Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Microsoft: Γενική συζήτηση

15 Jul 2021 02:59 - 15 Jul 2021 03:01 #253657 by Manos
Ουκρανός hacker που εργαζόταν στη Microsoft έκλεψε 10 εκατομμύρια δολάρια σε Xbox Gift cards


Είχε τρία test accounts.

Ένας Ουκρανός hacker που εργαζόταν στη Microsoft εκμεταλλεύτηκε ένα loop hole και έκλεψε 10 εκατομμύρια δολάρια σε Xbox Gift Cards από το σύστημα της Αμερικάνικης εταιρείας. Σύμφωνα με το Bloomberg , ο Volodymyr Kvashuk, ο οποίος (plot twist) ήταν υπάλληλος της Microsoft, ανακάλυψε ότι όποτε τέσταρε αγορές για τις gift cards λάμβανε κανονικά ποσά των 10 και 100 δολαρίων. Η δουλειά του ήταν βέβαια να αποτρέψει το να γίνονται κλεψιές στο σύστημα κατά τις αγορές, κάτι που ο ίδιος έκανε. Προσέλαβε μερικούς συναδέλφους για να τον βοηθήσουν και όλοι τους χρησιμοποίησαν ψεύτικα προφίλ και μάλιστα έδειχναν ότι είχαν άλλες IP, από την Ιαπωνία και την Ρωσία. Ο Kvashuk πουλούσε μετά τις κάρτες online για 55% της αρχικής τιμής τους κι έτσι έβγαλε 10 εκατομμυριάκια.Ο hacker το έφτασε σε τέτοιο βαθμό ώστε ανέπτυξε πρόγραμμα για να αυξήσει την συχνότητα αγοράς των gift cards. Βέβαια, ένας αγοραστής είχε πληρώσει 1,98 Bitcoins για 300 κάρτες (τότε κόστιζαν 17.240 δολάρια).

Με τα 10 ζεστά εκατομμύρια, ο Kvashuk σίγουρα είχε αρκετό κασέρι για να αγοράσει μέχρι και έπαυλη. Ώσπου το τμήμα ερευνών και απάτης της Microsoft τον ανακάλυψε. Το 2018 του έκανε blacklist δύο λογαριασμούς βρίσκοντας τα πρώτα 8 εκατομμύρια δολάρια. Το τρίτο είχε κλέψει 1.6 εκατομμύρια δολάρια και αντίστοιχα το τσάκωσαν στα πράσα.Ένας βετεράνος ντετέκτιβ της Scotland Yard, ο Andrew Cookson, ανέλαβε την υπόθεση και κατάφερε να ανακαλύψει το όνομά του Volodymyr Kvashuk.

Από τα ίχνη του ανακάλυψε ότι είχε αγοράσει τρεις κάρτες Nvidia GeForce τις οποίες είχε στείλει σε έναν "Grigor Shikor" της unit 309 της Norman Arms στο Seattle της Αμερικής. Τελικά δεν υπήρχε τέτοιος παραλήπτης, αλλά ο Kvashuk ζούσε στη unit 101 και έτσι τον έκαναν τσακωτό. Ένα μήνα μετά, ο Kvashuk απολύθηκηε και τον Φεβρουάριο του 2020 προσήχθη για τα εγκλήματά του, που περιελάμβαναν ξέπλυμα χρήματος, online κλοπή και απάτη. Τον Νοέμβριο του 2020 καταδικάστηκε σε εννέα χρόνια φυλάκιση. Πολλές από τις κάρτες του πωλούνταν κατά καιρούς σε αρκετά online shops.

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

20 Jul 2021 12:22 #253799 by Sigg
Το DirectStorage είναι συμβατό και με τα Windows 10.

  Η Microsoft επιβεβαιώνει ότι το DirectStorage είναι συμβατό με τα Windows 10, ώστε οι developers "να μπορούν να προσεγγίσουν όσο το δυνατόν περισσότερους gamers".

Το DirectStorage είναι ένα από τα τρία μεγάλα νέα χαρακτηριστικά για PC gaming που έρχονται στα Windows 11, αλλά παρά το γεγονός ότι το αποκαλούσε αποκλειστικό λειτουργικό σύστημα γύρω από την ανακοίνωση του επερχόμενου λειτουργικού συστήματος, η Microsoft επιβεβαίωσε τώρα ότι θα υποστηρίζεται και στα Windows 10.Το άρθρο της Sarah Bond σχετικά με το νέο λειτουργικό σύστημα αναφέρει ότι θα είναι τα "καλύτερα Windows για gaming" καθώς ο εταιρικός αντιπρόεδρος της Microsoft για το gaming δηλώνει ρητά ότι το DirectStorage "θα είναι διαθέσιμο μόνο με τα Windows 11".

Μια νέα δημοσίευση στο DirectX Developer Blog ανακοίνωσε τη διαθεσιμότητα ενός developer preview του DirectStorage API και σε αυτήν ο Hassan Uraizee εξηγεί ότι το SDK θα είναι συμβατό με τα Windows 10 από την έκδοση 1909 και πάνω.Ο Hassan Uraizee γράφει: "Η Microsoft έχει δεσμευτεί να διασφαλίσει ότι όταν οι προγραμματιστές παιχνιδιών υιοθετούν ένα νέο API, μπορούν να προσεγγίσουν όσο το δυνατόν περισσότερους παίκτες. Ως εκ τούτου, τα παιχνίδια που έχουν κατασκευαστεί με το DirectStorage SDK θα είναι συμβατά με τα Windows 10, από την έκδοση 1909 και πάνω- το ίδιο με το DirectX 12 Agility SDK".Η υπόσχεση του DirectStorage είναι ότι βελτιστοποιεί τον τρόπο επεξεργασίας των δεδομένων των παιχνιδιών, εκμεταλλευόμενο το σύγχρονο υλικό αποθήκευσης στα PC. Tο DirectStorage API, χρησιμοποιώντας NVMe SSDs, στοχεύει στη μείωση των χρόνων φόρτωσης των παιχνιδιών και στην υποστήριξη μεγαλύτερων games με μεγαλύτερο Draw distance .Το DirectStorage σχεδιάζει να το κάνει αυτό παρακάμπτοντας σε μεγάλο βαθμό τον επεξεργαστή και φορτώνοντας γρήγορα τα assets στην κάρτα γραφικών σας, μειώνοντας τη χρήση της CPU και ελπίζοντας ότι θα βελτιώσει την απόδοση του συστήματος στην πορεία.Η Hassan Uraizee αναλύει τα χαρακτηριστικά του DirectStorage αναφέροντας ότι το νέο μοντέλο προγραμματισμού DirectStorage API παρέχει ένα πρότυπο κλήσης ομαδοποιημένης υποβολής/ολοκλήρωσης τύπου DX12, απαλλάσσοντας τις εφαρμογές από την ανάγκη να διαχειρίζονται μεμονωμένα χιλιάδες αιτήσεις IO/ενημερώσεις ολοκλήρωσης ανά δευτερόλεπτο. Η αποσυμπίεση GPU παρέχει εξαιρετικά γρήγορη αποσυμπίεση assets για σενάρια χρόνου φόρτωσης και ροής (έρχεται σε μεταγενέστερo preview).

Ένα αναβαθμισμένo storage stack του λειτουργικού συστήματος ξεκλειδώνει τις πλήρεις δυνατότητες του DirectStorage, ενώ στα Windows 10, τα games θα εξακολουθούν να επωφελούνται από την αποδοτικότερη χρήση του παλαιού storage stack του λειτουργικού συστήματος.Το DirectStorage έχει ενσωματωθεί στις νέες κονσόλες Xbox Series X/S. Ο Hassan Uraizee αναφέρει: "Kάθε game που έχει κατασκευαστεί με DirectStorage θα επωφεληθεί από το νέο μοντέλο προγραμματισμού και την τεχνολογία αποσυμπίεσης GPU στα Windows 10, έκδοση 1909 και πάνω. Επιπλέον, επειδή τα Windows 11 κατασκευάστηκαν με γνώμονα το DirectStorage, τα παιχνίδια που εκτελούνται στα Windows 11 επωφελούνται περαιτέρω από τις νέες βελτιστοποιήσεις τoυ storage stack".Oι developers θα χρειαστεί να υλοποιήσουν το νέο χαρακτηριστικό μόνο μία φορά στο παιχνίδι, με το ίδιο το SDK να ελέγχει ποιες πτυχές του DirectStorage είναι διαθέσιμες στο σύστημά σας, χωρίς να χρειάζεται να κάνετε τίποτα ούτε εσείς ούτε ο developer για να έχει σωστή λειτουργία για τη δική τους ρύθμιση.Η ενεργοποίηση του DirectStorage σε ένα παιχνίδι δεν θα αποκλείει επίσης την πρόσβαση σε οποιονδήποτε τίτλο από όσους εξακολουθούν να είναι συνδεδεμένοι με σκληρούς δίσκους.
O Hassan Uraizee καταλήγοντας αναφέρει: "Τα games με ενεργοποιημένο DirectStorage θα εξακολουθούν να τρέχουν το ίδιο καλά όπως πάντα, ακόμη και σε PC που διαθέτουν παλαιότερο υλικό αποθήκευσης (π.χ. σκληρούς δίσκους)".
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

20 Jul 2021 14:12 - 20 Jul 2021 14:13 #253801 by Sigg
Οι Ηνωμένες Πολιτείες και οι σύμμαχοί τους στο ΝΑΤΟ κατηγόρησαν επίσημα την κινεζική κυβέρνηση ότι χρηματοδότησε την παραβίαση του Microsoft Exchange Server που συνέβη νωρίτερα φέτος. Ένα κρατικό κινεζικό μέσο ενημέρωσης χαρακτηρίζει την κατηγορία "παράλογη".

 

Η Microsoft δημοσίευσε τον Μάρτιο μια δήλωση στην οποία ανέφερε ότι είχε εντοπίσει "πολλαπλά exploits 0-day που χρησιμοποιούνται για την επίθεση σε τοπικές εκδόσεις του Microsoft Exchange Server σε περιορισμένες και στοχευμένες επιθέσεις". Ο επιτιθέμενος ήταν σε θέση να χρησιμοποιήσει τις ευπάθειες για να αποκτήσει πρόσβαση σε λογαριασμούς ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και να εγκαταστήσει κακόβουλο λογισμικό που του επέτρεπε να πραγματοποιήσει περαιτέρω, πιο μακροπρόθεσμες επιθέσεις. Τα διορθωτικά πακέτα κυκλοφόρησαν σε σύντομο χρονικό διάστημα, αλλά η Microsoft ανέφερε σε μια ενημέρωση που δημοσιεύτηκε μια εβδομάδα αργότερα ότι "συνεχίζει να βλέπει πολλαπλούς φορείς να εκμεταλλεύονται μη ενημερωμένα συστήματα για να επιτεθούν σε οργανισμούς με on-premises Exchange Server".

Η Microsoft κατηγόρησε την Hafnium, μια "εξαιρετικά εξειδικευμένη και εξελιγμένη" κινεζική ομάδα χάκερ που, όπως ισχυρίζεται, στοχεύει συμφέροντα και βιομηχανίες με έδρα τις ΗΠΑ, όπως ερευνητές μολυσματικών ασθενειών, δικηγορικά γραφεία, ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, εργολάβους άμυνας, δεξαμενές πολιτικής σκέψης και ΜΚΟ.Ο Tom Burt της Microsoft είπε: "Πρόσφατα, η Hafnium έχει εμπλακεί σε μια σειρά επιθέσεων χρησιμοποιώντας άγνωστα προηγουμένως exploits που στοχεύουν στο λογισμικό του Exchange Server στις εγκαταστάσεις. Μέχρι σήμερα, η Hafnium είναι ο πρωταρχικός φορέας που έχουμε δει να χρησιμοποιεί αυτά τα exploits. Σήμερα, η κυβέρνηση των ΗΠΑ υποστήριξε τον ισχυρισμό της Microsoft ότι το Hafnium είναι ένας "κρατικά χρηματοδοτούμενος φορέας απειλών", εκδίδοντας μια δήλωση που αποδίδει "κακόβουλη δραστηριότητα στον κυβερνοχώρο και ανεύθυνη κρατική συμπεριφορά" στη Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας.

 Η δήλωση κατηγορεί την κινεζική κυβέρνηση ότι χρησιμοποιεί "εγκληματίες συμβασιούχους χάκερ για τη διεξαγωγή μη εγκεκριμένων κυβερνοεπιχειρήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο". Η δήλωση ισχυρίζεται επίσης ότι παράλληλα με ένα υποτιθέμενο συμβόλαιο με το Υπουργείο Κρατικής Ασφάλειας της Κίνας, οι εμπλεκόμενοι χάκερς έχουν "εμπλακεί σε επιθέσεις ransomware, εκβιασμούς που επιτρέπονται στον κυβερνοχώρο, κρυπτο-πειρατεία και κλοπή τάξης από θύματα σε όλο τον κόσμο, όλα για [προσωπικό] οικονομικό όφελος".Η δήλωση επαναλαμβάνει επίσης τους ισχυρισμούς της Microsoft από τον Μάρτιο, λέγοντας "με μεγάλο βαθμό εμπιστοσύνης" ότι οι χάκερς με έδρα την Κίνα ήταν πράγματι πίσω από τις παραβιάσεις που εκμεταλλεύτηκαν τις ευπάθειες του Microsoft Exchange Server. Η δήλωση αναφέρει ότι "δεκάδες χιλιάδες υπολογιστές και δίκτυα παγκοσμίως" παραβιάστηκαν "σε μια μαζική επιχείρηση που είχε ως αποτέλεσμα σημαντικό κόστος αποκατάστασης για τα θύματά της, κυρίως του ιδιωτικού τομέα".

Η κυβέρνηση των ΗΠΑ δεν έχει λάβει άμεσα μέτρα κατά της Κίνας σε αυτό το σημείο, έχει ασκήσει ποινικές διώξεις κατά τεσσάρων ατόμων που φέρονται να συνδέονται με τις προσπάθειες ηλεκτρονικής κατασκοπείας της Κίνας. Οι κατηγορίες δεν σχετίζονται με τις παραβιάσεις του Microsoft Exchange Server, αλλά μάλλον με "μια πολυετή εκστρατεία με στόχο ξένες κυβερνήσεις και οντότητες σε βασικούς τομείς, όπως η ναυτιλία, η αεροπορία, η άμυνα, η εκπαίδευση και η υγειονομική περίθαλψη σε τουλάχιστον δώδεκα χώρες" που έλαβε χώρα από το 2011 έως το 2018.Το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ευρωπαϊκή Ένωση και ο Καναδάς εξέδωσαν παράλληλες ανακοινώσεις με τις οποίες καταδικάζουν την παραβίαση του Microsoft Server Exchange και άλλες προσπάθειες κυβερνοκατασκοπείας.

Το ΝΑΤΟ, ο Οργανισμός του Βορειοατλαντικού Συμφώνου, εξέδωσε επίσης ανακοίνωση με την οποία καταδικάζει τις "κακόβουλες δραστηριότητες στον κυβερνοχώρο", αν και ακολούθησε μια κάπως πιο επιφυλακτική προσέγγιση και δεν έδειξε ευθέως την Κίνα με το δάχτυλο.Η ανακοίνωση του ΝΑΤΟ αναφέρει: "Αναγνωρίζουμε τις εθνικές δηλώσεις συμμάχων, όπως ο Καναδάς, το Ηνωμένο Βασίλειο και οι Ηνωμένες Πολιτείες, που αποδίδουν την ευθύνη για την παραβίαση του Microsoft Exchange Server στη Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας", ανέφερε. "Σύμφωνα με το πρόσφατο Ανακοινωθέν της Συνόδου Κορυφής των Βρυξελλών, καλούμε όλα τα κράτη, συμπεριλαμβανομένης της Κίνας, να τηρούν τις διεθνείς δεσμεύσεις και υποχρεώσεις τους και να ενεργούν υπεύθυνα στο διεθνές σύστημα, συμπεριλαμβανομένου του κυβερνοχώρου".
 
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

22 Jul 2021 17:56 #253868 by Kostas Dalaklidis
Η Microsoft θα διορθώσει ένα πρόβλημα στα frame rates του Game Mode των Windows 10

Εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε προβλήματα με τα frame rates στα Windows 10, να ξέρετε πως το πρόβλημα θα λυθεί άμεσα, με νέο update. Ας μην ξεχνάμε όμως ότι ήταν ένα προηγούμενο update των Windows προκάλεσε αυτό το πρόβλημα απόδοσης σε κάποιους υπολογιστές.

Δυστυχώς για ορισμένους άτυχους χρήστες, το Patch Tuesday update που κυκλοφόρησε η Microsoft τον Απρίλιο είχε μια τάση να ρίχνει τα frame rates και να προκαλεί αγανάκτηση στους παίκτες. Διάφορα παράπονα εμφανίστηκαν μετά την κυκλοφορία του update. Μάλιστα, ένας χρήστης είπε ότι άρχισε να βλέπει "συνεχή κολλήματα στο Doom Eternal" σε έναν υπολογιστή που έχει CPU Ryzen 5 3600 και κάρτα γραφικών GeForce RTX 3070. "Νομίζω ότι έχω το ίδιο πρόβλημα. Από χθες, όταν αναβάθμισα τα Windows, η απόδοσή μου στο Warzone έχει πάει από 90 fps κατά μέσο όρο σε 75 fps, και πέφτει ακόμη και κάτω από 60 fps με την απενεργοποίηση του V-Sync", έγραψε ένας άλλος χρήστης εκείνη την περίοδο.

Τα καλά νέα είναι πως για μερικούς ανθρώπους, το πρόβλημα επιλύθηκε με το Patch Tuesday update (KB5004327) αυτού του μήνα. Ωστόσο, δεν ήταν όλοι τυχεροί. Ορισμένοι χρήστες των Windows 10 αναφέρουν ότι έχουν τα ίδια προβλήματα απόδοσης ακόμη και μετά την εγκατάσταση της τελευταίας ενημέρωσης, η οποία κυκλοφόρησε πριν από μια εβδομάδα.

"Για άλλη μια φορά, αντιμετωπίζω προβλήματα απόδοσης στα games, μετά το KB500842. Κάποιος από τη Microsoft πρέπει πραγματικά να το επιλύσει", έγραψε ένας χρήστης στο Reddit. "Ένας τρόπος αντιμετώπισης είναι να ενεργοποιήσετε την λειτουργία “Υψηλής Aπόδοσης”, αλλά προτιμώ να παραμείνω στη λειτουργία “Εξισορροπημένο"... Αυτό είναι εκνευριστικό”, δήλωσε.

Το πρόβλημα αυτό δεν φαίνεται να υπάρχει στα Windows 11, αν και αυτή τη στιγμή είναι διαθέσιμο μόνο σε μορφή προεπισκόπησης. Και ακόμη και όταν κυκλοφορήσουν αργότερα μέσα στο έτος, θα μπορούσε κανείς να περιμένει λίγο πριν κάνει την αναβάθμιση για να δει αν κάτι χρειαστεί διόρθωση. 

Ευτυχώς, η Microsoft πιστεύει ότι βρήκε επιτέλους τη βασική αιτία. Παρόλο που δεν έχει κάνει γνωστές πολλές λεπτομέρειες σχετικά με το ζήτημα, τα release notes για την επερχόμενη ενημέρωση των Windows 10 (21H2) υποδηλώνουν ότι βρέθηκε μια μόνιμη λύση. "Διορθώσαμε ένα πρόβλημα που εμποδίζει τη λειτουργία του Game Mode να λειτουργεί όπως αναμενόταν. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τα χαμηλότερα frame rates και τη μειωμένη απόδοση κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού", αναφέρουν τα release notes.

Το θέμα είναι πως μπορεί να περάσουν μερικοί μήνες πριν την ενημέρωση 21H2. Ίσως είναι διαθέσιμη μαζί με τα Windows 11. Το update είναι διαθέσιμο τώρα σε μορφή προεπισκόπησης σε μέλη του προγράμματος Window Insider, αν και είναι πιθανό η Microsoft να παρουσιάσει την ίδια επιδιόρθωση και στην επόμενη ενημέρωση, η οποία είναι προγραμματισμένη για τις 10 Αυγούστου.

Μέχρι τότε, υπάρχουν μερικές πιθανές λύσεις που μπορείτε να δοκιμάσετε εάν τα games δεν εκτελούνται σωστά στον υπολογιστή σας. Το ένα είναι να επιλέξετε τη λειτουργία «Υψηλής Απόδοσης» στα Windows 10 και ας ελπίσουμε ότι το λειτουργικό σύστημα δεν θα αγνοήσει την επιλογή σας. Το άλλο είναι να απενεργοποιήσετε το Game Mode. Μπορεί το τελευταίο να δουλεύει καλύτερα, καθώς το Game Mode σχετίζεται με ζητήματα στην απόδοση εδώ και ένα χρόνο.

Πέρα από τα παραπάνω, ισχύουν οι ίδιες γενικές συμβουλές. Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε πρόσφατο hardware, ιδιαίτερα στην GPU, και ελέγξτε για διαθέσιμα patches που αφορούν games που ταιριάζουν στον υπολογιστή σας.

Εσείς αντιμετωπίζετε το παραπάνω πρόβλημα;

Please Log in or Create an account to join the conversation.

23 Jul 2021 17:07 #253898 by Kadaz
Μας έχει πετσοκόψει λίγο με τα updates φέτος. Μακάρι μέχρι τέλος της χρονιάς να στρώσουν.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

03 Aug 2021 14:47 #254140 by Moose
Η Microsoft διαφημίζει το Xbox Game Pass και τρολάρει το DualShock 4 της Sony



Νέο σποτάκι.

Η Microsoft κυκλοφόρησε ένα νέο διαφημιστικό σποτ, στο οποίο διαφημίζει την υπηρεσία Xbox Game Pass.

Στη σχετική διαφήμιση, μπορείτε να δείτε ένα βίντεοκλίπ και ένα tweet με φωτογραφία μίας gamer που κρατάει ένα DualShock 4, χειριστήριο του PS4. Το σλόγκαν που χρησιμοποιήθηκε είναι παραπομπή στο συγκρότημα Nickelback. Αξίζει να σημειωθεί ότι το DualShock 4 είναι ένα από τα πολλά χειριστήρια που δεν ανήκουν στη Microsoft, αλλά όσοι είστε συνδρομητές του Xbox Game Pass θα μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε, να συνδεθείτε στην υπηρεσία και να παίξετε.

Επιπλέον, το διαφημιστικό σποτ που δημιουργήθηκε παρουσιάζει το Sea of Thieves, ένα από τα exclusives της Microsoft. Φυσικά η Microsoft εκεί παρουσιάζει εκτενώς τις κονσόλες Xbox και το χειριστήριο Xbox. Για τις ανάγκες του διαφημιστικού σποτ, η Microsoft συνεργάστηκε με το συγκρότημα All-4-One, οι οποίοι τραγούδησαν ένα remix του κλασικού κομματιού τους "I Swear" το οποίο έχει στίχους για το Xbox.



Άραγε μετά από αυτό, λέτε η Sony να κάνει μήνυση προς την Microsoft; Στη χειρότερη η Αμερικάνικη εταιρεία θα μπορούσε απλά να κατεβάσει το tweet. Κατά τα άλλα, αν η Sony έχει...χιούμορ, τότε θα μπορούσε να μην κάνει τίποτα, καθώς ακόμα κι έτσι η Microsoft της κάνει διαφήμιση. Αν όμως ήταν η Nintendo στη θέση της, η μήνυση μπορεί και να είχε φύγει...πριν καν ανέβει το tweet!

Please Log in or Create an account to join the conversation.

03 Aug 2021 14:55 #254145 by Moose
Η Microsoft έδωσε στους εργαζόμενούς της 1500 δολάρια ως bonus πανδημίας



200 εκατομμύρια δολάρια σύνολο.

Η Microsoft έδωσε στους εργαζόμενούς της 1.500 δολάρια στον καθένα ως bonus πανδημίας, για την δύσκολη αυτή περίοδο του κορωνοϊού.

Το bonus θα δοθεί σε μισθωτούς και όσους έχουν σύμβαση συνεργασίας με την εταιρεία, αρκεί να έχουν θέση κάτω από αυτή του αντιπροέδρου και να έχουν εργαστεί για την εταιρεία πριν από τις 31 Μαρτίου 2021. Οι εργαζόμενοι της Microsoft όμως σε εταιρείες όπως η Zenimax (Bethesda), το Linkedin και το GitHub δεν συμπεριλαμβάνονται, παρά μόνο όσοι εργάζονται για το βασικό τμήμα της Microsoft.

Ανάλογα bonus έχουν δώσει και εταιρείες όπως η Facebook και η Amazon. Το bonus θα κοστίσει στη Microsoft περί τα 200 εκατομμύρια δολάρια, δηλαδή τα έσοδα λιγότερο από δύο ημερών. Η Αμερικάνικη εταιρεία έχει εισπράξει πάνω από 160 δις δολάρια από την αρχή της πανδημίας, χρήματα που περιλαμβάνουν εισπράξεις από Xbox, Windows υπηρεσίες cloud κτλ. Η Microsoft δώρισε 98 εκατομμύρια δολάρια σε ΜΚΟ της Ουάσιγκτον και θα δωρίσει άλλα 60 εκατομμύρια μέχρι το τέλος Ιουλίου.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

01 Sep 2021 11:19 - 01 Sep 2021 11:20 #255098 by Sigg
Η Microsoft είχε πληρώσει ένα αρκετά εκπληκτικό ποσό για τη συμφωνία αποκλειστικότητας του Rise of the Tomb Raider, σύμφωνα με μια έκθεση.
 

Η αναφορά προέρχεται από τον χρήστη του Twitter Timur222, ο οποίος εντόπισε ένα προφίλ στο LinkedIn που είχε πληροφορίες σχετικά με τη συμφωνία. Ο Fabien Rossini, πρώην διευθυντής στρατηγικού σχεδιασμού και εταιρικού προγραμματισμού της Square Enix, αναφέρει στο προφίλ του ότι η συμφωνία για το Rise of the Tomb Raider κόστισε 100 εκατομμύρια δολάρια.

Το ποσό αυτό μοιάζει αρκετά εξωπραγματικό για μια συμφωνία αποκλειστικότητας. Ολόκληρη η ανάπτυξη του Shadow of the Tomb Raider, σύμφωνα με το site DualShockers, κόστισε γύρω στα 75 με 100 εκατομμύρια δολάρια όπως ανέφερε ο David Anfossi της Eidos Montreal.H συμφωνία να αφορά και άλλα πράγματα, στα οποία περιλαμβάνονται το μάρκετινγκ και το merchandising,ωστόσο το ποσό είναι και πάλι υπερβολικά μεγάλο.

Ο τίτλος πούλησε μόνο 1 εκατομμύριο αντίτυπα στο Xbox και το PC τον πρώτο χρόνο. Η κυκλοφορία του στο PlayStation ένα χρόνο αργότερα ανέβασε τις πωλήσεις, που συνολικά άγγιξαν τα 7 εκατομμύρια ένα χρόνο μετά.
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification