε ότι έχει ύψος 8406 μέτρα, πλάτος, 860 και φτάνει 230 μέτρα κάτω από το έδαφος.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

22 Oct 2021 14:08 #256624 by Stathis Moose Stathopoulos
Update για το Field Of View, υποστήριξη ultrawide και...αρχαία bugs

Η Valve έκανε update το Half-Life 2 (στη beta έκδοσή του) χωρίς να το ανακοινώσει.
Το νέο update περιλαμβάνει επέκταση του Field of View (εύρος όρασης) στο 110 ώστε να εκμεταλλευτείτε τα σαφώς πιο σύγχρονα (προ δύο δεκαετιών) PC σας, υποστήριξη Vulkan rendering API με το οποίο το Half-Life 2 παίζει καλύτερα σε Linux και Steam OS, υποστήριξη ultrawide οθονών και ανάλυσης 3440x1440 κ.α. Υπάρχει ωστόσο θέμα με micro-stuttering.





Για να κατεβάσετε το update θα πρέπει να επιλέξετε το tab "Beta" στα Properties του Half-Life 2. Με αυτό το update, η Valve προετοιμάζει παράλληλα το έδαφος και για την συμβατότητα του Steam Deck.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

06 May 2022 12:36 #263975 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Half-Life 2
Νέο βίντεο με gameplay μίας ώρας



Στο νέο ντοκιμαντέρ του Noclip, ο Danny O'Dwyer παρουσιάζει ένα gameplay video διάρκειας μίας ώρας από το Half-Life: Ravenholm. Θυμίζουμε ότι το παιχνίδι θα αναπτυσσόταν από την Junction Point.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

19 Sep 2022 19:52 #266698 by Nikos Georgopoulos
Replied by Nikos Georgopoulos on topic Half-Life 2
Κυκλοφόρησε και επίσημα



Η Source VR Mod team κυκλοφόρησε το Half-Life 2 VR mod μετά από 8 χρόνια ανάπτυξης!
Κάντε κλικ εδώ για να το κατεβάσετε .

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification