Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Electronic Arts: Γενική συζήτηση

17 Jun 2017 21:45 - 17 Jun 2017 22:01 #200125 by Μάνος Γρυπάρης


E3 2017: EA press conference

Δείτε την συνέντευξη τύπου της EA και τα νέα games που παρουσίασε.

Δωρεάν games
Στο διάστημα 10-18 Ιουνίου η Electronic Arts μας επιτρέπει να παίξουμε δωρεάν τα Madden NFL 17, FIFA 17, Titanfall 2, EA Sports UFC 2 και Plants vs. Zombies Garden Warfare 2. Κατά το διάστημα αυτό, η EA ανακοίνωσε την δωρεάν πρόσβαση σε EA Access (για τους κατόχους Xbox Live Gold συνδρομής), Origin Access καθώς επίσης και δωρεάν PS4 trials για τα παραπάνω games.

File Attachment:
File Attachment:
File Attachment:


"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

14 Aug 2017 14:08 #203837 by Angel
Ανοιχτό το Ενδεχόμενο Νέων Κυκλοφοριών στο Switch


Ο Vice President της Electronic Arts, Patrick Soderlund, δήλωσε σε μια πρόσφατη συνέντευξη πως αν και έχει ενθουσιαστεί προσωπικά με την Nintendo και το Switch, είναι πολύ νωρίς για την EA να αποφασίσει αν θα κυκλοφορήσει ήδη υπάρχοντα ή νέα games για την νέα κονσόλα.

Ο Soderlund δήλωσε: "Είμαι μεγάλος θαυμαστής της Nintendo και όπου πάω έχω μαζί μου το Switch. Η EA θα βρίσκεται σε κάθε πλατφόρμα που υπάρχουν καταναλωτές και παίκτες. Θέλουμε να είμαστε κομμάτι του Switch και να βοηθήσουμε την Nintendo να μεγαλώσει την κοινότητά της. Γι αυτό θα κυκλοφορήσουμε το FIFA 18 στο Switch, το οποίο είναι πολύ καλό. Είναι το πρώτο πλήρες FIFA για φορητή συσκευή".

Η EA θα ακολουθήσει μια αγνωστική προσέγγιση, όπως πολλές εκδότριες εταιρείες. Αν η εταιρεία κρίνει πως οι συνθήκες είναι σωστές, θα επεκταθεί φέρνοντας τα games της σε οποιαδήποτε πλατφόρμα. Ο Soderlund ανέφερε επίσης πως ο κολοσσός πρέπει να λάβει υπόψιν του τους πόρους που διαθέτει σε κάθε δραστηριότητα, καθώς οι αριθμοί αυτοί είναι σημαντικός παράγοντας. Επίσης δήλωσε πως η EA ίσως κυκλοφορήσει κι άλλα games εκτός από το FIFA στο Switch και αν έχουν επιτυχία θα κυκλοφορήσουν περισσότερα.

Πιο συγκεκριμένα, είπε: "Για εμάς το θέμα είναι να υποστηρίξουμε την πλατφόρμα, να δημιουργήσουμε τεχνολογία για την πλατφόρμα και να την δοκιμάσουμε με μεγάλα πράγματα όπως το FIFA και ίσως μερικά ακόμα, θα το δούμε αυτό. Αν πάνε καλά, δεν βλέπω λόγο να μην κυκλοφορήσουμε και άλλους τίτλους για την συγκεκριμένη πλατφόρμα. Ελπίζω να πετύχουμε αυτόν τον στόχο μας, είναι η προσωπική μου φιλοδοξία".

Αξίζει να αναφέρουμε πως το FIFA 18 για το Switch δεν έχει αναπτυχθεί με την μηχανή γραφικών Frostbite και δεν έχει το The Journey Mode.

The sword of destiny has two edges. You are one of them.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

24 Oct 2017 22:03 #207231 by Angel
Πρώην developer της BioWare: "Η EA νοιάζεται μόνο για το κέρδος"


Μετά το κλείσιμο της εταιρείας ανάπτυξης Visceral Games και την αλλαγή της κατεύθυνσης που θα ακολουθήσει το επερχόμενο Star Wars όσον αφορά την πλοκή του, ο πρώην developer της BioWare Manveer Heir ισχυρίζεται πως τα κίνητρα της εκδότριας εταιρείας είναι με βάση το κέρδος.

Ο Heir σε μια συνέντευξη του δήλωσε πως η τάση της EA να δημιουργεί open-world κόσμους οφείλεται στο ότι είναι ευκολότερο να αυξήσει το κέρδος της από αυτά τα games. Οι gamers έχουν αφορμές για να επιστρέφουν σε αυτούς τους κόσμους το οποίο σημαίνει πως αυξάνεται ο χρόνος που ασχολούνται με αυτόν άρα και η πιθανότητα να ξοδέψουν χρήματα.

Πιο συγκεκριμένα, δήλωσε: "Στην EA νοιάζονται για τις microtransactions, όπως για την αγορά καρτών στα Mass Effect και το multiplayer. Είναι ο ίδιος λόγος που προσθέσαμε κάρτες στο Mass Effect 3, να αναγκάσουμε τον κόσμο να επιστρέφει συνεχώς αντί να παίξει για 60 με 100 ώρες. Δεν νοιάζονται στ' αλήθεια για το τι θέλουν οι gamers, μόνο για το τι θα τους κάνει να πληρώσουν χρήματα. Πρέπει να καταλάβετε πως είναι τεράστιο το ποσό που αποφέρουν οι microtransactions".

Ο πρώην developer ισχυρίζεται πως αυτός ήταν ο λόγος για την αποτυχία του Mass Effect: Andromeda, καθώς το ποσό που θα αξιοποιούνταν για την ανάπτυξη κάθε τίτλου θα ξεπερνούσε τα 100 εκατομμύρια δολάρια και δεν θα υπήρχε χώρος για πιο single player και linear τίτλους. Σύμφωνα με τον ίδιο, η EA και οι μεγάλες εκδότριες εταιρείες νοιάζονται μόνο για την επίτευξη των μέγιστων δυνατών εσόδων και όσο τα open world games είναι εκείνα που φέρνουν το μεγαλύτερο κέρδος, θα είναι και εκείνα που θα συνεχίσουν να αναπτύσσονται.

Στις δηλώσεις του, ο Heir αναφέρει πως υπήρξαν άτομα που πλήρωσαν 15.000 δολάρια μόνο σε multiplayer κάρτες του Mass Effect. Αφού τα προϊόντα της EA ξεκίνησαν να εισάγονται στην multiplayer εμπειρία, η εταιρεία αποφάσισε να συμπεριλάβει online modes σε τίτλους που δεν είχαν κάτι αντίστοιχο παλιότερα. Ο λόγος είναι πως τα επαναλαμβανόμενα έσοδα έφερναν υπερβολικά πολλά κέρδη σε σύγκριση με την αγορά ενός τίτλου που είχε ήδη ολοκληρωμένο περιεχόμενο. Αυτό συμβαίνει και στο Star Wars: Battlefront 2 με τα loot boxes, αν και η EA διαβεβαιώνει πως ο τίτλος δεν είναι pay-to-win.

Όσον αφορά το κλείσιμο της Visceral Games, αυτό αποτέλεσε μια απόφαση με πολλά λάθη για την EA. Όταν έγινε η σχετική ανακοίνωση την περασμένη εβδομάδα, οι μετοχές της εταιρείας έπεσαν αν και για το 2017 είχαν συνολικά μια εντυπωσιακή αύξηση κατά 42% παρά το Mass Effect: Andromeda.

The sword of destiny has two edges. You are one of them.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

01 Nov 2017 22:27 #207884 by Angel


Ο Andrew Wilson, διευθύνων σύμβουλος της Electronic Arts, έκανε τις πρώτες δηλώσεις εκ μέρους της εταιρείας για το κλείσιμο της Visceral Games και το επερχόμενο Star Wars που βρισκόταν στα σκαριά. Ο Wilson δήλωσε ότι το κλείσιμο της Visceral από την EA ήταν μια "πολύ δύσκολη απόφαση την οποία η εταιρεία έλαβε πολύ σοβαρά υπόψη της", ενώ πρόσθεσε ότι χρειάστηκε αρκετός χρόνος μέχρι τελικά να παρθεί μια τέτοια απόφαση και πως τελικά τέτοια πράγματα συμβαίνουν, ως μέρος της παραγωγικής διαδικασίας.



Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Wilson αρνήθηκε πιθανή διαφωνία της EA με την Visceral για πιθανή απαίτηση της πρώτης για μικροσυναλλαγές στο single-player. Η διαφωνία είχε να κάνει με το αν η εμπειρία του gameplay θα ήταν σωστή για τους παίκτες ή όχι. Τέλος, η EA συνεχίζει να πιστεύει στη σειρά Star Wars και είναι ικανοποιημένη από την δουλειά της Visceral Games. Για να δούμε ωστόσο αν θα την ολοκληρώσει.

The sword of destiny has two edges. You are one of them.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

09 Nov 2017 16:30 #208244 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
EA: “Τα FIFA θα σταματήσουν να κυκλοφορούν κάθε χρόνο”


Η Electronic Arts έχει στα σχέδιά της να σταματήσει να κυκλοφορεί τα FIFA σε ετήσια βάση.

Σύμφωνα με δηλώσεις του διευθύνοντα συμβούλου της EA στο Bloomberg, τα FIFA μελλοντικά δεν θα κυκλοφορούν κάθε χρόνο όπως ισχύει έως τώρα. Ο Andrew Wilson δήλωσε ότι τα FIFA, Madden και NHL στο μέλλον θα διατίθενται ως μια online υπηρεσία, η οποία θα αναβαθμίζεται σε τακτά χρονικά διαστήματα, όπως ισχύει δηλαδή στα MMO σήμερα.

Αν και το παραπάνω πλάνο της Electronic Arts δεν θα πραγματοποιηθεί σύντομα, ο Wilson ανέφερε τα εξής: “Προσθέτουμε αρκετό νέο κώδικα στο FIFA κάθε χρόνο, αλλά στην Κορέα και την Κίνα ακολουθούμε έναν διαφορετικό δρόμο. Κάθε περίπου τέσσερα χρόνια, κυκλοφορούμε αρκετό νέο κώδικα και παρέχουμε σταδιακά νέα στοιχεία. Νομίζω ότι θα μπορούσαμε να ακολουθήσουμε το ίδιο επιχειρηματικό μοντέλο και στον υπόλοιπο κόσμο”.

Σύμφωνα με τα λεγόμενα του Andrew Wilson, στο μέλλον το Fifa θα μπορούσε να λειτουργήσει ως μια live υπηρεσία για την οποία θα μπορούσατε είτε να πληρώνετε μια συνδρομή, είτε να πληρώνετε όποτε διατίθεται νέο περιεχόμενο. Ουσιαστικά, αυτό σημαίνει ότι θα έχετε την δυνατότητα να αγοράζετε για παράδειγμα τα νέα modes ως DLC, θυμίζοντας σε σημεία την πρακτική που ακολουθείται στα free-to-play games ή στα MMO. Θυμίζουμε ότι πριν από λίγες ημέρες η EA ανακοίνωσε την συνεργασία της με την Nexon για την κυκλοφορία του Fifa Online 4.

Εσάς πώς σας φαίνεται η κίνηση της EA; Θα προτιμούσατε να πληρώνετε για νέο περιεχόμενο ή μια συνδρομή αντί να αγοράζετε το νεότερο game κάθε χρόνο;
The following user(s) said Thank You: Παντελάκης Ευάγγελος

Please Log in or Create an account to join the conversation.

10 Nov 2017 00:56 #208269 by Angel
Replied by Angel on topic FIFA 18
Η Electronic Arts εξαγόρασε την Respawn και ετοιμάζει νέο Titanfall και Star Wars



Η Respawn, που ιδρύθηκε το 2010, από τους Vince Zampella και Jason West, αλλά και πολλά βασικά στελέχη της Infinity Ward, πουλήθηκε για 315 εκατομμύρια δολάρια, συν άλλα 140, τα οποία θα δοθούν σε δόσεις, ανάλογα με το αν η εταιρεία θα πιάσει η όχι οικονομικούς στόχους μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους του 2022.

Ο Andrew Wilson, διεθύνων σύμβουλος της EA, δήλωσε: "Η μακροχρόνια συνεργασία μας εδραιώθηκε με μία από κοινού επιθυμία να δώσουμε στους παίκτες μας ανά τον κόσμο νέες εκπληκτικές εμπειρίες. Το καταφέραμε μαζί με την σειρά Titanfall και τώρα που η ομάδα της Respawn μπαίνει στην EA, έχουμε ακόμη πιο εκπληκτικά πράγματα να κάνουμε στο μέλλον".

Ο Vince Zampella, διευθύνων σύμβουλος της Respawn, δήλωσε: "Νιώσαμε ότι ήρθε ο καιρός να μπούμε σε έναν ηγέτη της gaming βιομηχανίας, που θα μας παρέχει τους πόρους και την υποστήριξη για μια μακροχρόνια επιτυχία, ενώ παράλληλα θα κρατήσουμε την κουλτούρα μας και την δημιουργικότητά μας. Η EA ήταν ένας άριστος συνεργάτης για χρόνια με τα Titanfall και Titanfall 2 και χαιρόμαστε που συνδυάσαμε τις δυνάμεις μας. Το βήμα αυτό είναι πολύ καλό για την Respawn, την EA και τους παίκτες μας".

Ο Zampella δήλωσε στο VentureBeat ότι η Respawn έχει δουλέψει με την EA για πολλά χρόνια, αρχής γενομένης από την ίδρυσή της και ότι η συζήτηση για εξαγορά είχε ήδη προηγηθεί. "Το ερώτημα είναι που βρισκόμαστε στη βιομηχανία και πως θα κάνουμε το επόμενο βήμα για να μεγαλώσουμε και να φτιάξουμε καλύτερα games". Χρειαζόμαστε μεγαλύτερους πόρους για να αναπτύξουμε καλύτερα games.

The sword of destiny has two edges. You are one of them.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

15 Nov 2017 13:48 #208377 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Υπηρεσία game streaming από την EA


Η Electronic Arts ανακοίνωσε ότι ετοιμάζεται να διαθέσει μια υπηρεσία game streaming.

Μιλώντας στη UBS Global Technology Conference , ο επικεφαλής των οικονομικών της EA Blake Jorgensen ανέφερε ότι η EA θα διαθέσει μια υπηρεσία game streaming μέσα στα επόμενα 2-3 χρόνια. Μάλιστα, επισήμανε ότι για την ανάπτυξη της υπηρεσίας, θα υπάρξει συνεργασία με μια εταιρεία, η ταυτότητα της οποίας δεν έχει γίνει γνωστή.

Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι πριν από λίγες ημέρες και η Microsoft ανακοίνωσε ότι θα διαθέσει μια συνδρομητική υπηρεσία game streaming που θα σας επιτρέπει να παίξετε games δίχως να τα κατεβάσετε. Το ίδιο θα πράξει και η EA. Ενδιαφέρον προκαλεί το γεγονός ότι η EA θα διαθέσει την υπηρεσία της ταυτόχρονα με την Microsoft, στοιχείο που αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο οι δύο εταιρείες να συνεργαστούν ξανά μετά το EA Access, αυτή την φορά στον τομέα του game streaming. Μένει να δούμε εάν ο άγνωστος συνεργάτης της EA είναι η Microsoft ή εάν οι δύο εταιρείες πρόκειται να διαθέσουν ξεχωριστά η καθεμία την υπηρεσία τους.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

08 Dec 2017 09:32 #209104 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Electronic Arts: Οι κονσόλες θα συνεχίσουν να έχουν blu-ray drives


Μετά τις δηλώσεις της Take-Two περί μεταφοράς των games σε ψηφιακές πλατφόρμες εντός maximum δύο δεκαετιών, η Electronic Arts, η οποία παραδοσιακά παίρνει θέση υπέρ των ψηφιακών πωλήσεων, φάνηκε να δίνει προβάδισμα στα retail games στα επόμενα χρόνια και να μην βλέπει τις αλλαγές να γίνονται τόσο γρήγορα.

Κατά την διάρκεια μιας εκδήλωσης στο χρηματιστήριο Nasdaq στην Αμερική, ο Blake Jorgensen, διευθύνων σύμβουλος της EA, δήλωσε: "Οι κονσόλες και τα disc drives θα μείνουν πιθανότατα για μία μεγάλη χρονική περίοδο. Οι χρήστες θα επιλέξουν ποιος είναι ο ευκολότερος τρόπος να αγοράσουν ένα παιχνίδι. Αν δεν έχουν ένα κατάστημα στη γειτονιά τους τότε ίσως τα αγοράσουν ψηφιακά".

Αυτή τη στιγμή το 30% των χρηστών αγοράζουν τα console games ψηφιακά, ενώ στα PC το ποσοστό είναι στο 80-90%, προφανώς διότι εκεί τα games που πωλούνται μόνο ψηφιακά είναι όντως η πλειοψηφία.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

01 Feb 2018 10:37 #212055 by Παναγιώτης Πολυδεύκης
Η EA θέλει καινοτόμα games και modes όπως το PUBG


Η Electronic Arts βλέπει με θετικό μάτι την εισαγωγή Battle Royale modes στα games της, καθώς και την δημιουργία νέων καινοτόμων games.

Μετά την Ubisoft που δήλωσε τον περασμένο Ιούλιο ότι θέλει να βάλει στα games της gameplay παρόμοιο με του PlayerUnknown’s Battlegrounds και η Electronic Arts αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο να πράξει το ίδιο. Η επιτυχία του Battle Royale της PUBG Corp. καθώς και η τεράστια εξέλιξη του Battle Royale mode του Fortnite της Epic, ανοίγει την όρεξη στην EA για να διαθέσει Battle Royale modes στα FPS της όπως το Battlefield, θέλοντας ταυτόχρονα να εξελίξει την συνταγή και όχι να βασιστεί εξ ολοκλήρου επάνω σε αυτή.

Ταυτόχρονα, η EA θέλει να δημιουργήσει νέα καινοτόμα games με gameplay που δεν έχουμε ξαναδεί. Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Andrew Wilson δήλωσε χαρακτηριστικά: “Επαινούμε το PlayerUnknown’s Battlegrounds και το Fortnite και θέλουμε να βρούμε νέους και καινοτόμους τρόπους παιχνιδιού σε όλα μας τα games. Η καινοτομία στους μηχανισμούς του gameplay είναι σημαντική για να τραβήξεις τους gamers. Η δουλειά που έχει κάνει η PUBG Corp. είχε ως αποτέλεσμα να δούμε νέους καινοτόμους τρόπους παιχνιδιού στο είδος των FPS και αν λάβουμε υπόψιν ότι έχουμε μερικά από τα καλύτερα FPS στην αγορά, να περιμένετε να κάνουμε και εμείς το ίδιο.”

Please Log in or Create an account to join the conversation.

24 Feb 2018 22:56 #212812 by Angel
E3 2018: EA Play


Η Electronic Arts θα βρεθεί για άλλη μια χρονιά στην E3 με πλάγιο τρόπο, αφού θα διοργανώσει και φέτος το δικό της event το διάστημα 9-11 Ιουνίου.

Οι πόρτες τις E3 2018 θα ανοίξουν στις 12-14 Ιουνίου, παρόλα αυτά η EA θα δείξει τα νέα της games λίγες ημέρες νωρίτερα και συγκεκριμένα στο EA Play event. Εκεί θα παρουσιάσει το επόμενο Battlefield σε playable μορφή, τα νεότερα Sports games της καθώς και το πολυαναμενόμενο Anthem.

Θυμίζουμε ότι η Electronic Arts είχε δηλώσει πρόσφατα ότι θέλει καινοτόμα games και modes όπως αυτό του PlayerUnknown’s Battlegrounds. Προσωπικά πιστεύω ότι το καινούριο Battlefield θα περιλαμβάνει Battle Royale mode, καθώς η EA θέλει να εκμεταλλευτεί την δημοτικότητα του τελευταίου. Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι τον περασμένο Νοέμβριο είχε δηλώσει πως θα σταματήσει να κυκλοφορεί τα FIFA κάθε χρόνο και μένει να δούμε εάν αυτή η αλλαγή θα έρθει από φέτος.

The sword of destiny has two edges. You are one of them.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification