Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword
×
Το GameWorld.gr αναζητά Forum Moderators (21 May 2018)

Το GameWorld.gr επιθυμεί να προσλάβει Forum Moderators.

Star Fox 2

  • Manos
  • Manos's Avatar Topic Author
  • Away
  • Αρχισυντάκτης
  • Αρχισυντάκτης
  • Για ανταλλαγή απόψεων το ιδανικό μέρος είναι το forum του GameWorld.gr!
More
27 Jun 2017 23:10 - 28 Jun 2017 00:41 #200587 by Manos
Manos created the topic: Star Fox 2
Το θρυλικό Star Fox 2 επρόκειτο να κυκλοφορήσει για το SuperNES το 1995 αλλά τελικά αυτό δεν έγινε ποτέ.

Το sequel του επιτυχημένου Combat Flight Simulator είχε την ατυχία να πέσει σε μια χρονιά που τα 3D γραφικά άρχιζαν να γίνονται της μόδας, ακόμα κι όταν περιείχαν ελάχιστα πολύγωνα. Σε συνδυασμό δε με την άφιξη του πρώτου PlayStation στην Ευρώπη το 1995 (που ήρθε πριν το Nintendo 64), η Nintendo δεν θέλησε να δώσει βάση σε ένα τέτοιο παιχνίδι.

Το καλοκαίρι του 1995 τα PlayStation και Saturn τα πήγαιναν πολύ καλά από πλευράς πωλήσεων στην Ιαπωνία, σε μια εποχή όπου η Nintendo αποφάσισε να προχωρήσει τεχνολογικά μπροστά από τους ανταγωνιστές της, να προσπεράσει τα 32-bit και να πάει από τα 16-bit του SuperNES κατευθείαν στα 64-bit του Nintendo 64. Ο προγραμματιστής του Star Fox 2 και δημιουργός της σειράς PixelJunk, Dylan Cuthbert, δήλωσε ότι "Η Nintendo πιάστηκε λίγο εκτός. Η απόφαση του να μην κυκλοφορήσει το Star Fox 2 έγινε διότι στη Nintendo δεν ήθελαν το 3D παλιάς γενιάς να συγκριθεί στην αγορά με το τότε σύγχρονο 3D".

Το παιχνίδι ήταν κατά 95% ολοκληρωμένο και μέσω του Mario Club είχε υπάρξει ακόμα και το αρχικό beta testing. Λίγα χρόνια αργότερα ανακαλύφθηκε μία ROM από υπάλληλο της Nintendo, ενώ οι fans της σειράς μετέφρασαν τον debug κώδικα στα αγγλικά. Βάση σεναρίου, τα αεροσκάφη επιτίθενται στον πλανήτη Corneria, το σύστημα μάχης είναι real-time και ελέγχετε για άλλη μια φορά τον Fox McCloud στο ταξίδι του στο ηλιακό σύστημα. Το σύστημα μάχης πρακτικά είχε λίγες αλλαγές από την πρωτότυπη έκδοση, ενώ υπήρχαν βελτιώσεις στα γραφικά. Οι 3D πίστες δεν ήταν linear και το Arwing μπορούσε να μεταμορφωθεί σε όχημα εδάφους, κάτι που είδαμε δύο δεκαετίες μετά στο Star Fox Zero.

"Υπάρχουν διάφορα ROMs του Star Fox 2 στο Internet σε διάφορες φάσεις του development. Αυτές που είδα εγώ είναι παλιές και δεν έχουν τα Rogue-like στοιχεία του gameplay στα οποία δουλεύαμε ή όλα τα encounters, επομένως δεν θα καταλάβετε ακριβώς τι παιχνίδι φτιάχναμε" κατέληξε ο Dylan Cuthbert, ο οποίος πίστευε ότι το παιχνίδι δεν θα κυκλοφορούσε ποτέ, λόγω νομικού προβλήματος με την συνδημιουργό εταιρεία του παιχνιδιού Argonaut Software.



"Δεν με νοιάζει τι λες, αρκεί να λες σωστά το όνομά μου".
(George M. Cohan)
Last Edit: 28 Jun 2017 00:41 by Manos.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
16 Jul 2020 01:22 #236666 by BigGreekGamer
BigGreekGamer replied the topic: Star Fox 2
Οι δημιουργοί του Croc θέλουν να φτιάξουν remake
Ίσως κάποια μέρα όπως είπαν.


To Croc: Legend of the Gobbos είναι ένα κλασσικό 3D platformer που είχε κυκλοφορήσει για το PlayStation από την Argonaut Games και όπως πολλά games εκείνη της εποχής προκαλεί νοσταλγία σε έναν αριθμό παικτών.

O Jen San, πρώην CEO της Argonaut Games, απάντησε σε ένα tweet από το Αύγουστο του 2019 αναφέροντας πως θα ήθελε κάποια μέρα να το κάνει remake και πως πολλοί του το έχουν ζητήσει.

After All We’ve Been Through. Everything That I’ve Done.
It Can’t Be For Nothing.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.509 seconds
Notification