Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Guild Wars 2

19 Nov 2009 11:10 #65199 by Stathis Yannacopoulos
Replied by Stathis Yannacopoulos on topic Guild Wars 2
Μάλιστα.. τι να κάνουμε θα περιμένουμε..

Please Log in or Create an account to join the conversation.

19 May 2010 22:38 #72376 by Μάνος Γρυπάρης


Η ArenaNet ανακοίνωσε νέες λεπτομέρειες για το τι θα πρέπει να αναμένουμε από το Guild Wars 2.

Το κορυφαίο free MMORPG επιστρέφει και η εκδότρια εταιρεία NCSoft φαίνεται ότι έχει επενδύσει πολλά πάνω σε αυτό. Αυτές τις ημέρες, η προγραμματιστική εταιρεία ArenaNet πραγματοποιεί ανακοινώσεις μέσω του Lead Designer της, Eric Flannum, περιγράφοντας τον μηχανισμό μάχης του Guild Wars 2, ενώ δίνει και παραδείγματα από μάχες, skills, καθώς και μια πρώτη ματιά στο επάγγελμα του Elementalist.

Τα κυριότερα νέα στοιχεία του συστήματος μάχης του Guild Wars 2
- Δυναμικές μάχες: Στο GW2 θα μπορείτε να ελιχθείτε γύρω από έναν αντίπαλο και να τον χτυπήσετε στην πλάτη για μεγαλύτερη ζημιά ή να τον εκσφενδονίσετε με ένα θανάσιμο χτύπημα. Στα magic skills θα υπάρχουν νέες μοναδικές τεχνικές. Θα αποκτάτε γιγαντιαία πέτρινα χέρια για να συνθλίβετε τους εχθρούς σας, θα μετατρέπεστε σε ανεμοστρόβιλο ή θα καλείτε ένα σμήνος αρπακτικών πτηνών ενάντια στους εχθρούς σας.
- Στις επιθέσεις σας θα έχετε την ευχέρεια να συνδυάσετε τεχνικές από διάφορα professions (επαγγέλματα), κάτι που θα σας επιτρέψει να προκαλέσετε μεγαλύτερη ζημιά. Για παράδειγμα, θα μπορείτε να castάρετε έναν φλεγόμενο τοίχο και ταυτόχρονα να πετάτε βέλη μέσα από αυτόν ή να δημιουργείτε ένα νέφος δηλητηρίου και ταυτόχρονα να δίνετε εντολή στο pet σας να επιτεθεί.
- Όπλα που εκμεταλλεύονται το περιβάλλον: Στα χέρια ενός επιδέξιου Elementalist, μια απλή πέτρα θα μπορεί να μετατραπεί σε μια καταιγίδα μετεωριτών.
- Νέο skill system: Στο Guild Wars 2 θα ξεκινήσετε με ένα ισχυρό βασικό σύνολο δεξιοτήτων, αλλά το παιχνίδι θα επιτρέπει βαθιά παραμετροποίηση κάθε χαρακτήρα και για κάθε skill.

Dynamic Events
Στο Guild Wars 2 θα υπάρχει μια διαφορετική προσέγγιση στο PvE. Τα quests δεν θα είναι στατικά, δηλαδή δεν θα πηγαίνετε απλά σε έναν NPC για να διαβάσετε κάποιο κείμενο που αφορά το quest (και που συνήθως λίγοι το διαβάζουν). Αντιθέτως, ότι περιγράφει το quest θα γίνεται live μπροστά στα μάτια σας. Αν για παράδειγμα ένας δράκος έχει αναστατώσει μια περιοχή και πρέπει να τον εξοντώσετε, τότε θα τον δείτε live να καταστρέφει κτίρια με τις φλόγες του, να κυνηγάει αθώους πολίτες και κάποιοι στρατιώτες να προσπαθούν να τον πολεμήσουν. Θα βρίσκεστε δηλαδή κάθε φορά σε ένα ρεαλιστικό περιβάλλον.

Μεγάλη σημασία έχει δοθεί και στο αποτέλεσμα των πράξεών σας. Ενώ σε άλλα MMORPG μετά από κάποιο quest ο κόσμος παρέμενε ίδιος, στο Guild Wars 2 το επιτυχημένο ή αποτυχημένο αποτέλεσμα ενός quest θα επηρεάζει το παιχνίδι σας άμεσα. Για παράδειγμα, σε κάποιο quest μπορεί ένας στρατός να περπατάει έξω από την βάση του κι εσείς να πρέπει να τον εξοντώσετε. Αν το καταφέρετε θα εισβάλετε στη βάση του για να αντιμετωπίσετε τον διοικητή του στρατού. Αν όχι, τότε ο στρατός αυτός ενδέχεται να καταλάβει μία φιλική προς εσάς βάση, να χτίσει νέα φρούρια και να τα υπερασπίζεται. Εσείς δηλαδή θα πρέπει να προσαρμόζεστε κάθε φορά στις νέες συνθήκες μάχης που θα προκύπτουν.

Elementalist
Ο Elementalist είναι το πρώτο επάγγελμα του Guild Wars 2 που αποκαλύπτεται. Ελέγχοντας τις δυνάμεις της φύσης, ο Elementalist θα αντιπροσωπεύει:
- Ευελιξία: Προσαρμοζόμενος σε κάθε περίπτωση, θα μπορεί να συμβαδίσει με τα στοιχεία της φωτιάς, του νερού, του αέρα, και της γης. Κάθε στοιχείο θα παρέχει ένα ξεχωριστό σύνολο επιλογών για εντυπωσιακές επιθέσεις, όπως τη δυνατότητα να καλέσετε αστραπές για χτυπήματα ακρίβειας, να προκαλέσετε ηφαιστειακές εκρήξεις ή να θεραπεύσετε τους συμμάχους σας.
- Νέος μηχανισμός μάχης: Στοιχεία όπως Glyphs, Signets, Conjurations, και Attunements, θα αντιπροσωπεύουν τον νέο τρόπο που αντιμετωπίζεται η μάχη.

Κυκλοφορία
Το Guild Wars 2 θα κυκλοφορήσει ανάμεσα στο τελευταίο τρίμηνο του 2010 και το πρώτο τρίμηνο του 2011, αποκλειστικά για PC. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκεφθείτε το site www.guildwars2.com .

[youtube:3v0fek7n]
[/youtube:3v0fek7n]

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

07 Sep 2010 03:32 #78003 by Μάνος Γρυπάρης
Guild Wars 2: Παρουσίαση

Το μεγαλύτερο free MMORPG θα συνεχίσει απ' ότι φαίνεται να είναι πρώτο στο είδος του.


Σε μία περίοδο όπου πολλά MMORPG τείνουν να διατίθενται δωρεάν, το Guild Wars έχει σίγουρα την τιμητική του. Μέχρι τώρα είναι το πιο διαδεδομένο δωρεάν MMORPG. Με τον όρο "δωρεάν" εννοούμε ότι το αγοράζετε από τα καταστήματα και δεν πληρώνετε συνδρομή. Το Guild Wars κατάφερε να σημειώσει έξι εκατομμύρια πωλήσεις και η NCSoft έχει κάθε λόγο να είναι απόλυτα ικανοποιημένη. Μάλιστα, με όσα είδαμε από την Gamescom, έχουμε την αίσθηση πως όχι απλά θα συνεχίσει να είναι πρώτο, αλλά θα προσφέρει πολύ περισσότερα από τα υπόλοιπα συνδρομητικά MMORPG της Κορεάτικης εταιρείας, το AION και το Lineage II.

Την παρουσίαση ανέλαβαν τρεις προγραμματιστές από την ArenaNet. Ο επικεφαλής του project Eric Flannum, ο Price Randall και ο Matthew Moore.

Σενάριο
Βρισκόμαστε 250 χρόνια μετά τα γεγονότα του Guild Wars: Eye of the North (expansion). Πέντε μεγάλοι δράκοι έχουν ξυπνήσει, σπέρνοντας τον πανικό στη χώρα της Tyria. Οι humans δέχονται μεγάλο πλήγμα και οι Dwarves τείνουν να εξαφανιστούν. Ως εκ τούτου, από τις αναταραχές αυτές έχουν προκύψει πολλές νέες φυλές και αρκετές περιοχές έχουν γκρεμιστεί και ξαναχτιστεί από νέους βασιλιάδες. Οι περιοχές Cantha και Elona (παρουσιάστηκαν στο expansion) έχουν αποκοπεί απ' την υπόλοιπη χώρα, τόσο για πολιτικούς λόγους, όσο και εξαιτίας των δράκων. Οι αλλαγές στην εποχή του Guild Wars θα είναι τώρα ακόμη πιο εμφανείς, καθώς θα υπάρχουν νέα armor, όπλα και τεχνολογίες.

Gameplay
Στο Guild Wars 2 θα μπορείτε να δημιουργήσετε τον χαρακτήρα σας, επιλέγοντας ανάμεσα στις φυλές: Human, Sylvari, Asura, Charr και Norn. Δεν έχει βέβαια γνωστοποιηθεί αν στην τελική έκδοση θα υπάρξουν περισσότερες φυλές. Οι διαφορές ανάμεσα στους χαρακτήρες αυτούς, πέρα από την εμφάνιση, είναι ότι θα έχουν ορισμένα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Για την φυλή των Norn για παράδειγμα, έχει ήδη γνωστοποιηθεί ότι οι πολεμιστές της θα μπορούν να μεταμορφωθούν π.χ. σε μισή αρκούδα-μισός human, κάτι που θα τους δίνει καλύτερα χτυπήματα στις melee επιθέσεις και περισσότερο health. Θα υπάρχουν επίσης 8 professions, εκ των οποίων έχουν ανακοινωθεί τα Elementalist, Necromancer, Ranger και Warrior.

Κατά την παρουσίαση των ανθρώπων της ArenaNet, είχαμε την τύχη να δούμε πως θα λειτουργούν τα dynamic events. Γνωρίζαμε ήδη λοιπόν, πως κάθε quest θα εξελίσσεται δυναμικά. Όταν θα πάτε στον τόπο που σας ζητήθηκε, θα δείτε είτε άλλους NPC, είτε άλλους παίκτες, να πολεμούν με mobs. Η έκβαση κάθε quest θα αλλάζει, ανάλογα με το αποτέλεσμα. Δηλαδή αν χάσετε σε ένα quest και ηττηθείτε, τότε θα βρεθείτε σε αμυντική θέση, καθώς τα τέρατα θα έχουν δυναμώσει και θα περνούν πλέον στην αντεπίθεση. Πως όμως θα αλληλεπιδράτε, τόσο με τα τέρατα αυτά, όσο και με τους άλλους παίκτες;

Καταρχήν η δυσκολία όλων των quests θα είναι κλιμακωτή, ανάλογα με τους παίκτες που βρίσκονται εκείνη την στιγμή στην περιοχή. Αν δηλαδή πάτε σε ένα σημείο όπου ένας παίκτης βρίσκεται ήδη εκεί και κάνει farming για να τελειώσει το quest, τότε με την δική σας παρουσία, οι εχθροί που αντιμετωπίζει θα αυξηθούν. Αυτό σημαίνει ότι θα αυξηθεί αντίστοιχα και το loot (άρα δεν θα υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στην μοιρασιά), ενώ στο τέλος του quest θα δοθεί και μεγαλύτερη ανταμοιβή απ' τον NPC.

Γενικά τα quests στο Guild Wars 2 αποκτούν ένα τελείως διαφορετικό νόημα κι είναι γεμάτα μεγάλες μάχες και ένταση. Δεν σας ζητείται για παράδειγμα να σκοτώσετε δέκα λύκους και να φέρετε πίσω το δέρμα τους. Πολεμάτε από την αρχή με δαίμονες και σας δίνονται σημαντικές αποστολές, όπως η εξόντωσή τους ή το να ελευθερώσετε συγκεκριμένο αριθμό ομήρων. Είδαμε επίσης ότι τα quests έχουν αρκετά λόγια από τους NPC, τα οποία προτιμώνται από τα κείμενα. Αυτό σας επιτρέπει να εστιάσετε περισσότερο στη μάχη, παρά στην ανάγνωση.

Το σύστημα μάχης έχει βελτιωθεί σημαντικά, καθώς έχει πλέον περισσότερα real-time στοιχεία. Μία νέα προσθήκη είναι η δυνατότητα που έχει ο χαρακτήρας σας να σκύβει και να αποφεύγει spells. Υπάρχουν όμως και διάφορες ξεχωριστές αντιδράσεις από τα mobs. Στο quest που είδαμε για παράδειγμα, ένας κένταυρος που είχε τον ρόλο ενός mini boss, όταν είδε ότι χάνει πολύ ενέργεια, οπισθοχώρησε και φώναξε την ενίσχυση ενός μεγάλου χεριού που έβγαινε μέσα από την γη και λειτουργούσε στο εν λόγω quest ως μεγάλο boss.

Στα δικά μας μάτια, η σημαντικότερη προσθήκη είναι αυτή του νέου HUD, το οποίο έχει απλοποιηθεί πάρα πολύ ώστε να είναι κατανοητό από όλους. Καταλαμβάνει μικρό χώρο στο κάτω μέρος της οθόνης, έχει 5 θέσεις για skills, μία μεγάλη σφαίρα (τύπου Diablo) με την ενέργειά σας και μια οριζόντια μπάρα στα δεξιά με το mana. Υπάρχουν επίσης ειδικά κουτιά πάνω δεξιά στην οθόνη που σας ενημερώνουν πόσο έχετε προχωρήσει σε κάθε quest. Μιας και αναφέραμε το θέμα ενέργειας, ρίχνοντας μια ματιά στο health την ώρα της μάχης, διαπιστώσαμε ότι δεν υπάρχει regeneration. Αυτό πρακτικά μας δίνει να καταλάβουμε ότι πέρα από τα potions, το regeneration θα το αποκτάτε αργότερα, είτε μέσω κάποιων spells, είτε μέσω ειδικών αντικειμένων.

Γραφικά-Ήχος
Στο θέμα των γραφικών υπάρχει μία σαφής βελτίωση στον σχεδιασμό τόσο των χαρακτήρων, όσο και των mobs. Το περιβάλλον γύρω σας και κυρίως τα τέρατα, έχουν αξιόλογο σχεδιασμό, ενώ οι κινήσεις και οι συμπεριφορές των μεγάλων bosses σίγουρα θα σας εντυπωσιάσουν. Τα εφέ καιρού παίζουν κι αυτά με την σειρά τους σημαντικό ρόλο. Οι κεραυνοί, οι αστραπές και οι βροντές κάνουν πιο αισθητή την παρουσία τους, τόσο στο μάτι, όσο και πάνω στους χαρακτήρες. Έχουν ακόμη πιο ιδιαίτερα στοιχεία δε, όταν αντιμετωπίζετε κάποιο μεγάλο boss.

[youtube:dw65rr64]
[/youtube:dw65rr64]

Όσον αφορά στο ηχητικό μέρος, τα quests έχουν όλα τους αφήγηση από NPC, αν και αυτό δεν είναι απαραίτητα θετικό, καθώς ορισμένα από τα λόγια τους είναι έτοιμα κείμενα που καταντούν κουραστικά. Πολύ περισσότερο δε, την στιγμή που οι διάλογοι δείχνουν αρκετά στημένοι και το voice acting προχειροσχεδιασμένο.


Eric Flannum Q&A
Ο Lead Designer της ArenaNet, απάντησε στις διευκρινιστικές ερωτήσεις μας σχετικά με το Guild Wars 2.

GW: Το Guild Wars 2 απευθύνεται σε κοινό που επιθυμεί PvE; Η και σε αυτούς που θέλουν PvP;
Θα απευθύνεται και στα δύο είδη παικτών, καθότι οι περισσότεροι παίκτες ενδιαφέρονται και για τα δύο. Το PvE το είδατε εδώ. Παράλληλα δουλεύουμε και στον τομέα του PvP. Να ξέρεις πως ότι κάνουμε το κάνουμε με γνώμονα το PvP.

GW: Πως θα συμμετέχουν οι παίκτες σε PvP;
Καταρχήν θα έχουμε κόσμους για PvP όπου οι παίκτες θα έχουν ένα συγκεκριμένο level. Μετά, θα υπάρχει επίσης το χαρακτηριστικό World vs World, όπου σε έναν server θα ενώνονται τρεις διαφορετικοί server, για μαζικές μάχες χωρίς να υπολογίζονται skills, level παικτών κτλ.

Όσο για το PvE, δουλεύουμε έτσι ώστε φέτος να προωθήσουμε την συνεργασία μεταξύ των παικτών (Co-Op στα quests). Γι' αυτό άλλωστε διαχωρίζουμε το PvE από το PvP. Για να μπορούν οι παίκτες να συνεργάζονται μεταξύ τους ελεύθερα.

GW: Τι σχολές μαγείας θα έχει το παιχνίδι;
Καταρχήν υπάρχει η Fire Magic για τα επιθετικά spells. Θα υπάρχει επίσης η Water Magic που εξειδικεύεται σε healing και support άλλων παικτών, η Air Magic η οποία κάνει μεγάλη ζημιά κυρίως σε έναν αντίπαλο και η Earth Magic, η οποία χρησιμοποιείται για άμυνα.

GW: Θα υπάρχουν περιορισμοί στις σχολές μαγείας που θα επιλέγουν οι παίκτες;
Με τον Elementalist, από ένα σημείο κι έπειτα θα μπορείτε να επιλέξετε όποια σχολή θέλετε, άρα δεν χρειάζεται να εξειδικευτείτε σε κάποια. Γενικά δεν ωθούμε τους παίκτες να εξειδικευτούν σε ένα πράγμα. Οι χαρακτήρες σας θα είναι ευέλικτοι και θα μπορούν να αλλάξουν το στυλ παιχνιδιού τους. Από εκεί δηλαδή που χρησιμοποιείτε ένα τόξο, μπορεί να βρείτε ένα δίκαννο στο δρόμο σας και να θέλετε να το χρησιμοποιήσετε. Δεν θα υπάγεστε λοιπόν σε κανέναν περιορισμό.

GW: Πότε υπολογίζετε ότι θα κυκλοφορήσει το παιχνίδι στην αγορά;
Υπολογίζουμε μέσα στο 2011, αλλά μην προδικάζουμε τίποτα ακόμα. Θα ολοκληρωθεί όταν θα είμαστε πραγματικά έτοιμοι.

GW: Σκέφτεστε να κυκλοφορήσετε το παιχνίδι και σε άλλες πλατφόρμες;
Τώρα εστιάζουμε στα PC, αλλά γενικά έχουμε στο νου μας και άλλες πλατφόρμες, πέραν των PC.

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

27 Sep 2010 16:02 #79652 by metronik
Replied by metronik on topic Guild Wars 2
Guildwars 2 FTW!!!
:ninja:
Mesmer και PvP πανικος!!!!
www.guildwars2.com/en/

Please Log in or Create an account to join the conversation.

27 Sep 2010 16:03 #79653 by metronik
Replied by metronik on topic Guild Wars 2
"Μετά, θα υπάρχει επίσης το χαρακτηριστικό World vs World, όπου σε έναν server θα ενώνονται τρεις διαφορετικοί server, για μαζικές μάχες χωρίς να υπολογίζονται skills, level παικτών κτλ."

8α γινει χαμος!!!!
αχαχχαχα

Please Log in or Create an account to join the conversation.

06 Dec 2010 03:40 #85446 by Χρήστος Μπάρδας
Το γερμανικό site buffed.de έβγαλε τη δημοσιότητα ένα 52 λεπτο, μή επεξεργασμένο, video απο live Guild Wars 2 gameplay! Ξεκινάει απο το character creation, δείχνει το Opening cinematic για την επιλογή που έκανε ο παίχτης και μπαίνει κατευθείαν στο quest!!! είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε το guild wars 2 από την αρχή του, unedited και τρομερό!!!!!!!
vid.buffed.de/v/mvzjEXAUHA7/Guil ... 0-Folge-7/

www.mmafight.gr
Το Ελληνικό MMA portal

Please Log in or Create an account to join the conversation.

10 Jan 2011 05:43 #87555 by Χρήστος Μπάρδας
Πόσο έρωτα με αυτό το παιχνίδι;;;
Το Guild Wars 2 DEMO βρέθηκε στην CES 2011 όπου κάποιοι τυχεροί to έπαιξαν :evil:
[youtube:4uhsf39q]
[/youtube:4uhsf39q]

[youtube:4uhsf39q]
[/youtube:4uhsf39q]

Στο τελευταίο video ο τύπος απο την Anet λέει ότι μέσα στον μήνα θα έχουμε νέα παρουσίαση κλάσης!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

www.mmafight.gr
Το Ελληνικό MMA portal

Please Log in or Create an account to join the conversation.

24 May 2011 20:26 #93868 by Μάνος Γρυπάρης


Guild Wars 2 το 2012
Η Beta ξεκινάει σε λίγους μήνες.

Ο οικονομικός διευθυντής της NCsoft Jaeho Lee, δήλωσε ότι το Guild Wars 2, το νέο free MMORPG της εταιρείας του, δρομολογείται τελικά για να κυκλοφορήσει μέσα στο 2012 (αποκλειστικά για PC).

Είδηση επίσης είναι ότι η beta του Guild Wars 2 αναμένεται να είναι διαθέσιμη μέσα στο Β' Εξάμηνο του 2011, όταν και θα δούμε τι νέο μας επιφυλάσσει η προγραμματιστική εταιρεία ArenaNet. Με μία ομάδα 150 προγραμματιστών, η ανάπτυξη του παιχνιδιού έχει ήδη διαρκέσει τέσσερα χρόνια (από το 2007). Περισσότερες πληροφορίες για το Guild Wars 2 μπορείτε να διαβάσετε στο preview μας από την Gamescom.

Μέσα στο 2012 θα κυκλοφορήσει από την NCsoft και το Blade & Soul, ένα Κορεάτικο MMORPG.

Engineer (νέο profession)
Η NCsoft και η ArenaNet με χαρά αποκαλύπτουν ακόμα ένα επάγγελμα του πολυαναμενόμενου PC MMORG Guild Wars 2 <www.guildwars2.com/en/>, το επάγγελμα του *Engineer*. O Engineer είναι ο απόλυτος γνώστης των εκρηκτικών, των gadget αλλά και της αλχημείας, με αποτέλεσμα να μπορεί ουσιαστικά να ελέγχει το πεδίο της μάχης. Όπως και ο Elementalist, ο Engineer μπορεί να χρησιμοποιεί μόνο ένα όπλο, αυτό όμως δεν τον εμποδίζει να εξοπλίζεται με επιπλέον skills που αυξάνουν τόσο την επιθετική όσο και την αμυντική του ικανότητα.

Περισσότερα για τον Engineer μπορείτε να διαβάσετε στην επίσημη σελίδα του Guild Wars 2 www.guildwars2.com/en/the-game/p ... /engineer/ .

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

30 Jun 2011 13:06 #95162 by Akis Glinos
Replied by Akis Glinos on topic Guild Wars 2
Εσκασε μυτη νεο cinematic trailer με story! :cool:

[youtube:2zn1ig5u]
[/youtube:2zn1ig5u]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

05 Sep 2011 13:54 #97994 by eliminator
Replied by eliminator on topic Guild Wars 2


Η ArenaNet μιλάει για το Guild Wars 2

O Matthew Moore κι ο Chris Lye απαντάνε στις ερωτήσεις του GW για το νέο MMORPG της NCsoft.

Το Guild Wars 2 είναι αυτή τη στιγμή το βαρύ πυροβολικό της NCsoft. Οι λόγοι είναι πολλοί. Το νέο δυναμικό σύστημα μάχης, τα πλήρως ανανεωμένα γραφικά και βέβαια το ότι δεν απαιτεί μηνιαία συνδρομή, είναι μόνο τρεις από τους λόγους που το κατατάσσουν ψηλά στη λίστα με τα πολυαναμενόμενα MMORPG.

Οι Matthew Moore και Chris Lye μίλησαν στο GameWorld σχετικά με τα σχέδια της ArenaNet κι απάντησαν ξεκάθαρα σε πολλά βασικά ερωτήματα που χρίζουν απάντησης. Δείτε αναλυτικά την συνέντευξη.

GW: Με το Guild Wars 2 τι σκοπεύετε να προσφέρετε στο θέμα του PvE;
CL: Είδαμε ότι στην βάση παικτών μας υπάρχουν εκατομμύρια άτομα που παίζουν σε PvE mode και λένε “Ωχ, έφτασα στο Level 20, τα έκανα όλα και τώρα θα πρέπει να κάνω PvP”. Είναι μια λογική σκέψη. Στο Guild Wars 2 θα φτάνουμε μέχρι το Level 80 και θα υπάρχει ένας πλήρης PvE κόσμος με δυναμικά events και ιστορία που θα αλλάζει.

Επίσης το Guild Wars 2 δεν θα είναι instanced. Θα έχουμε να κάνουμε με έναν συνεχή κόσμο. Απλά το business model μας θα είναι το ίδιο.

GW: Θα έχετε συγκεκριμένες περιοχές για PvE και PvP; Συγκεκριμένους PvE και PvP servers; Τι ακριβώς σχεδιάζετε;
MM: Θα υπάρχουν PvE servers. Δηλαδή θα παίζετε PvE μαζί με τους παίκτες του server που ανήκετε. Από εκεί και πέρα μέσω του ειδικού PvP browser θα μπορείτε να μπείτε σε servers με PvP, παίζοντας έτσι κόντρα σε οποιονδήποτε αντίπαλο απ’ το σύμπαν του Guild Wars. Αυτό θα είναι το Hot Join PvP και θα υποστηρίζει από 1vs1 μέχρι 10vs10 παίκτες.

Θα υπάρχει επίσης World vs World PvP, οπότε εκεί παίζουν οι παίκτες τριών servers μεταξύ τους (σ.σ. και οι τρεις servers ως αντίπαλοι), άρα εκεί θα βασίζεστε στον server όπου ανήκετε.



