Ο Howard το ήθελε από το 2009
Ο Todd Howard, director της Bethesda, δήλωσε ότι η ανάπτυξη ενός Indiana Jones game, είναι κάτι με το οποίο φλερτάρει από το 2009.
Ο Todd Howard έδωσε μια μεγάλη συνέντευξη στο podcast του Lex Fridman, κατά τη διάρκεια της οποίας ο διευθυντής και ο εκτελεστικός παραγωγός της Bethesda είπε: «Το Raiders [of the Lost Ark] εξακολουθεί να είναι η αγαπημένη μου ταινία όλων των εποχών, χωρίς συζήτηση, η καλύτερη ταινία που υπήρξε ποτέ. Την είδα όταν ήμουν νεότερος». Πρόσθεσε ότι ένα παιχνίδι με πρωταγωνιστή τον χαρακτήρα ήταν πάντα στη «λίστα» των πραγμάτων που έπρεπε να κάνει: στον βαθμό που το έβαλε για πρώτη φορά πριν από 13 χρόνια.
«Είχα παρουσιάσει ένα concept παιχνιδιού Indiana Jones στον George Lucas», είπε ο Howard. «Συνάντησα μερικούς ανθρώπους εκεί και τους παρουσίασα το 2009 αυτό το concept του Indiana Jones και κάπως η συμφωνία κατέρρευσε". Η LucasArts ήθελε να κάνει publish οποιοδήποτε παιχνίδι Indiana Jones: η Bethesda θεωρούσε τον εαυτό της ως
publisher
. «Δεν είχα πραγματικά την ομάδα για να το κάνω και ξέρετε ότι τελικά φτιάξαμε το Skyrim». Ο Howard πρόσθεσε: «Μπορείς να μιλήσεις για τον κόσμο του Indiana Jones, αλλά σημασία έχει ότι αυτός είναι ο χαρακτήρας. Εμπεριέχει πολλά διαφορετικά πράγματα που θέλαμε να κάνουμε σε ένα παιχνίδι. Είναι ένα μοναδικό παιχνίδι».
Θεωρεί επίσης την MachineGames, εταιρεία ανάπτυξης του Indiana Jones (και του Wolfenstein) ως "Την κατάλληλη για το Indiana Jones ως προς την αφήγηση της ιστορίας και πως θα την καταγράψει. Αν σας αρέσει η σειρά Indiana Jones τότε το παιχνίδι είναι μια ερωτική αποστολή προς τον Indiana Jones".