Μόνο εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν το δικαίωμα δημιουργίας και σχολιασμού άρθρων στο forum.
Παρακαλούμε πραγματοποιήστε είσοδο ή εγγραφή χρήστη πατώντας στο κουμπί με το εικονίδιο που βρίσκεται πάνω δεξιά.

Keyword

Online games: Παρατηρείτε τις διαφημίσεις;

10 Mar 2014 18:53 - 12 Mar 2014 12:02 #141656 by Dimitris Papadakos
Παρατηρείτε τις in-game διαφημίσεις στα online games (billboards,banners,virtual products κλπ.); Αν ναι θα με βοηθούσατε πολύ αν λαμβάνατε μέρος στην έρευνα μου: kwiksurveys.com/s.asp?sid=o9ozkryyhtnmfam271858

Ευχαριστώ πολύ! wink.png

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 Mar 2014 08:05 - 15 Mar 2014 13:02 #141700 by Αποστόλης Αναστασίου
Ενδιαφέρουσα έρευνα και θα ήθελα ευχαρίστως να βοηθήσω :)

Consoles are for people who like video games, PCs are for gamers.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

11 Mar 2014 12:46 #141702 by Dimitris Papadakos
Σε ευχαριστώ πολύ φίλε! ;)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

07 Jul 2022 12:08 #265462 by Nikos Georgopoulos
Η Ευρωπαϊκή Ένωση εξαναγκάζει τις εταιρείες να κάνουν πιο εύκολη την απεγκατάσταση του προεγκατεστημένου software στις συσκευές




Μέσω νέων νόμων

Η Ευρωπαϊκή Ένωση ψήφησε δύο νέους νόμους για την βιομηχανία της τεχνολογίας οι οποίοι αφορούν τη στοχευμένη διαφήμιση και το προεγκατεστημένο software.

The EU has had enough of the "Wild West" currently enjoyed by online companies, including those pesky social media types, and so has introduced a number of new rules that they will need to adhere to. Two new acts have been introduced(opens in new tab) to address the social and economic effects of the tech industry, the Digital Services Act (DSA) and the Digital Markets Act (DMA).

Ο βασικός σκοπός των νέων νόμων είναι ότι αν κάτι είναι παράνομο offline θα πρέπει να είναι παράνομο και online. Σκοπός του πρώτου είναι να κάνει ξεκάθαρες τις υποχρεώσεις όσων προσφέρουν ψηφιακές υπηρεσίες. Ο δεύτερος αφορά τα social media και τα search platforms.
Το Digital Services Acts θέτει τις εξής τέσσερις υποχρεώσεις:

- Νέους τρόπους αντιμετώπισης παράνομου περιεχομένου και υποχρεώσεις των πλατφορμών να αντιδρούν γρήγορα.

- Πιο εύκολη δυνατότητα εντοπισμού και ελέγχου των online αγορών ώστε τα προϊόντα και οι υπηρεσίες να είναι ασφαλή.

- Μεγαλύτερη διαφάνεια και ευθύνη από τις πλατφόρμες.

- Απαγορεύσεις παραπλανητικών πράξεων και συγκεκριμένων τύπων στοχευόμενης διαφήμισης.

Για τις μεγαλύτερες υπηρεσίες με περισσότερους από 45 εκατομμύρια χρήστες θα υπάρξουν πιο αυστηροί νόμοι: "Οι υπηρεσίες αυτές θα πρέπει να δίνουν στους χρήστες την επιλογή να μην λαμβάνουν προτάσεις με βάση το profiling. Επίσης θα πρέπει να παρέχουν πρόσβαση στα δεδομένα και τους αλγορίθμους τους στην κυβέρνηση και σε εξουσιοδοτημένους ερευνητές". Επιπλέον οι λεγόμενοι gatekeepers θα πρέπει να σταματήσουν τις ανταγωνιστικές πρακτικές που έχουν γίνει πλέον συνηθισμένες:

- Θα πρέπει να επιτρέπουν στις third party εταιρείες θα δουλεύουν στις δικές τους υπηρεσίες

- Θα επιτρέπουν στους εταιρικούς χρήστες να έχουν πρόσβαση στα δεδομένα που δημιουργούν

Οι Gatekeepers δεν μπορούν πλέον:

- Να ευνοούν τις δικές τους υπηρεσίες και προϊόντα περισσότερο από αντίστοιχα third party

- Να εμποδίζουν τους χρήστες από να απεγκαθιστούν τα προεγκατεστημένα software ή apps ή να χρησιμοποιούν third party apps και app stores.

- Να χρησιμοποιούν τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών να στοχευόμενη διαφήμιση.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Notification