GW: Τι θα ισχύσει με το World vs World PvP;
MM: Εκεί θα έχουμε για άλλη μια φορά δυναμικά events (όπως στο PvE). Για παράδειγμα θα καλείστε να καταλάβετε ένα tower ή ένα supply post που θα σας δώσει resources. Το World vs World PvP θα διεξάγεται όλο το 24ωρο για δύο εβδομάδες. Οπότε όταν κάποιοι παίκτες του εχθρού πάνε για ύπνο, μπορεί εσύ με την ομάδα σου να συννενοηθείς και να ξυπνήσετε μια ώρα και να πάτε να τους κάνετε επίθεση.

GW: Θα υπάρχει PvP με παίκτες του ίδιου race;
MM: Ναι, κανονικά. Καθ’ ότι το PvP είναι επιλογή σας. Φυσικά δεν θα υπάρχουν τιμωρίες σε alignment.

GW: Επίσης οι χαρακτήρες θα xpάρουν κανονικά στο PvP;
CL: Ναι.

GW: Μπορείτε να μας πείτε λίγα λόγια για το crafting;
CL: Καταρχάς δεν θα έχουμε potions αλλά φαγητό. Επίσης θα μπορείτε να craftάρετε armor, όπλα, θα υπάρχει jewellcrafting κτλ. Η οικονoμία θα είναι ζωντανή. Θα μπορείτε να craftάρετε αντικείμενα σαφώς ανώτερα από τους vendors και οι παίκτες θα μπορούν να πουλήσουν εύκολα αντικείμενα.

MM: Φυσικά δεν θα επιτρέπεται αντικείμενα Level 80 να μπορούν να τα πάρουν παίκτες με Level 1. Δεν θα ήταν δίκαιο.

GW: Τι θα ισχύσει για το Tournament PvP;
CL: Στο Tournament PvP φτιάχνεις μια ομάδα και την κάνεις register. Η ομάδα μένει ίδια, παίζει σε τουρνουά, ανεβαίνει στα ladders και συνεχίζει να πολεμάει όσο μπορεί.

[youtube:2k7cprl1]
[/youtube:2k7cprl1]

GW: Στο Guild Wars 2 κάθε χαρακτήρας θα μπορεί να πάρει οποιοδήποτε skill, άρα δεν θα νιώθει και τόσο μοναδικός. Έτσι δεν είναι;
MM: Ανάλογα με τα όπλα που χρησιμοποιείς, με τα traits που έχεις αγοράσει και με τα utility skills που έχεις επιλέξει, θα είσαι πιο εξειδικευμένος σε συγκεκριμένο είδος. Το σύστημα που έχουμε εφαρμόσει είναι τέτοιο ώστε να μην γίνετε θύμα περιορισμένων ικανοτήτων. Αν για παράδειγμα επιλέξετε support χαρακτήρα και βγείτε με την ομάδα σας για raid και πεθάνουν όλοι, δεν θέλουμε να μείνετε τελευταίος δεχόμενος επίθεση από τα mobs και να παρακαλάτε για να μην πεθάνετε. Θέλουμε να μπορείτε ταυτόχρονα να παλέψετε για τη ζωή σας.

GW: Πως θα ξεχωρίζουν οι ρόλοι των χαρακτήρων στο Guild Wars 2; Από τον εξοπλισμό που θα φοράνε;
CL: Ο εξοπλισμός είναι πολύ συγκεκριμένος, ανάλογα με το profession. Για παράδειγμα ο elementalist δεν μπορεί να φορέσει heavy armor. Αυτό το κάνουν οι Guardians και οι Warriors. Θα μπορείτε όμως να αναγνωρίσετε εύκολα έναν χαρακτήρα από το στυλ παιχνιδιού. Ο τρόπος που ο Elementalist μπορεί να απορροφήσει damage είναι διαφορετικός από του Guardian. Αυτό φαίνεται. Όπως και ο Thief που παίζει περισσότερο stealth. Τα professions είναι πολύ διαφορετικά μεταξύ τους.

MM: Αλλά επειδή σας κάνουμε την ζωή πιο δύσκολη, απλά θα σου πω ότι είναι πιο δίκαιο έτσι. Αν αναγνώριζες ποιον χαρακτήρα έβλεπες εξ αρχής, τότε θα έλεγες π.χ. “Βλέπω έναν Monk άρα ξέρω ακριβώς τι θα κάνω”. Το θέμα είναι πως συμπεριφέρεται κάποιος. Και οι πιο εξειδικευμένοι παίκτες θα το αναγνωρίζουν αυτό πιο εύκολα.

GW: Τι αλλαγές έχετε εισάγει στο σύστημα μάχης;
CL: Στο Guild Wars 1 είχαμε πάνω από 1.000 skills. Τα περισσότερα δεν ήταν οπτικά εμφανή στο τι κάνουν. Στο Guild Wars 2 δεν θέλαμε να κάνουμε κάτι ανάλογο και να αναγκάζεστε να μαθαίνετε skills που μπορεί να είναι άχρηστα, άρα να βλάψουν την ανάπτυξη του χαρακτήρα σας. Επομένως εδώ κάθε profession έχει κάποια βασικά skills που εξαρτώνται από το όπλο σας. Αν μπορείτε λοιπόν να καταλάβετε όλες τις παραλλαγές του profession σας, τότε θα κατανοήσετε ποια sets θα πρέπει να αλλάξετε για να έχετε την μέγιστη δυνατή επίδραση. Φυσικά τα πέντε τελευταία skills (utility, lead και healing skill) θα πρέπει να έχουν επίσης μεγάλες παραλλαγές.



GW: Θα μας πείτε κάποιες classes που θα είναι καλύτερες από κάποιες άλλες;
CL: Κοίτα, αυτή τη φορά πήραμε πολύ σοβαρά το θέμα και θεωρούμε την κατανομή στις classes ίδιες. Αν θυμάσαι στο πρώτο Guild Wars είχαμε δευτερεύοντα professions, τα οποία τώρα αφαιρέσαμε. Εστιάσαμε μόνο στα πρωτεύοντα professions (οκτώ, συν το ένατο που θα ανακοινώσουμε στο μέλλον) για να είμαστε σίγουροι ότι θα τα κατανέμουμε δίκαια.

GW: Μιας και τα events είναι δυναμικά, αν "νικήσετε" τα mobs σε μια PvE περιοχή και τα εξαφανίσετε τι θα συμβεί μετά;
CL: Θα εξαφανιστούν μόνο για μερικές ώρες, ίσως και για μέρες, αλλά όχι σε μόνιμη βάση. Μετά θα ξαναεμφανιστούν. Απλά η νίκη σας έναντι στα mobs θα έχει ένα νόημα για ένα λογικό χρονικό διάστημα.

GW: Το σύστημα αλληλουχίας γεγονότων στα events θα είναι τυχαίο;
CL: Όχι, τα events θα είναι προκαθορισμένα, ανάλογα πάντα με το τι θα συμβεί κάθε φορά. Σχετίζονται με τον εκάστοτε χάρτη κι έχουν να κάνουν με το πως αφηγούμαστε την ιστορία του κόσμου του Guild Wars. Λέμε για παράδειγμα ότι οι humans με τους centaurs τσακώθηκαν. Η ότι σε αυτό τον χάρτη οι Undead επιτέθηκαν σε όλα τα ζωντανά πλάσματα της περιοχής. Αντί να σας το πούμε με κείμενο, σας το δείχνουμε live. Οι αλλαγές θα γίνονται συνεχώς και αν τα mobs πάρουν πίσω μία περιοχή, εσείς θα πρέπει να συγκεντρώσετε δυνάμεις και μαζί με άλλους παίκτες να προσπαθήσετε να την ανακαταλάβετε.

GW: Το όνομα του χαρακτήρα μας θα γράφεται στην ιστορία του παιχνιδιού; Αν π.χ. σκοτώσουμε έναν δράκο σε μια περιοχή τι θα συμβεί; (πέρα απ’ το να εξαφανιστεί ο δράκος για λίγες ημέρες).
Ναι, θα εμπλακείτε στο story. Θα το λένε οι NPC, όταν θα τους μιλάνε οι άλλοι παίκτες. Θα αφηγούνται δηλαδή την ιστορία, ότι ο δράκος πέθανε, ότι οι τάδε παίκτες τον σκοτώσανε κτλ. Όλα αυτά θα συμβαίνουν έως ότου ξαναεμφανιστεί ο δράκος, οπότε η ιστορία θα επαναληφθεί. Γενικά πάντως μην σας ανησυχεί το θέμα της εξαφάνισης των mobs. Θα υπάρχουν αμέτρητα events στα οποία θα μπορείτε να συμμετάσχετε.


Το Guild Wars 2 θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά για PC, με την ημερομηνία κυκλοφορίας του να μην έχει ακόμη ανακοινωθεί.


Μάνος Γρυπάρης

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification